Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko se mielestäsi oikein, että suomalainen raiskaaja tai muu rikollinen saa vain sakon? ?

näytä kohta jossa olen kirjoittanut näin.

Älä laita sanoja mun suuhun.

laki olkoon sama kaikille.Tietysti.Vaikea vaan karkottaa suomalaista lähtömaahansa.Mun puolesta suomalaisen raiskaajan saisi antaa isokullisen hinttarin raiskattavaksi, ja sitten 20 vuotta pakkotyötä päälle leivällä ja vedellä.

[venom];4173445 sanoi:
Tällä hetkellä ongelma hum. mamujen kanssa on rikollisuus ja suuret kulut veronmaksajille. Sun ratkaisu näihin ongelmiin on siis se, että annetaan sama tuomio kuin suomalaisille? Miksei kukaan ole keksinyt tätä aiemmin? Näinhän ne raiskaukset ja pahoinpitelyt eivät haittaa ketään, eikä heistä aiheudu taloudellista vahinkoa?

Sä et nyt ole esittänyt minkäänlaista ratkaisua maahanmuuttajien aiheuttamiin ongelmiin.

Kyllä mä olen, mutta mm. sinun ennakkoluulot, pelot, rasistisuus ja muu negatiivisuus, joka leijailee ympärilläsi aiheuttaa taas sitä toista ääripäätä; kaikki v* Suomesta. Mä edelleen kysyn teiltä; miksei kukaan ole teistä tehnyt aloitusta maahanmuuttopolitiikkaa vastaan? Luuletteko saavanne jotain aikaiseksi, kun kirjoittelette tänne pakkotoiston palstalle negakommentteja? Onko kukaan teistä töissä jossain terveydenhoitoalalla tai maahanmuuttajien kanssa? Siis ihan tosissani kysyn, että mitä luulette saavanne aikaiseksi sillä, että hengailette täällä kirjoittelemassa kommentteja? Mä olen ainakin mennyt, nähnyt, opiskellut ja tehnyt töitä näiden asioiden parissa ja yrittänyt tehdä vaikutusta asioihin; entäs sinä? Ja tulin kirjoittamaan tänne oman mielipiteeni asiasta. Vastaukseksi satelee kymmenen maahanmuuttopolitiikkaa vastaan olevia ihmisiä eikä ainuttakaan puolestapuhujaa; teistähän lähtee aika kovakin ääni? Miksette käytä sitä? Ajantuhlausta.

Mä edelleen kysyn teiltä; miksei kukaan ole teistä tehnyt aloitusta maahanmuuttopolitiikkaa vastaan?

Onpas.

Aloitin asiasta mm. ketjun pakkotoistolla, jossa yritin koota asian ympärille samanmielisiä, pitäis kai virittää asialle henkeä uudelleen.

Mutta kiitos että muistutit siitä; kiitos myös kannustuksesta lakialoitteen sorvaamiseen.

- - - Updated - - -

Onko kukaan teistä töissä jossain terveydenhoitoalalla tai maahanmuuttajien kanssa? .

Tähänkin olen vastannut aiemmin.

Halla-ahon videohaastattelu koskien Tukholman mellakointia:

http://uutiset.perussuomalaiset.fi/?p=4601

Persujen pitäisi kaikin tavoin nyt käyttää "hyödyksi" tämä kun naapurimaassa on menossa paska tuulettimeen.

Onpas.

Aloitin asiasta mm. ketjun pakkotoistolla, jossa yritin koota asian ympärille samanmielisiä, pitäis kai virittää asialle henkeä uudelleen.

Mutta kiitos että muistutit siitä; kiitos myös kannustuksesta lakialoitteen sorvaamiseen.

- - - Updated - - -

Tähänkin olen vastannut aiemmin.

Noniin, hienoa Herra Mirandos ja mihin aloitteesi jäi? Eikö ihmiset lähteneet mukaan? Miten se voi olla mahdollista, kun täällä on niin moni samaa mieltä sinun kanssasi?

