Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mitäs mieltä te kovimmat maahanmuuttoa vastustavat olette siitä jos te joutuisitte esim: Autokolariin josta seuraisi kova trauma-vamma ja tarvitsisitte verensiirtoa ja tuo veri jota teille annettaisiin olisi maahanmuuttajan esim: Somalin luovuttamaa. Eli jatkossa teillä olisi veressä siis Somalilaista verta kierrossa. Periaatteessa siis tämä Mamu olisi voinut pelastaa sinun henkesi. Tai jos joku tarvitsisi elinsiirtoa ja Mamu olisi tehnyt elinluovutuskortin jolla lupautuu antamaan munuaisensa, sydämen, ihoa, sarveiskalvot tmv sitä tarvitsevalle. Sekin menisi siis hyvään tarkoitukseen ja jonkun sisällä olisi siis esim: Vaikka Somalin munuaiset ;)

Paljonhan SPR:n veripalveluissa käy maahanmuuttajia, että muita luovuttamassa verta.

1163661-haha_oh_wow.jpg

Olen edelleen sitä mieltä että ei oteta yhtään Somalia lisää tänne, ja kaikki rikolliset loisijat takaisin Afrikan sarveen. Vaihtelun vuoksi voisimme alkaa ottamaan naispuolisia maahanmuuttajia tuolta Afrikan suunnilta.

1163661-haha_oh_wow.jpg

Olen edelleen sitä mieltä että ei oteta yhtään Somalia lisää tänne, ja kaikki rikolliset loisijat takaisin Afrikan sarveen. Vaihtelun vuoksi voisimme alkaa ottamaan naispuolisia maahanmuuttajia tuolta Afrikan suunnilta.

Mikäpä ettei mutta ehdottomasti HIV-testien kautta, koska Afrikassahan on kymmeniä miljoonia HIV-positiivisia. En tosin tiedä mikä on miesten ja naisten osuus näissä luvuissa.

Mun mielestä muutenkin jatkossa voitaisiin ottaa pelkästään pakolaisnaisia koska heidän osansa on kaikkein heikoin, ainakin kaikenmaailman naisjärjestöjen mukaan. Ihme että nuo järjestöt sitten haluaa raahata pelkkiä miehiä tänne. Meneekö miehet munanmitalla ohi ?

Mikäpä ettei mutta ehdottomasti HIV-testien kautta, koska Afrikassahan on kymmeniä miljoonia HIV-positiivisia. En tosin tiedä mikä on miesten ja naisten osuus näissä luvuissa.

Jep, noi HIV-testit pitäis olla pakollinen. Jopa nykyisessä muodossaan olisi kohtuullisen mukava juttu.

Mun mielestä muutenkin jatkossa voitaisiin ottaa pelkästään pakolaisnaisia koska heidän osansa on kaikkein heikoin, ainakin kaikenmaailman naisjärjestöjen mukaan. Ihme että nuo järjestöt sitten haluaa raahata pelkkiä miehiä tänne. Meneekö miehet munanmitalla ohi ?

Nämä vihervasemmistolaiset naisethan suhtautuvat erittäin nuivasti esimerkiksi Venäläis ja Thaikkunaisiin. Mistähän syystä..? Samaan aikaan jauhavat sitä kun Suomalainen nainen on itsenäinen ja vahva kun menee Somalin kanssa naimisiin.

Hyvä pointti. Jos noista sivistymättömistä muslimimaista halutaan tänne porukkaa pelastaa niin niiden pitäisi ehdottomasti olla naisia. Muslimimiehillä kun on tapana hakata, raiskata, kivittää, heittää happoa kasvoille ja kunniamurhata naisiaan.

Eilen kävin (taas) kivaa keskustelua kun eräs suvaitsevais tuttu peräänkuulutti että Soinin pitäisi todellakin tulla keskustelemaan tämän RKP puolustusministerimme kanssa rasismista. Kysäisin että voitaisiinko samalla keskustella syrjinnän piirteitä saavasta RKP:n puolustamista lakipykälistä kuten ahvenanmaan kotipaikkaoikeus (vai mikä se nyt oli) jne. Kyllä taas kuulin että "älä esitä tyhmää" ja Ahvenanmaalla on ollut omat pykälänsa jostain vuodelta 1927 joita ei ilmeisesti voi muuttaa. Kun totesin että joo, ja tuohon aikaan mustia nimitettiin suomessa neekereiksi ihan oppikirjoissakin, että pitäisiköhän Ahvenanmaankin tulla 2000 -luvulle niin arvatkaa auttoko. "Älä viitsi viistatella", "olla tyhmä" plaa plaa plaa. On vissiin olemassa joku vihkonen missä kerrotaan perinteistä jonta on fantsuja ja joista pidetään kynsin ja hampain kiinni ja sitten sellaisia perinteitä jotka on tosi juntteja ja joista pitää poistua ja tulla 2000 -luvulle.

Kyllä vituttaa. Enkä edes persuja fanita kuten olen joskus aiemminkin maininnut.

e: ihan oikeasti mua vituttaa nämä "suvaitsevaiset" enemmän kuin muun maalaiset joten en ilmeisesti ole rasisti :D Eilen kun vahingossa kutsuin RKP:n politiikkaa rasistiseksi niin heti tuli huutia että rasismi liittyy rotuun ja me vissiin ollaan suomenruotsalaisten kanssa saman rotuisia...

