Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei kovin lupaavasti alkanut sun pakkotoisto uras.

Pakko myöntää, oikeessa olet. Eksyin heti alkuun jonnekin kunnon isänmaanpuolustajien threadiin jota joku disgust käy välillä trollaamassa. Enpä ota enää tähän keskusteluun osaa, koska mulle tää maahanmuuttojuttu on yks ja sama.

Jatka poika viisastelua, meikäläinen ei tätä ketjua enää avaa.

Pakko myöntää, oikeessa olet. Eksyin heti alkuun jonnekin kunnon isänmaanpuolustajien threadiin jota joku disgust käy välillä trollaamassa. Enpä ota enää tähän keskusteluun osaa, koska mulle tää maahanmuuttojuttu on yks ja sama.

Jatka poika viisastelua, meikäläinen ei tätä ketjua enää avaa.

Kiitti faija, teen parhaani!

ps. halvensit sitten samalla Disgustin viestitkin, kaveri nimittäin taitaa omastakin mielestään olla tosissaan eikä trollaa.

Sä ilmeisesti puhut siitä onko mamulla mahdollisuus saada suomeen toimivaa yritystä? Itse puhun aiheesta jossa maahanmuuttajia tulisi tänne yrittämään, kun vaihtoehtoisesti meillä ei edelleenkään ole mitään tarvetta mamuyrittäjille....

...Ja tässäkin kusit omaan nilkkaas. Huomaatko että nimimerkin alla on päivämäärä jolloin foorumille on rekisteröitynyt? Olen siis tässäkin ketjussa höptellyt jo vuosia ennen kuin sua edes on näkynyt koko foorumin kirjoilla.

Sun tapa "keskustella" on todella raskas ja tunnut olevan niin ehdottoman umpikatseinen tavalla, joka saa sut oikeesti jo vaikuttamaan trollilta, vaikka et sitä ilmeisesti olekaan. Pahoitteluni, mutta mulla ei yksinkertaisesti riitä into ja motivaatio vastaa sun pitkään ja vaivalla kirjoitettuun postiin, sillä sun vastaus mun vastaukseen tulee olemaan samaa saivartelua, mitä se on tässä postitolkulla jo ollut.

Ja boldattuun kohtaan.. Jos olet kerran lukenut tätä trediä vuodesta 2005, niin olet silloin lukenut viimeiset 100-200 viestiä, jolloin tiedät mun kannan ja näkemyksen aiheeseen ja näin ollen kommenttisi mun kommenttiin, jossa otin kantaa sun kuittailuun nimimerkki donille on täysin in validi. ;)

Sun pitäisi kirjoittaa kirja, Saivartelun 101.

Nyt loukkas. todella syvältä. Mut lupaathan harkita sen kirjan ostoa jos sen kirjoitan?

Ja olin jäähyllä lähes koko vuoden 2011 joten lukeminen jäänyt hieman vähemmälle. Lisäksi koen ettei sielä mitään uutta kuitenkaan olisi vaikka nimimerkit vaihtuukin tasaisin väliajoin. Lisäksi mä todella yritän keskustella enkä haukkua tai vähätellä toisia. Jos taas jäät joltain osin sanattomaksi ja susta tuntuu että se tekee keskustelusta raskasta niin kannattaa etsiä vikaa jostain muualta. Vai kaipaatko kentien pelkkiä nyökkäilyjä ja peukutuksia sun kirjoituksillesi? Voihan se olla raskasta jos on erimieltä ja omat "hyvät" jutut hukkuu sinne tekstihelvettiin.

EDIT: ja vaikka et mun kanssa jaksaisi jutella niin onhan tossa muitakin jotka odottelee sun mielipidettäsi. Esim SirMaxi kyseli linkissä olleen "tohtorin" perään. Yrittämäänhän ko. kaveri on tullut. Eikö olisi hyvä jos kyseinen yksilö avaisi sähkötielle oman päivystävän vastaanoton? Voit quotata Sirmaxia ja vastata hänelle jos keskustelu mun kanssa edelleen painaa liikaa.

