Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onneksi meillä on kokoomus, joka edes vähän kannattelee järjen ääntä tässä maassa.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_pol...ovemmalle_rikkaiden_verotukselle_3022681.html
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...le+niinisto+verottaisi+rikkaita+kovemmin.html

Aamulehti sanoi:
Presidenttiehdokas Sauli Niinistö (kok) on avoin rikkaiden kovemmalle verotukselle, kertoo Yle.

Niinistön mukaan suurituloisten verotuksen nostaminen olisi "oikeudentunnon kannalta äärimmäisen tärkeää".

Hetkonen. Eikös tämä ollut Miken mukaan juuri sitä KOMMUNISMIA?

LOLZ, toi kuulosti ihan porvari ehdokkaan lausunnolta sosialisti maassa jossa on vaalit tuloillaan.

Yritetäänpä uudestaan. Hetkonen. Eikös tämä ollut Miken mukaan juuri sitä kommunismia?

Lähinnä sitä ajoin takaa, että jos sanatarkasti saman olisi lausunut esim. Soini, olisi se ollut mukana noissa Miken kommunisti vuodatuksissa.

Ja jatketaan nyt vielä vähän. Lainaus Kokoomuksen 2011 vaaliohjelmasta.:

Kokoomus sanoi:
Emme kannata tasaveroa. Olemme ensimmäisestä vaaliohjelmasta lähtien kannattaneet verotusta, joka peritään maksukyvyn mukaan.

Ja kuten Mike aiemmin tässä ketjussa kiteytti Soinin lausunnon verojen keräämisestä maksukyvyn mukaan:

Mike sanoi:
"Verot maksukyvyn mukaan" - Heippa vain Soini. Vitun kommarit saatana!

Eli kommunismin uuden määritelmän mukaan kaikki muut paitsi sellaiset poliittiset toimijat, jotka ajavat tasaveroa, tai verotuksen lopettamista, ovat kommunisteja.

Yritetäänpä uudestaan. Hetkonen. Eikös tämä ollut Miken mukaan juuri sitä kommunismia?

Lähinnä sitä ajoin takaa, että jos sanatarkasti saman olisi lausunut esim. Soini, olisi se ollut mukana noissa Miken kommunisti vuodatuksissa.

Ja jatketaan nyt vielä vähän. Lainaus Kokoomuksen 2011 vaaliohjelmasta.:

Ja kuten Mike aiemmin tässä ketjussa kiteytti Soinin lausunnon verojen keräämisestä maksukyvyn mukaan:

Eli kommunismin uuden määritelmän mukaan kaikki muut paitsi sellaiset poliittiset toimijat, jotka ajavat tasaveroa, tai verotuksen lopettamista, ovat kommunisteja.

Noin se vaan meen mut jos ei nähdä omaa napaansa pidemmälle niin on hyvä syy haukkua kaikki muut puolueet ja varsinkin persut kommariksi, kun niitä samanlaisia puheita pitää nää "jumalatkin" jotka ovat kokoomuksesta. Ollaan kaikki kommareita niin kaikilla on hyvä mieli.

Otetaan mamuja vitusti lisää nii kokoomus hyyssärit saa sen mitä haluaa.

Muakin kiinnostaa. Asun siis vuosaaressa ja olen täysin suomalainen. Mitä haittaa vuosaaresta on mulle ollut?? Ei ainakaan mun tietääkseni mitään.

Normaali-ihmiselle Vuokista ei mitään haittaa olekaan. Nämä muutamat Super5, Rokulia ja muut vaan on allergisia ulkomaalaisille, eikä tämän takia pysty kävelemään edes samalla puolella katua. Aika vaikeeksi käy elämä Suomessa, kun ulkomaalaisten määrä vuosi vuodelta vaan lisääntyy. Muuttakoot Islantiin..