Rokulia, voi sinua. Et osaa muuta kuin haukkua puunhalaajaksi ja kiroilla päälle. Sanoisit jotain järkevää, hyvä ihminen. Kuule, asioita voi ennaltaehkäistä ja niistä ollaan puhuttu täällä jo moneen otteeseen. Jos vastaukseni ovat ympäripyöreää paskaa eikä mikään sinulle kelpaa, miksi edes vaivaudut kyselemään tai kirjoittelemaan tänne? Oikeasti, säälittävää.

Kiihoituin ja säikähdin yhtäaikaa. Tuli paskat ja spermat samanaikaisesti housuihin. Erikoinen fiilis.

- - - Updated - - -

Kiihoituin ja säikähdin yhtäaikaa. Tuli paskat ja spermat samanaikaisesti housuihin. Erikoinen fiilis.

onko tuo nyt sitten sitä kiihottamista kansanryhmää vastaan... :p

Mä menen nyt pakkaamaan uutta maata varten. Toivottavasti pääsette pidemmälle kuin "pakkotoiston ketju", jossa vaan puhutte. Tehkää vaikka pakkotoiston mielenosoitus maahanmuuttopolitiikkaa vastaan! Kaikki treenarit sinne. Adios amigos! (vai onko liian ulkomaalaista :S)

Lisätään tähän soppaan nyt vielä vaikka semmoinen että ikinä en ole kenenkään kuullut valittavan japanilaisista, vietnamilaisista tai kiinalaisista maahanmuuttajista. Maahanmuuttajia hekin ovat ja mun mielestä heitä sopii tänne tulla lisää niin paljon kuin vain rajat antaa myöden. Ahkeraa ja tunnollista väkeä joka ajattelee ennenkuin lähtee kaduille riehumaan.

Hum. maahanmuuttajat se ongelma taitaa olla. He ovat peräisin alueelta jossa on kähisty milloin mistäkin syystä jopa vuosituhansia putkeen, vauhkottu milloin minkäkin uskonnon varjolla, pieniä rauhallisia vuosikymmeniä raakojen sisällissotien välissä. Mitä se kertoo heidän kyvystään elää sovussa yhtään kenenkään kanssa? Ja hum. maahanmuuttajien integraatio on täysin epäonnistunut idea. En ymmärrä miten siihen alunperin edes uskottiin.

Toki sitä syytä on vastaanottajamaissakin. Lontoon teloituksen seurauksena palkattiin 1500 poliisia lisää. Husbyn ongelmat on tiedostettu jo kauan, siellä toimenpiteenä oli hyssyttely ja suositus ettei alueelle poliisit mene. Mitä virkaVALTAA se semmoinen on, kun valta on anarkistien käsissä? Valtatyhjiö tulee aina täyttymään tavalla tai toisella... Husbyssä ja hurrikaani kathrinen tuhoalueella usassa, valtatyhjiön täyttivät jengit.

Noniin, hienoa Herra Mirandos ja mihin aloitteesi jäi? Eikö ihmiset lähteneet mukaan? Miten se voi olla mahdollista, kun täällä on niin moni samaa mieltä sinun kanssasi?

Rokulia, voi sinua. Et osaa muuta kuin haukkua puunhalaajaksi ja kiroilla päälle. Sanoisit jotain järkevää, hyvä ihminen. Kuule, asioita voi ennaltaehkäistä ja niistä ollaan puhuttu täällä jo moneen otteeseen. Jos vastaukseni ovat ympäripyöreää paskaa eikä mikään sinulle kelpaa, miksi edes vaivaudut kyselemään tai kirjoittelemaan tänne? Oikeasti, säälittävää.

Jäi varmaan siihen, että asiaa pitäisi lähteä ajamaan sellainen henkilö, jolla olisi tähän enemmän aikaa. Itse kun olen noin 16h/vrk töissä nykyään, niin kaikkeen ei ehdi.

ja olihan tuo multa vain vähän kepillä keväisen jään koettelua...lakialoitteen teko vaatisi vähän muuta kuin yhden ketjun avaamista voimailufoorumilla. Mutta sellainen vielä tulee, taatusti.

