Maahanmuutto

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Niin voihan se olla että suuri osa suomalaisistakin sitten vastaavassa tilanteessa tekisi samoin. Itse kuitenkin olen sen verran sinisilmäinen että epäilen. Itselläni ja avovaimollanikin molemmilla olisi opiskeluaikoina ollut mahdollisuus koulun loputtua nostaa vain sossusta muiden rahaa ja elellä sillä. Mutta molemmat siivottiin vessoja mieluummin vaikka sillä ei tienannut oikeasti kuin jonkun 10e kuussa enemmän kuin tuilla ilman töitä. Itse vaan mieluummin oikeasti siivosin sitä hesburgerin vessaa kun olisin elänyt muiden rahallla.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Ei minullakaan ole riittänyt enää aikoihin ymmärrystä Suomen maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan, mutta se saa minut ainoastaan kritisoimaan päättäjiä, ei tuntemaan vihaa ja katkeruutta jotain ihmisryhmiä kohtaan. Tottakai mamut tarttuvat siihen porkkanaan mikä heille ojennetaan. Jos sitä porkkanaa ei ojennettaisi ei olisi sen mukanaan tuomia ongelmiakaan.

Jos Suomessa ojennetaan porkkanaa hyvää hyvyyttä niin sen palkaksi kunniamuumit palkitsee tän hyväntekijän loistamalla ryöstö- ja raiskaustilastojen kärjessä? Se ei sais aiheuttaa minkäänlaisia vitutuksen tunteita? Politiikka pakottaa ryöstämään ja raiskaamaan?

Meinaat siis että jokainen on rosvo jos tilaisuus tulee? Kyllä meillä suomalaisillakin on mahdollisuus heittää täysin sossupummiksi, mun perheestä löytyy yksi tapaus, joka on loisinut jo yli 10 vuotta.

En meinaa. Meinaan sitä, että jos sinä olisit sen rosvon saappaissa, sinulla olisi samanlainen geeniperimä ja olisit elänyt elämäsi siihen asti täsmälleen samanlaisissa olosuhteissa, toisin sanoen olisit se tyyppi, niin tekisit tismalleen samat "valinnat". Mutta ei meidän tarvitse tähän mennä sen enempää, ei ole tarkoitus aloittaa mitään saarnaa vapaan tahdon kuvitteellisuudesta. Pointti on siinä, että vihan tunteminen jotain ihmisryhmää kohtaan on joka tapauksessa turhaa eikä vihan tuntemisesta ole ylipäätään ihmiselle itselleen yleensä mitään hyötyä.

Meinaat siis että jokainen on rosvo jos tilaisuus tulee? Kyllä meillä suomalaisillakin on mahdollisuus heittää täysin sossupummiksi, mun perheestä löytyy yksi tapaus, joka on loisinut jo yli 10 vuotta.

"kotoisin samanlaisista olosuhteista ja kulttuureista" - ensinnäkin mä tunnen ihmisiä, joiden lähtökohdat tähän elämään on olleet paljon huonommat kuin keskiverto mamulla, eivätkä muuten loisi. Tekevät helvetin kovasti töitä ja ovat tehneet jotta ovat päässeet vitunmoisesta perhehelvetistä pois. Edelleenkään ne oikeasti sodan jaloissa olevat ei tänne sieltä pysty tulemaan.
Geeniperimästä en tiedä, mutta ystäväni on humanitaarinen muslimipakolainen, joka pakeni kansanmurhaa Suomeen. Lähtöisin köyhistä olosuhteista ja pahoinpidelty, mutta kävi Suomessa lääkkiksen ja maksaa nykyään veroa tähän maahan muutaman sata tonnia vuoteen. Toinen sisaruksista taas toimii suuren firman toimitusjohtajana Suomessa. Olisi varmasti ollut tilaisuus sossupummiksi, ja joku kukkahattutäti olisi taputtanut päätä, kuinka oli vaikeat olosuhteet.

Onhan se niiiiin kiva syyttää lapsuutta ja olosuhteita, että ei mene töihin, mutta kuinka vanhaksi voit syyttää vanhempiasi omista virheistäsi? En ainakaan minä syytä omia vanhempiani huonoista valinnoista ja virheistä, joita teen.....

Ei vittu. Täysin uusi käsite vasemmistolaisuudelle, "vapaata tahtoa" ei olekaan, joten kukaan ei itse asiassa olekaan vastuussa yhtään mistään eikä tee itse päätöksiä.

Ei saatana :D

Ei vittu. Täysin uusi käsite vasemmistolaisuudelle, "vapaata tahtoa" ei olekaan, joten kukaan ei itse asiassa olekaan vastuussa yhtään mistään eikä tee itse päätöksiä.

