Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Viime yönä kaksi ählyä tuli kysymään tulta. Vastattiin kaverin kanssa ettei polteta.
Sitten inttivät etteivät kysyneet että poltammeko vaan pyysivät tulta.
Vastattiin ettei ole tulta johon saimme vastaukseksi "Ootteks te rasisteja!!?"
Kieltävän vastauksen saatuaan alkoi inttäminen että miksi sitten ollaan kaljuja.
Kaveri vastasi kysymällä ählyiltä että ootteko ite rasisteja. :D
Menivät vaikeaksi ja lähtivät pois.

Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen.

Onko sijaisloukkaantuja taas asialla, kuinka niin, eikäö mamujen huonosta käyöksestä saa kertoa, onko se rasismia, miksi? Saako ja pitääkö kertoa vain suomalaisten huonosta käytäksestä, miksi? Oletko sitä mieltä, että maahanmuutossa ja monikulttuuriduudessa on vain hyviä puolia ja mahdollisista ongelmista ja huonoista puolista ei saa edes puhua?

Onko sijaisloukkaantuja taas asialla, kuinka niin, eikäö mamujen huonosta käyöksestä saa kertoa, onko se rasismia, miksi? Saako ja pitääkö kertoa vain suomalaisten huonosta käytäksestä, miksi? Oletko sitä mieltä, että maahanmuutossa ja monikulttuuriduudessa on vain hyviä puolia ja mahdollisista ongelmista ja huonoista puolista ei saa edes puhua?

Aikamoiset johtopäätökset vedit tästä kommentista:

Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen.

Kerro tonttu, että missä kohtaa tuota lausetta sanon että vain suomalaisten huonosta käytöksestä saa kertoa, monikulttuurisuudessa on vain hyviä puolia eikä huonoista puolista saa puhua. KERRO.

Täällä yleensä hyvä keskustelun taso rakentuu faktoista. Ja tälläsistä kommenteista ei yleensä keskustelun taso ainakaan nouse:

Mitäs Truth sanoo siihen, että viime yönä mun silmien alla 2 ählyä otti turpaan yheltä suomalaiselta?

Sama kun Truth kirjoittaisi: "Yks ähly veti eilen kolmea suomalaista turpaan". Kehittävää keskustelua?

Tai toinen:

Taas rättipäät kävi baarissa kaverin kimppuu ku molemmat koitti samaa muijaa. Sehän on hyvä syy vettää turpaan 2 miehen voimin....

:face: Tosta edes saa selvää mitä toi tarkoittaa. Eli kaksi rättipäätä kävi jonkun kebeton kaverin kimppuun, koska he yrittivät iskeä samaa muijaa...wtf?

Onko Tonttu joku somali kussu tänään sun aamumuroihin, vaan ootko muuten vaan ihan vitun sekasin, ku vedät mun yhdestä lauseesta noin vitunmoiset johtopäätökset?? Jos mä sanon, että muutaman viimeisen postin taso ei ole hevin korkealla, niin mä kannatan monikulttuurisuutta enkä hyväksy mitään siitä mitään pahaa sanottavan? Ootko vajaa-älynen? Voit todistaa ettet ole, jos voit kertoa, että missä kohtaa tekstiä "Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen" sanon et vain suomalaisten huonosta käytöksestä saa kertoa, maahanmuutossa ja monikulttuurisuudessa on vain hyviä puolia ja ongelmista ja huonoista puolista ei saa puhua. Muuten olet todistanut olevasi normaalia tyhmempi yksilö.

Aikamoiset johtopäätökset vedit tästä kommentista:

Kerro tonttu, että missä kohtaa tuota lausetta sanon että vain suomalaisten huonosta käytöksestä saa kertoa, monikulttuurisuudessa on vain hyviä puolia eikä huonoista puolista saa puhua. KERRO.

Täällä yleensä hyvä keskustelun taso rakentuu faktoista. Ja tälläsistä kommenteista ei yleensä keskustelun taso ainakaan nouse:

Sama kun Truth kirjoittaisi: "Yks ähly veti eilen kolmea suomalaista turpaan". Kehittävää keskustelua?

Tai toinen:

:face: Tosta edes saa selvää mitä toi tarkoittaa. Eli kaksi rättipäätä kävi jonkun kebeton kaverin kimppuun, koska he yrittivät iskeä samaa muijaa...wtf?

