Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niin minäkin luulen.

Minä olen noin sinun ikäisesi. Sinut monta kertaa nähneenä sanoisin olevani isompi, voimakkaampi ja lyöväni vitun paljon nopeammin. En minäkään tajua, että mitä vittua sinä itket...Älä aikuinen mies lässytä vaan puhu asiaa...

Osuiko arkaan paikkaan? Ihan oikein. Johan siitä kertoo koko puolueen naurettava nimi, että minkälainen kioski on kyseessä: Perussuomalaiset. "Karjala takaisin, rajat kiinni ja Suomi suomalaisille" on vahva kärjistys. Tuon aatteen ympärille koko lastentarha on rakennettu.

Arvoisa ali-ihminen. Minä en tietenkään tiedä mille arvomailmalle Perussuomalaiset on rakennettu mutta et tiedä sinäkään. Minä uskon ja toivon, että Perussuomalaisten tehtävä olisi säilyttää Suomi itsenäisenä kansallisvaltiona. Jos näin on niin äänestän Persuja.
Minä olen ollut Kokoomuksen jäsen useampia vuosia kuin jaksan muistaa mutta pari vuotta sitten tulin miettneeksi, että miksi äänestän puoluetta, joka ei aja suomalaisten asiaa? En "miksikään".

Nyt tiedän. Se joka kirjoittaa viimeisen viestin on vähän niin kuin voittanut. Siksi on äärimmäisen tärkeää saada viimeinen sana ja vastata ihan jokaiseen viestiin. :)

Ihanku hiertäis pikkuisen :lol2:

Polli lisätty ketjuun. Rankkurilla on tässä ketjussa yli 1800 postia ja alkaa olemaan nämä viimeisimmät jo niin vammaista pelkkää provoa, että demokraattisesti päätetään, saako kaveri kenkää koko forumilta.

Ei pitäisi saada kenkää. Homma on lähtenyt lapasesta itse kultakin. Ennemminkin voisi miettiä, onko sellaisella ketjulla, joka toimii lähinnä uutisten postailuareenana ja jossa uutisiin liittyvä "keskustelu" vähän väliä äityy kiukutteluksi, mitään todellista annettavaa tälle sivustolle. Onko tällainen uutistenpostailuareena ja siinä esiintyvä "keskustelu" kunniaksi Pakkotoisto.comille?

Ennemminkin voisi miettiä, onko sellaisella ketjulla, joka toimii lähinnä uutisten postailuareenana ja jossa uutisiin liittyvä "keskustelu" vähän väliä äityy kiukutteluksi, mitään todellista annettavaa tälle sivustolle. Onko tällainen uutistenpostailuareena ja siinä esiintyvä "keskustelu" kunniaksi Pakkotoisto.comille?

Kunniaksi ovat varmasti myös Lööppiketju ja Julkkisten kuolinpalsta, muutamia mainitakseni. Niin ja onhan täällä myös aina yhtä ihana Roskalehdet ja roskaihmiset.

Väittäisin et Rankkurilla olis tässä ketjussa paljonkin annettavaa, jos vaan olis vähän malttia noissa kirjoitteluissa. En ollu tajunnukkaa ennen herran liittymistä päihdekeskusteluun et kuin vittumaista eri mieltä olevan on Rankkurin kanssa "keskustella". Toi nykyinen tapa viedä hyvää asiaa eteenpäin täällä tekee vaan hallaa koko aatteelle. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.. Muista se ja jätä rasittavimpiin provoihin vastaamatta.

Ite oon huomannu asenteiden muuttuvan joka puolella, nykyään näistä asioista uskalletaan jopa puhua. Mun tutuista todella marginaalinen osa on tyytyväisiä nykyiseen kansainvälistymistyyliin. On se kumma ellei maahanmuuttopolitiikkaan saada hiljalleen jotain järkeä isompienkin puolueiden taholta.

Sturmmannnnnilta haluisin kysellä et mikä se sun kanta maahanmuuttopolitiikkaan olikaan? Olitko tyytyväinen nykyiseen politiikkaan vai haluisitko jotenkin muuttaa sitä? Jos et niin miten ja miksi?

Soinia hehkuttavien kannattaisi muuten tietaa, etta Soini on tosiaan taydellinen populisti ja hanen kanssa keskustellessa myontaa sen itsekin. Olen kerran keskustellut Soinin kanssa "rennossa" tilanteessa, jossa mies ei ollut ns. poliitikkomoodissa. Mies myonsi ihan suoraan, etta on EU-vastainen, koska "se myy". Hanella ei siis henkilokohtaisesti ole mitaan lafkaa vastaan. Onko tuossa jotain huonoa on sitten taysin toinen asia. Yhdysvalloissa esim. Illinoississa eras senaattori vastusti homoavioliittoja, vaikka on itse homo. Han "jai kiinni" siita, etta on homo kesken vaalikauden. Syyna aanestykseen oli, etta han aanestaa nain, koska han tietaa aanestajiensa olevan asiasta tata mielta vaikka ei henkilokohtaisesti ole. Soini siis myy tiettya tuotetta ja aanestaa eduskunnassa (ja nykyaan EU-parlamentissa) pitkalti aanestajiensa mielipiteiden mukaan.

