Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei helvetti mikä idiootti!

Tuommosille suora karkotus tai poltto roviolla PISTE.

Hupanen tilanne luvassa:
Kurdipakolainen Arkan Mohamed on ottanut kovat otteet käyttöön tullakseen kuulluksi.

Sitten tulee jokuy kukkahattutäti ja sanoo että no kerros nyt mitä haluat sanoa, ja Arkan sanoo:

mmm-nmnmnmn-nmm-mmm-nmnmnnm!!!

Ei näköjään tarpeeksi. Tai ei se näköjään käytännön tasolla tunnu, kun mamukiintiötä ei olla vieläkään saatu alaspäin, eikä PS:ia kannata kuin 1 kymmenestä.

Onko tässä nyt kyseessä joku itselleni ennestään tuntematon myytti koskien Suomeen kohdistuvaa maahanmuuttoa? Mamukiintiö???

Eihän suomalaisessa maahanmuutossa ole ainakaan minun tietojeni mukaan kiintiöpakolaisia lukuunottamatta mitään kiintiöitä, ei varsinkaan haitallisimpana nähtävän humanitäärisen maahanmuuton tai työvoimaperäisenä maahanmuuttona markkinoitavan perheenyhdistämisen osalta. Kiintiöpakolaisten vastaanottoa taas ei edes suurin osa kriitikoista tunnu pitävän kovin isona ongelmana. Typeränä anekauppana kenties, muttei pahimpana epäkohtana maahanmuutossamme.

Meillä ei nykyisen sen paremmin kuin aiemmankaan maahanmuuttolain perusteella muuten ole mitään keinoja kontrolloida suoraan maahanmuuttajien määriä, eikä kukaan moiseen liene pyrkimässäkään. Sen sijaan erilaisia ei toivottavan maahanmuuton vetovoimatekijöitä monikin olisi halukas karsimaan. Tämäkään ei vielä tarkoittaisi mitään "mamukiintiöitä".

Niin että Snifu, oletko oikeasti noin tietämätön kuten annat ymmärtää, vai pyritkö vain sotkemaan keskustelua käsitteillä, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa?

Tuo on vielä melko yleistä ranskassa ja saksassa myös? Kaupan henkilökuntakaan ei pysty tekemään mitään, kun pelkää että heidän kaupasta tulee kohde näille alhaisille luusereille.

Itse en tosiaan ole mikään rasisti, mutta kyl juurikin näiden videoiden ja iltasanomien raiskausjuttujen jälkeen alkaa miettimään että mites helvetissä nää jätkä on Suomessa ja muissa maissa.

Saisin suurta mielihyvää jos tietäisin että nuo kidutettais pitemmän kaavan mukaan ja heitettäs jorpakkoon kuolemaan!

Saisin suurta mielihyvää jos tietäisin että nuo kidutettais pitemmän kaavan mukaan ja heitettäs jorpakkoon kuolemaan!

Ja totuus:
Ei voida edes karkoittaa, koska valtio ei pysty takaamaan heidän turvallisuuttaan vanhassa kotimaassaan. Heitähän voitaisiin vaikka vainota tai pahoinpidella siellä.

Niitä vaan sorsitaan täällä ja nousevat kapinaan täällä, vittu lisää rahaa niille!!!

Mohamed on keskustellut asiasta lääkärin kanssa, jonka mukaan vaadittava leikkaus maksaa Suomessa yli 50 000 euroa.

Minkähän takia se tänne hakikaan. Vitun urpoja saatana.

- Epäilin, kuinka kauan minulla riittää tähän voimia. Ompelemisesta tuli paljon verta ja tämä aiheutti äärimmäisen ison kivun, mies sanoo lehdelle

Miten vitussa tälle voidaan antaa edes Suomessakaan paskimmissa mahdollisissa iltapäivälehdissä tilaa otsikoihin? Saatanan naurettavaa.

Joo ei jumalauta. Jos tommoset apinat hyökkäis mun kimppuun, niin saisin ihan vitusti turpaani.

Eipä kukaan pärjäisi seitsämälle ilman kättä pidempää. Se juuri noissa ulkomaalais ryhmittymissä on vittumaista kun ne rynnistävät suurella ylivoimalla ja potkivat armotta päähän tai kuten videossa hyppivät päähän vaikka olisi jo tajuton.

