Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niin, näyttäisit paljon uljaammalta jos antaisit kolmen kerjäläisnaisen piestä ja ryöstää sut. :)
No joo ei ne sentään niin ollut päälle käymässä. Mä olisin tossa kohtaa huutanut että mä soitan saatana poliisit, niin olisivat varmaan jättäneet rauhaan.

Ite narautin eilen lidlissä ollessani huntumuijan näpistuksestä, eikä ollut eka kerta. Kyllä sinne mekkoihin ilmeisesti menee sitä tavaraa, eikä edes vaivautunut ostamaan mitään. Ei muutakun vartijalle tämän ylitettyä kassan, että tsekkaa sen vaatteet mitä sieltä löytyy: Vaippoja ja lihaa. Vähän sai huomiota mutta väliäkö sillä, huntupää huutaa "älä koske, irti" jne, ja siinä vaiheessa lähin paikalta kun sain suoritettua ostokset. Vähän ajan päästä toinen huntumuija käveli kassan ohi aika syyllisen näkösenä:jahas:

Luottoa löyty, mutta nyt taas meni:jahas: Ärsyttää kun ite joutuu paiskoo hommia ja joutuu venyttää penniä, ja toiset varastelee. Toki on näitä suomalaisiakin jotka näin tekee, mutta suhdeluvut puhuu puolestaan, sitä disguistingit ja muut ei voi kiistää.

Miten tämmöisen on saanut julkaista, nyt Halosen ja Lipposen ja Astridin on heti kommentoitava. Tosta "romanialaisista turisteista" ni vittu ne on levittäytynyt jo joka puolelle Suomea, jännä että niille ei laki mahda mitään, kertoo jotain kuinka heikko Suomen valtio on.

Vittu mitä paskaa toi Kanadalaistutkijan artikkeli, ihan järjetöntä jeesustelua. Kanadassa on kymmeniä tuhansia laittomia maahanmuuttajia, sen pakolaiskiintiö on moninkertainen väkilukuun nähden Suomeen verrattuna, humanitäärisiä maahanmuuttajia on moninkertaisesti, jne jne.

Mutta toisaalta ihan kiva että SirMax ja poppoo varmaan haluaa Kanadan mallin Suomeen. Suomessahan asuu n. 13000 somalia. Pelkästään Toronton alueella (populaatio 5.1 milj.) somaleita on sata tuhatta.

Vittu mitä paskaa toi Kanadalaistutkijan artikkeli, ihan järjetöntä jeesustelua. Kanadassa on kymmeniä tuhansia laittomia maahanmuuttajia, sen pakolaiskiintiö on moninkertainen väkilukuun nähden Suomeen verrattuna, humanitäärisiä maahanmuuttajia on moninkertaisesti, jne jne.

Mutta toisaalta ihan kiva että SirMax ja poppoo varmaan haluaa Kanadan mallin Suomeen. Suomessahan asuu n. 13000 somalia. Pelkästään Toronton alueella (populaatio 5.1 milj.) somaleita on sata tuhatta.

Kanukit kato tietää mitä kuluja mamuista tulee, niin yrittävät neuvoa meitä sortumasta samaan.

http://news.nationalpost.com/2011/05/17/immigrants-cost-23b-a-year-fraser-institute-report/

Immigrants cost $23B a year: Fraser Institute report

Noniin rjs. Kun kaikki varottelut on susta paskaa, niin kanukin, britin, swenssonin, patongin kuin saksalaisen toimesta, niin kerro mikä sitten tossa maahanmuuttajajutussa on niin perkeleen hienoa, että kaikki vastaväitteet on paskaa? Sana vapaa. Onhan tota sulta tivattu aikaisemminkin, mut aika hilajsta ollu?

"kerro mikä sitten tossa maahanmuuttajajutussa on niin perkeleen hienoa, että kaikki vastaväitteet on paskaa"

Siis mitä tarkoitat? Missä maahanmuuttajajutussa?

