Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sinä olla razisti kun postasit tämän. Ei ole mitään rauskauksia, on vain kafir:n rauhan uskonnon oikeuttamaa hyväksikäyttöä. Ja tämä on suuri rikkaus. Me vääräuskoiset emme vain suvaitse tätä, koska olemme razisteja,

Ja tässä vääräuskoisille autohmisille kevennys;

Rikastin:

fanatic-islam.jpg

Vaijeri;

DSC03774.JPG

Mokuttajat hei, vaivautukaa kattomaan youtubesta pätkiä mamuista euroopassa/maailmalla. Miksi ympäri maailmaa löytyy samansuuntaisia kommentteja muumeista/islamin uskosisista? Onko koko maailma väärässä teidän mielestä?

On se jännä, kun koko maailmassa painitaan samanlaisissa ongelmissa värillisten osalta (myös jenkit), niin asioista vain vaietaan loputtomiin. Hyväksy tai olet rasisti :rolleyes:

Voi tätä keskustelun tasoa taas tälläkin sivulla. Koita nyt tähän väliin sitten sanoa jotain järkevää ja rakentavaa..
Tässä sulle rakentava kysymys, koita vastata ajatuksen kanssa.

Kerro mulle yksikin asia, joka puoltaa somalien muuttoa Suomeen versus ei ainuttakaan somalia Suomessa. Annappa palaa. Kerro mulle mitä iloa meidän maalle noista on? Keksi yksikin pätevä argumentti puoltamaan kielitaidottomien vähä-osaisten muuttoa Suomeen.

Ai et keksinyt yhtään mitään? No painuppa sitten vittuun itkemään rakentavasta keskustelusta.

Kerro mulle yksikin asia, joka puoltaa somalien muuttoa Suomeen versus ei ainuttakaan somalia Suomessa. Annappa palaa. Kerro mulle mitä iloa meidän maalle noista on? Keksi yksikin pätevä argumentti puoltamaan kielitaidottomien vähä-osaisten muuttoa Suomeen.

Täyttävät siivous-ja kuljetusalan työpaikkoja, kulttuuri rikastuu (asenne kysymys onko se hyvä vai huono asia), laskuun kääntynyt väestönkasvu tasaantuu. Siinä muutama hyvä asia. En sano, että hyviä puolia olisi enemmän kuin huonoja, mutta on siellä hyvääkin kun oikeen kaivaa.

Siitä en tiedä, mutta helvetisti paremmin ainakin somalit siivoaa kun semmoset velliperse-suomalaiset kenellä on motivaatio opiskeluun ja elämään niin nollassa, etteivät saa mitään muuta palkkatyötä kun siivoojina. Ne somalit ketkä oikeesti haluaa menestyä täällä ja menevät töihin, on oikeesti paljon parempia tommosissa ns. 'paskaduuneissa' kuin suomalaiset.

Tässä sulle rakentava kysymys, koita vastata ajatuksen kanssa.

Ai et keksinyt yhtään mitään? No painuppa sitten vittuun itkemään rakentavasta keskustelusta.

Anna mulle aikaa vastata ennen kuin alat riehua siinä. En mä päivystä tässä ketjussa kiimassa F5 hakkaamassa.

Oli vittu kyse vähäosaisisten somppujen mielenilmauksesta tai mistä hyvänsä, niin minigunien ja polttouunien tuominen keskusteluun mukaan on aika saatanan ala-arvoista vai oletko eri mieltä?

Jos olet seurannut ketjua tarkemmin niin huomaisit, että minä olen täällä se somppurasisti, jonka mielestä rajat pitäisi laittaa tarkempaan syyniin tiettyjen maalaisten (somppujen) kohdalla. Mahdoton se taitaa nykydirektiiveillä olla.. en tunne kaikkia Suomen allekirjoittamia sopimuksia ulkoa.

Pointti oli siinä, että täällä käsittääkseni on tarkotus "keskustella" maahanmuutosta vai olenko mä väärässä ketjussa sitten??

Pätee myös muslimeihin, sotaisin ja vihamielisin uskonto koko pallolla. Uskovaiset ovat muutenkin aivan kujalla, mutta sitten vielä muslimit, vittu ne vasta lahoja ovatkin, ovat valmiita kuolemaan uskonsa edessä ja se on silkkaa mielisairautta.

Oon semmoset rapeat puolitoista vuotta kirjotellu semiaktiivisesti tähän ketjuun. Mun kanta on aika helvetin moneen kertaan tullut esille ja olen ne perustellutkin.

Kysyit tosta somppujutusta, johon vastasin:

..olen täällä se somppurasisti, jonka mielestä rajat pitäisi laittaa tarkempaan syyniin tiettyjen maalaisten (somppujen) kohdalla. Mahdoton se taitaa nykydirektiiveillä olla.. en tunne kaikkia Suomen allekirjoittamia sopimuksia ulkoa.

Toi sun toinen kysymys vaatii enemmän aikaa vastata, enkä jaksa siihen paneutua (uudestaan) nyt. Sori.

Ps. sanottakoon vielä sen verran, että jos koko forumin omistajan mielestä on ok heittää täällä vapaasti polttouuni, miniguni ja lahtaamisjuttuja, ni ainaki meikäläisen osallistuminen näihin vääntöihin loppuu siihen paikkaan. Saatte viimeisenki "mokuttajan" ulos ketjusta ja saatte rauhassa huudella ilman vasta-argumentteja.. peace out.

Pätee myös muslimeihin, sotaisin ja vihamielisin uskonto koko pallolla. Uskovaiset ovat muutenkin aivan kujalla, mutta sitten vielä muslimit, vittu ne vasta lahoja ovatkin, ovat valmiita kuolemaan uskonsa edessä ja se on silkkaa mielisairautta.

Puhut nyt äärimuslimeista. Ei voi noin rankasti yleistää jokaiseen muslimiin. Otan esimerkin hyvän ystäväni perheestä. Perheen isä ja kaikki lapset ovat muslimeita. Perheen isä tienaa moninkertaisesti enemmän kuin 90% pakkislaisista tehdessään kansainvälistä palkkatyötä ja maksaa kaikki verot Suomeen. Todella mukavaa porukkaa, ei ollenkaan sotaisia tai mitenkään poikkeavia ihmisiä. Perheen vanhin on yksi parhaista ystävistäni, todella reilu, iloinen ja avoin ystävä. Ja myös hurja pumppaamaan rautaa!

Puhut nyt äärimuslimeista. Ei voi noin rankasti yleistää jokaiseen muslimiin. Otan esimerkin hyvän ystäväni perheestä. Perheen isä ja kaikki lapset ovat muslimeita. Perheen isä tienaa moninkertaisesti enemmän kuin 90% pakkislaisista tehdessään kansainvälistä palkkatyötä ja maksaa kaikki verot Suomeen. Todella mukavaa porukkaa, ei ollenkaan sotaisia tai mitenkään poikkeavia ihmisiä. Perheen vanhin on yksi parhaista ystävistäni, todella reilu, iloinen ja avoin ystävä. Ja myös hurja pumppaamaan rautaa!
Ja uskoo koraaniin, joka about kehoittaa tappamaan vääräuskoiset. Mitä se kertoo ihmisestä?

Back
Ylös Bottom