Niin, no tieteessä siitä vallitsee tänä päivänä suht yleinen konsensus. Sen lisäksi vapaa tahto on jo loogisesti mahdoton käsite. Sillä on toki kätevä perustella ihmisten eriarvoisuutta, siksihän siitä niin kovasti halutaankin pitää kiinni. Mutta ei sinun tarvitse tästä välittää. Niin kuin sanoin, en halua ohjata keskustelua tähän suuntaan. Sinä ajattelet juuri niin kuin ajattelet ja se on täysin fine. :)

Niin, no tieteessä siitä vallitsee tänä päivänä suht yleinen konsensus. Sen lisäksi vapaa tahto on jo loogisesti mahdoton käsite. Sillä on toki kätevä perustella ihmisten eriarvoisuutta, siksihän siitä niin kovasti halutaankin pitää kiinni. Mutta ei sinun tarvitse tästä välittää. Niin kuin sanoin, en halua ohjata keskustelua tähän suuntaan. Sinä ajattelet juuri niin kuin ajattelet ja se on täysin fine. :)
Vapaa tahto on sinällään aika utopiaa, mutta lainsäädäntö ja valtioiden johtaminen ei kuitenkaan voi oikein perustua siihen, ettei kukaan ole vastuussa teoistaan. Ja lisäksi esim. vankien kuntouttamisella (nyt ei puhuta Valjakkalan tai Åkerlundin kaltaisista psykopaateista), pystytään kuitenkin vaikuttamaan noihin valintoihin, joita ihminen myöhemmin tekee.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%

Vaikka tikkuukko onkin oikeassa, ei se tarkoita sitä, että politiikalla olisi yhtään sen vähempää merkitystä. Geenien ohella kaikki ulkoinen, kuten lainsäädäntö, ohjaa ihmisten käyttäytymistä. Joku voi syntyä vitun laiskaksi ja toinen pedofiiliksi, mutta lainsäädännöllä vaikutetaan siihen, meneekö laiska töihin tai raiskaako pedofiili lapsen. Suomen lepsu lainsäädäntö ja reilu sosiaalituki edesauttaa sitä, että osa monet päätyvät tekemään rikoksia ja elämään sosiaalituen varassa.

Vapaa tahto on sinällään aika utopiaa, mutta lainsäädäntö ja valtioiden johtaminen ei kuitenkaan voi oikein perustua siihen, ettei kukaan ole vastuussa teoistaan. Ja lisäksi esim. vankien kuntouttamisella (nyt ei puhuta Valjakkalan tai Åkerlundin kaltaisista psykopaateista), pystytään kuitenkin vaikuttamaan noihin valintoihin, joita ihminen myöhemmin tekee.

Tiedän, ei mennä tähän sen enempää. Toin vain esille sen, ettei ihmisten syyllistämiselle ja vihaamiselle ole perusteita moraalisesta näkökulmasta ja että sellaisista tunteista ei muutenkaan ole ihmiselle itselleen yleensä mitään hyötyä. Maahanmuuttopolitiikan järjettömyydestä olen täysin samaa mieltä tämän ketjun yleisen linjan kanssa.

Minun mielestä 99%muslimeista ja mustalaisista ja muista paskoista voitais heittää Suomesta suoraan helvettiin, täysin hyödyttömiä otuksia kaikki, tai toinen vaihtoehto että rakennettais Lappiin jotain helvetin isoja halleja ja sinne vain sänkyjä vieri viereen ja puuroa ruuaksi ja pitäkää hauskaa ja tappakaa toisenne.

Nykyään (varsinkin pienemmillä kunnilla) mamulääkäreitä on lisääntynyt. Jos kantaväestössä velloo huutava työttömyys, niin minkä takia ei suomalaiset lääkärit täytä näitä virkoja? Tämä oli vaan kysmys, eikä loukkaus ketään kohtaan..

Nykyään (varsinkin pienemmillä kunnilla) mamulääkäreitä on lisääntynyt. Jos kantaväestössä velloo huutava työttömyys, niin minkä takia ei suomalaiset lääkärit täytä näitä virkoja? Tämä oli vaan kysmys, eikä loukkaus ketään kohtaan..

Kuinka paljon lääkäreitä on kantaväestöstä työttömänä?

0 %.

Mamulääkäreistä 0 %.
Ja tämähän johtuu lääkäreiden naurettavan pienistä koulutusmääristä, joiden ainoa tarkoitus on pitää lääkäreiden palkat korkealla kroonisen työntekijäpulan avulla. Tähän toki auttaa lääkäreiden tuominen ulkomailta, ja olen aika varma että kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan että ulkomailla lääkärintutkintonsa suorittanut ihminen tulee Suomeen töihin. Siinähän säästyy Suomen valtiolta pitkä penni kun ei tarvitse maksaa tämän koulutusta.

Mutta kyllä lääkäripulaan olisi helpointa puuttua nyt alkuun vaikka kaksin-kolminkertaistamalla lääketieteellisten sisäänottomäärät.

Somalit on asia erikseen. Nuo Afrikan mustalaiset..

Niille pitäisikin laittaa tiukemmat säännöt maahanmuuttoon.

Samoten kouluttamattomalle ja työttömälle islamin uskoiselle. Koskien myös sukujuuria, eikä niin että Ruotsista voidaan muuttaa Suomeen nostamaan tämän valtion tukia jättämällä passi sukulaisille.

Voit uskoa tai olla uskomatta, ilman lähdelinkkiäkin asiat voi pitää paikkaansa. Mamu asiat ovat saaneet ihan järjettömät mittasuhteet. Hienoa että yli 10 vuotta suomessa loisineet ja kansalaisuuden hommanneet saavat edelleen loisia. Ja ovat raiskaustilastoissa suomalaisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom