Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

MURHA.INFO ? katso viestiketjua - (K) Mies antoi pillerin suudelmalla, nainen raiskattiin tiesin heti ku lehden luin tosta pilleriraiskaajasta että mamujahan siellä, ei kyl enää yllätä yhtään. Kuinka tyhmä pitää suomalaisen tytön olla että menee mamu porukan kanssa jatkoille, sitä sai tyttö mitä tilasi.

- - - Updated - - -

No kerrohan Jasir mitä mieltä olet mustalaisista? Onko heillä rikollisuusaste jo tarpeeksi?

Luin itsekin tuon jutun Iltalehdestä eilen tai toissapäivänä ja vaikka tekijän taustasta ei yllättäen ollut taaskaan mitään tietoa, niin yksi lause paljasti, että kyseessä on muslimimamu. Pelko oli varmasti aiheellinen, koska muslimeilla on paha tapa myös joukkoraiskata tilaisuuden tullen, joten tuossa olisi voinut käydä paljon pahemminkin.

Nainen ei kertonut tapahtumista muulle seurueelle, koska pelkäsi miehiä.

Saan itse kiksejä yhtenäisen Euroopan - ja myöhemmin yhtenäisen maailman - ajatuksesta. Siitä, että jo oikeasti hyvin harmaiksi käyneet kansalliset rajat dumpataan ja korvataan alkuvaiheessa läänirajoilla. Siitä, että suuren alueen kokonaisresursseja hallinnoidaan fiksummin eikä yritetä tehdä joka nurkassa erillistä omaa pikkujuttua. Siitäkin, että sen suuren alueen sisällä voi liikkua vapaasti ja ei tarvitse pähkäillä, että tulikos tässä nyt vaihdettua dinerot hitkunvitkuttimiksi vai onkos tämä markka-aluetta. Lisänä siitä, että tämän "oman" pikkusakin sisältä löytyneet veturit eivät pääse aivan vapaasti mellastamaan ja kääntämään asuinaluettani umpimielilandiaksi.

Saan myös kiksejä siitä, etten ole koskaan, koko elämäni aikana, tuntenut minkäänlaista isänmaallisuuden häivähdystä enkä, noin perustasolla, ole hyväksynyt tai edes ymmärtänyt sitä, mikä idea on maan rajaamisessa. Ja siitä, että olen tutustunut melkoiseen porukkaan, joilla on vastaavanlainen pohja. Se antaa hieman fiiliksiä siitä, että nurkkapatriotismi saattaisi joskus jopa väistyä ja maailmasta voisi tulla edes pikkuisen parempi ja arvovapaampi paikka. Yhdessä.
Saat kiksejä tuosta, mutta kenen säännöillä ja tavoilla tässä sinun maailmassasi pelattaisiin? Käsittääkseni suuri osa sodistakin on tapeltu siitä, että kenen satu on oikea ja kenen satu on väärä. Mietippäs kun pitäisi alkaa oikeita asioita sovittamaan yhteen jos ihmiset eivät pysty sovittamaan edes omia satujaan toisiinsa.

muslimeilla on paha tapa myös joukkoraiskata tilaisuuden tullen

Jännää tosiaan.. punttiksen pukuhuoneessa/suihkutiloissa piilotellaan niitä silvottuja sontikoita viimeiseen asti, mut heti kun on joku sammunut römpsä tarjolla, niin johan on kamelikuskit sontikat ojossa jonoksi asti tökkimässä eikä häiritse yhtään jos muut näkee. Jännää tosiaan.. taitaa allahin pyllistelyt unohtua kun eläimelliset vaistot herää.

Melko ristiriitasta, kun uimahallissa peseydytään ja saunotaan uikkarit jalassa, mutta jos yks nainen on väkisin riisuttu alasti, voi siinä ympärillä olla 10 heimoveljeä alasti.

Terveisiä äidinkielen opettajalle!

Näinpä. Oletteko Jasir, Disgust ym. (muslimien) maahanmuuton puolustajat oikeasti sitä mieltä, että sarjarikollisia ei saa karkoittaa? Oletteko myös sitä mieltä, että "kerrasta poikki" -periaate olisi huono maahanmuuttajille eli ensimmäisestä rikoksesta (pl. liikennerikokset) tulisi automaattinen karkoitus? Eikö tällä saataisi erittäin tehokkaasti karsittua se paskasakki pois vai onko teidän suvaitsevaisuus niin ylitsevuotavaa, että myös rikollisten hyyssäystä pitää jatkaa hinnalla millä hyvänsä?