Onko Tonttu joku somali kussu tänään sun aamumuroihin, vaan ootko muuten vaan ihan vitun sekasin, ku vedät mun yhdestä lauseesta noin vitunmoiset johtopäätökset?? Jos mä sanon, että muutaman viimeisen postin taso ei ole hevin korkealla, niin mä kannatan monikulttuurisuutta enkä hyväksy mitään siitä mitään pahaa sanottavan? Ootko vajaa-älynen? Voit todistaa ettet ole, jos voit kertoa, että missä kohtaa tekstiä "Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen" sanon et vain suomalaisten huonosta käytöksestä saa kertoa, maahanmuutossa ja monikulttuurisuudessa on vain hyviä puolia ja ongelmista ja huonoista puolista ei saa puhua. Muuten olet todistanut olevasi normaalia tyhmempi yksilö.

Taitaa joku muu olla jonka muroihin on kustu, ei sitä nyt tarvitse tuommoista pulttia vetää, jos on hiukan huomauttaa, tämä on keskustelua maahanmuutosta ja kaikesta siihen liittyvästä. Kova vaan tuntuu olevan halu sensuroida siihen liittyvät ikävät puolet, minun mielestäni "viimeiset seitsemän postia" eivät ole alentaneet keskutelun tasoa, niissähän vain kirjoittajat kertovat subjektiivisitä kokemuksistaan maahanmuuttajen kanssa. Keskustelun tasoa alentavat henkilökohtaisuudet ja raivoamiset.

Vai, että et hyväksy mitään pahaa sanottavaa kommenteistasi, sanonpahan vaan, että kyllä niiden perusteella paistaa läpi halu sensuroida keskustelua, minun sanomisistani saat puolestani sanoa ihan mitä huvittaa. Minua ei oikeastaan sinun mielipiteesi enää kiinnosta jos et pysty muuhun kuin henkilökohtaisuuksiin.

On se merkillistä, jos on eri mieltä tiettyjen tyyppien kanssa, niin heti on vajaa-älyinen ja tavallista tyhmempi tyyppi. Jo sinä, et pysty keskustelmaan asiallisesti, niin menetkö kasvamaan ja tule sitten takaisin kun osaat käyttäytyä, monella foorumilla tuollaisista henkilökohtaisuuksista saa automaattisesti bannia. Minä en ole kertonut sinun älykkydestäsi tai sen puutteesta mitään, mutta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä kommenttisi perusteella.

Tosiaan miksei maahanmuuttokeskustelussa saisi kertoa omia kokemuksiaan maahanmuuttajista? Luulisi sen olevan juuri sitä parasta antia. Onneksi meillä on täällä tommonen Splifferi joka kertoo, että mikä kommentti on tarpeeksi hyvä tänne treadiin ja että mimmoset postit laskee/nostaa yleensäkin treadin tasoa.

Riihitonttu taas pistää mokuttajille jauhot suuhun, PERKELE! :hyvä:

No joo.. Onhan näistä tappelujutuista aina vähän hedelmätöntä aloittaa mitään keskustelua, vastustajien lukumäärällä kun on tapana nousta sen mukaan, mitä pahemmin saa itse nekkuun.

Eilen baarissa sattui kokonaisuutena 3 konfliktia joissa kaikissa oli mamut tekemisissä, yllätys

Kovalla prosentilla lähiidän/afrikan pojat on noissa kyllä mukana :P

Kebatolle myös, että mitä itse olen ollut joskus ovihommissa (hki,tre,oulu), on vaikeimmat asiakkaat aina ollut aina näitä Suomalaisia kadunmiehiä. Toisaalta en näitä hommia ole pariin vuoteen nyt tehnyt, niin en tiedä mikä asian laita on nykyään.

Kebatolle myös, että mitä itse olen ollut joskus ovihommissa (hki,tre,oulu), on vaikeimmat asiakkaat aina ollut aina näitä Suomalaisia kadunmiehiä. Toisaalta en näitä hommia ole pariin vuoteen nyt tehnyt, niin en tiedä mikä asian laita on nykyään.

