Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Eli näyttää olevan ihan normaalia keskustelupalstoilla Suomessa.

Meinaako se, että tämä palsta pitää raiskata? Ulkomaalaisia kuntosaliharrastajia, voimailijoita, "bodareita" ja kamppailijoita etc on niin maan perkeleesti Suomessa nykypäivänä! Ja arvatkaa mistä ne hakee tietonsa? No täältä! Onko se vaikeeta ymmärtää? Jo minä pelkästään tiedän tusinan verran.

Miksi vitussa pitää tieten tahtoen antaa ulospäin tämmöinen maine?? Ei pysty käsittää. Tai pistäkää vaikka vippipuolelle, kun ei täällä pysy asiallisena. Ei se ongelmaa poista, mutta vähentää, kun ei kerran mitään kontrollia muuten saada.

Ulkomaalaisia on joka helvetin paikassa. Jos joku asiallisesti käyttäytyvä bodaava somali vetää porot kolviin kun täällä uutisoidaan ja keskustellaan, niin sille ei voi mitään.

Aikanaan mä sanoin, että kissat on perseestä, niin siihen vastasi joku kissaihminen "en osta enää mitään teidän kaupasta". Joten juttu menee homoiluksi jos kaikkia koitetaan miellyttää.

Mutta mitään ihan mahdotonta rasistista keskustelua ei voida pitää, eikä tommoista henk. koht. dissaamista mitä nää muutama mölli harrastaa täällä.

Virtamo tuli tänne kertomaan muun muassa siitä, että haluaisi eurooppalaisten arvojen säilyvän. Sikäli kun Rankkuri haluat edistää tuota persuasiaasi, niin teikäläisen olisi ehkä ollut järkevintä sivuuttaa se persujen ja palstalle kirjoittajien arvostelu ja yrittää esittää persut tuon asian puolestapuhujana, ja mahdollisesti istuisitte Virtamon kanssa nyt käsi kädessä kaljalla ja puhuisitte persujen tulevasta vaalimenestyksestä ja vuoden 1992 Mr. Olympiasta. Sen sijaan päädyitte haukkumaan toisianne muutamien viestien ajan ja voi olla että seuraavan kerran kun Virtamon tekisi mieli puhua vuoden 1992 Mr. Olympiasta, hän puhuukin siitä kuinka paska jätkä Rankkuri on ja siitä millaisia juntteja persujen äänestäjät ovat.

Jos tarkoituksena on esim. vaikuttaa turvapaikkasysteemin väärinkäyttöön, oikea tapa tuskin on syyttää kaikkia hiukankaan eri mieltä olevia hyysäreiksi ja haukkua heidät maan rakoon. Loukkaamalla eri mieltä olevia et saa aikaan muuta kuin vittuuntuneita agitaattoreita vastakkaisen mielipiteen ajajiksi. Oikeistopoliitikot eivät tapaa haukkua vasureiden tukijoukkoja eivätkä vasuripoliitikot kritisoi oikeiston äänestäjiä, uskoakseni pitkälti koska näkevät näissä edelleen potentiaalisen oman puolueensa äänestäjän kunhan vetävät oikeasta narusta.

Ei mun tarkoituksena tai tavoitteena ole vakuuttaa ketään mistään. Jokainen tehkööt niinkuin parhaaksi näkee.

Virtamolle vittuilu on kyllä ihan Virtamosta itsestään kiinni. Mä kävin ihan asiallisesti tota populistikeskustelua siihen asti ku Virtamo rupes tapansa mukaan inisemään kaikennäköistä asiaan kuulumatonta, kun perustelut ja tiedot loppuivat. Toisaalta, mikäli Virtamo on niin kokenut konkari ja kaikennähnyt maailmanmies niin häntä tuskin paljoa heilauttaa tämmöisen ahdistuneen nuoren kirjoitukset.

eikä tommoista henk. koht. dissaamista mitä nää muutama mölli harrastaa täällä.
Jos Virtamolle tuli oikeeseti näin paljon mielipahaa mun jutuista, kuin nyt näyttäisi syntyneen niin voin kyllä pyytää anteeksi vaikka niinkuin joku sanoi, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Virtamolle vittuilu on kyllä ihan Virtamosta itsestään kiinni. Mä kävin ihan asiallisesti tota populistikeskustelua siihen asti ku Virtamo rupes tapansa mukaan inisemään kaikennäköistä asiaan kuulumatonta, kun perustelut ja tiedot loppuivat. Toisaalta, mikäli Virtamo on niin kokenut konkari ja kaikennähnyt maailmanmies niin häntä tuskin paljoa heilauttaa tämmöisen ahdistuneen nuoren kirjoitukset.
Pistetään sut nyt viikoksi opettelemaan muutakin kuin vittuilua. Olet nyt hokenut tuota samaa muutaman sivun verran. Sun argumentit on yhtä paskoja näköjään.

