Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niinpä. Rajalla kun ei valitettavasti osata skannata, että kuka on tuleva räkänokka (=rötöstelijä, rikollinen) ja kuka potentiaalinen duunari.

Juuri näin, sempä takia rajat pitäis pitää kiinni eikä päästää tänne holtittomasti ketä sattuu. Mielummin raja kiinni kokonaan ku ottaa riskejä siitä et millasii hylkiöitä on tulossa. Johan tuota kokemusta on suomellekkin karttunu et mitä sieltä voi tulla...pelkkää paskaa...

Juuri näin, sempä takia rajat pitäis pitää kiinni eikä päästää tänne holtittomasti ketä sattuu. Mielummin raja kiinni kokonaan ku ottaa riskejä siitä et millasii hylkiöitä on tulossa. Johan tuota kokemusta on suomellekkin karttunu et mitä sieltä voi tulla...pelkkää paskaa...

Rajat kiinni, kun ei nyt vaan valitettavasti ole vaihtoehto.

Mutta voin sun mieliksi sanoa, että esim. pysyvän oleskeluluvan saaminen on vaikeutunut huomattavasti viime aikoina ja sääntöjä on tiukennettu. Ei ole lähdettä, vaan tutuilta kuultua.

Niinpä. Rajalla kun ei valitettavasti osata skannata, että kuka on tuleva räkänokka (=rötöstelijä, rikollinen) ja kuka potentiaalinen duunari. Onneksi suurin osa kuitenkin on niitä "hyviä" ihmisiä. Lehdet kun kirjoittavat vain niistä räkänokista, niin pääsee helposti unohtumaan, että suurin osa tänne tulleista on ihan normaaleja ihmisiä, jotka haluavat normaalin elämän.

Noitä mätiä omenoita ei tarvitsekaan tänne ottaa, mutta milläs niitä erotella? Tuomitut rikolliset voi mun puolesta lähettää, vaikka suoraan savannille leijona ruoaksi. Annan täyden tukeni karkoittamisille.

Suurin osa hyviä ihmisiä, salli mun nauraa :D :D

^^^Nyt opettelen käyttämään ignorea. Eihän tota Kebetton skeidaa jaksa kukaan lukea. Kyseessä kuitenkin ketju, jossa jutellaan suht. vakavista asioista.

edit. Done. Nyt voit rauhassa päästellä noita sun aivopieruja. Pääsit eroon ainoasta foorumilaisesta, joka kommentoi sun posteja.

^^^Nyt opettelen käyttämään ignorea. Eihän tota Kebetton skeidaa jaksa kukaan lukea. Kyseessä kuitenkin ketju, jossa jutellaan suht. vakavista asioista.

edit. Done. Nyt voit rauhassa päästellä noita sun aivopieruja. Pääsit eroon ainoasta foorumilaisesta, joka kommentoi sun posteja.

Loistavaa

Rajat kiinni, kun ei nyt vaan valitettavasti ole vaihtoehto.

Mutta voin sun mieliksi sanoa, että esim. pysyvän oleskeluluvan saaminen on vaikeutunut huomattavasti viime aikoina ja sääntöjä on tiukennettu. Ei ole lähdettä, vaan tutuilta kuultua.

Näin sen pitää mielestäni mennäkkin et tiukennetaan sääntöjä. Tosi on et rajoja ei kiinni laiteta, se mitä heitin et rajat kiinni olikin mun oma mielipide.

Kyllä mäkin niitä kommentoin.Kyllä sieltä rivien välissä on ihan ajatustakin.Mitä mieltä sä oot noista romaaneista?

Kuulostaa pahalta, mutta ne on jo pienestä pitäen opetettu varastamaan ja kerjäämään. Yhden ainoan romanikerjäläisen olen nähnyt Helsingin keskustassa soittamassa saksofonia ja sille heitin pari euroa ihan vaan siksi, että tekee jotain sen pennin eteen. Muuten aika säälittävää katseltavaa..

Kuulostaa pahalta, mutta ne on jo pienestä pitäen opetettu varastamaan ja kerjäämään. Yhden ainoan romanikerjäläisen olen nähnyt Helsingin keskustassa soittamassa saksofonia ja sille heitin pari euroa ihan vaan siksi, että tekee jotain sen pennin eteen. Muuten aika säälittävää katseltavaa..