Henkilokohtaisesti olen tosin aina yrittanyt aanestaa poliitikkoja, joilla on vahvoja periaatteita ja jotka aanestavat naiden mukaan. Tammoiset ihmiset yleensa osaavat ajatella suurempia kokonaisuuksia. Valitettavasti heita ei juuri politiikassa ole vasemmistopuolueiden ulkopuolella (joita en siis aanesta), kiitos sen, etta kansanedustajuudesta on tullut ammatti, jolloin kaikessa on aina pedattava jatkokautta. Valitettavasti vaaleissa hyvalta nayttavat paatokset eivat ole aina niita parhaimpia pitkalla tahtaimella.

Mike, Rankkurilla tuntuis olevan ketjulle enemmän annettavaa kuin esim Shifulla jonka pari viime postia näyttäs tähän ketjuu olevan aikalailla puhtaasti provoja kohdistuen yhteen henkilöön (arvatkaa kehen?). Lisäks ihmetyttää tuo perse sanan viljely eri muodoissa. Jos joku pystyy perustelemaan kuinka perse ja sen nuoleminen liittyy maahanmuuttoon ni ehkä se on sitte aiheellista. Ja kyllähän sitä provoa on näyttäny rankkuriakin kohtaan tulleen suunnasta jos toisesta, niin se vaan tuppaa olemaan et se metsä vastaa niinku sinne huudetaan.

Minä olen noin sinun ikäisesi. Sinut monta kertaa nähneenä sanoisin olevani isompi, voimakkaampi ja lyöväni vitun paljon nopeammin. En minäkään tajua, että mitä vittua sinä itket...Älä aikuinen mies lässytä vaan puhu asiaa...
Jos ei nyt aleta isottelemaan siellä, eli pysytääs asiassa.

Ei kai täältä minusta kenellekään tarvitse kenkää antaa, mutta ihan hyvä, jos tällä saa tähän ketjuun jotain tolkkua. Tällaisenaan tämä on ollut ylivoimaisesti vastenmielisin ketju seurata muuten asiallisella foorumilla.

Aihe on varmasti monelle monelle voimakkaitakin tunteita herättävä (ei sillä, että itsekään olisin tämän ulkopuolella), mutta siitä varmaan pystyy keskustelemaan hieman vähemmällä v*ttuilulla ja neutraalimmin/asiallisemmin.

Osuiko arkaan paikkaan? Ihan oikein. Johan siitä kertoo koko puolueen naurettava nimi, että minkälainen kioski on kyseessä: Perussuomalaiset. "Karjala takaisin, rajat kiinni ja Suomi suomalaisille" on vahva kärjistys. Tuon aatteen ympärille koko lastentarha on rakennettu. Se ei vaan toimi nykymaailmassa enää. Kiitos luojalle siitä. Itse en kannata mitään puoluetta, enkä aio äänestää. Isänmaallisuus on hieno asia, mutta kun se menee tuolle tasolle, se muuttuu jo synkäksi ja masentavaksi. Näin ollen pidän Perseenreikien kannattajiakin synkkinä, masentavina ja helvetin juntteina.

"vittu sä olet pihalla", "käytä järkees", "ota asioista selvää" etc etc.. kommentit voi jättää väliin, koska mua ei kiinnosta Perseenreijän kannattajan mielipide. Elätte semmoisessa kuplassa, että terve vaan. Siinä vaiheessa kun Halme laitettiin etutiskille edustamaan, niin tiesin jo silloin, että tästä lastentarhasta tulee vitsi. Ja kattokaa Soinia. Onhan se laama hyvä puhumaan, mutta ajatelkaapa Soini esim. pääministerinä :hyper:

Niin kuin sanoin, tämä on vain hetkellinen trendi tämä PS:n nousuyritys. Asioihin he eivät tule vaikuttamaan, ei vaikka kuinka toivotte. Kiitos luojalle siitäkin.

Aika vahvaa provoa.

Arvoisa ali-ihminen. Minä en tietenkään tiedä mille arvomailmalle Perussuomalaiset on rakennettu mutta et tiedä sinäkään. Minä uskon ja toivon, että Perussuomalaisten tehtävä olisi säilyttää Suomi itsenäisenä kansallisvaltiona. Jos näin on niin äänestän Persuja.
Minä olen ollut Kokoomuksen jäsen useampia vuosia kuin jaksan muistaa mutta pari vuotta sitten tulin miettneeksi, että miksi äänestän puoluetta, joka ei aja suomalaisten asiaa? En "miksikään".

Tässä kiteytyy aika hyvin monen kokoomuksesta persuihin vaihtavan perustelut.

Jos tämä ei pysy aisoissa jatkossa, niin vaihtoehdot ovat vähissä. Sitten menee kiinni koko ketju ja jos joku aloittaa vastaavia ketjuja muualla, heiluu terttu.

En menisi sulkemaan ketjua.

Asiattomille vaikka 24h-1vko keskustelutauko. Politiikkana tuntuu toimivan muilla palstoilla.

Euroopan demografinen tulevaisuus näyttää erittäin heikolta.

"We're the ones who will change you," the Norwegian imam Mullah Krekar told the Oslo newspaper Dagbladet in 2006. "Just look at the development within Europe, where the number of Muslims is expanding like mosquitoes. Every Western woman in the EU is producing an average of 1.4 children. Every Muslim woman in the same countries is producing 3.5 children." As he summed it up: "Our way of thinking will prove more powerful than yours."

http://www.macleans.ca/culture/books/article.jsp?content=20061023_134898_134898

Nyt on kyllä sen verta pakkoa sanoa, että Shifu veti niin kovat argumentit, että tulen äänestämään muita puoluiteia kuin aluksi ajattelin!

Back
Ylös Bottom