Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

On siinä päässä vikaa kun ei voi sianlihaa syödä, koska kirjassa lukee. Ei helvetti :D tollanen on niin sairasta paskaa ku olla voi. Ei voi syödä koska koraani ja sika saastainen. Heh, ne siat on 100 kertaa älykkäämpiä ja puhtaampia ku noi sumussa kulkevat hullut.

Keräis kaikki muslimit isoon aitaukseen ja sanois et muuta ruokaa ei tule paitsi sikaa eri muodoissa, ni oon varma et viikon päästä alkaa sekin tavara maistumaan.

Alkasivat kannibaaleiksi ennen kun sikaan koskisivat.

Te kyl jaksatte hämmästyttää tyhmyydellä päivästä toiseen..

Joku on kasvissyöjä, toinen ei syö punaista lihaa ja kolmas ei syö sianlihaa. Mikä siinä on niin vaikeeta? Eikö jokainen saa itse päättää mitä suuhunsa tunkee? Oli syy mikä hyvänsä? Hohhoijaaa..

Arvon dosentit, miten taa liittyy maahanmuuttoon? Vai onko taas vaan kova tarve paasta meuhkaamaan jostain muslimien ominaisuudesta? Onko teilla kaynyt mielessa, etta kaytannossa jokaisessa maassa on joitain elaimia joiden syominen on tabu, ja joka perustuu kulttuuriin tai uskontoon. Muslimeilla ja juutalaisilla se tunnetuin on sika, hinduilla on omansa ja lansimaissa vaikkapa koira. Jarjella ja logiikalla taas ei ole mitaan tekemista naiden perinteiden kanssa. Tuskin Suomessakaan hirveasti arvostettaisiin, jos sinne lenkkimakkaraan oliskin jauhettu koiraa.

Ero on siinä et suomalaisilla ei ole mitään oppikirjaa missä kielletään tai sallitaan minkäkin syöminen, toisin kuin muzlimeilla. Eli voisin syödä koiraa, ja söisinkin jos ei olisi muuta tarjolla. Sitä ei tosin saa kaupasta. Muslimit söisivät toisiltaan päät jos ei olisi sian tilalla muuta kriisitilanteessa.

En oo kyllä dosentti arvon AKT, työnimike on muuttomies. Tuun aina mielelläni tänne keskustelemaan, jos satun huomaamaan sen tason joutuvan liian korkeaksi. :)

Ero on siinä et suomalaisilla ei ole mitään oppikirjaa missä kielletään tai sallitaan minkäkin syöminen, toisin kuin muzlimeilla. Eli voisin syödä koiraa, ja söisinkin jos ei olisi muuta tarjolla. Sitä ei tosin saa kaupasta. Muslimit söisivät toisiltaan päät jos ei olisi sian tilalla muuta kriisitilanteessa.

En oo kyllä dosentti arvon AKT, työnimike on muuttomies. Tuun aina mielelläni tänne keskustelemaan, jos satun huomaamaan sen tason joutuvan liian korkeaksi. :)

Sanoit sikojen olevan 100 kertaa älykkäämpiä kuin muslimit ja itse olet päässyt elämässä niinkin pitkälle kuin muuttomieheksi.

Mitä se on sulta pois jos muslimit ei syö sikaa? Pitäiskö sun keskittyä ehkä hiukkasen enemmän omaan elämään eikä siihen mitä muut syö?

Jep. Mua ei kiinnosta mitata elämää jollain työelämän saavutuksilla, mulle merkkaa muut asiat enempi. Jos ei oo muuttomiehiä ni ketkä ne sossupummienkin muutot hoitaa ku häätö tulee? ;)

Mulla on oikeus sanoa ihan mitä huvittaa, niinkuin muillakin täällä. Se tuntuu olevan niin että sanoa saa mitä tahansa, jos ei kyseenalaista yhtään mitään eikä ketään. Jos todettaisiin että islam on universumin älykkyyden ja saavutusten huipentuma, ni se ois jees. Mut jos sanoo et sian syömättä jättäminen on kummallista, kun joku joskus ehkä elänyt partajeesus on näin aamupaskalla ollessaan todennut, ja se on sitten hakattu kiveen vuosituhansiksi eteenpäin, ilman että omia aivoja otetaan käyttöön, ni sitä pidetään hirveänä loukkauksena.

Ei sitä kukaan loukkauksena pidä. Ihmettelen että mitä sillä on sulle väliä mitä kukakin syö ja miksi syö? Monet tuntemani musut ei syö sikaa koska se tuntuu olevan likainen eläin.. elää omassa paskassa ja syö ihan mitä vaan sille annat. Kelpaa mulle selitykseksi. Mutta vaikka syy olisikin suoraan uskonnollinen, eli koraanin laatima, niin mitä sitten? Keneltä se on pois? Ilmeisesti sun päiväunet se vie.

