Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Uskovaiset ovat muutenkin aivan kujalla, mutta sitten vielä muslimit, vittu ne vasta lahoja ovatkin, ovat valmiita kuolemaan uskonsa edessä ja se on silkkaa mielisairautta.

Häh? Jokainen kiihkouskovainen on päästä laho, uskontoon katsomatta. Onko täällä jokainen muslimi sun mielestä lentämässä konetta kohti Kampin ostoskeskusta? Suurin osa on ihan tavallisia pulliaisia ja niitä fundamentalisteja en ole tavannutkaan täällä ikinä, vaikka melkein kolmen vuosikymmenen ajan olen ollut musujen kanssa päivittäin tekemisissä. Pelkäätkö sä joka päivä paikallisessa kebabitalossa, hakiessa sen kebabin ranskalaisilla, että kohta räjähtää?

Sitä, että suurimmalla osalla niistä pelaa maalaisjärki eikä tee sitä. Kuinka moni kristitty toteuttaa raamatun käskyä 100%:sti?

E: Onko uskonnossa sun mielestä semmonen ON/OFF-kytkentä, että joko ollaan fundamentalisteja tai täysin ateisteja?

Kristinusko on vielä kevyttä kenttäheilumista sovinistiseen ja tuhoisaan islamiin verrattuna. Uskonnot kaikki ovat tuhoavia, niinsanotusti katabolisia maapallolle ja väestölle. Islam niistä sairain.

Onnea vain.

"Totisesti, Jumala on lunastanut uskovaisilta heidän henkensä ja omaisuutensa antamalla niiden korvaukseksi paratiisin puutarhan, joka on heitä varten. He taistelevat Jumalan asian puolesta: he surmaavat ja heitä surmataan,” (Suura At-Taubah 9:111)"

Mäkin tiedän yhden muslimin, joka oli lakimies, erittäin hyvin koulutettu rauhaa rakastava kaveri. Sattui vain sitten uskonsa nimissä lentämään lentokoneen semmoiseen pieneen rakennukseen kuin WTC. Mut ei ne kaikki sekaisin ole.......kai. Tuokin tienas enemmän kuin 90% pakkislaisista.

”Ainoa palkka niille, jotka sotivat Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan sekä levittävät turmiota maassa, on että heidät tapetaan tai ristiinnaulitaan, tai heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki eri puolilta, ristiin, tai heidät karkotetaan maasta. Sellainen on heidän häväistyksensä tässä elämässä, ja tulevassa heille on kauhea kuritus, lukuun ottamatta niitä, jotka katuvat, ennen kuin te saatte heidät valtaansa.” (Suura Al-Maidah 5:33 – 34)

”Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain (kaikki ei-muslimit) verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.” (At-Taubah 9:5)

Mä tienaan saletisti enemmän mitä 90% Suomeen muuttaneista muslimipakolaisista, enkä varmaan ole tappamassa ketään. Mikä vitun argumentti toi tienaaminen edes on? Hä?

Ymmärrättekö te, että muslimit uskovat koraaniin ja voitte itse lukea mitä siellä lukee. Ei se nyt vain anna kovinkaan lupaavaa pohjaa terveelle kehitykselle missään, paitsi jos kaikki ovat muslimeja, johon tolla tappamisella juuri pyritään.

Pääpointti kristinuskon mukaanvedossa oli se, ettei kaikki ole fundamentalisteja. Kiersit asian taas. Et todellakaan voi yleistää kaikkia asioita jokaisen muslimin kohdalle. Munkin papereissa lukee, että kuulun ev.lut.kirkkoon eli olen kristitty. Tosiasiassa minua ei paskaakaan kiinnosta kirkon asiat. Muslimeissa pätee sama. Monet ovat muslimeita, eivätkä he rukoile montaa kertaa päivässä tai muutenkaan noudata koraanin käskyjä. Ramada (joka muuten alkaa ensiviikon perjantaina) on myös Islamin uskontoon liittyvä asia, mutta monet muslimit pitävät sitä traditiona, eikä niinkään uskonnollisena paastona. Suuri osa muslimeista viettää sitä periaatteen takia. He paastoavat, jotta oppisivat ymmärtämään köyhien elämää, ja arvostamaan omaa elämää, ruokaa, juomaa ja kaikkia jokapäiväisiä asioita, joita kaikilla ei ole.

Mun mielestä tämmönen saattaisi sopia muillekkin ihmisille, olla hetken ilman jokapäiväisiä asioita, jotta osaisimme arvostaa niitä.

- - - Updated - - -

Mä tienaan saletisti enemmän mitä 90% Suomeen muuttaneista muslimipakolaisista, enkä varmaan ole tappamassa ketään. Mikä vitun argumentti toi tienaaminen edes on? Hä?

Verot. Yksi niistä hyödyllisistä asioista, joita tosin harvat mamut tuovat mukanaan.