Meinaako se, että tämä palsta pitää raiskata? Ulkomaalaisia kuntosaliharrastajia, voimailijoita, "bodareita" ja kamppailijoita etc on niin maan perkeleesti Suomessa nykypäivänä! Ja arvatkaa mistä ne hakee tietonsa? No täältä! Onko se vaikeeta ymmärtää? Jo minä pelkästään tiedän tusinan verran.

Miksi vitussa pitää tieten tahtoen antaa ulospäin tämmöinen maine?? Ei pysty käsittää. Tai pistäkää vaikka vippipuolelle, kun ei täällä pysy asiallisena. Ei se ongelmaa poista, mutta vähentää, kun ei kerran mitään kontrollia muuten saada.
Eli.. täällä pitäisi sananvapautta rajoittaa koska ulkomaalaistaustaiset voimailijat/kamppailijat yms. saattaisivat loukkaantua ja itkeä itsensä uneen...?

Paljon mulla ei ole näistä asioista sanottavaa koska olen vain tyhmä juntti, mutta vähän välillä kummastuttaa tuo Rankkurin päälle heitettävä loka. Mies ilmaisee kärkkäästi mielipiteensä, jonka johdosta häntä vastaan hyökätään jatkuvasti henkilökohtaisella tasolla ja nyt sitten pidetään galluppia että annetaanko vielä banaanikin :(

Miksi vitussa pitää tieten tahtoen antaa ulospäin tämmöinen maine??

...tuossahan tuo totuus piileekin, kun meillä Suomessa nykyään pelätään niin kovasti sitä että maine menee ja siksi pitäisi lakaista totuus piiloon. Poliitikoista asti sitä harrastetaan nykyään. Menee maine, voi herraisä, mitä nuo kymmet tai sadat kuntosaliharrastajat meistä nyt oikein ajattelee kun täältä mielipiteitä lukee. Hävettää oikein isolla kammalla.

Siis oikeasti eikö Shifun mielestä omia mielipiteitään saa tuoda julkisesti tällä foorumilla esille, koska maineenmenemisen pelko on niin suuri. :D :D

Ulkomaalaisia on joka helvetin paikassa. Jos joku asiallisesti käyttäytyvä bodaava somali vetää porot kolviin kun täällä uutisoidaan ja keskustellaan, niin sille ei voi mitään.

Aikanaan mä sanoin, että kissat on perseestä, niin siihen vastasi joku kissaihminen "en osta enää mitään teidän kaupasta". Joten juttu menee homoiluksi jos kaikkia koitetaan miellyttää.

Mutta mitään ihan mahdotonta rasistista keskustelua ei voida pitää, eikä tommoista henk. koht. dissaamista mitä nää muutama mölli harrastaa täällä.

Somput kuitenkin ehkä se pienin osuus noista sboudareista. Kuinka monta "pattia" somppua oot nähny? :D Puhun nyt niistä 20 muun maan edustajasta. Mutta teet miten parhaaksi näet. Sun foorumi. Itseäni vaan ottaa pannuun, kun tämä on heittäen mielenkiintoisin palsta, ja sitten kuulen tuolla kuinka "natsi" ketju täällä on. Eikä vain ulkomaalaisten suusta.

Tää on yks ketju monien joukossa täällä,ei todellakaan pakkotoiston ainut.Ei tätä ole mikään pakko seurata ellei kiinnosta.

Eli.. täällä pitäisi sananvapautta rajoittaa koska ulkomaalaistaustaiset voimailijat/kamppailijat yms. saattaisivat loukkaantua ja itkeä itsensä uneen...?
:(

Kiva jonkun maksaa vuosimaksu pakkikselle ja yllätyksekseen lukea tämmöistä tuubaa. Ja sananvapautta tulee rajoittaa tietyssä määrin joo. Miksi muuten tuolla ylhäällä on noi forumin säännöt?