Kerrankin samaa mieltä sun kanssa.

http://www.lohud.com/article/201108...scores-police-Playland-park-reportedly-closed

Perkeleen rasistit amerikkalaiset! Eivät mokomat päästäneet muslimeja vuoristorataan hatuissa ja huiveissaan, kun ne oli turvallisuussyistä kielletty! Niin oli kaikkien muidenkin hatut ja huivit kielletty, mutta pakko olla rasismia! Oli sitten pakko pitää rähinäksi, että oppivat mokomat perkeleet.

Aivan kaikki on nykyään rasismia ja jos jollekin sanoo jotakin niin se on vihapuhetta.

Pitäskö tuolla kieltää leikkiminen kokonaan ja antaa koko tila muslimien käyttöön? Ei voi sanoa ku et saatana, pitääkö oikeesti lasten leikkipaikassa tota tehdä?...vittu sentään

Hyvät on tavat ei voi muuta sanoa, ja sehän on tietty rasismia jos kiellettäis.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090114300785_uu.shtml

No voi vittu mikä tossa nyt oli niin kauheeta. Leikkipaikassa oli muutenkin 150 eri ikäistä muslimia ja 10 niistä sattui vetämään 5 minuutin rukoussession siellä ohjeiden mukaisesti vielä.

"Rukoilu häiritsi ainakin kyseistä isää. Muista asiakkaista en osaa sanoa."

Eli musut ei olisi saanut harrastaa omaa juttuaan, koska yhtää iskää häiritsi? Oliko se sovelias paikka rukoilemiselle? Jaa, paikassa oli jo muutenkin 150 muslimia ja oli ramadanin viimeinen päivä, eli ei toi ole mikään jokapäiväinen rituaali. Perheet kokoontuvat ja lähtevät juhlimaan ramadanin päättymistä, joten hui kauheeta, jos eivät halunneet jättää lapsiaan yksin leikkimään je lähteneet moskeijaan 5 minuutin rukoushetken takia, vaan suorittivat sen jollain matolla vähän sivummalla.

Pitääkö nyt tostakin nostaa meteli?

No voi vittu mikä tossa nyt oli niin kauheeta. Leikkipaikassa oli muutenkin 150 eri ikäistä muslimia ja 10 niistä sattui vetämään 5 minuutin rukoussession siellä ohjeiden mukaisesti vielä.

No onhan tuo nyt itse asiassa aika törkeää käytöstä. Ja sanon näin, vaikka olen itsekin muslimi. Näkyivät vielä kuvan mukaan käyttäneen leikkialuetta uskonnon harjoittamiseen. Olisivat pyytäneet jonkin huoneen käyttöönsä, jos halusivat välttämättä harjoittaa uskontoa. En minäkään haluaisi, että esimerkiksi lestadiolaiset alkaisivat leikkipuistossa pitämään omia uskonnollisia tilaisuuksiaan. Vaikka ne kestäisivät vain viisi minuuttia.

No onhan tuo nyt itse asiassa aika törkeää käytöstä. Ja sanon näin, vaikka olen itsekin muslimi. Näkyivät vielä kuvan mukaan käyttäneen leikkialuetta uskonnon harjoittamiseen. Olisivat pyytäneet jonkin huoneen käyttöönsä, jos halusivat välttämättä harjoittaa uskontoa. En minäkään haluaisi, että esimerkiksi lestadiolaiset alkaisivat leikkipuistossa pitämään omia uskonnollisia tilaisuuksiaan. Vaikka ne kestäisivät vain viisi minuuttia.

"Pulkin mukaan rukoilemista ei ole kielletty Hoplopeissa." -Iltalehti

Ymmärrän sun pointin, mutta niin kuin sanoin, Hoplopissa oli tuona hetkenä muutenkin 150 muslimia ja nyt oli ns. pyhä päivä kyseessä, joten so what. Ei ne siellä joka päivä sitä harrasta. Ymmärrän, jos tota alkaa näkemään useammin, mutta nostaa nyt meteli tommosestakin..?

Rukoileminen ei ole kielletty Hoplopeissa ellei se ole häiritsevää ja muslimien rukoilu on äänekästä ja häiritsevää. Milloinkohan Suomalaiset ja muut Eurooppalaiset herää ja laittaa stopin tälle idiotismille, ei vittu Suomeen tarvitaan vallankumous ku ihmiset äänestää niin vitun tyhmästi. Ihme että muslimit ei hakannut sitä suomalaista 150 vs 1, se olisi vielä puuttunut.

Back
Ylös Bottom