Mun mielestä tämmönen saattaisi sopia muillekkin ihmisille, olla hetken ilman jokapäiväisiä asioita, jotta osaisimme arvostaa niitä.
Joo, koitetaan kaikki päivän verran pukea naisemme alistavasti johonkin rättiin kesähelteellä. Alistetaan niitä kuin koiria. Jokainen naistaan alistava muslimi sais katsoa omia ekoja vuosiaan kun imi äidin tissiä avuttomana paskahousuna. Sovinismi on perseestä ja islam on sitä parhaimmillaan.

Islamissa jos mies nussii useaa naista samaan aikaan, on hän kurgo jätkä. Jos nainen nussii useaa miestä samaan aikaan, on hän huora, joka pitää kivittää kuoliaaksi.

- - - Updated - - -

Verot. Yksi niistä hyödyllisistä asioista, joita tosin harvat mamut tuovat mukanaan.
Ja veroilla rahoitellaan ihanasti maahanmuuttoa lisää.

Islam on niin vihainen uskonto ja sen kannattajat niin vajaita, ettei yhtään ihmetyttäisi jos huomenna tossa pihalla olis pari turbaania pesarit kädessä antamassa pakanalle jalla jallaa vain tämän viestin takia.

Mä voin mennä Senaatintorille ja kusta jeesuksen kuvan päälle, saan korkeintaan sakkoja jos huono tuuri käy. Mutta jos piirtäisin Muhammedille pommin turbaaniin, niin mut vittu tapettais.

Meillä on omasta takaa valtion tukema kirkko ja helvetillinen kasa hihhuleita, ei me tartteta tähän soppaan enää muslimeja sekoilemaan vielä hullumman visionsa kanssa, PISTE!

pentagram-star-black-white.jpg

Vedät taas aiheen Ramadanista koko uskontoon. Puhuin siitä pienestä luopumisesta, minkä he tekevät arvostaakseen arkisia asioita. En mistään muusta. Herää nyt Mike, haluat vain purkaa kaikki tunteesi tänne foorumille kuin joku uhmaiässä oleva pikku lapsi.

Kaikki mitä luettelit on perseestä, mutta edelleenkin ainut pointti mitä olen kokoajan tässä sanoa on se, ettet voi yleistää.

Ja en tiedä onko sulle vielä selvää se, että Suomen turvapaikkakiintiö on hyvin pieni, ja täältä on vaikea saada pysyvää asuinpaikkaa verrattuna muihin EU:n maihin.

Mike, haluat vain purkaa kaikki tunteesi tänne foorumille kuin joku uhmaiässä oleva pikku lapsi.

Periaatteessa mä voin purkaa vaikka lastini sun nimimerkin päälle, koska tää on vähän niinQ mun omistama mesta, joten tässä talossa ei muslimit hypi pöydillä. Älä kierrä sitä puuroa, Islam on tuhoava uskonto ja se ei vain sovi tänne, ei millään tasolla. Ei ne somalitkaan kaikki harrasta seksuaalirikoksia, mutta valitettavasti loput isommalla prosentilla kuin natiivit. Eikä kaikki muslimit ole turbaanipäisiä sekiksiä, mutta isompi prossa kuitenkin mitä natiiveja on niitä jihad FTW!

Ja vaikka kaikki olis ihan helvetin kilttiä porukkaa, niin silti, eipä paljoa iloa meille ole. Mun puolesta metrot saa olla paskaisia jos tolla siivousargumentilla mennään.

"Me tarttetaan tänne somaleita, koska metrot on likaisia." No ei oikeesti tartteta. Kehitetään omasta takaa metronsiivousrobotti, siinä työllistävää vaikutusta ja ne robotit eivät saleen yksikään heilu lauantaiöisin Kaisaniemen puistossa tai sossun luukulla.

Muslimit ääritapauksissa ovat siitä parempaa porukkaa, että ne haluaa tappaa kaikki, se on aika mahdoton keissi ja vaatii melkoisen master planin. Mut nää muut jäynää sitten yksilötasolla ja sekoilee miten sattuu.

Mä uskon ihan aidosti, että me pärjättäis täällä aivan vallan hyvin ilman maahanmuuttajia. Mä en keksi mitään järkiperustetta maahanmuutolle pakolaismielessä. Jos ja kun on pakko ottaa niitä vastaan, niin jumalauta, sit ollaan täällä kusi sukassa nurkassa hiljaa turpa kii ja kysytään lupa että saa edes puhua, täällä ei tosiaankaan sais alkaa kekkuloimaan. Vähintä mitä vois odottaa, olis kiitollisuus, mutta ei, vaaditaan vain lisää.

