Aluksi, asiallinen ja hyvä postaus.
Vihervasemmistolaiset joita olen tavannut, on todellakin outoja tapauksia. Olen toki tämmöisiä persu idioottejakin tavannut, ei siinä. Molemmat on mun silmissä samaa paskaa. En anna näille yhtään myötätuntoa. Koskee myös äärioikestolaisia ja äärivasemmistolaisia: yhtä idiootteja molemmat. Mun mielestä et vaikuta vihervasemmistolaiselta etkä sitä kai ole, eller hur?
En ole itseäni sellaiseksi koskaan kokenut. Toki arvo- ja talousliberaalia henkilöä haukutaan Suomessa millon milläkin nimellä. Välillä oot paha kapitalisti, välillä pilvenpolttajahörhö ja toisinaan sitten "ihan kommari".
Heh, sattuiko pahasti, sinun uskottavuutesi kanssa on niin ja näin. Meinaatko, että noihin avoinna oleviin paikkoihin olisi ulkomaalaisia ammattilaisia tulossa? Eiköhän firmat saa niihin palkattua tai koulutetua uusia työntekijöitä suomalaisista niin kuin tähänkin asti, vai? Harva yritys on kaatunut työvoiman puutteeseen. Miksi muuten olet koko ajan mollaamassa suomalaisia? Valistunut arvaus on, että koska pidät muita samanlaisina kuin itse olet?
Edelleenkin hämmentää noi henk.koht. syytökset. Sano selkeämmin nyt sitten, että millainen ihminen olen. Ilkeä kapitalistiko?
Tuo ammattilista oli kirjoitettu vain siksi, että ihmiset kyselivät, että mitä aloja on, joilla on enemmän avoimia työpaikkoja, kuin työttömiä. Vastasin, mutta en missään vaiheessa sanonut, että nuo nimenomaiset työpaikat ovat kaikki sellaisia, joihin on ulkomaalaisia tulossa. Toki jos nyt sitten kommenttisi jälkeen mietin asiaa tuosta näkökulmasta, niin mm. siivoojiksi, puistotyöntekijöiksi, kiinteistöhuoltajiksi, myymälätyöntekijöiksi ja muuttomiehiksi mamuja tuntuu jo nyt päätyvän jonkin verran.