Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sulla on sitten varmaan laittaa vastamutua? ..siis siitä, että suurin osa on radikaalimusuja?

..ja radikaalimuslimit nimenomaan ovat ylpeitä ja hyvinkin avoimia siitä, että ovat ääri-islamisteja. Ei se ole mikään asia, mitä ne ei haluais myöntää, vaan päinvastoin.

Missä olen väittänyt, että suurin osa musuista on radikaalimusuja?

Meidän jutuissa on ero siinä, että sinä kerroit asiasi faktana - ja kun pyysin tutkimustulosta tms.väitteestäsi, sitä ei tullut. Eli kerrot MIELIPITEESI niinkuin se olisi todistettava fakta.

Ja jos kelaat viestejäni taaksepäin, minä kerron että muslimien organisoitu maailmanvalloitus on minun mielipiteeni.

Voit olla varma, että jos kerron asian faktana, saat siitä myös todistusaineiston!

Missä olen väittänyt, että suurin osa musuista on radikaalimusuja?

Meidän jutuissa on ero siinä, että sinä kerroit asiasi faktana - ja kun pyysin tutkimustulosta tms.väitteestäsi, sitä ei tullut. Eli kerrot MIELIPITEESI niinkuin se olisi todistettava fakta.

Ja jos kelaat viestejäni taaksepäin, minä kerron että muslimien organisoitu maailmanvalloitus on minun mielipiteeni.

Voit olla varma, että jos kerron asian faktana, saat siitä myös todistusaineiston!

Pahoittelut. Mä itse pidän mun mielipiteitä faktoina ja sen takia esitän ne myös aina faktoina. Täytyy muuttaa kirjoitusasua.

Ja tämä tulee olemaan myös hyvä esimerkki siitä, ettei Suomessa osata rangaista.

Eli oot sitä mieltä ettei ilman kunnon rankaisuja voi olla tapoja? Tarviiko siihen tehdä rikos ja saada kunnon turpakäräjät ennen kuin oppii tavat?

Eli oot sitä mieltä ettei ilman rankaisuja voi olla tapoja?

jackie-chan-meme.png

No en. Opettele lukemaan sana "JA".

Kun tällaiset mummoryöstäjät saa niin vitun pieniä rangaistuksia, kynnys seuraavan mummon ryöstämiseen on paljon pienempi kuin mitä se olisi jos tällaisesta saisi kunnon tuomiot. Sitä tarkoitin.

^Ymmärsin kyllä mitä ajoit takaa, sinäkin näköjään ymmärsit mitä minä ajoin takaa. Jos olis tavat opetettu joskus ei niitä mummoja ryöstettäis eikä näinollen jatkettais rötöstelyä.

^Ymmärsin kyllä mitä ajoit takaa, sinäkin näköjään ymmärsit mitä minä ajoin takaa. Jos olis tavat opetettu joskus ei niitä mummoja ryöstettäis eikä näinollen jatkettais rötöstelyä.

On siis täysin mahdotonta, että joku (kansalaisuuteen katsomatta) ajautuu elämässään raiteilta, vaikka olisi saanut hyvän kasvatuksen?

:jahas:

Kyllä kaikissa uskonnoissa on sitä paskaa ja ihan vitusti. Aina vähän väliä saa lukea siitä kun joku pappi on hyväksi käyttänyt lasta yms paskaa. Uskonnoilla tää maailma on rakennettu ja uskonnoilla se on myös pilattu.

^^ näin on.

Raamattu, Koraani ja Toora = samaa paskaa eri paketissa.

edit. tämä siis likeabossille

Vittu pitäs ennustajaksi ruveta ku näin hyvin arvasin!

Kyllä kaikissa maissa kaikennäköiset ja väriset ryöstää, vaikka kuinka hyvin oltais tavat opetettu lapsena. Kato vaikka tätä suomen nuorisoa. Hyvät tavat opetettu (?), mutta samalla rötöstelevät ja riehuvat eikä rangaistuksia juurikaan tule (en yleistä kaikkiin). Sun mielestä vain ja ainoastaan kasvatuksesta kiinni?

Kyllä kaikissa uskonnoissa on sitä paskaa ja ihan vitusti. Aina vähän väliä saa lukea siitä kun joku pappi on hyväksi käyttänyt lasta yms paskaa. Uskonnoilla tää maailma on rakennettu ja uskonnoilla se on myös pilattu.

On siis täysin mahdotonta, että joku (kansalaisuuteen katsomatta) ajautuu elämässään raiteilta, vaikka olisi saanut hyvän kasvatuksen?

Käsittämätöntä saivartelua. Näin ne näkemykset eroaa kun Rokulialla hyvä ajatus mutta huono sanoiksi muotoileminen, sulla taas pää jäässä mutta sanasta sanastaan lukeminen näyttää kyllä onnistuvan jossain määrin. Sais liittyä pakkikselle Halla-aho ja Vasuri Paavo niin voitaisiin saada edes jossain määrin sen näköistä keskustelua että jaksaisi välillä tämänkin ketjun avaus yllättää.

sry bigboss, olin näköjään vahingossa klikkaillu sunki monologin tuohon lainaukseen enkä jaksa editoida sitä pois. Ei siis koske sinua.

Edit: katos tuli vasuri kirjoitettua isolla, näin se maailma muotoilee ;)

En ole tuollaista väittänyt, mut väittäisin ihan mutuna et mamuista löytyy "helvetin" paljon enemmän (mummon) ryöstäjiä/raiskaajia kantaväestöön verrattuna. Vai oletko eri mieltä?

Kyllä kaikissa maissa kaikennäköiset ja väriset ryöstää, vaikka kuinka hyvin oltais tavat opetettu lapsena. Kato vaikka tätä suomen nuorisoa. Hyvät tavat opetettu (?), mutta samalla rötöstelevät ja riehuvat eikä rangaistuksia juurikaan tule (en yleistä kaikkiin). Sun mielestä vain ja ainoastaan kasvatuksesta kiinni?

Ei totisesti ole pelkästään kasvatuksesta kiinni, mut antaa se jonkinlaiset eväät elämiseen.

En ole tuollaista väittänyt, mut väittäisin ihan mutuna et mamuista löytyy "helvetin" paljon enemmän (mummon) ryöstäjiä/raiskaajia kantaväestöön verrattuna. Vai oletko eri mieltä?
No tottakai se on kun siitä ei taida olla excel taulukkoa tehtynä. Liekkö ko. henkilö on edes varma omasta nimestään ennen kuin on kirkonkirjat nähnyt.

Back
Ylös Bottom