Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Pexi84, luitko ollenkaan tota uutista? Pointti oli se, että tekijä oli ulkomaalainen joka pyrki sitten pois maasta. Gradientin mainostamasta "kulttuurinrikastamisesta" kai puhutaan yleensä maahanmuuttajien kohdalla. Kyllä muakin ihmetytti että mitähän Gradient nyt halusi sanoa. Ok, tiedän ettei tässä mitään logiikkaa oikeasti kaivata, niinkuin Hupen video kertoo: "Meillä ollaan aina hyviä, muualla ollaan aina pahoja, trallallalaa." :D

Halla-aho joskus kirjoitti että keskustelussa pitäisi erottaa humanitaariset maahantulijat muista ja siitä olen samaa mieltä. Kun kerran se syyllistäminen on niin tärkeää niin yrittäkää edes kertoa ketä tällä kertaa syyllistetään.

Mä en ymmärrä sun motivaatiota puolustella näitä vuodesta toiseen. Ite oon suvaitsevainen, mutta kyllä tuo harmittaa. Hakkaraisella on pointtinsa, sais vaan jättää ne n-sanat pois.

Ulkomaalainen mies tekee väkivaltaisen ryöstön ja pyrkii ulos maasta ==> Helsingissä maleksivat neekeriukot pitäisi laittaa metsätöihin. Loogista.

Halla-aho joskus kirjoitti että keskustelussa pitäisi erottaa humanitaariset maahantulijat muista ja siitä olen samaa mieltä. Kun kerran se syyllistäminen on niin tärkeää niin yrittäkää edes kertoa ketä tällä kertaa syyllistetään.

Olen myös samaa mieltä Halla-Ahon kanssa, ja tuota erottelua tässä ketjussa yritettiin tehdä vähän aikaa sitten sellaisen parinkymmenen sivun verran. Kuitenkin aika nopeasti keskustelu palautuu takaisin tällaisten "kulttuurinrikastamis"-heittojen takia. Eikä tietenkään missään nimessä saa sanoa "yksittäistapaus", koska silloin on mokuttaja.

Mitä tosta sun mielestäsi pitäisi ajatella? Että ulkomaalaisten tulemista Suomeen pitäisi rajoittaa? Jos pitäisi niin keiden ulkomaalaisten, somalienko tai muiden neekeriukkojen? Tekijä tuskin oli pakolainen tai turvapaikanhakija, koska yritti poistua maasta. Veikkaan venäläistä tai virolaista, sillä he ovat suurimpia ulkomaalaisryhmiä pk-seudulla. Mutta eikö virolaiset ole niitä ahkeria ja hyviä mamuja?

Vai tykkäätkö vaan heitellä tällaisia juttuja ympäriinsä ja vihjailla ilman kummempia perusteluja?

Mitä helvettiä nää selität?

Et voi verrata yli puoli vuosisataa vanhoja asioita, valkoinen mies on oppinut virheistänsä. Jännä että puolustelet noita muslimeita, vaikka tiedät vallan hyvin että kukaan valkoinen kristitty ei tee tommoisia tekoja, ainoastaan muslimit tekee ja jos ne pystyis ni ne tappais vaikka 600miljoonaa!

eurooppalainen teknologia ja tiede edistyi ja kehittyi joka osa-alueella paremmin ja nopeemmin ku jossain lähi-idässä... sitte perus näihin ei kehittyneihin maihin tuodaan meidän nykyteknologialla väännetyt aseet ja pommit..

mitä luulet että tapahtuis, jos keski-ajan eurooppaan tuotais ak:t ja ohjukset?

eurooppalainen teknologia ja tiede edistyi ja kehittyi joka osa-alueella paremmin ja nopeemmin ku jossain lähi-idässä... sitte perus näihin ei kehittyneihin maihin tuodaan meidän nykyteknologialla väännetyt aseet ja pommit..

mitä luulet että tapahtuis, jos keski-ajan eurooppaan tuotais ak:t ja ohjukset?

Niin joo, Euroopassahan ei ole tapettu naapureita moderneilla aseilla =)

Mitä nykyteknologiaa noissa maissa on? Vanhoja ryssän migejä ja rynkkyjä ja sinkoja! Veikkaan että 20 vuoden sisällä maailmassa on liikaa ihmisiä ja saa tullakin sellainen sota että jokunen miljardi häviää maapallolta!

Olen myös samaa mieltä Halla-Ahon kanssa, ja tuota erottelua tässä ketjussa yritettiin tehdä vähän aikaa sitten sellaisen parinkymmenen sivun verran. Kuitenkin aika nopeasti keskustelu palautuu takaisin tällaisten "kulttuurinrikastamis"-heittojen takia. Eikä tietenkään missään nimessä saa sanoa "yksittäistapaus", koska silloin on mokuttaja.
Mun mielestä juuri tästä syystä pitäisi rikoksiin syyllistyneiden ulkomaan kansalaisten saada automaattinen karkoituspäätös, riippumatta heidän alkuperäisestä syystä tulla maahan. Tällä tavoin voitaisiin tällaiset rikastumiskeskustelut jäisivät suurimmalta osaltaan väliin.

Mun mielestä juuri tästä syystä pitäisi rikoksiin syyllistyneiden ulkomaan kansalaisten saada automaattinen karkoituspäätös, riippumatta heidän alkuperäisestä syystä tulla maahan. Tällä tavoin voitaisiin tällaiset rikastumiskeskustelut jäisivät suurimmalta osaltaan väliin.

Niin, rikoksiin syyllistyneet eli rikoksista tuomitut. Tarpeeksi törkeistä rikoksista. Valitustiet huomioiden se voi olla vuosien oikeusprosessi. Ehkä pidempi kuin kansalaisuuden saamisprosessi?

Niin, rikoksiin syyllistyneet eli rikoksista tuomitut. Tarpeeksi törkeistä rikoksista. Valitustiet huomioiden se voi olla vuosien oikeusprosessi. Ehkä pidempi kuin kansalaisuuden saamisprosessi?

Mikä on mielestäsi tarpeeksi törkeä rikos? mun mielestä joka rikoksesta vois heittää veks pois!

^Ottamatta kantaa raiskaajien etniseen taustaan, niin pitää muistaa että todella moni raiskaussyytös on tekaistu tai liioiteltu. Ton syytöksen mukaisia raiskauksia tapahtuu todella harvoin. Mielestäni raiskausuutisiin pitää aina suhtautua varauksella.

Edit: linkki http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/TS+Yli+viidennes+raiskausilmoituksista+perättömiä/1135258238747

Suorastaan vihaksi pistää tuommoiset naiset, jotka keksivät syyttää raiskauksesta jotakuta. Muutenkin raiskauksiin suhtaudutaan hieman välinpitämättömästi tai vähätellen. Tuollaiset turhat syytökset vain pahentavat asiaa ja vievät oikeasti raiskattujen naisten kertomuksista uskottavuutta.

Back
Ylös Bottom