Joku sanoi jotain rikollisten karkoittamisesta suomessa, saisiko faktatietoa? Kiinnostaa kyllä kovasti.

En kannata rikollisuutta, olen vain yksinkertaisesti yleistyksiä vastaan. Olen vakavasti harkinnut kantaa, että esim vaaralliset persoonallisuushäiriöiset tulisi teloittaa. En myöskään välttämättä kannata maahanmuuttoa entisestään, koska nykyinen malli ei vaikuta niin toimivalta kuin se voisi. Pitäisi yrittää saada integroitua nykyinen porukka paremmin ja sitten miettiä jatkotoimenpiteitä. Sarjarikollisten karkoitus voisi olla ihan toimivaa, mutta aina voi jossitella.

SirMax: En tiedä mustalaisten rikollisuusasteista ja rehellisesti sanoen olen ollut erittäin vähän mustalaisten kanssa tekemisissä. Sen mitä olen mustalaisten kanssa jutellut tms ovat olleet erittäin mukavia. Onhan heillä toki oma kulttuurinsa minkä osana en välttämättä haluaisi olla, mutta se ei tarkota etten arvostaisi sitä (niin kauan kun toiminta ei ole rikollista)

[venom];4250381 sanoi:
Ei ollut tarkoitus kuvata, miten keskiverto muslimi käyttäytyy vaan miten koraanissa asioihin suhtaudutaan. Pointti oli juuri se, että todellinen islamisti aka ääri-islamisti on todennäköisesti vaarallinen ihminen. Onneksi suurin osa ihmisitä on lähtökohtaisesti riittävän fiksuja ollakseen noudattamatta kirjaimellisesti satukirjaa, joka pohjautuu psykopaatin "esimerkilliseen" elämään.

Suurin osa ääriuskovaisista on hulluja, ja hulluja on helppo manipuloida. Kummalla tavalla potentiaalisesta hullusta tulee vaarallisempi: noudattamalla uuden testamentin vai koraanin mallia?

Ensimmäinen kappale täysin totta, tosin sillä lisäksellä, että todennäköisesti minkä tahansa satukirjan todesta ottavat ja sitä mahdollisimman täydellisesti noudattamaan pyrkivät ovat vaarallisia hulluja. Vastannee myös tohon viimeiseen kysymykseen, varsinkin kun myös se vanha testamentti kuuluu kristinuskoon.

Ja kuten itse sanot, suurin osa on riittävän fiksuja ollakseen noudattamatta mitään "pyhää" kirjaa täydellisesti. Tämä on myös nähtävissä muslimimaissa, koraania noudatetaan vaihtelevalla innokkuudella sekä valtiotasolla että henkilökohtaisesti.

Jaa ihanko meinaat, ettei naiset ole täysin tasa-arvoisia? Aika lähellä länsimaita ollaan kuitenkin vai? :hyper:

Joissain muslimaissa naisilla on asiat kohtalaisen hyvin, joissain toisissa sit ei niinkään hyvin. Mä nyt vain lähdin korjaamaan näitä täysin päättömiä väitteitä, että nainen on miehille vain esine ja panopuu ja että naiset ovat täysin alistetttu kotiin. Näin ei kuitenkaan läheskään jokaisessa muslimienemmistöisessä maassa ole, saati sit maissa joissa asuu muslimeja, mutta eivät ole enemmistö.

Muslimille annetaan anteeksi murha, joka koskee: 1) uskonluopiota 2) aviorikoksen tekijää 3) maantierosvoa. Kadulla tapahtunut oikeuden toimeenpano ja kunniamurha on sallittua.

Sharia ei ole koskaan kumonnut orjuutta, seksiorjuutta mutta sääntelee sitä suuresti. Isäntää ei rangaista orjansa tappamisesta.

Tyttöjen avioitumisella ei ole ikärajaa. Avioliittosopimus voidaan tehdä milloin tahansa syntymän jälkeen ja voidaan panna täytäntöön 8:n tai 9:n vuoden iässä.

Kapinallisuus vaimon taholta mitätöi aviomiehen velvollisuuden elättää häntä, antaa miehelle luvan lyödä vaimoa ja estää vaimoa lähtemästä kotoa.

Vain aviomies kykenee ottamaan avioeron ja se on niin helppoa kuin sanomalla : ”Misä eroan sinusta” ja astuu voimaan vaikkakin aviomies ei tarkoita sitä.