Kyllä mä olen, mutta mm. sinun ennakkoluulot, pelot, rasistisuus ja muu negatiivisuus, joka leijailee ympärilläsi aiheuttaa taas sitä toista ääripäätä; kaikki v* Suomesta. Mä edelleen kysyn teiltä; miksei kukaan ole teistä tehnyt aloitusta maahanmuuttopolitiikkaa vastaan? Luuletteko saavanne jotain aikaiseksi, kun kirjoittelette tänne pakkotoiston palstalle negakommentteja? Onko kukaan teistä töissä jossain terveydenhoitoalalla tai maahanmuuttajien kanssa? Siis ihan tosissani kysyn, että mitä luulette saavanne aikaiseksi sillä, että hengailette täällä kirjoittelemassa kommentteja? Mä olen ainakin mennyt, nähnyt, opiskellut ja tehnyt töitä näiden asioiden parissa ja yrittänyt tehdä vaikutusta asioihin; entäs sinä? Ja tulin kirjoittamaan tänne oman mielipiteeni asiasta. Vastaukseksi satelee kymmenen maahanmuuttopolitiikkaa vastaan olevia ihmisiä eikä ainuttakaan puolestapuhujaa; teistähän lähtee aika kovakin ääni? Miksette käytä sitä? Ajantuhlausta.

Kerrotko mulle vähän siitä rasistisuudesta, joka "leijailee" mun ympärillä? Toissa viikonloppuna olin juomassa taiwanilaisen kanssa ja viime aikoina olen pelaillut useasti mulattien ja mustien kanssa koripalloa. Maailma ei katsos ole niin mustavalkoinen kuin luulet. En mä pidä esim. skineistä sen enempää kuin kukkahattutädeistä; molempien toiminta kun kusee omien nilkoille.
Mun maahanmuuttokriittisyydellä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa - tai oikeastaan on, sillä mun Suomessa olisi huomattavasti vähemmän rasismia kuin nykyisessä hyysäri-Suomessa.

Ja mitä tulee netissä huuteluun, niin vitusti enemmän sillä saa aikaan kuin äänestämällä. Joten kyllä, olen varmasti saanut netissä huutelemalla jotain aikaan. Mitä mun pitäisi vielä tehdä, että arvon maahanmuuttajat viihtyisivät paremmin Suomessa? Verorahojen lisäksi vipata vähän ylimääräistä, pyytää kahville? Miksi se maahanmuuttajien sopeutumattumuuskin on aina meidän suomalaisten vika?

Lisätään tähän soppaan nyt vielä vaikka semmoinen että ikinä en ole kenenkään kuullut valittavan japanilaisista, vietnamilaisista tai kiinalaisista maahanmuuttajista. Maahanmuuttajia hekin ovat ja mun mielestä heitä sopii tänne tulla lisää niin paljon kuin vain rajat antaa myöden. Ahkeraa ja tunnollista väkeä joka ajattelee ennenkuin lähtee kaduille riehumaan.

Tuolla vastaanottokeskuksessa jossa olen ollut töissä niin tämän huomaa selvästi. Aasiasta kotoisin olevat maahanmuuttajat ovat kohteliaita ja mukavia tyyppejä. Siivoavat paikkoja, kolaavat talvella oma-aloitteisesti etupihan, eivät valita ja noudattavat sääntöjä ja mies-nais suhde tulijoista on noin 50/50...
Kun taas neekerit ja musut. Valittavat koko ajan, sotkevat, tappelevat, juopottelevat (ei vissiin Allah näe) huijaavat, aiheuttavat häiriötä ja ovat tietojen mukaan aina kiertäneet kaikki pohjoismaat läpi. 1-2 vuotta aina yhdessä maassa ja keräävät tuet siihen asti kunnes tulee kielteinen päätös. Mutta sen jälkeen heille iskee hirveä sotatrauma päälle, itsetuhoisia ajatuksia ym... Ja näin musu pääsee tutkimuksiin ja prosessi alkaa alusta, koska nythän kyseessä on sotatraumoja poteva potilas.

