Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Olisko vielä yhden tredin paikka? Tai oikein gallupin.

Onko Rankkuri:
a) asiallinen ja viileän objektiivinen keskustelija
b) mulkku kiihkoilija

Olen b:n kannalla. Tosin olen lukenut vain pari viimeistä sivua.

Olisko vielä yhden tredin paikka? Tai oikein gallupin.

Onko Rankkuri:
a) asiallinen ja viileän objektiivinen keskustelija
b) mulkku kiihkoilija

Olen b:n kannalla. Tosin olen lukenut vain pari viimeistä sivua.

jos olisin oikein mulkku sanoisin että ite oot, mutta tyydyn vain tirauttamaan kyyneleen. etkai sä suuttunu siitä "kysy mieheltä"-ketjun pienestä vinoilusta?

mut gallup olis mun mielestä kiva tai ainaki pari sivua vielä tätä "keskustelua", jossa minä olen mulkku ja kusipää ja muut keskustelevat asiallisesti, rakentavasti, dialogia eteenpäin vievästi ja kehittävästi maahanmuutosta :lol2:

Rankkuri tykittää omalla voimallaan.

Se, että haukutaan rasistiksi tai rasistin karitatyyriiksi (mitä se ikinä on okaan), on varmaan rasismia nykyisen määritelmän mukaan

Joo, voima on mahtava... Karikatyyri on sellainen ehkä hieman liioitteleva, mutta ei todellinen.

Rupeaa jo vähitellen ihmetyttämään, että onkohan tällainen kaikki yhtä vastaan täysin off-topic vääntö ja monien kohdalla ilmiselvä provoaminen ihan palstan sääntöjen mukaista? Vai tulkitaanko nyt tämä viesti sitten modejen arvostelemiseksi ja saan itse jonkun varoituksen tms. :( :rolleyes:

(ei nimittäin varmaan iphone-ketjussa kauan tällaista menoa katsottaisi)

Mun mielestä tuolla Purtsin viestissä lukee hyvin selvästi ettei mun mielipide ja perustelut siihen ole ollenkaan tiedossa? kai sä lukea osaat? ja edelleen esitystavalle on oma ketjunsa. sä voit mennä suoltamaan tätä offia sinne.

ja sä meinaat et mä oon ylikiihottunu ja vittuilen? miten analysoisit näitä lauseitasi:

Noi on jo niin surkeita vittuilun yrityksiä, että ei voi sanoo ku että älä vittuile ku et osaa :lol2: Kirjottaminen, tai ainakaan pistävästi kirjoittaminen, ei oo sun leipälajis :lol2:

Voi, voi, minä olen kuulepa ollut pistävien kirjoitusteni vuoksi useaan kertaan poliisikuulusteluissa ja saanut kerran langettavan tuomion Julkisen Sanan Neuvostolta. Syytettä ei kunnianloukkaisista ole tullut, mutta yksi juttu meni sovitteluun, jossa sellainen vanha kunnianarvioisan oloinen herra haukkui meidät kaikki läsnäolijat.

Mutta itse asiaan: En missään tapauksessa vittuile sinulle, mutta sinä olet tämän viestiketjun julkkis ja sinun tulee kestää tässä yhteydessä kovaakin "kritiikkiä". Olet kuitenkin nimimerkin takana suojassa, mikä on suhteelisen helppo positio. Älä siis huoli turhia vaan paahda vain eteenpäin meidän muiden iloksi ja viihteeksi.

Rupeaa jo vähitellen ihmetyttämään, että onkohan tällainen kaikki yhtä vastaan täysin off-topic vääntö ja monien kohdalla ilmiselvä provoaminen ihan palstan sääntöjen mukaista? Vai tulkitaanko nyt tämä viesti sitten modejen arvostelemiseksi ja saan itse jonkun varoituksen tms. :( :rolleyes:

(ei nimittäin varmaan iphone-ketjussa kauan tällaista menoa katsottaisi)

Eikös täällä kuitenkin suurin osa ole Rankkurin perseennuolijoita, suosio on suorastaan liikuttavan yksimielinen.

Purtsi ja minä kommentoimme sinun esitystapaasi, joka selvästi antaa sinusta jotenkin vammaisen kuvan, sellaisen ylikiihottuneen.

Ehkä hän on kiihottunut kansanryhmää kohtaan.

Ja sitten siirrytään vakavammalle tasolle. Tässä tämä kyseisen kirjoittajan ongelma tiivistyy kauniisti ja vieläpä hänen itsensä ilmaisemana:

Kyllä, esitystapani on heikko ja juuri siitä syystä saankin aina takkiini näissä väännöissä.

Monet varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.

Ehkä hän on kiihottunut kansanryhmää kohtaan.