Aviomiehellä ja vaimolla ei ole mitään yhteistä omaisuutta ja aviomiehen omaisuus ei mene automaattisesti vaimolle miehen kuoleman jälkeen.

Vaimo perii puolet siitä, mitä mies perii.

Miehellä on oikeus olla jopa neljä (4) vaimoa ja yhdelläkään heistä ei ole oikeutta ottaa avioeroa miehestä – vaikka hän moniavioinen.

Myötäjäiset annetaan vastineeksi naisen sukupuolielimistä

Naisen todistus oikeusistuimessa on arvoltaan puolet miehen todistuksen arvosta.

Nainen menettää huoltajuutensa, mikäli hän menee uudelleen naimisiin

Todistaakseen tulleensa raiskatuksi naisella täytyy olla neljä (4) miespuolista todistajaa.

Raiskaajaa vaaditaan maksamaan ainoastaan morsiamen hinta (myötäjäiset) ilman, että hänen täytyy mennä naimisiin raiskauksen uhrin kanssa.

Musliminaisen täytyy peittää jokainen tuuma kehostaan, jonka katsotaan olevan ”Awrah”, sukupuolielin. Eivät kaikki sharia-koulut salli, että naisen kasvot paljastetaan.

Muslimimiehelle annetaan anteeksi, jos hän tappaa vaimonsa siinä tapauksessa, että mies saa vaimon kiinni aviorikoksesta. Kuitenkin päinvastainen ei ole oikeutettua naisille, koska mies ”saattaisi olla naimisissa sen naisen kanssa, jonka luota hänet tavoitettu itse teossa”.

Mikäs tämä lista on, ilmeisesti jonkun jannun tulkintaa koraanista tai muista kirjoituksista? Olisit nyt edes lähteen viitsinyt laittaa.

Laitetaan nyt pikainen kommetti. Kuten jo tossa yllä sanoin, ihmiset ja valtiot noudattavat koraania vaihtelevalla menestyksellä, täydellisesti tuskin missään. Esim orjuus on kaikkialla laitointa ja suurin osa maista käyttää jotain ikärajaa avioliitolle. Lisäksi raiskauksista todellakin rangaistaa, usein kohtuullisen rankasti jne.

Ja jotta vältetään yksi keskustelukierros, niin ne maat missä shariaa sovelletaan kohtuu tarkasti, ovat mielestäni melkoisia paskavaltioita. Sitä ei kuitenkaan sovelleta jokaisessa muslimivaltiossa, ja vaikka sitä sovellettaisiinkin, se ei tarkoita, että kaikki ihmiset siellä haluaisivat sen mukaan elää.

Ja yleisesti en jaksa mitään koraanin jakeiden kaivelua nähdä kauhean hedelmällisenä, ihmiset kun kaivavat "pyhistä" kirjoistaan mitä itse haluat. Joo, uskonnot vaikuttavat kulttuuriin, mutta myös kulttuurit vaikuttavat siihen, miten ihmiset sitä uskontoaan harjoittavat. Esimerkkinä nyt vaikka tataarit, mustat muslimit jenkeissä ja arabimuslit. Jokainen kulttuuri on täysin erilainen, vaikka paperilla uskonto onkin sama. Lisäksi nämä sairaimmat tavat, kuten tyttöjen ympärileikkaus, eivät ole vain muslimien harrastus, vaan enemmänkin tietyn alueen kulttuurien puuhastelua.

Mut tämä tästä, toivottavasti selvensi kantaani. Eli en pidä musuja täydellisinä ja tiedän varsinkin arabimaissa olevan ongelmia, mutta tiedän myös että asiat eivät ihan kaikkialla ole niin kuin täällä väitetään.

Ja jotta vältetään yksi keskustelukierros, niin ne maat missä shariaa sovelletaan kohtuu tarkasti, ovat mielestäni melkoisia paskavaltioita. Sitä ei kuitenkaan sovelleta jokaisessa muslimivaltiossa, ja vaikka sitä sovellettaisiinkin, se ei tarkoita, että kaikki ihmiset siellä haluaisivat sen mukaan elää.