Normaali-ihmiselle Vuokista ei mitään haittaa olekaan. Nämä muutamat Super5, Rokulia ja muut vaan on allergisia ulkomaalaisille, eikä tämän takia pysty kävelemään edes samalla puolella katua. Aika vaikeeksi käy elämä Suomessa, kun ulkomaalaisten määrä vuosi vuodelta vaan lisääntyy. Muuttakoot Islantiin..

Tai ahvenanmaalle :D

Tikustihan se vasta vitsin murjas, ei mulla ole mitään ogelmia kävellä samaa puolta katua ku mamuilla enkä ole edes allerginen niille, eikä mulla ole edelleenkään mitään rehellisiä ja työtätekeviä mamuja vastaan eikä ole koskaan ollutkaan.

Vuosaari vertaus oli ihan siitä syystä et kun vuosaaren vanhalla puolella (tai mikä puoli nyt onkaan) niin ei pahemmin enään muita näy ku näitä moniosaajia. Pointti oli siinä et Jungerin apina vois vaikka muuttaa samaan taloon missä asuu mamuja niin näkis sitä touhua hetken aikaa. Helvetin harva päättäjä edes on missään tekemisissä näiden moniosaajien kanssa.

Vuosaarihan on helvetin hieno asumispaikka ja hienoa mestaa muutenkin mut se nyt vaan on tätä menoa ihan vitun pilalla koko paikka, enkä nyt puhu koko vuosaaresta vaan tästä alueesta mistä on kovaa vauhtia tulossa kunnon ghetto.

edit. Jos mun pitää muuttaa islantiin niin sähän voisit muuttaa vaikka sinne tsambomaalle mistä olet lähtöisinkin.

Tää on tätä, haukutaan rasiteiksi niitä joilla ei ole mitään vastaan työssäkäyviä maahanmuuttajia. Kyllä me suvaitaan ulkkareita, ja ne raiskaajat sekä loiset vois karkottaa, ekaks talous kuntoon Suomessa, nytkin yli 10k henkilöä kohti velkaa ja kasvaa koko ajan lisää. Tää jatkuva puolustelu alkaa nyppimään, kun ei nähdä kolikon toista puolta.

Vuosaari vertaus oli ihan siitä syystä et kun vuosaaren vanhalla puolella (tai mikä puoli nyt onkaan) niin ei pahemmin enään muita näy ku näitä moniosaajia. Pointti oli siinä et Jungerin apina vois vaikka muuttaa samaan taloon missä asuu mamuja niin näkis sitä touhua hetken aikaa. Helvetin harva päättäjä edes on missään tekemisissä näiden moniosaajien kanssa.

Voitko listata niitä ongelmia, joita Junger tulisi kohtaamaan? Mitä touhua sä tarkoitat? Itse asun siis täällä vanhalla puolella. Kerro mulle, et mitä ongelmia tulen kohtaamaan mamujen puolesta jos nyt lähden ovesta ulos??

Tää on tätä, haukutaan rasiteiksi niitä joilla ei ole mitään vastaan työssäkäyviä maahanmuuttajia. Kyllä me suvaitaan ulkkareita, ja ne raiskaajat sekä loiset vois karkottaa, ekaks talous kuntoon Suomessa, nytkin yli 10k henkilöä kohti velkaa ja kasvaa koko ajan lisää. Tää jatkuva puolustelu alkaa nyppimään, kun ei nähdä kolikon toista puolta.

Mä puolustan Vuosaarta alueena, jossa on myös todella paljon näitä töissäkäyviä mamuja. Rokulia vaan sai tän näyttämään sellaiselta alueelta, jossa ei muita asu kuin loisiamamuja. Vähän sama ku mä sanoisin et kaikki Joensuunlaiset on skinejä.

Voitko listata niitä ongelmia, joita Junger tulisi kohtaamaan? Mitä touhua sä tarkoitat? Itse asun siis täällä vanhalla puolella. Kerro mulle, et mitä ongelmia tulen kohtaamaan mamujen puolesta jos nyt lähden ovesta ulos??