Itseäni vaan ottaa pannuun, kun tämä on heittäen mielenkiintoisin palsta, ja sitten kuulen tuolla kuinka "natsi" ketju täällä on. Eikä vain ulkomaalaisten suusta.

Eli sua ottaa pannuun ja pojat muilla foorumeillakin alkaa jo puhumaan.No joo siinä tuli kyllä sellaset perustelut että oksat pois.

Kiva jonkun maksaa vuosimaksu pakkikselle ja yllätyksekseen lukea tämmöistä tuubaa. Ja sananvapautta tulee rajoittaa tietyssä määrin joo. Miksi muuten tuolla ylhäällä on noi forumin säännöt?

Kiva maksaa nettimaksu ja lukee tällästä tuubaa.

Somput kuitenkin ehkä se pienin osuus noista sboudareista. Kuinka monta "pattia" somppua oot nähny? :D

Somalialaiset ovat aika suuri väestöryhmä Suomessa nykyään. Kuinkaakohan montaa heistä tuo äsköinen kommenttisi loukkasi? Mitä jos itäkeskuksessa alkaisi leviämään huhu, että pakkiksella Shifu on sitä mieltä että somali ei voi olla lihaksikas?

Olen aina ihmetellyt, miten 2,5 miljoonan viestin joukosta onnistutaan kaivamaan joku yksittäinen ketju, tai viesti, joka sitten mukamas leimaa koko palvelun.

Se leimaa palstan sillä tavalla, että palstan ylläpito on sallinut semmoiset kommentit mitä ko ketju pitää sisällään. Tämä ketju on myös lähes poikkeuksetta Talous, politiikka ja uskonto -osion kärkiketju. Eli näkyvyys on taattu.

Eli näyttää olevan ihan normaalia keskustelupalstoilla Suomessa.

On. Aiheesta on hyvä keskustella. Ja veikkaanpa, että esimerkiksi Suomi24:llä keskustelu on luokattomampaa kuin täällä. Täällä keskustelu nyt on vain muuttunut ehkä siitä syystä ikävähköön suuntaan, koska ketjusta on tuntunut tulleen erään kirjoittajan henkilökohtainen projekti.

Olen aina ihmetellyt, miten 2,5 miljoonan viestin joukosta onnistutaan kaivamaan joku yksittäinen ketju, tai viesti, joka sitten mukamas leimaa koko palvelun.

No ei nyt koko noin jyrkästi, mutta tietyssä määrin kyllä. Tämä on varsin tarkkaan moderoitu sivusto (hyvä asia), mutta tässä yhdessä ketjussa on melko vapaasti saanut kirjoitella ählämeistä, hiekkaneekereistä ja mennä henkilökohtaisuuksiin. Ehkä se ei ole linjassa sivuston yleisen käytännön kanssa.

Mielestäni on hyvä, että puutuit asiaan.

Somput kuitenkin ehkä se pienin osuus noista sboudareista. Kuinka monta "pattia" somppua oot nähny? :D Puhun nyt niistä 20 muun maan edustajasta. Mutta teet miten parhaaksi näet. Sun foorumi. Itseäni vaan ottaa pannuun, kun tämä on heittäen mielenkiintoisin palsta, ja sitten kuulen tuolla kuinka "natsi" ketju täällä on. Eikä vain ulkomaalaisten suusta.

Ihmeellisissä porukoissa liikut jos kuulet tuollaisia juttuja. Suurin osa Suomen kansasta on nykyistä lepsua maahanmuuttopolitiikkaa vastaan, eikä minulla ainakaan ole yhtään kaveria joka valittaisi tuollaisista "natsi"-jutuista. Taitaa olla herran itsensä keksimä juttu taas. Olet sen verran tyylipuhtaasti trollaillut muutenkin tähän ketjuun.

Kyllä tää ketju ihan hyvä on olemassa, mutta voishan tätä välillä vähän siistiä. Kaikki turhanpäiväinen vittuilu pois ja jäähylle vaan jos sellaista esiintyy. Ja minä en tajua miksi tuo rikosuutisten postaaminen on muka jotenkin huono juttu. Maahanmuuttajien tekemät rikokset nyt vaan oleellisesti liittyy maahanmuuttoon.

Back
Ylös Bottom