Teeppä Jami2003 joskus sellainen koe, että näytä noille suvaitsevaisille maahanmuuttajien rikos- ja raiskaustilastot ja kysy, voiko mitenkään olla mahdollista, että maahanmuuttokriitikot ovat kriittisiä ko. faktojen takia eikä kyseessä olisikaan rasisimi. Samalla voisi myös kysyä, eikö nuo tilastot anna mitään aihetta huolestumiseen.

Teeppä Jami2003 joskus sellainen koe, että näytä noille suvaitsevaisille maahanmuuttajien rikos- ja raiskaustilastot ja kysy, voiko mitenkään olla mahdollista, että maahanmuuttokriitikot ovat kriittisiä ko. faktojen takia eikä kyseessä olisikaan rasisimi. Samalla voisi myös kysyä, eikö nuo tilastot anna mitään aihetta huolestumiseen.

Veikkaan että tuo on taas sellaista keskustelua rasismista ja sen syistä jota ei sen enempää mun tutut kuin Haglundkaan halua :D

Soini voiskin kysäistä Haglundilta millälailla rasismista saa keskustella...

Niinpä, maahanmuuttokeskustelussa tilastojen käyttö on ehdottomasti kielletty. Tärkeintä on fiilis tai jos jollakin femakolla on somalineekeri poikaystävänä ja se on kunnon kansalainen niin tästä voidaan vetää johtopäätös, että kaikki somalineekerit ovat. Tilastoihin ei pidä viitata.

Niinpä, maahanmuuttokeskustelussa tilastojen käyttö on ehdottomasti kielletty. Tärkeintä on fiilis tai jos jollakin femakolla on somalineekeri poikaystävänä ja se on kunnon kansalainen niin tästä voidaan vetää johtopäätös, että kaikki somalineekerit ovat. Tilastoihin ei pidä viitata.

Tilastot ovat rasistisen patriarkaatin luomus. :rolleyes:

Ihan oikeasti mua vituttaa nämä "suvaitsevaiset" enemmän kuin muun maalaiset joten en ilmeisesti ole rasisti.
Hah, en siis ole ainoa! :hyvä: Itse olen jo siinä pisteessä, että vihaan "suvaitsevaisia" jopa enemmän kuin rasisteja, suvaitsevaiset kun ovat niin olevinaan muun maailman yläpuolella.
Eilen kun vahingossa kutsuin RKP:n politiikkaa rasistiseksi niin heti tuli huutia että rasismi liittyy rotuun ja me vissiin ollaan suomenruotsalaisten kanssa saman rotuisia...
Tässä tilanteessa olisin kyllä itsekin syyllistynyt pilkun nylkyttämiseen, pakko myöntää. Suvaitsevaiset tosin venyttävät käsitettä itsekin niin räikeästi, ettei heillä luulisi olevan valittamista asian suhteen.

ihan oikeasti mua vituttaa nämä "suvaitsevaiset" enemmän kuin muun maalaiset joten en ilmeisesti ole rasisti :D

Toi on pyhä asia vähän niinkuin pakkoruotsikin, josta ei perustuslaissa oo sanaakaan ja joka keksittiin vasta 60-luvulla lisätä opetuslakiin RKP:läisen opetusministerin toimesta. Silti sen olemassaoloa nykyaikana perustellaan muinaisella ruotsinvallalla.

Siel on näköjään Hitlerin poika päässy valtaan kun tollasia suunnittelevat. Pitäs jonku ihmisoikeusjärjestön puuttua pikimmiten.

Jep, suomella ei ole puolustusjärjestelmää elintaso ja kerjäläismamuja vastaan.

Tanskassa on tehty rasistinen laskelma, jonka mukaan maa on säästänyt 6,7 miljardia euroa kymmenessä vuodessa tiukan maahanmuuttopolitiikan ansiosta.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288545175872.html

Oppositiossa ollaan raivostuttu raportista. Vasemmistolainen Det Radikala Venstre –puolue on kritisoinut raporttia tyylittömäksi ja syrjiväksi.

- Tiettyä ihmisryhmää leimataan ja syytetään meidän budjettivajeestamme. Ihmisiä ei voi arvottaa sen mukaan, mikä heidän arvonsa on maan taloudelle. Tämä on nöyryyttävää demokratiassa, jonka yksi perusarvoista on tasa-arvoisuus, Det Radikala Venstre –puolueen maahanmuuttoasioista vastaava Marianne Jelved sanoi.

Ei voi kun ihmetellä tota vasemmistoajattelutapaa. Miten helvetissä laskelma voi olla syrjivä?

Voi kun vasurit on ihmeellisiä.. tottakai tiettyjä ryhmiä pitää voida syyttää.. syyttäväthän vasuritkin oikeistolais poltiikan siipeä milloin mistäkin. Ihmisryhmähän se on poliittinenkin ryhmittymä.

Ihmistä ei ehkä voi arvottaa sen mukaan mikä heidän arvonsa on.. mutta maksajilta (tässä tapauksessa tanskalaiset) pitää kuitenkin kysyä haluavatko he maksaa näiden käsiojossa tulijoiden kestitykset.

Back
Ylös Bottom