Siis ei mun poikaystava ole tulossa Suomeen toihin, vaan pelkastaan kaymaan tassa jossain vaiheessa.
Mutta jos olisi tulossa tanne asumaan, en usko etta tyossa kaynti mitenkaan muuttaisi ihmisten ennakkoasenteita. Mamu on aina mamu ja se yksistaan oikeuttaa monen mielesta halveksumaan ja pitamaan alempiarvoisena. Valitettavaa, mutta totta :(
Itse oon kyllä sitä mieltä että valtaosa Suomalaisista paskat nakkaa ihonväristä kunhan tyyppi joka tulee tänne yrittää parhaansa tehdä töitä ja sopeutua. Toki niitäkin idiootteja on jotka haistattelevat ja huutelevat neekeriä kaupan kassalle päässeelle somalille, se on sääli, mutta veikkaan että näitä idiootteja on loppujen lopuksi melko vähän.
Otetaanpa esimerkiksi kiinalaiset ja vietnamilaiset, heitä on täällä mun kotikaupungissa aika paljon ja olen satavarma että hyvin harvalla on ko. maista tulevia pakolaisia vastaan yhtään mitään. Syy: kyseisten maiden porukka on fiksua; eivät rötöstele, paiskivat töitä ja kielikin sujuu. Mä en ikinä ole kuullut kenenkään sanovan mitään pahaa Kiinan tai Vietnamin pakolaisista. Mummot ja papatkin kehuu kuinka ovat ahkeria marjankerääjiä ja näkeepä noita kalastelemassakin tuolla joella perheelleen ruokaa.
Otetaan sitten Somalit ja ns. discopojat (en tiedä mistä maasta nämä discopojat tulevat) toiseksi esimerkiksi: Eli täällä on myös heitä ja ainut asia mikä näkyy on tuolla ostarilla pyörivät nuoret miehet. Tutuilta naisilta kuullut että varsinkin nämä discopojat notkuvat päivät pitkät siellä ostarilla, huutelevat naisille ja vikittelevät pissiksiä. Pankissa töissä oleva tuttu sanoi että sossuraha-päivä kun tulee niin aula on aina täpötäys discopoikia ja somaleita rahaa kärttämässä. Vittu ei mahda mitään että ihmisille muodostuu noista huono kuva, tähän päälle sitten vielä lehdistä luetut raiskaus ym. jutut niin siinä sitä ollaan, maine on ja pysyy huonona kun niitä rötösteleviä paskasäkkejä ei voida heivata sieltä "hyvien" joukosta takaisin sinne mistä tulivat-> pilaavat sitten kaikkien maineen. Näitä tyyppejä ei näy ikinä täällä missään töissä eikä tekemässä mitään mikä antaisi kantaväestölle hyvää kuvaa. Olen sataprosenttisen varma että joku Somalialainen/afrikkalainen ruokapaikka olisi menestys, mutta eipä noita näy missään kun ei viitsitä alkaa töihin.