Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selitäppäs kamelikuski(Digust) tämä.Selitäppäs kuinka nämä voi olla yksittäistapauksia, jos näitä limanuljaskoita asuu näissä opiskelija asunnoissa 80%, ja näistä kämpistä 70% oli siinä kunnossa, ettei sinne voi ketään päästää lähellekkään ennen kuin on täysremppa tehty.
Selitäppäs kamelikuski(Digust) tämä.
Tuo perseen ruiskuttaminen vedellä ei välttämättä ole muuten tarpeellista eli se ei jää paskaiseksi, jos ruokavalio on oikea.
Näin sanoo kamelikuski, joka luulee rikastutavan maatamme.Ensin, selitäppäs mulle miksi mä vaivaisin mun päätä vastaamalla todella tyhmän ja vajaaälyisen tyypin viesteihin?
Näin sanoo kamelikuski, joka luulee rikastutavan maatamme.
ja mitä vikaa on kamelikuskin ammatissa?
Koska kamelikuski ei pysty vastaamaan mitään tähän kysymykseen, jonka esitin. Olisi ollut kyllä kiva kuulla rikastajan selittelyt ko asiaan, jossa nämä paskakasat sotkevat asuntonsa siihen kuntoon, että rotatkaan ei niihin kämppiin majoittuisi ennen remonttia.se on rikastuttavan. Kahdella t:llä. Näin rikastin juuri äidinkielen kirjoitustaitoasi.
..ja mitä vikaa on kamelikuskin ammatissa?
Vastaa mun kysymykseen: Miksi mä vaivaisin mun päätä vastaamalla todella tyhmän ja vajaaälyisen tyypin viesteihin?
Niin, meitä on moneen junaan ja osa jää jo asemalle..
Tämä ei kyllä ole suomalaisilta mitenkään yleistä taikka normaalia käytöstä. Itse en onneksi ole vastaavaan törmännyt.muistan ku kaverit muutti nuorisosäätiön ihan kusiuuteen kerrostaloon.. niin mennyt ku pari kk niin oli hissi tussattu ja ovikoodi laite potkittu irti ja käytävillä kanamunat ja pullot lennellyt ja oksennus haisi rapussa. Ei siinä et olisi yllättänyt miten siinä käy.. mut kuvottavaa silti.
Nämä opiskelija asunnot ovat yliopisto opiskelijoille, herää kysymys miksikä nämä viidakon asukit opiskelevat, kun käyttäytyminen on tälläistä.Eiköhän jokainen rotuun ja kulttuuriin katsomatta ole itse vastuussa sotkuistaan.. mitä sitä muiden sotkuja selittelemään?
Opiskelijat nyt tunnetusti ovat ihan apinan tasolla kunhan kotoa pääsevät äidin nuhteesta.. muistan ku kaverit muutti nuorisosäätiön ihan kusiuuteen kerrostaloon.. niin mennyt ku pari kk niin oli hissi tussattu ja ovikoodi laite potkittu irti ja käytävillä kanamunat ja pullot lennellyt ja oksennus haisi rapussa. Ei siinä et olisi yllättänyt miten siinä käy.. mut kuvottavaa silti.
Allah "miehet" asialla, nämä rättipäät pitäisi viedä kaikki saunan taa.Virpi-lampaasta jäi jäljelle vain verilammikko ulkoilmamuseoon - ihminen verityön takana? | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Mistä Oululaisesta pizzeriasta oli tänään kebab loppunut?
Vittu mitä touhua, kukaan täysjärkinen ei vie emää ennen jälkikasvua.
Allah "miehet" asialla, nämä rättipäät pitäisi viedä kaikki saunan taa.