Eikös humanitaariset maahanmuuttajat ole juurikin lähinnä noista paskavaltioista. Kaikki ongelmat niissä maissa ei välttämättä johdu iSlamista, vaan myös muutenkin paskasta kulttuurista, mutta se on ihan sama mistä uskonnosta tai aatteesta ne ongelmat on peräisin, ne ongelmat ovat joka tapauksessa lähtöisin maiden ihmisistä (pääosin), ja jos ihmiset tuodaan Suomeen, niin ongelmat tulee mukana. Humanitaarinen maahanmuutto pitää lopettaa. Monikulttuuri on perseestä.

Joku sanoi jotain rikollisten karkoittamisesta suomessa, saisiko faktatietoa? Kiinnostaa kyllä kovasti.

En kannata rikollisuutta, olen vain yksinkertaisesti yleistyksiä vastaan. Olen vakavasti harkinnut kantaa, että esim vaaralliset persoonallisuushäiriöiset tulisi teloittaa. En myöskään välttämättä kannata maahanmuuttoa entisestään, koska nykyinen malli ei vaikuta niin toimivalta kuin se voisi. Pitäisi yrittää saada integroitua nykyinen porukka paremmin ja sitten miettiä jatkotoimenpiteitä. Sarjarikollisten karkoitus voisi olla ihan toimivaa, mutta aina voi jossitella.

SirMax: En tiedä mustalaisten rikollisuusasteista ja rehellisesti sanoen olen ollut erittäin vähän mustalaisten kanssa tekemisissä. Sen mitä olen mustalaisten kanssa jutellut tms ovat olleet erittäin mukavia. Onhan heillä toki oma kulttuurinsa minkä osana en välttämättä haluaisi olla, mutta se ei tarkota etten arvostaisi sitä (niin kauan kun toiminta ei ole rikollista)

Vaikkei me samoilla linjoilla ollakaan maahanmuuton suhteen kuin pieniltä osin mutta sulla tuntuu olevan kuitenkin maahanmuuton kannattajista selkästi realistisin näkemys näistä asioista. Pystyt kuitenkin myöntämään että ongelmia on ja että niille pitäis jotain tehdä täydellisen kieltämisen sijaan. Piristävä poikkeus mokuttajien keskuudessa. Pitkästä aikaa en edes vetänyt edes hikeä pintaan :D

Eikös humanitaariset maahanmuuttajat ole juurikin lähinnä noista paskavaltioista. Kaikki ongelmat niissä maissa ei välttämättä johdu iSlamista, vaan myös muutenkin paskasta kulttuurista, mutta se on ihan sama mistä uskonnosta tai aatteesta ne ongelmat on peräisin, ne ongelmat ovat joka tapauksessa lähtöisin maiden ihmisistä (pääosin), ja jos ihmiset tuodaan Suomeen, niin ongelmat tulee mukana. Humanitaarinen maahanmuutto pitää lopettaa. Monikulttuuri on perseestä.

Niin no mä mielestäni mainitsin, että en kaipaa maahan yhtään ihmistä, joka ei pysty itseään elättämään. Toisaalta taas ne jotka pystyvät, ovat mielestäni tervetulleita. Ja ne jotka vielä pystyvät työllistämään muita, ovat enemmän kuin tervetulleita, aivan sama mikä uskonto tai kulttuuritausta.

HAASTE - Maahanmuuttajat, rasismi, viharikokset

No tossa ois jotain siitä karkottamisesta. Mun mielestä kyllä karkottamisen pitäisi olla helpompaa, ja pakolaisten olisi myös pakko lähteä kun konflikti kotimaassa on ohi.

Jos halutaan suomalaisten idioottimaista käytöstä ulkomaalaisia kohtaan hakea niin tässä hyvä esimerkki, kun menee aivan överiksi: Marjaraivo lähti käsistä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Nuo thaimaalaiset marjanpoimijat ovat helvetin kovia painamaan hommia. Eilen MTV:n uutisissa haastateltiin yhtä poimijaa, joka ensinnäkin oli maksanut useamman tonnin Suomen matkasta ja teki täällä monta kuukautta 14-tuntista työpäivää 7 päivää viikkossa mettässä marjoja poimien, jotta sai kerättyä rahaa tyttärensä koulutukseen. Aika törkeää käytöstä paikallisilta ellei nyt sitten taustalla ole jotain mitä lehtiin ei ole painettu.

Vaikkei kyse olekaan maahanmuuttajista mutta on noilla kaakkois-aasialaisilla "hieman" eri (työ)moraali kuin muslimeilla.

