Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ollenkaan tiedä. Mutta jotta et turhaan murehdi näistä raiskausasioista, niin sovitaan, että Oslossa ellei jopa koko Norjassa syntyperäiset norjalaiset ovat lopettaneet raiskaamisen. ;)
Ehkä on, ehkä ei. Ennen kuin osaat kertoa montako raiskausta Oslossa tapahtuu niin eivätkö meidän väittämämme ole samanarvoisia?
Selvää lienee, että raiskauksia on Oslossa tapahtunut vuonna 2000 huomattavasti enemmän kuin 111, raiskaajina sekä itse norjalaisia että ei-länsimaalaisia. Ei-länsimaalaiset ovat monopolisoineet ulkona tapahtuvat raiskaukset = kytätään valkoista naista jossain pusikossa, käydään päälle ja raiskataan (norj. overfallsvoldtekt).
Ehkä on, ehkä ei. Ennen kuin osaat kertoa montako raiskausta Oslossa tapahtuu niin eivätkö meidän väittämämme ole samanarvoisia?
No, kenelle on selvää, kenelle ei. Yllättävän vaikeata tuntuu tilastojen lukeminen olevan monelle.
Viittaan siihen, että tutkimusten mukaan raiskauksista raportoidaan viranomaisille vain pieni osa. Kyllä sinä sen tiedät, mutta haluat pitää yllä sitä mielikuvaa, että vain mutiaiset raiskaavat.
Missä mä sanon, kuten jälkimmäisessä lauseessa sanot? Varmaan laitat lähteen näkyville ;) En kyllä pidättele henkeäni, koska harvemmin olet pystynyt toimittamaan sitä mitä puheet lupaa. Vaikka raiskauksista raportoitaisiin viranomaisille vain pieni osa (lähde:Jouni Virtamo) niin, oletatko, että raportoimattomista raiskauksissa suhdeluku mamujen ja kantasuomalaisten suhteen jotenkin muuttuisi?
Mitä tulee Rankkurin kysymykseen, niin oletan kyllä, että raiskausmäärän ollessa noinkin suuri suurin osa raiskaajista on kantasuomalaisia. Jos suhdeluku on sama kuin esimerkiksi Oslon pusikkoraiskauksissa, silloin mamut tekisivät vuodessa Suomessa noin 10 tuhatta raiskausta.
Yllättäen monissa rikoksissa absoluuttisilla määrissä mitattuna suomalaiset ovat tilastokärkiä. Mikäli ymmärrät tämän, kommenttisi siitä että suurin osa raiskaajista on suomalaisia lienee aika triviaalia. Ja miksi oletat? Kai sinulla tietoa on, etkä vain arvaile?
Miten näet, että Oslon puskaraiskaukset olisivat jotenkin suhteutettavissa suomen rikoksiin? Ja miksi taas oletat?
Sulta jäi puuttumaan se lähde tuohon, mitä väitit mun sanoneen. Vahingossa varmaan?
Vuonna 2000 Oslossa on nostettu syyte raiskauksesta 111 kertaa, niissä raiskaajana 72 tapauksessa ei-länsimaalainen. Samana vuonna Oslon väkiluvusta 14,3 % oli ei-länsimaalaisia, joten tuolla ryhmällä on kokoonsa nähden erittäin suuri edustus raiskaustilastoissa.
Selvää lienee, että raiskauksia on Oslossa tapahtunut vuonna 2000 huomattavasti enemmän kuin 111, raiskaajina sekä itse norjalaisia että ei-länsimaalaisia. Ei-länsimaalaiset ovat monopolisoineet ulkona tapahtuvat raiskaukset = kytätään valkoista naista jossain pusikossa, käydään päälle ja raiskataan (norj. overfallsvoldtekt).
En tiedä välikohtauksen syitä, mutta tumma kaveri ei ainakaan kovin rauhallisesti tilannetta ottanut : D Taas rikastettiin kulttuuria.

Threadin helvetin suuren koon kunniaksi uusi laulu. Rytmiikka palafacelta ja sanat minulta. Aiheet kaikki tästä threadista.
Helsinki Shangri-La
Näin olen itsekkin ymmärtänyt. Sääli.Paleface taitaa olla mokuttaja.. Ainakin kerran popkultissa dissas Halla-Ahoa.