Otetaan mallia muiden maiden onnistuineista monikulttuurisuushankkeista:

Aftenbladet

Stavangerin poliisi on ottanut kiinni 18 raiskauksesta tai sen yrityksestä epäiltyä viimeisen parin vuoden aikana. Heistä 17 on ollut ei-länsimaalaisia etniseltä taustaltaan.

Ainoa alkuperäisväestön jäsenenen suorittama teko tapahtui viime helmikuussa, jonka tekijä tuomittiin 4 vuodeksi vankeuteen syyskuussa. Oikeuden papereista käy ilmi, että 28-vuotias Aust-Agderista kotoisin oleva mies on henkisesti jälkeenjäänyt. Hänen äo:nsa kerrottiin olevan 68.

Keväällä kohistiin Oslon poliisin analyysistä, jonka mukaan jokainen viimeisen kolmen vuoden aikana puskaraiskauksen suorittanut oli etniseltä taustaltaan ei-länsimaalainen.

Cthulhu;2966005 begin_of_the_skype_highlighting**************2966005******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************2966005******end_of_the_skype_highlighting sanoi:

Mitä ihmettä Iso-Britanniassa tapahtuu? UK’s first official sharia courts [/B] http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/faith/article4749183.ece

Median pitäisi mennä näille kriisi alueille esimerkiksi Ruotsissa ja näyttää kaikille miten muslimit pistää palo- ja poliisiautot palamaan. Tämä voisi avata ihmisten silmiä.

Siin vähä tietoo islamista http://www.youtube.com/watch?v=Ib9rofXQl6w

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämää itteeki nää kulttuurinrikastajat lahdessa. Meinasin nimittäi jonkuaikaa sitte saada turpaa, ja kaskummaa mä en tehny mitää.
Käveltii kaverin kanssa bussiasemalta torillepäin, ja siinä s-marketin kohalla joku kebabin näköne kaveri käveli ihan tahallaa mua päin. En tiiä syytä minkätakia,
mut tottakai se otti päähä ja mä nostin keskisormen pystyy ja kysyin et mikä vittu sua vaivaa. Tää kaveriha sitte tuli siihe mun etee ja huonol suomella uhkas tappaa mut ja hakata sairaalakuntoo, siinä se uho vähänaikaa ja katoin et se käsi nyrkis alkaa jo heilumaa aika kivasti. Onneks sain kuiteki puhumalla sen rauhottumaa eikä se sit tappanukkaa mua :D mut aika vitun ärsyttävää ku ei saa rauhas kulkee

Onneks sain kuiteki puhumalla sen rauhottumaa eikä se sit tappanukkaa mua :D mut aika vitun ärsyttävää ku ei saa rauhas kulkee

Sillai kivasti ja jännästi kuumottelee takaraivossa että olis loppupeleissä ihan mielenkiintoista kun joku näistä rikastajista käviskin päälle. Lol :D

Ranger;2966103 begin_of_the_skype_highlighting**************2966103******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Sillai kivasti ja jännästi kuumottelee takaraivossa että olis loppupeleissä ihan mielenkiintoista kun joku näistä rikastajista käviskin päälle. Lol :D

Harvoin ne yksin käy päälle. Tai aluksi voi vaikutttaakin, että hän on yksin. Yhtäkkiä paikalle ilmaantuukin hänen kaverit ja kaverin kaverit.

Dödö;2966245 begin_of_the_skype_highlighting**************2966245******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Harvoin ne yksin käy päälle. Tai aluksi voi vaikutttaakin, että hän on yksin. Yhtäkkiä paikalle ilmaantuukin hänen kaverit ja kaverin kaverit.

Tätä paskaa nyt toisaalta on ihan Suomalaistenkin toimesta, mikä ei toki poista sitä tosiasiaa, ettei näitä ilmiöitä kaivata lisää ulkomailtakaan.

Omia "kivoja" kokemuksia sain palattuani parin Kiinassa vietetyn vuoden jälkeen Suomeen. Edellisen parin vuoden aikana en ollu nähnyt yhtäkään tappelun alkuakaan ja baareissa tuli notkuttua kuitenki harva se viikonloppu. Palattuani Suomeen oli heti ensimmäisenä viikonloppuna joku narkki uhkailemassa puukolla grillijonossa.

Back
Ylös Bottom