Mitenhän kävisi jos järjestettäisiin kansanäänestys asiasta että otetaanko suomeen enään yhtään pakolaista vastaan? surullista kyllä ruotsin mellakat. joku on saanut tehdä kovasti duunia noiden poltetuiden tavaroiden eteen

Joo ei missään nimessä kansalta kannata kysyä.. menee hyvä pakolaiskeskus bisnes äkkiä jos kansa saisi valita.. saattaisipa siinä joutua jo olemassa olevatkin loistulokkaat rasismin kohteeksi jos yleinen ilmapiiri muuttuisi näitä vastaan. Eli eiköhän vaan lauleta käsikädessä niitä ihania monikulttuurin ja suvaitsevaisuuden virsiä.. ja makseta näiden kamelikuskien kasvavien katraiden menot. Kyllä suomalaisilla lompakossa rahaa riittää.. sen todistaa miljardi takaukset ja lainat hulivilimaiden pankeille ja muille riskisijoittajillekkin.

Älkää nyt olko rasisteja, vaan ottakaa muutama romani kerjustelija kotisohvalle asumaan ja ruokkikaa heitä.. vain näin voitte oppia että ovat hienompia ihmisiä kuin me ja heille siten kuuluu kaikki hyvä mitä tästä maasta ja sen kansasta voi irti repiä. Opiskelkaa lisäksi yliopistossa humanismin hienouksia ja opetelkaa isämeidän sijaan Dan "paremmin tietäjä" Koivulaakson fraasit ulkoa jotta voitte asettua sanavalmiina veli somalin ja toveri afgan rinnalle jos joku Halla-ahon kaltainen hirveä rastisti vihaaja käy laukomaan niitä vihapuheita ja muita sen sellaisia. Kannattaa myös matkustaa vaikka nyt ensialkuun Jemeniin.. ruokkimaan ja vaatettamaan niitä kurjia.. ehket jaksa kantaa tarpeeksi kaikille repussasi mutta parempi se repullinenkin kuin koneella vaan istuskella ja voivotella kuinka Jemenin kurjat siellä joutuu jäkertämään jotain kasvin varpuja (khat) paremman ruuan puutteessa.

Yksi kysymys(merkki) vaan.. miksi vitussa kukaan järkevä ihminen tekisi mitään noista, ja viellä kehtaa leijua asialla? No kyllä vihervasurit kehtaa.. "parempana persoonana" oleminen nyt vaan vaatii sen.

Somalimies auttoi kaatunutta mummoa - suomalaiset hyökkäsivät kimppuun

http://iltalehti.fi/uutiset/2013052...map=%7B%22541527005890991%22%3A%22flb_y%22%7D

ei oo suomalaisissakaan aina kehuttavaa, vissiin kannattais kattoo ekana mitä siinä tilanteessa tapahtuu ennenkuin tekee johtopäätöksiä. Mut mikäli nää kyseiset miehet oli jotain pilottitakkeihin ja maihareihin pukeutuneita niin en ylläty.

Milloin ihmiset oppivat ylipäätänsäkin elämään sovussa? ilman että pitää tappaa, raiskata, hakata, ja mitä muuta... tuskin koskaan joka tässä onkin huono puoli.

Ymmärrän et totuus joskus satuttaa, kyllä sinäkin vielä ymmärrät. Kyllä minun näkökulmasta vastauksesi on tosiaan ympäripyöreää paskaa. Jankutat viestistä toiseen samaa mantraa jossa ei ole päätä eikä häntää.

Onko kysymysmerkki jo bännätty? Ei tuota soopaa voi edes lukia. Samaan kastiin abdulien kanssa, luultavasti kaikkien noitten nickien takana sama henkilö.

Back
Ylös Bottom