Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai jokainen järkevä suomalainen kantaa näitä ajatuksia, mitä tässä threadissä on saatu esille "Ei saa.. tässä mitään järkeä ole". Mutta ei niitä voi tuoda julki, koska rasismi. Mikä ratkaisuksi? Saisimme paljon kannattajia adressiin?
Törmäsin tälläseen facessa! Voiko pitää paikkansa?! Gigantti Megastore Tammisto
Nyt vituttaa ihan saatanasti!! Kattelen tässä vierestä ku 2 jotain saatanan senegalin miestä ostaa sossun maksusitoumuksella 55" sonyn öky ledi telkkaria... Jumalauta 3495 euroa on hintalapussa!!!!
Ei ole mikään ihme, ainakaan sen jälkeen mitä kännyköitä myyvä tuttuni kertoi sossun lapuista jo pari vuotta sitten..
Törmäsin tälläseen facessa! Voiko pitää paikkansa?! Gigantti Megastore Tammisto
Nyt vituttaa ihan saatanasti!! Kattelen tässä vierestä ku 2 jotain saatanan senegalin miestä ostaa sossun maksusitoumuksella 55" sonyn öky ledi telkkaria... Jumalauta 3495 euroa on hintalapussa!!!!
Nuo juontajat on omaan ajatteluun kykenemättömiä lapsen tasolla olevia idiootteja, jotka imevät ajatukset muilta. Todennäköisin syy sille miksi he kanattavat kutakin muodissa olevaa aatetta on se, että muutkin tekevät niin. Älykkäästä keskustelusta he eivät mitään ymmärrä.Heti kun juontajille käy ilmi, että Peter on sanomassa jotakin, mikä kuvaa islamilaisen kulttuurin huonossa valossa ja jota ei voi rationaalisin argumentein kumota, alkaa toinen juontajista nauraa (mitä ihmettä?) Peterin päälle ja toinen vääntelemään sitä, mitä hän yritti sanoa, jotta huomio saataisiin kääntymään muualle itse argumentista. Juontajien epäonneksi Peter on taitava väittelijä, eikä suostu alistumaan juontajien päälle puhumiseen ja sanomisien vääntelyyn.
Hesarista tulossa joku "mamujen virallinen itkupalsta"!? HS: Umayya Abu-Hanna kertoo kohdanneensa rasismia Hollannissakin - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat
- Totta kai, ja olen tajunnut, kuinka naiivi olen, vasta tyttäreni kanssa näen sen selkeästi. Minä vielä menen vaikka amerikkalaisesta, brasilialaisesta tai sisilialaisesta, mutta tyttäreni on musta. Lapset saattavat nimitellä, mutta eivät aikuiset.
Nuo juontajat on omaan ajatteluun kykenemättömiä lapsen tasolla olevia idiootteja, jotka imevät ajatukset muilta. Todennäköisin syy sille miksi he kanattavat kutakin muodissa olevaa aatetta on se, että muutkin tekevät niin. Älykkäästä keskustelusta he eivät mitään ymmärrä.
Mistähän on oppinut moista?