No hänhän nimen omaan on. Mutta kun monilla nuorilla ei ole oikein suuntaa elämässään, hänellä on sentään joka aamu herätessään edessään selvä visio, mitä pitää tehdä. Kirjoittaa pakkikselle neekereistä.

No hänhän nimen omaan on. Mutta kun monilla nuorilla ei ole oikein suuntaa elämässään, hänellä on sentään joka aamu herätessään edessään selvä visio, mitä pitää tehdä. Kirjoittaa pakkikselle neekereistä.

Ettei menisi ihan vain huumorpuolelle, niin lisäsin edelliselle sivulle vakavaakin sanomaa...

Voi, voi, minä olen kuulepa ollut pistävien kirjoitusteni vuoksi useaan kertaan poliisikuulusteluissa ja saanut kerran langettavan tuomion Julkisen Sanan Neuvostolta. Syytettä ei kunnianloukkaisista ole tullut, mutta yksi juttu meni sovitteluun, jossa sellainen vanha kunnianarvioisan oloinen herra haukkui meidät kaikki läsnäolijat.

Vaikkei liity tähän ketjuun, niin voisko tästä hommasta kuulla enemmän?

Privassa?

Mutta itse asiaan: En missään tapauksessa vittuile sinulle, mutta sinä olet tämän viestiketjun julkkis ja sinun tulee kestää tässä yhteydessä kovaakin "kritiikkiä". Olet kuitenkin nimimerkin takana suojassa, mikä on suhteelisen helppo positio. Älä siis huoli turhia vaan paahda vain eteenpäin meidän muiden iloksi ja viihteeksi.

Lakatkaa nyt jo peittelemästä vitutustanne tolla "Rankkurin jutut on vaan hauskaa viihdettä" -paskalla. Jos Rankkurin jutut on hauskaa viihdettä niin miks vitussa puratte täällä pahaa oloanne sivutolkulla. On se kumma kun yks uskals arvostella Rankkuria niin nyt on 10 pikkukoiraa taustalla räksyttämässä samaa paskaa.

Eikös täällä kuitenkin suurin osa ole Rankkurin perseennuolijoita, suosio on suorastaan liikuttavan yksimielinen.

Ihan sama mikä ketjun aihe ja kuka se hyökkäyksen kohteena oleva kirjoittaja, tuollainen typerä joukolla mollaaminen on melkoisen kypsää touhua.

No sittenhän sinä olet varmasti se palstan nokkelin kynäniekka.

edit: Itse aiheeseen. Kannattaa lukea uusimman City lehden artikkeli "Mamut duunissa". Ihan hyvä, että muistutetaan välillä etteivät kaikki mamut ole työtä pelkääviä eikä artikkelissa tainnut vilahtaa edes rassistikorttia kertaakaan!

Ei ristus :lol2:

Kyllä on nyt menny monessa osotteessa kaffet väärään kurkkuun ja palkokasvit sieraimeen :D

Emmää enää kerkiä kaikille ees yksitellen vastaan. Toivottavasti ette pidä tätä kusipäisyytenä :D

Jengi naama punasena keuhkoo ja viljelee "haukkumasanoja" täällä ja silti ketään ei vituta eikä ärsytä vaan kaikki on vaan hyvää viihdettä :thumbs: Pojat, kukaan ei näe teidän läpi, ei kukaan :lol2:

Virtamon Jontulle: jos oot ollu ihan kuulusteluissa asti ni et sä kyllä siellä mistään vittuilusta ole ollu. sen verran tylppä kynä sulla täällä ainakin on.

Jouni Virtamo
Voi, voi, minä olen kuulepa ollut pistävien kirjoitusteni vuoksi useaan kertaan poliisikuulusteluissa ja saanut kerran langettavan tuomion Julkisen Sanan Neuvostolta.
Sä oot kyl niin tuffis! Laitapa tänneki vähän terävämpää kirjotusta ni saadaan jotain järkeä tähän päänaukomiseen, ettei oo tommosta ranteille läpsimistä mitä sä tähän mennessä oot harrastanu.

Emmää enää kerkiä kaikille ees yksitellen vastaan. Toivottavasti ette pidä tätä kusipäisyytenä :D

En ainakaan minä eikä varmaan Jonikaan. Muillehan tässä ei varmaan olekaan kommentoitavaa. ;)

Ja mekin ymmärrämme sinua nyt paremmin:

Kyllä, esitystapani on heikko ja juuri siitä syystä saankin aina takkiini näissä väännöissä.

En ainakaan minä eikä varmaan Jonikaan. Muillehan tässä ei varmaan olekaan kommentoitavaa. ;)

Ja mekin ymmärrämme sinua nyt paremmin:

Joni?

Ja sä ihan turhaan yrität nyt toistamiseen syöttää tota samaa täkyä mulle :lol2:

Back
Ylös Bottom