Voithan sä tehdä mulle ihan mitä sä tykkäät, mutta en tiedä onko nää threadit täällä sitä varten, että sä saat huutaa tänne sen absoluuttisen totuuden ja muut yhtyvät siihen, vai onko näiden tarkoitus herättää keskustelua. Mun mielestä on ihan kiva vääntää sun kanssa tästä, vaikka et ihan samalla tavalla olekkaan messissä mitä toivoisin.

Tottahan säkin tavallaan puhut, mutta niin puhun myös minäkin :) Jos unohdetaan se uskonto hetkeksi, niin saan sultakin tunneneutraalin vastauksen.

Et voi väittää, etteikö Suomalaiset tarvitsisi jonkinnäköistä potkua perseelle sen suhteen, että oppisi vähän arvostamaan kaikkea mitä meillä on. Ruoka, juoma, oma koti. Muslimeilla se on Ramadan paasto, en sano, että meijän pitäisi paastota, mutta hyvää tekisi jos osattais arvostaa kaikkea hyvää enemmän.

Ja minäkään en todellakaan pidä niistä muslimeista, jotka eroavat meidän yhteiskunnasta täysin. Pieni kulttuuriero sallitaan, mutta fundamentalistit voi painua vittuun, ihan sama mistä uskontokunnasta ovat. Jos joku on valmis kuolemaan semmoisen asian takia, jotai ei rationaalisesti voida todistaa, on liikaa. Kaikki muslimit eivät todellakaan ole valmiita siihen. Ne kaikki jotka ovat valmiita siihen, voidaan lakasta takasin sinne mistä ovat tulleet. Töissä käyvät, normaalit ihmiset, joiden papereissa lukee Islam meidän Ev.Lut:in paikalla ovat IMO ihan tervetulleita.

Näätkö kuvassa 8 normaalia, työssä käyvää ihmistä, joiden papereissa lukee Islam meidän Ev.Lut:in tilalla? Onko noi maahanmuuttajia? Ei. Noi on niitä soitaisia idiootteja kenestä Sinä puhut, ne kenestä mä puhun on paennut tota meininkiä. Puhutaan ihan eri ihmisistä.

Et voi väittää, etteikö Suomalaiset tarvitsisi jonkinnäköistä potkua perseelle sen suhteen, että oppisi vähän arvostamaan kaikkea mitä meillä on. Ruoka, juoma, oma koti. Muslimeilla se on Ramadan paasto, en sano, että meijän pitäisi paastota, mutta hyvää tekisi jos osattais arvostaa kaikkea hyvää enemmän.
Meillä on rakennettuna semmoinen hyvinvointivaltio, että täällä voi rötvää sormi penaalissa vaikka koko elämänsä ja huolto pelaa. Siten makaa miten petaa. Oma vika se on, suomalaiset ovat pilalle hemmoteltuja nössöjä nykyään. Se oliskin hyvä jos kaikki tajuais, että hei helvetti, meillähän on aika hyvin täällä sydeemit, ollaan ihan hiljaa keskenämme eikä huudeta kuin lokit muillekin miten kivaa täällä on.

Islam on tuhoava uskonto... Muslimit ääritapauksissa ovat siitä parempaa porukkaa, että ne haluaa tappaa kaikki

Mikeltä tulee tiukkaa tekstiä. Tästä ollaan samaa mieltä, että Islam on tuhoava uskonto. Samoin on monen muunkin uskonnon kanssa. Yleisestihän ihmisen koko historianajan uskontojen nimissä ollaan tehty vain paljon pahaa. On haettu hyväksyntää ja lupaa tappaa viattomia ihmisiä. Kuninkaat ovat pappien kanssa pitäneet köyhää kansaa orjuudessa. Katolilaiset papit ovat käyttäneet kuoropoikia hyväkseen jne. Samoin Islamin nimissä ollaan oltu valmiita käymään Jihadia "vääräuskoisia pakanoita" vastaan ja oikeuttamaan tällä tappamaan sitten edelleen viattomia. Islam ei kuulosta uskonnoista kovin rauhaa rakastavalta jos se kannustaa tappamaan.

Näätkö kuvassa 8 normaalia, työssä käyvää ihmistä, joiden papereissa lukee Islam meidän Ev.Lut:in tilalla? Onko noi maahanmuuttajia? Ei. Noi on niitä soitaisia idiootteja kenestä Sinä puhut, ne kenestä mä puhun on paennut tota meininkiä. Puhutaan ihan eri ihmisistä.
Mä olen käsittänyt, että toi on melkoista peliä perheenyhdistämisineen. Meinaatko tosiaan, että ne asemalla hengaavat vetreät somalimiehet ovat kusi housuissa juosseet vihollisia pakoon vain sattumalta sitten huomatakseen, että jumaleissön pojat täällä Suomessa on aivan loistomeisselit. Rahaa tulee kuukaudessa enemmän kuin himassa parissa vuodessa. Naiset on hyvännäköisiä ja jos satut tekeen jotain, mikä on ihan laillista kotimaassa ja täällä kiellettyä, niin sut laitetaan betonilaatikkoon, jossa voit katsella telkkaria vuoden ja sitten pääset takas kadulle hengaamaan.

