Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä huoli, Halla-ahokin aluksi meni keskustelupalstoille vittuilemaan maahanmuuttokriitikoille. Myöhemmin tuli järkiinsä, joten kyllä sinullakin toivoa on. Saatat myös parantua vainoharhaisuudesta jossa näet rasisteja ja fasisteja kaikkialla.Jännää miten asenteet tuntuu Pakkiksella muuttuneen vuosien saatossa. Huomasin että tämä ketju täyttyi aluksi skinien kauhistelusta ja vihaamisesta mutta nyt ketju on aika vahvasti maahanmuutto"kriitikoiden" hallussa. Vai onko kyse sittenkin rasisteista?
Jännää miten asenteet tuntuu Pakkiksella muuttuneen vuosien saatossa. Huomasin että tämä ketju täyttyi aluksi skinien kauhistelusta ja vihaamisesta mutta nyt ketju on aika vahvasti maahanmuutto"kriitikoiden" hallussa. Vai onko kyse sittenkin rasisteista?
Jännää miten asenteet tuntuu Pakkiksella muuttuneen vuosien saatossa. Huomasin että tämä ketju täyttyi aluksi skinien kauhistelusta ja vihaamisesta mutta nyt ketju on aika vahvasti maahanmuutto"kriitikoiden" hallussa. Vai onko kyse sittenkin rasisteista?
Mitäs tuo Rankkuri on mennyt tekemään kun on tuollainen äänestys menossa?
Ettei vaan olisi rölli palannut, tässä kuussa rekisteröitynyt ja mietiskelee miten asenteet pakkiksella on vuosien saatossa muuttunut :hyvä:
Rankkuri oli natsi mutta pääs takas.
No edelliset sivut täällä täyttyy aika pitkälti neekerivitseistä ja kovin alatyylisestä kirjoittelusta joten kummasti ajattelee että kyse ei ole kritiikistä vaan rasismista.
Kriitikko kun ymmärtää reflektoida omaa ajatteluaan, ts. yrittää ymmärtää mistä omat mielipiteet tulevat ja miettii jatkuvasti niiden todenperäisyyttä ja objektiivisuutta.
En itse suhtaudu mitenkään sinisilmäisesti maahanmuuttoon mutta en myöskään olisi vetämässä rajaa kiinni. Eiköhän tänne muutama maahanmuuttaja mahdu, sillä emme ole huomanneet lisääntyä riittävästi. Kun itse olen vanha, ei minua haittaa minkä värinen hoitaja on, kunhan joku tulee ja vaihtaa vaipat yms.
Mitä vikaa Varissuossa on?Kannattaa käydä vaikka Lontoossa katsomassa mitä se kulttuurien sekoitus parhaimmillaan on.
Mitä vikaa Varissuossa on?
Näköjään tuo maahanmuutto on onnistunut aika monessa maassa. Tuossa juttu jossa viitataan OECD:n raporttiin ja sen alla itse raportti. Plussan puolelle jäätiin Suomessakin.
Mitä vikaa Varissuossa on?