Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Eva Biudet, ei anna tälläisiäkään lapamatoja karkottaa suomesta. Onneksi kiven sisässä kyyti on kylmää lakupetterille.

Ei ole kyyti kylmää lakulle, mitä itse olen käväissyt betoniseinien sisällä niin en nähnyt yhtäkään epäilyttävän väristä jos manneja ei lasketa, johtuen suurella todennäköisyydellä siitä että lakut menee tai tungetaan liskolle. eiköhän noi lakut saisi turpaansa jatkuvasti normipuolella kivitalossa.

Moniosaajat olivat eilen lähteneet rannalle kilvettömällä autolla.. Harmi ettei poliisit löytäneet omistajaa :curs: ehtivät hajaantua ympäri rantaa, kun näkivät paholaisen saapuvan

Ei ole kyyti kylmää lakulle, mitä itse olen käväissyt betoniseinien sisällä niin en nähnyt yhtäkään epäilyttävän väristä jos manneja ei lasketa, johtuen suurella todennäköisyydellä siitä että lakut menee tai tungetaan liskolle. eiköhän noi lakut saisi turpaansa jatkuvasti normipuolella kivitalossa.
Niinpä lisko-osastolla taitavat olla lakupetterit.

Poliisi voisi alkaa oikeasti tekemään työnsä noiden tuontimannejen kanssa ylinopeuksien ja nettikirjoitusten kyttäämisen sijaan.
Ymmärtääkseni juuri yhdenkään maahantuloedellytykset eivät edes täyty eli periaatteessa heitä ei maahan pitäisi päästää alkuunkaan.

Nuoret toisen polven muslimimaahanmuuttajamiehet ovat aika riskialtista porukkaa. Vaikka ovatkin aluksi sopeutuneet länsimaiseen elämänmenoon niin vastoinkäymisten jälkeen suunta saattaa muuttua täysin ja yhtäkkiä ollaankin Syyriassa huutamassa allahu akbaria ja vaatimassa kuolemaa vääräuskoisille. Niin myös tuon leppävaaralaisen somalin tapauksessa.

Espoolainen nuori mies lähti salaa Syyrian sotaan - Hitaat - Sunnuntai - Helsingin Sanomat

jassoo.... mitäköhän tähän nyt sanois? Ihme sakkia nuo ääriuskovaiset sun muut... kai tosta joku vetää johtopäätökset että suomen käskystä lähtenyt sotimaan ja kohta täälä on hornetit taivalla
Ja verorahoilla on maksettu tonkin ählämin koulutus suomessa. Ei se jää tänne veroja maksamaan takaisin. Sit kun se haluaa takaisin, niin se otetaan ilomielin uudestaan pakolaisena.

Back
Ylös Bottom