Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ai että miksi? Näkispähän läheltä miten osa näistä moniosaajista eläis, tuskin on nähny päivääkään sitä.

Ai sä haluat pari esimerkkiä? No laitetnaan pari.

Asuin aikanaan talossa jossa noin puolet oli moniosaajia, vittu sitä päivittäistä meteliä mitä käytäviltä kuului, ihmis paskaa pitkin lattioita harva se päivä, kusta hissin lattialla joka saatanan päivä, pöllitiin kaikki kamat mitä irti seinistä sai saatika toisten lasten lelut vietiin kysymättä minkäänlaista lupaa. Talo oli vuoden vanha niin kaikki käytävien seinät jouduttiin maalaamaan uudestaan kun olivat näiden äpärien tageja täynnä. Yhden somaliperheen ajoin kirjaimellisesti vittuun mun naapurista kun ai apina uskonu vähällä et missä on mun raja ja missä on hänen raja, ja nyt puhun rivarista ja kämppien omista alueista, tää kuminaama kävi pällistelemässä niin kauan mun ikkunan takana kun tein selväksi et ammun polvet paskaksi jos ei lopeta.

Haluutko vieläkin esimerkkejä? Näitä riittää ja sit saatanan paljon.

Sellasta :)

Liitteet

• 833531.webp
    833531.webp
    67,2 KB · Katsottu: 627
Serkku asuu Hermannissa ni sama ongelma somalien kanssa, pennut aina kusee hissiin, koko käytävä haisee niitten takia ihan vitun pahalle, yötä päivää kuuluu mölyä. Tämä kyseinen perhe/klaani on saanut jo useita häätöjä muista asunnoista mutta ne menee aina jonojen ohi ja saa uuden asunnon. Täyttä paskaa kaikki noi ja niitten sokeat puolustajat.

Jatketaan vielä sen verran tota juttua minkä jo tossa aiemmin kirjotin et kävin mä kerran siellä jopa sisällä kämpässä. Tää apina oli uhannu tappaa mun alle kymmenen vuotiaan pojan ja kun sain kuulla tästä niin marssin suoraan oven taakse ja potkin oveen, ovi aukes ja mä marssin suoraan olohuoneeseen ja kysyin ja huusin isoon ääneen et kuka täällä tappaa ja kenet? alkoi hirveä molotus et ma ei halua hankaluuksia ma ei halua riitellä. Mä sanoin et kerran vielä kun uhkaat jonku mun perheen jäsenen henkeä niin joudut multiin nopeammin kuin luuletkaan. Tää episodi päätty loppujen lopuksi tosiaan siihen et tää somppuperhe lähti vittuun koko talosta.

Haluuko tikusti vielä esimerkkejä?

Normaali-ihmiselle Vuokista ei mitään haittaa olekaan. Nämä muutamat Super5, Rokulia ja muut vaan on allergisia ulkomaalaisille, eikä tämän takia pysty kävelemään edes samalla puolella katua. Aika vaikeeksi käy elämä Suomessa, kun ulkomaalaisten määrä vuosi vuodelta vaan lisääntyy. Muuttakoot Islantiin..

Kun et vieläkään ole ymmärtänyt, niin selvennänpä hieman linjojani.

- Työperäinen maahanmuutto on täysin okei.
- Humanitaarisen maahanmuuton koen ongelmalliseksi nykyisillä toimilla, jossa integraatiota ei vaadita, joka olisi hyvä kaikille osapuolille. Edelleen otan esimerkiksi Vietnamin venepakolaiset, jotka ovat integroituneet tänne aikalailla täydellisesti, et kuule mitään negatiivista heistä. Versus esim somalit. Olen täysin okei eduskunnan päättämän pakolaiskiintiön kanssa. En ole okei ankkurilasten kautta tapahtuvien perheen yhdistämisienkanssa ja turvapaikkaturismin kanssa.

Uskoisin että samoilla linjoillani ovat monet muutkin järkevät suomalaiset. Etkös sinäkin sellainen ole? Etkä maahanmuuttaja. En ole myöskään missään vaiheessa forumille kertonut etnistä taustaani, joten et ole voinut saada selville, olenko vaikka mamu itsekkin ;)

En ole myöskään allerginen ulkomaalaisille, en pidä huonosti käyttäytyvistä ihmisistä, olivatpa he suomalaisia tai ulkomaalaisia. Ulkonäkö ei minun kirjoissani häiritse pätkääkään, ihonväri on vain perintötekijä / uv säteilyltä suojautumista pigmentin kertymisen muodossa. En minäkään muutu eri ihmiseksi, jos ihoni tummenee, kun otan aurinkoa. Sen sijaan taas, yleistyksenä mitä kauempaa ihminen tänne on tullut, luultavasti hänellä on erilaiset käytöstavat.

Sen sijaan minareetti oli sinulle täysin kohdistettua henkilökohtaista vittuilua. Olet varmasti irl täysin normaali mukava ihminen, mutta forumilla olet ehkäpä naivein.

luin tuon iltalehti uutisen (http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120614892592_uu.shtml) niin oli kyllä melkosta luettavaa. eli siis jos niinkun suomessa on ulkomaalaisia n.6 prosenttia KOKO väestöstä, niin silti kaikista (sekä ulkomaalaisten että suomalaisten tekemistä raiskauksista) ulkolaisten raiskausprosentti on 45.3 prosenttia!!! sehän on iha älytön prosentti ku vertaa että niitä on koko väestöstä vaa n.6 prosenttia! siitä voi jokainen laskea että moniko kymmen kertane mahollisuus on välilukuu suhteutettuna tulla ulkolaisen raiskaamaks. pistää kyllä mielen nii vihaseks että huhhuh!! annetaan mahdollisuus parempaan elämään niin sitte tässä on näköjään kiitos. :jahas:

Suomen kansalaisuuden omaavat henkilöt ovat suomalaisia. Eli suomenruotsalaiset eivät ole ulkomaalaisia.

Mitkä ryhmät tuohon sisältyy? Ovatko esim. rantaruotsalaiset (siis nämä oikeasti ainoastaan ruotsia puhuvat) ulkomaalaisia? Vai onko tuossa pelkästään neekerit, mutut ja venäläiset?

Ootko sä ihan tosissaan? Suomessa syntynyt ruotsia äidinkielenään puhuva olisi jollain tasolla ulkomaalainen? Mieti nyt hiukan.

Suomenruotsalaisia Suomessa on jo pelkästään noin 5,5%.

Tuohon 3% lasketaan käsittääkseni vain henkilöt joilla ei ole Suomen kansalaisuutta. Syntymaan/äidinkielen mukaan luku on varmaan isompi.

Ruotsin kielisten määrä on kyllä tiedossa. Uutta vaan oli se, että jollekkin tulee edes mieleen ajatus, että nämä on jotenkin vähemmän suomalaisia kuin "valtaväestö".

Back
Ylös Bottom