Tätä vertausta on käytetty ennenkin. Jos sulle sanottais, että pääset maahan, jossa sulle annetaan 500 neliön kartano, rahaa 30 tonnia kuukaudessa ja sun ei tartte tehdä yhtään mitään, niin mitä veikkaat, moniko lähtis? Tommoinen kontrasti se on jostain Mogadishusta tänne, siinä alkaa yhtäkkiä pelottaan ihan kamalasti kotomaassa ja on ihan pakko lähtee pakoon.

1.jpg

dsc06872.jpg

Kyllä täällä on ihan saatanan hyvä olla. Kuvan somalit eivät liity mitenkään mihinkään. Ovat vain referenssinä.

Meillä on rakennettuna semmoinen hyvinvointivaltio, että täällä voi rötvää sormi penaalissa vaikka koko elämänsä ja huolto pelaa. Siten makaa miten petaa. Oma vika se on, suomalaiset ovat pilalle hemmoteltuja nössöjä nykyään. Se oliskin hyvä jos kaikki tajuais, että hei helvetti, meillähän on aika hyvin täällä sydeemit, ollaan ihan hiljaa keskenämme eikä huudeta kuin lokit muillekin miten kivaa täällä on.

Tähän on kyllä pakko yhtyä. Meillä on asiat täällä liian hyvin suurimmalla osalla, ei me edes tajuta kuinka hyvin.

Meillä on rakennettuna semmoinen hyvinvointivaltio, että täällä voi rötvää sormi penaalissa vaikka koko elämänsä ja huolto pelaa. Siten makaa miten petaa. Oma vika se on, suomalaiset ovat pilalle hemmoteltuja nössöjä nykyään.

Tämä on kyllä täysin totta!

Jos sulle sanottais, että pääset maahan, jossa sulle annetaan 500 neliön kartano, rahaa 30 tonnia kuukaudessa ja sun ei tartte tehdä yhtään mitään, niin mitä veikkaat, moniko lähtis?

Mitä veikkaat kuinka moni halukkaista pääsisi? Suomeen otetaan alle 1000 turvapaikan hakijaa vuosittain eripuolilta maailmaa. Suomen pakolaiskiintiö on todella pieni. Eikä tänne ihan noin vain tulla, pakopaikan saamiseksi pitää olla todistettavasti sorrettu tai uhattu uskonnon, kulttuurin tms. takia. Ja oikeesti, niitä taustoja tutkitaan.

Ja oikeesti, niitä taustoja tutkitaan.
Vaikka suomalainen tutkimustietous onkin aika loistavaa, niin kyllä tässä tapauksessa on niin saatanasti muuttujia, että eiköhän raha puhu siellä suunnassa kun soppajonossa on nuoret terveet miehet jonottamassa kolmiota Helsingistä. Veikkaisin vahvasti olevan melkoisen organisoitua bisnestä ihmisten lähettely tänne. Sit kun tänne pääsee, niin rahaa virtaa takaisin sinnepäin.

Veikkaisin

Indeed. Ulkopuolisena ihmisenä et todellakaan voi tietää mitä siellä oikeasti tapahtuu. Niinkin korruptoituneessa maassa, kuten esim. Somaliassa rahallahan saa melkein mitä tahansa. Uskoisin kuitenkin, ettei Suomen viranomaisia juurikaan voida Somaliasta käsin lahjoa. Nämä tosin ovat samanlaisia veikkauksia kuin sinunkin asiasi. Kuka näistä oikeasti selvää ottaa? Ei kukaan.

Indeed. Ulkopuolisena ihmisenä et todellakaan voi tietää mitä siellä oikeasti tapahtuu. Niinkin korruptoituneessa maassa, kuten esim. Somaliassa rahallahan saa melkein mitä tahansa. Uskoisin kuitenkin, ettei Suomen viranomaisia juurikaan voida Somaliasta käsin lahjoa. Nämä tosin ovat samanlaisia veikkauksia kuin sinunkin asiasi. Kuka näistä oikeasti selvää ottaa? Ei kukaan.
Mä en tarkoita, että suomalaisia lahjottaisiin, vaan, että siellä saa rahalla itselleen semmoiset paperit, että läpi menee pakolaisena. Mistä helvetistä joku Pirkko voi tietää onko joku jantteri nyt sitten feikki vai aito pakolainen. Nehän on kaikki kusessa siellä ja sinne päivystykseen tuskin saapuu ne eniten apua kaipaavat. Sinne saapuu paikallisen pelin tuloksena lähettiläitä tänne sekoilemaan.

Back
Ylös Bottom