Kadunmiehillä meinaat mitä? Deekuja ja narkkeja? Riippuu hyvin pitkälti paikasta missä oot töissä, paikka missä itse oon enimmäkseen ovella, käy suht harvoin mamuja (kerran kuussa, ehkä jopa harvemminkin), näistä melkein jokainen aiheuttaa jonkin sortin häiriötä. Mutta sitten joku perus discohelvetti, niin yhdestäkin jengistä on yleensä harmia, jos ei muuten niin just isketään naisia vähän turhankin kovin ottein. Eipä noita hirveästi pubeissa iltaisin näy :rolleyes:

Dekuja ja narkkareita juurikin siis meinasin.

Kerran muistan että yhden maahanmuuttajataustaisen kaverin sain poistaa, kun hieman liian röyhkeästi koitti jotain muijaa iskeä. Muuten ei ole ovihommissa ole juurikaan ollut näiden kanssa mitään ongelmia.

Näiden kadunmiesten kanssa sai sitten jo urakalla aina vääntää. Onneksi ei enää tarvi noita hommia tehdä.

Itse olen ollut vuosia töissä isoissa yökerhoissa ja aina oli ongelmia ulkomaalaisten kanssa, ahdisteli muijia, laittoi tyrmäystippoja, hakkas porukalla suomalaisia, mutta opin sen asian kun oot lähi-idän ihmeen kanssa tekemisisssä tai slaavien tai jopa mustalaisten kanssa ni luulo ekana pois ja kunnolla ni ei tuu se machoilu ja muu esiin, heille jos puhuu järkeä ni moni niistä luulee että se on heikkoutta. On siellä hyväkäytöksisiäkin joukossa, yleensä vähän vanhemmat miehet, mutta valtaosa alle 30v oli täyttä kuraa.

mutta opin sen asian kun oot lähi-idän ihmeen kanssa tekemisisssä tai slaavien tai jopa mustalaisten kanssa ni luulo ekana pois ja kunnolla ni ei tuu se machoilu ja muu esiin, heille jos puhuu järkeä ni moni niistä luulee että se on heikkoutta.

Tästä ollaan samaa mieltä.

Näissä tietyissä kulttuureissa tuo miehisyyden korostaminen menee jo naurettavuuksiin asti. Mun henkilökohtainen vinkki on se, että jos näiden kanssa tulee riitaa, niin antaa samalla mitalla takaisin. Yleensä tämän kovan machoilun ja puheiden takana löytyykin melko säälittävä tapaus.

Onneksi voidaan todeta että tekijä sai ehdottoman vankeusrangaistuksen.Teko oli sairas, eikä sitä voi puolustella mitenkään, mutta siis tuomio oli sama kun valkoihoinen olisi saanut samasta rikoksesta.Eikö tämä nyt kuitenkin ole askel oikeeseen suuntaan?

Onneksi voidaan todeta että tekijä sai ehdottoman vankeusrangaistuksen.Teko oli sairas, eikä sitä voi puolustella mitenkään, mutta siis tuomio oli sama kun valkoihoinen olisi saanut samasta rikoksesta.Eikö tämä nyt kuitenkin ole askel oikeeseen suuntaan?

Valkoinen mies olisi tuomittu raiskauksesta ehdottomaan?!

Kätevästi jätettiin tuomio alle 2v, jotta nimeä ei julkaistaisi. Askel oikeaan suuntaan olisi karkoitus ja pysyvä maahantulokielto.

Uskomattoman pieni tuomio, ei vittu mahdu minun kallooni. Jos isä lähtee nyt kostamaan ja tapppaa ton ählämin tai neekerin ni se on murha ja siintä tuomitaan Suomessa elinkautiseen. Siinä on nuoren tytön elämä täysin pilalla, paljon maksaa terapiat ja eläkkeet ja muut tälle tytölle.

Niin kauan, kun Suomen laissa on termi "sukupuoli yhteyteen pakottaminen" on odotettavissa tälläisiä naurettavia tuomioita oli raiskaaja sitten mamu tai Suomalainen.
Mikä helvetti siinäkin on, ettei lakiin saa pykälää, että jos etnistä taustaa omaava henkilö tekee väkivalta-/henkirikoksen, niin tälläiselle ihmiselle tulisi välitön karkoitus ilman poikkeuksia.
Mamu, joka täälläisen rikoksen tekee ei rikasta meidän kulttuuria mitenkään. Toi olis kaikista järkevin vaihtoehto, koska mitään radikaalimpaa tässä kukkahattutäti valtiossa ei oteta kuitenkaan käytäntöön.

Back
Ylös Bottom