Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Aika hiljaista on Suomen mediassa. Miten joku itseään kunnioittava svenssoni voi äänestää noita Demareita? Ruotsissa ei ole kuin yksi puolue mitä voi äänestää, ja Suomessa näyttäisi olevan vain "puolikas" puolue mitä voi äänestää:)

Juu, itsestäänselvää on että Suomen mediassa tuosta ei tulla puolikasta sanaa kuulemaan. PS-lehti toki asian noteerasi, mutta sitä tuskin lukevat muut kuin puolueen äänestäjät.

Jos mulla olis ase mukana niin ampuisin joka päivä jonkun bussissa. Varsinkin puolet nuorista.
Ei normaali puhuminen minua haittaa.

^^Eiköhän tuolla tytöllä ole oikeita ongelmia kun hänen pitää keksiä niitä. Vaatii pokkaa käydä arvostelemaan maan kultturia, jos kukaan ei häntä ole millän tavalla hiljaisuudellaan loukannut.

Artikkelin kirjoittajalta unohtui vain se, että bussissa matkustaa myös ihmisiä joilla on raskas työpäivä takana. Nämä ihmiset eivät välttämättä jaksa sitä huutoa, riehumista, päällä seisomista, afrikkalaista tanssia tai edes välttämättä keskustella.

Itseäni jaksaa hämmästyttää tuon jutun lisäksi se kuinka paljon kyseinen juttu tuntuu ihmisiä häiritsevän. Omasta puolestani joku saa olla kaikinmokomin tuota mieltä jos haluaa ja saa myös kirjoittaa siitä lehden yleisönosastolle.

Kohtaamisia salilla: naapuri ja riisi "treenaamassa" salilla. Paikalle tulee kaksi Jugoslaavia/Serbiä mitä lie. Kävelevät neekerin ohi kuin paskat housussa. naapuri tarjoaa kättä toiselle näistä ja tokaisee "no war in the gym". Tunnelma kevenee, mutta jännitteitä on edelleen ilmassa koko "treenin" ajan. Oli aika epämukavaa treenata sen jälkeen. Varsinkin kun riisi oli sen näköinen, että paloittelee toisen Serbin hetkenä minä hyvänsä.

Lisähuomautuksena joku voisi opettaa näille kulttuurinrikastajille miten treenataan. 100 sarjaa rintaa ja toiset 100 haballe ei nähtävästi ole menestyksen tie.

Minun on todella vaikea ymmärtää, miten jotkut vielä vuonna 2014 puhuvat kuinka (tässä tapauksessa Syyrian) pakolaiset muuttuvat parissa vuodessa tuottaviksi veronmaksajiksi ja kuinka suomalaiset on rasisteja. Tuollainen puhe osoittaa suurta tietämättömyyttä. Kaikki tietävät mitä parin vuoden päästä he selittivät: "kotoutus oli vääränlaista, siihen käytettiin liian vähän rahaa! Suomalaiset ovat rasisteja kun eivät palkkaa kielitaidotonta koneinsinööriä jolla unohtui paperit Syyriaan".

Tuskin nuo monikulttuurisuusintoilijatkaan oikeasti kuvittelevat että näistä pakolaisista mitään tuottavaa tulisi. Rasisteina he kyllä suomalaiset näkevät.

Nythän se oli taas joku rättipää haastanu työpaikkansa oikeutee, annettiin potkut ku ei suostunu ottamaan rättiään pois työpäivän ajaksi. Tais olla Guess vaateliike paikkana. Eilen oli uutisissakin en nyt jaksa alkaa ettimään. Varmaan rasismista yms annetaan tuntuvat korvaukset...

Back
Ylös Bottom