Tuholaistorjujaneekeri päätti vähän omaperäisellä keinolla periä velkojaan. Sitä ennen varasteli ex-työnantajaltaan.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011121914968850_ul.shtml

tuhtor1912juttu2MP_503_ul.jpg

Suomen pitäisi ehottomasti saada tämä moniosaaja tänne! Kyllä se kulttuuri rikastuu, kun naapuri panee oman "tuholaistorjuja" firman pystyyn. Sitten kyllä velat maksetaan! :D

Paljon Suomessa on mustalaisia? Tarkkaa lukua ei saa ilmoittaa Hitlerin takia mutta on arvioitu että noin 10t, ja paljon vankiloissa on mustalaisia? Onko yli 500 ? Laskeekaa siintä viisaammat, vittu saippuaksi vain kaikki Hagertit.

Paljon Suomessa on mustalaisia? Tarkkaa lukua ei saa ilmoittaa Hitlerin takia mutta on arvioitu että noin 10t, ja paljon vankiloissa on mustalaisia? Onko yli 500 ? Laskeekaa siintä viisaammat, vittu saippuaksi vain kaikki Hagertit.

Eikai kaikkia sentään?!? Ketkäs sitten firman hallilta hakee vanhat akut ja ylimääräiset romut ;) eikä muuten ole ollut mitään ongelmia hakuaikojen suhteen, kun AB:n kanssa ekalla kerralla ilmoitettiin pojille että mihin aikaan romutori on auki!

En ole nähnyt lähes 50-vuoden aikana kuin kaksi mustalaista ns. oikeissa töissä. ja oikeihin töihin en laske iskelmälaulua enkä totoamista.

Yhden tunnen joka kai käsittääkseni tekee kovastikin töitä?!? Ja on muuten helvetinkova penkkimies vielä!
Toinen on yksi romunkerääjä joka hankki todellahyvin sillä hommalla! Harmi vaan kun veti vähän "liikaa" liiviin verottajan rahoja, niin bisnekset sit vähän kuivui :/

"Ainakin se on kuva, jota ei julkisuudessa käsitellä. On selvää, että Suomessa on radikaalia islamin tulkintaa ja sen opetusta siinä missä muissakin Euroopan maissa. Eikä ole lainkaan poissuljettua, että tämä tulkinta on nimenomaan wahhabismi ja sitä rahoitetaan Saudi-Arabiasta".

Pätkä tuosta keben laittamasta linkistä. Mitä mieltä tikusti & co asiasta? Pitäskö tuosta asiasta keskustella suomessa avoimemmin?

^Pitäisi. Kaikesta pitää pystyä keskustella avoimesti.

Kysyn nyt mielenkiinnosta.

Mikäs on mielipiteesi tuosta äijästä? Ja siitä, että tuo äijä rahdataan Suomeen luennoimaan? Ja vielä noin avoimesti Helsingin Muslimit yhteisön toimesta?

Oman mielipiteeni mukaan tuollaisten fundien maahantulo tulisi estää.

Sekaisin kuin seinäkello, pihalla kuin lumiukko.. jne. Tuo ääri-islamismi (en tiedä onko tuo edes sana) menee yli ja pahasti. Esim. naisen hakkaamisella ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Vitutti lukea toi teksti ja tota miestä ei saisi päästää Suomeen.

Sekaisin kuin seinäkello, pihalla kuin lumiukko.. jne. Tuo ääri-islamismi (en tiedä onko tuo edes sana) menee yli ja pahasti. Esim. naisen hakkaamisella ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Vitutti lukea toi teksti ja tota miestä ei saisi päästää Suomeen.

Trollataan: Entä jos hän tulisi perustamaan tänne autokorjaamoa?

Niin tosihan sen on ettei suomeen pitäis tollasia hihhuleita päästää. Voi vaan kuvitella et kun noita alkaa ravamaan suomessa mikä vaikutus sillä on mamuvastaisuuteen. Ei suomalaiset taida ymmärtää et tänne pitää roudata ääri-islamisteja. Saati sitten kun se lisääntyy ja tulee enemmän julkista. Voi vaan kuvitella lisääntyykö maahanmuutto kriittisyys entuudestaan. Vai mitä mieltä Disgust?

Ihan vitun sairasta touhua Roihuvuoren moskeijalta, näin sitä vähennetään kriittisyyttä suomessa.

Back
Ylös Bottom