Et varmaan mitään jos kerran tykkäät asua siellä ja olet tottunut siihen että olet niiden paskasakkien kanssa samassa läjässä. Ei jaksa joka kerta vääntää rautalangasta mut se joka tätä palstaa yleensäkään lukee käyttäen siihen edes hiukan omaa aivokapasiteettia tietää ettei mulla ole mitään rehellisiä eikä työtätekeviä mamuja vastaan yhtään mitään eikä ole koskaan ollutkaan, kai se täytyy joka kirjoituksessa mainita ettei tule väärinkäsityksiä. Mä en voi sille mitään ettei jotku ymmärrä lukemaansa.

Ja mitä tulee mamujen kanssa samoilla mestoilla asumisesta niin olen valitettavasti asunut monessakin paikassa missä näitä asuu ja voin sanoa vaan omasta kokemuksesta et kyllä vitutti. Ihmiseltä kun puuttuu tavat niin siinä ei normaali kansalainen halua olla lähelläkään. Sullahan on sitten käyny tuuri jos et ole kohdannu mitään vastenmielistä asuessasi samassa talossa näiden moniosaajien kanssa. Itellä ei ole kuin huonoja kokemuksia näistä. Tulis aika vitun pitkä lista jos listais kaikki asiat mitä olen nähny niinä vuosina.

Ja Tikustille vielä tiedoksi kun niin epäilet etten pysty olemaan missään tekemisissä mamujen kanssa niin toistan sen mitä olen jo aiemmin kirjoittanu täällä et olen varmasti enemmän tekemisissä mamuihin liittyvissä asioissa kuin moni muu täällä.

Et varmaan mitään jos kerran tykkäät asua siellä ja olet tottunut siihen että olet niiden paskasakkien kanssa samassa läjässä. Ei jaksa joka kerta vääntää rautalangasta mut se joka tätä palstaa yleensäkään lukee käyttäen siihen edes hiukan omaa aivokapasiteettia tietää ettei mulla ole mitään rehellisiä eikä työtätekeviä mamuja vastaan yhtään mitään eikä ole koskaan ollutkaan, kai se täytyy joka kirjoituksessa mainita ettei tule väärinkäsityksiä. Mä en voi sille mitään ettei jotku ymmärrä lukemaansa.

Ja mitä tulee mamujen kanssa samoilla mestoilla asumisesta niin olen valitettavasti asunut monessakin paikassa missä näitä asuu ja voin sanoa vaan omasta kokemuksesta et kyllä vitutti. Ihmiseltä kun puuttuu tavat niin siinä ei normaali kansalainen halua olla lähelläkään. Sullahan on sitten käyny tuuri jos et ole kohdannu mitään vastenmielistä asuessasi samassa talossa näiden moniosaajien kanssa. Itellä ei ole kuin huonoja kokemuksia näistä. Tulis aika vitun pitkä lista jos listais kaikki asiat mitä olen nähny niinä vuosina.

Ja Tikustille vielä tiedoksi kun niin epäilet etten pysty olemaan missään tekemisissä mamujen kanssa niin toistan sen mitä olen jo aiemmin kirjoittanu täällä et olen varmasti enemmän tekemisissä mamuihin liittyvissä asioissa kuin moni muu täällä.

Jungerin pitäisi muuttaa Vuosaareen koska..?
Kerro nyt äläkä kiertele ja kaartele. Mitä Junger huomaisi siellä, mikä muuttaisi hänen mielipiteensä?
Mitä sä olet itse kokenut ja nähnyt, kun olet asunut alueilla, joissa on paljon ulkomaalaisia? Mikä sua siinä vitutti? Tekikö ne jotain, mikä sai sut vittuuntuneeksi? Mainitse edes muutama asia tästä sun vitun pitkästä listasta?

Back
Ylös Bottom