Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Pitääkin lisätä natokaasu auton turvavarusteisiin varoituskolmion kaveriksi.. tosin keskipaneliin.. lähtee ne rotat ku antaa vähän ärjympää parfyymiä.

Kannattaa kuitenkin muistaa että tollasessa tilanteessa etäisyys on sellainen että satavarmasti saat ensinnäkin myös kaasut omalle naamallesi ja lisäksi auton täyteen kaasua. Ei oo välttämättä helpoin saada putsattua autosta.

Ei siis ehkä paras idea.

Laittakaa lapset auton ovet lukkoon kun ajatte. Säästytte paljolta vaivalta.

Kuukauden verranhan näitä Romaanian Romaaneja on jo Helsingissä ollut. Nyt sitten vasta lehdistö herännyt.

Joka ilta VVA:n Kalkkersin (spurgujen yömaja) edessä Mäkelänkadulla Vallilassa odottaa iso lauma sisäänpääsyä. Aukee kybältä ja kuudelta aamulla ovesta ulos. Varmaan kivaa etnistä värinää Romaanien ja rappioalkoholistien kesken tuolla...

Kurvin Lidl:n edessä ja tuulikaapissa kanssa joka ilta lauma näitä rääsyläisiä päivystämässä. Tänään joku äijä siinä veteli haitarilla niin, että NatsiSiwan perukoilla raikas. Tossa kannattaa varmaan mummojen pitää käsilaukuistaan kiinni....

Täytyy kyllä olla näillä nahkatakkisilla bemarimiehillä todella kova valta näihin rääsyläisiin, että kerjäävät ja rötostelevät täällä pakkasessa vuorokauden läpeensä. Tulee varmaan armotta kylmää terästä sisuksiin Romaniaan jääneille sukulaisille, jos ei täällä kerjuu tai rötöstely suju / maistu....

Sosialismi on kyllä nuo kaksi kansaa mädäännyttänyt (Virolaiset ja Venäläiset), mutta ero on siinä että heidän rikollisuus on lähinnä omaisuusrikoksia. Ei juurikaan saa lukea näiden kahden ryhmän joukkoraiskauksista, ja nämä aiheuttavat huomattavasti vähemmän järjestyshäiriötä kun somput ja muut muhamatit.

Juuri näin!

Tänään kävi ovella yllättäen joku ulkomaalaisen näköinen tyyppi jolla oli mukanaan lappu jossa luki tyyliin "Olen kuuro, anna minulle rahaa" puoliso sanoi suoraan ettei aio niin tehdä ja sitten se tyyppi poistu.Onko tässä tarkoitus kerjätä vai onko niillä taka-ajatuksena, esim. että löytyisi joku mummo joka jättää kämppänsä valvomatta kunnes hakee rahaa tjsp? Taloyhtiössä ovet lukittuna, mut kait se "kuuro" jotenkin sai livahdettua...

Tänään kävi ovella yllättäen joku ulkomaalaisen näköinen tyyppi jolla oli mukanaan lappu jossa luki tyyliin "Olen kuuro, anna minulle rahaa" puoliso sanoi suoraan ettei aio niin tehdä ja sitten se tyyppi poistu.Onko tässä tarkoitus kerjätä vai onko niillä taka-ajatuksena, esim. että löytyisi joku mummo joka jättää kämppänsä valvomatta kunnes hakee rahaa tjsp? Taloyhtiössä ovet lukittuna, mut kait se "kuuro" jotenkin sai livahdettua...

Ihan varmasti kumpikin on tarkoituksena.

Täällä jumalan selän takana liikkui noita tossa vuosi sitten, oisko ollu tammi-helmikuuta. Onneksi satuin olemaan mummon tykönä kylässä, kun ovikello soi. Sillä kun on ollut tapana jaella rahoja jehoville ym. rahanpyytäjille. Pari päivää myöhemmin joku kävi sitten mun kotioven takana lapun kanssa. En muista mitä siinä luki. Katoin äijjää silmiin helvetin leveällä virneellä, sanoin että mee kotias saatana, ja vedin oven kiinni. Puol tuntia myöhemmin menin pihalle röökille niin kaiffari hyppäs uudehkon Bemmin kyytiin.

Jäi vaan miettimään että miten helvetissä ne pääsee noista alaovista läpi. Molemmissa paikoissa missä törmäsin, niin oli kyllä alaovet lukossa.

Toisilla isovanhemmilla kävi joku kiikarikauppias kans. Yritti eka myydä 150 €, josta sitten tiputteli hintaa aina kahteenkymppiin. Sitten oliskin tyytynyt jo kahteen tupakkaan :D

Ja missä helvetissä noi oppii puhumaan parempaa suomea, kuin kurdimamut keskimäärin?????????????

Ja missä helvetissä noi oppii puhumaan parempaa suomea, kuin kurdimamut keskimäärin?

Koulussa.. opintotuki ei riitä elämiseen niin lähdetään myymään "taidetta" ja muuta sellaista oville.. sellaista se on vaihto-oppilaana olo :D
Nuoret miehet myyvät jotain kirpparilta hakemiaan tauluja ominaan ja nuoret naikkoset myyvät.. no tiedätte kyllä.
Näin tekee ainakin venäläiset opiskelijat monesti Suomessa, esim. likkakaverini kun opiskeli joskus opistossa niin siel sai pari venakko muijaa lähdöt opiskelija asuntolasta ku huorasivat siellä illat läpeensä.

Mun setäni oli ns. "suoran toiminnan" mies.

Hänen maatilalleen tuli kerran joku romanin näköinen äijä, jolla oli lappu kädessään: "Olen kuuromykkä puolalainen opiskelija, ja myyn valurautatöitä rahoittaakseni opintojani" No, tuo kuuromykkä avasi Hiacensa takaluukun, siellä oli mm. pieni alasin. setäni otti alasimen käsiinsä ja muitta mutkitta pudotti sen polakin varpaille. Tuo kuuromykkä ulvahti kiovusta ja lateli kirosanan tapaisia setäni päälle ; )) heitti alasimen autoonsa ja kaasutteli pois.

Johtunee siitä että ihmiset tajuavat ettei asiohin voi vaikuttaa (marginaaliin jääminen on nykypäivää).. sanoin taanoin kaverille etten osallistu tuohon "kannabis lailliseksi" aloitteeseen ennenkuin ääneni on viimeisiä ratkaisevia siellä 49900 jälkeen. Ihan sen takia vain etten usko sen toteutuvan.. noista aloitteista tulee jäämään alle puoleen tarvittavista äänistä 97% kaikista aloitteista.
Syykin on selvä.. suomalaiset ovat vaan sellaisia jotka eivät kovin herkästi syty ajamaan omaksi kokemiaan asioita. Turkis juttukin meni läpi vain koska niitä ketun kuvia läntättiin joka paikassa esiin ja sellainen söpö eläin vetoaa.

Mutanaamat ne Ruotsissakin rikokset pääosin tehtailee.. siellä on itäblokin edustus ja jukujukumaa ja arabirättipäät sekä afrikka ihan jokaisessa isommassa kaupungissa siinä määrin edustettuna että on jo mafiat ja jengit ja huumemarkkinat ja kaikki näiden tulokkaiden hanskaamana. Tätä Suomeen kanssa lisää ettei olla "jälkijunassa" EU kehityksessä.

Back
Ylös Bottom