Eikös ne sossupummit ole fiksumpia kuin sinä kun ne on keksinyt keinon tienata saman verran ku sinä tekemättä mitään ja sä joudut vielä kantaa niiden kamoja paskalla palkalla? ;)

Ei sitä kukaan loukkauksena pidä. Ihmettelen että mitä sillä on sulle väliä mitä kukakin syö ja miksi syö? Monet tuntemani musut ei syö sikaa koska se tuntuu olevan likainen eläin.. elää omassa paskassa ja syö ihan mitä vaan sille annat. Kelpaa mulle selitykseksi. Mutta vaikka syy olisikin suoraan uskonnollinen, eli koraanin laatima, niin mitä sitten? Keneltä se on pois? Ilmeisesti sun päiväunet se vie.

Eikös ne sossupummit ole fiksumpia kuin sinä kun ne on keksinyt keinon tienata saman verran ku sinä tekemättä mitään ja sä joudut vielä kantaa niiden kamoja paskalla palkalla? ;)

Sika on itseasiassa siisti eläin. Se rypeminen johtuu ruuminlämmönsäätelystä. Siat paskovat tarkasti omiin paska-alueisiinsa eivätkä rye omassa paskassaan.

Sanoit sikojen olevan 100 kertaa älykkäämpiä kuin muslimit ja itse olet päässyt elämässä niinkin pitkälle kuin muuttomieheksi.

Noh noh, alkaako argumentit käydä vähiin kun pitää henkilökohtaisuuksiin käydä? Ammatti ei todellakaan määrittele kenenkään ajatuksia tai älykapasiteettia vaikka suuntaa voikin antaa.

Kyllä mä ainakin muuttohommia tehneenä tienasin siitä lähes 12e tunnilta. Raskasta työtä toki, sitä ei mikä tahansa vinkuheinä jaksa montaa viikkoa putkeen, edes päivää.
Eiku ainii, sähä puhuit nyt mamu sossupummeista, eli puhut siitä ryhmästä joka tienaa paljon enemmän kuin kantasuomalainen pummi.

Alkasivat kannibaaleiksi ennen kun sikaan koskisivat.

Eivät muuten alkaisi. Tarkistin asian kolmelta eri muslimilta, ja kaikki sanoivat että jopa koirat ja kissat muuttuisivat halal-ruuaksi "in such adverse circumstances"

Ei sillä nyt väliä kuka syö mitäkin ja kuka ei vaan lähinnä sillä, että vegaanit eivät nouse barrikadeille ja ala polttamaan ruokakauppoja, koska niissä on lihatiskit. Tai sitten suomalaisena et sinäkään voi mennä kiinan kaduilla meuhkaamaan, kun tarjotaan mustia(koiraa siis) ruuaksi. Ei sitä syödä itse tarvitse.

Oletko sä nyt ihan tosissasi? Kyllä mä tiedän paljonkin muslimeja ja juutalaisia, jotka syövät sikaa, jos vaihtoehtoa ei ole tarjolla. Yleensä yrittävät syödä kosher/halal safkaa jos on tarjolla, mutta tosiaan muukin kyllä käy. Ja mitä tulee kriisitilanteisiin, niin ihminen kyllä syö sitä mitä on tarjolla, jopa ne kaikista kovimmat uskovaiset. Sillä nyt sinänsä ei ole mitään väliä mistä noi eri kulttuurien syömistottumukset on peräisin, mihinkään järjelliseen ne eivät missään perustu. Keskustelu uskontojen harhaisista säädöksistä kuuluukin sit toiseen trediin.

Sika on itse asiassa erittäin siisti eläin. Ei elä paskassaan.Eikä syö ihan mitä vaan eli taas päästelet paskapuhetta.

Voi olla. En tiedä sioista mitään. Täysin mutuilua ja mielikuviin perustuu.

Vaikuttaa kyllä erittäin puhtaalta eläimeltä. En malta odottaa että pääsen syömään tätä.

Dirty-Pig.jpg

Voi olla. En tiedä sioista mitään. Täysin mutuilua ja mielikuviin perustuu.

Vaikuttaa kyllä erittäin puhtaalta eläimeltä. En malta odottaa että pääsen syömään tätä.

Dirty-Pig.jpg

Uhhuh. Nyt kuule tikusti kirjastoon lainaamaan eläinkirjoja. Miksiköhän norsutkin kierivät mudassa?

Sarkasmilasit päähän. Tarkoitin vaan että jos käytetään sanaa "puhdas" eläin, niin tuskin sika tulee ekana mieleen, kuten jotku tuossa edellisellä sivulla väitti.

Taitaa jollakulla uikkarit kiristää jaloissa liikaa.

Back
Ylös Bottom