Herää vain kysymys, mitä toi sen poikaystävä teki tossa tilanteessa kun sitä ei pahoinpidelty? Mä olisin hakannut sairaalaan noi mustat huorat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herää vain kysymys, mitä toi sen poikaystävä teki tossa tilanteessa kun sitä ei pahoinpidelty? Mä olisin hakannut sairaalaan noi mustat huorat.
Mitkä ryhmät tuohon sisältyy? Ovatko esim. rantaruotsalaiset (siis nämä oikeasti ainoastaan ruotsia puhuvat) ulkomaalaisia?
Ei jumalauta. Suomenruotsalaiset on ihan yhtä Suomalaisia kuin sinäkin. Nyt takas sinne koulunpenkille.
Siis häh?Raisiossa oli joku 48 vuotias mies, ilmeisesti tai tietenkin maahanmuuttaja ampunut 25 vuotiaan miehen pubin edessä viime lauantaina. Eihän tätäkään missään lehdessä tietenkään ole ollut, ettei vaan toimittajat saa rasismi syytettä. Parempi olisi miedänkin lopettaa ylipäätään itkeminen näistä mamuapinoista. Tämä on hävitty tilanne. Muutama sukupolvi niin olemme vähemmistö. Somaleillakin sikiämisluku 9 ja meillä 1,5. Ei tarvita matemaattista nerokkuutta tajuta, että jo meidän lapset saavat elä yhtyeiskunnassa, jossa karvakädet tekevät ihan mitä tykkää ja alkukantaiset suomalaiset vikisevät.
Mamuihin mahtuu paljon myös fiksuja ihmisiä. mutta paskasakin määrä siitä joukosta on kestämättömän suuri. Hurraa, ei tarvii pelätä, että kebabbi baarien pitäjät osallistuisivat mitenkään eläkepääoman lisäämiseen. Ne imee ainoastaan edut.
Turha arvuutella, kun asiasta on videotakin. Taisi olla aika jurrissa tuo kaveri:
Olisivat ny vittu kiitollisia ja iloisia päästessään pois sieltä vitun läävästä mistä ne on lähtenyt.

Paljonkohan absolutistit voisivat mättää jengiä turpaan kun eivät ole tottuneet alkoholiin?
Pieneen vähemmistöön minkä vähemmistön edustajista?Vituttaa tommoset apinat. ONNEKSI noi apinat kuuluu hyvin pieneen vähemmistöön vähemmistön edustajista.
Pieneen vähemmistöön minkä vähemmistön edustajista?
-Kaikkien ihonväriltään tummien?
-kaikkien maahanmuuttajien?
-Somalien?
Kysyn vaan.
Just joo, vähemmistöissä on kymmenkertainen määrä suhteessa valtaväestöön tommoisia apinoita! Paljon muuten Suomessakin on vankeja? Joku 3,5t ja paljon niistä on mustalaisia ja ulkomaalaisia? 35% arvioisin. Luin artikkelin että esim Hollannissa vankien määrästä yli puolet on ulkomaalaisia. Vittu tätä paskaa mitä Euroopassa tapahtuu, kuinka sokeita ja tyhmiä ihmiset on ?
Just joo, vähemmistöissä on kymmenkertainen määrä suhteessa valtaväestöön tommoisia apinoita! Paljon muuten Suomessakin on vankeja? Joku 3,5t ja paljon niistä on mustalaisia ja ulkomaalaisia? 35% arvioisin. Luin artikkelin että esim Hollannissa vankien määrästä yli puolet on ulkomaalaisia. Vittu tätä paskaa mitä Euroopassa tapahtuu, kuinka sokeita ja tyhmiä ihmiset on ?