Pistää vaan miettimään, että millainen voimavara työvoimana nuo aasialaiset olisivatkaan Suomelle jos keskityttäisiin ottamaan sieltä vastaan apua tarvitsevia sen sijaan, että roudattaisiin tänne jatkuvasti patalaiskoja ja rikollisia muslimeita lähi-idästä ja Afrikasta.

Jos halutaan suomalaisten idioottimaista käytöstä ulkomaalaisia kohtaan hakea niin tässä hyvä esimerkki, kun menee aivan överiksi: Marjaraivo lähti käsistä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Nuo thaimaalaiset marjanpoimijat ovat helvetin kovia painamaan hommia. Eilen MTV:n uutisissa haastateltiin yhtä poimijaa, joka ensinnäkin oli maksanut useamman tonnin Suomen matkasta ja teki täällä monta kuukautta 14-tuntista työpäivää 7 päivää viikkossa mettässä marjoja poimien, jotta sai kerättyä rahaa tyttärensä koulutukseen. Aika törkeää käytöstä paikallisilta ellei nyt sitten taustalla ole jotain mitä lehtiin ei ole painettu.

Vaikkei kyse olekaan maahanmuuttajista mutta on noilla kaakkois-aasialaisilla "hieman" eri (työ)moraali kuin muslimeilla.

Pistää vaan miettimään, että millainen voimavara työvoimana nuo aasialaiset olisivatkaan Suomelle jos keskityttäisiin ottamaan sieltä vastaan apua tarvitsevia sen sijaan, että roudattaisiin tänne jatkuvasti patalaiskoja ja rikollisia muslimeita lähi-idästä ja Afrikasta.
Juurikin näin, thaimaalaiset ovat ahkeraa väkeä, eivätkä lorvaile niin kuin nämä huntupäät.

Tässä ketjussa on nyt muutama varsin mauton viesti.
Olisi mukava jos kyseiset henkilöt itse tajuaisivat oman happaman pienuutensa ja ymmärtäisivät jättää tietyt viestit lähettämättä.

Kiitos.

Allah-Uho: mitä viestejä tarkotat?
Ei ne thai-marjanpoimijajutut oo nekään yhtä yksinkertasia kun vois luulla. Huonoa käytöstä on puolin ja toisin. Tosin itse työmoraalissa ei taida olla juuri moittimista. Kuitenkin esimerkiksi suomalaisen ja thain käsitykset talon pihasta, voivat olla aika erilaisia.

Tässä ketjussa on nyt muutama varsin mauton viesti.
Olisi mukava jos kyseiset henkilöt itse tajuaisivat oman happaman pienuutensa ja ymmärtäisivät jättää tietyt viestit lähettämättä.

Kiitos.

No, tajusitko jo happaman pienuutesi?

- - - Updated - - -

Allah-Uho: mitä viestejä tarkotat?
Ei ne thai-marjanpoimijajutut oo nekään yhtä yksinkertasia kun vois luulla. Huonoa käytöstä on puolin ja toisin. Tosin itse työmoraalissa ei taida olla juuri moittimista. Kuitenkin esimerkiksi suomalaisen ja thain käsitykset talon pihasta, voivat olla aika erilaisia.

Näin itsekin luulisin, että jotain muutakin siellä taustalla varmaan on. Tuo piha-alueelle tunketuminen taitaa olla ainakin yksi syy mutta toisaalta se voi johtua tietämättömyydestäkin. Itsekin lähes metsän keskellä nuoruuteni viettäneenä meidänkään talon tonttirajoja oli käytännössä mahdoton ulkopuolisen tietää.

No, tajusitko jo happaman pienuutesi?

- - - Updated - - -

Näin itsekin luulisin, että jotain muutakin siellä taustalla varmaan on. Tuo piha-alueelle tunketuminen taitaa olla ainakin yksi syy mutta toisaalta se voi johtua tietämättömyydestäkin. Itsekin lähes metsän keskellä nuoruuteni viettäneenä meidänkään talon tonttirajoja oli käytännössä mahdoton ulkopuolisen tietää.

Lisäksi oon kuullu että jotkut thai-poimijat olis käyneet käsiksi jonkun koiriin, jotka oli ollut varmaan jossain metsästyspuuhissa. Tosin tätä voi ehkä kuitenkin kutsua ihan oikeasti yksittäistapauksesksi. Muutenkin ne thaimaalaiset on saattanu kasvaa jossain tiheästi asutulla alueella, joten silloin ei välttämättä muutenkaan ymmärrä missä menee se piha.

Back
Ylös Bottom