Koko helvetin viime viikon vastailin sun ja muiden tivailuihin, en jaksanut sitten enempää. En jaksa keskustella asiattomasti. Nimimerkki jambolta tulee jatkuvasti henkilöön käyviä viestejä minulle, ei paljon huvita keskustella tyypin kanssa joka vastaa sellaisella paskalla.

On ihan vitun typerää ottaa Kanada Suomelle mallimaaksi. Jos ottaa, niin pitää edes yrittää ymmärtää mittasuhteita. Esimerkiksi tuo sata tuhatta somalia Suomen kokoisella Toronton alueella on hyvä mittasuhde, ja ne kymmenet tuhannet Kanadan laittomat maassaolijat. Paljonkohan Suomessa on laittomia maassaolijoita?

Lukuja kiitos, ei tässä keskustelussa ole muuten yhtään mitään järkeä.

"Nimimerkki jambolta tulee jatkuvasti henkilöön käyviä viestejä minulle, ei paljon huvita keskustella tyypin kanssa joka vastaa sellaisella paskalla.

.

Älä nyt puhu paskaa. Muutaman kerran olen arvostellut sinun paskoja provoja kun et osaa perustella asioita ja kierrätät samoja argumentteja. Vastaavasti sujuvasti sivuutat vastapuolen perustelut ja vedä sitten rasistikortin jos muuta et keksi tai heität irrallisen mukanokkelan komentin. Arvostan perusteltuja kommentteja ja keskustelua riippumatta siitä onko se asian puolesta tai vastaan. Henkilönä on ole sinua arvostellut vaan kirjoituksiasi.

Olet rasisti!!!!

Mä en ole kyllä huomannut sulta muita viestejä kuin nuo joissa hyökkäät päälle ja heität tollasia "olet rasisti!!!"-tasoisia aivottomia läppiä.

Mä en ole kyllä huomannut sulta muita viestejä kuin nuo joissa hyökkäät päälle ja heität tollasia "olet rasisti!!!"-tasoisia aivottomia läppiä.

Etkä ole myöskään huomannut kun olen kysynyt sun henkilökohtaista motiivia puollustaa monikulttuurisuutta ja maahanmuuttoa.

"Hiukan" sinä olet yksisilmäinen kun tutkijan mielipide ei vastaa sinun "päiväunelmiasi", niin heti on huono. Sinä kyllä katselet maailmaa "värillisten laien läpi", vai mikä sinulla mättää.

Etkä ole myöskään huomannut kun olen kysynyt sun henkilökohtaista motiivia puollustaa monikulttuurisuutta ja maahanmuuttoa.

Miksi tähän pitäisi vastata? Ei täällä keskustella kenenkään henkilökohtaisista mielipiteistä. Tai ei ainakaan minun mielestäni pidä keskustella. Yhden hörhön mielipide on nollan arvoinen. Keskustelijoiden pitää asettaa asiat vastakkain, ei keskustelijat.

Riihitonttu sanoi:
Sinä kyllä katselet maailmaa "värillisten laien läpi", vai mikä sinulla mättää.

Ai mikä mättää? Sellainen uutinen jossa verrataan kahta täysin erilaista maata keskenään ja annetaan "neuvoja", joihin toki jokainen "maahanmuuttokriittinen" tarttuu muna pystyssä. Jeesustelua tuon tutkijan mielipiteessä on juuri se että Kanadan maahanmuuttoluvut ovat kaikilla mittareilla ihan eri kertaluokkaa kuin Suomessa.

Edit. ja tietenkin se kuuluisa PISTEYTYSSYSTEEMI (jota ei kätevää kyllä sovelleta ollenkaan humanitäärisiin maahanmuuttajiin, mutta eihän sitä tarvitse suomalaisille maahanmuuttokriitikoille mainita)

Back
Ylös Bottom