Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko kukaan isoista puolueista kommentoinut mitenkään PS:n vaalimanifestia?

Poislukien se Sinnemäen lätinä.

Kumma kyllä en tosiaan oo itekään törmänny minkäänlaisiin rasismista irtisanoutumisiin tahi muihin itkuvirsiin tämän tiimoilta. Ei taida isot puolueet plus Rasistinen Kansan Puolue uskaltaa vaalien lähestyessä enempää karkottaa äänestäjiä päättömällä jorinalla rasismista.

Rivien välistä lukemalla ja kärjistäen... Ei jumalauta :D

Ja mä olin kuulemma se vajari ja kiihkoilija ja vääristelijä :lol2:

Juuri näin. Rakastan heitä. Tunnen olevani yksi heistä :jaahas:

Olen itse asiassa monesta asiasta samaa mieltä, kuin Dog Pound. Herran tyyli vaan ylimielisesti vittuilla, kun pikkasen on erilainen näkökanta jostain asiasta, saa nämä keskustelut tälle raiteelle. Hän postailee postejaan sivusta toiseen satatolkulla, mikä on ihan jees kun asiaakin on mukana, mutta heti kun joku väittää vastaan.. katoaa se asiallinen ja asiantunteva äänensävy. Niin mitä intoa siinä on jatkaa? No itse omaan kysymykseen vastaten, ei mitään. Näin nämä kaksi saikkupäivää saatiin kulumaan ja kiitos tästä. Rankkuri ole hyvä, leikkikenttä on sinun..

En sanonut vääristelijä enkä kiihkoilija. Ihan vaan vajari. Hassua, että olet nyt maininnut tuon sanan jo muutaman kerran. Taisi kirpaista sydämessä kuitenkin ;)

Juu, mutta en puhunutkaan yksin sinusta rakkaani.

Niinku huomaat ni mä oon ihan kappaleina täällä :D Pikkasen huokunu sellanen fiilis sun ja multivitan posteista että siellä päässä ollaan ehkä pikkasen enemmän sydän vereslihalla...

Juuri näin. Rakastan heitä. Tunnen olevani yksi heistä :jaahas:

Ihan samalla tyylillä tehty johtopäätös, jota itse viljelet. Eikai siinä pitäis mitään vikaa olla.

heti kun joku väittää vastaan.. katoaa se asiallinen ja asiantunteva äänensävy. Niin mitä intoa siinä on jatkaa?

Vielä kerran pohjustukseksi:

-Sinä sanot, ettet tiedä asioista mitään ja haluat oppia uutta aiheesta
- Minä sanoin, että käytä sitä googlea, lue niitä uutisia etc. ja tästä sä vedit herneen nenään, jonka jälkee multivita liittyi runkkupiiriin mukaan ja saatiin monta laadukasta postausta.

Tässä se mun heti vittuileva ja kusipäinen tyylini sun suhteen. Oot mahdollisesti hieman keskivertoa herkkähipiäisempää tyyppiä? Tai sit alle 2-kymppinen ni kaikki tuntuu ni kauheelta?

Ja mä olin kuulemma se vajari ja kiihkoilija ja vääristelijä :lol2:

Kyllä sä mun silmissä kiihkoilijan tunnusmerkit täytät. Ei sun kanssa voi keskustella mamu-asiasta asiallisella tasolla. Koska sulle ei ole omaa perusteltua mielipidettä, joudut turvautumaan ilkeyksiin ja vittuileviin vastauksiin. KUN sun kanssa voisi keskustella asiallisesti, sä todennäköisesti olisit yks eniten ihmisiin vaikuttaneista nettikirjoittelijoista mamuihin liittyen, heti Jussin jälkeen. Mutta kun sä et siihen keskusteluun pysty, annat itsestäsi vaikutelman, että olet se takapenkillä istuva oppilas, joka huutelee välikommentteja ja pilkkaa muita keskustelijoita. Sä et vaan saa sanomaas perille tolla tavalla, et vaikka olisit kuinka oikeassa.

Vielä kerran pohjustukseksi:

-Sinä sanot, ettet tiedä asioista mitään ja haluat oppia uutta aiheesta
- Minä sanoin, että käytä sitä googlea, lue niitä uutisia etc. ja tästä sä vedit herneen nenään, jonka jälkee multivita liittyi runkkupiiriin mukaan ja saatiin monta laadukasta postausta.

Tässä se mun heti vittuileva ja kusipäinen tyylini sun suhteen. Oot mahdollisesti hieman keskivertoa herkkähipiäisempää tyyppiä? Tai sit alle 2-kymppinen ni kaikki tuntuu ni kauheelta?

Mene sinne sun uuteen fiksuun ketjuun avautumaan, että tulee käyttöä sillekin. Sitä vartenhan sä sen avasit. :jahas:

Kyllä sä mun silmissä kiihkoilijan tunnusmerkit täytät.

Varo ettei kohta räjähdä.

Ei sun kanssa voi keskustella mamu-asiasta asiallisella tasolla. Koska sulle ei ole omaa perusteltua mielipidettä, joudut turvautumaan ilkeyksiin ja vittuileviin vastauksiin.

Mitenkähän kujalla sä oot tästä asiasta. Sun täytyy jumalauta olla palstan ainoo ihminen, jolle mun mielipide ei oo selvä :lol2:

KUN sun kanssa voisi keskustella asiallisesti, sä todennäköisesti olisit yks eniten ihmisiin vaikuttaneista nettikirjoittelijoista mamuihin liittyen, heti Jussin jälkeen.

Joopa joo :D

Mutta kun sä et siihen keskusteluun pysty, annat itsestäsi vaikutelman, että olet se takapenkillä istuva oppilas, joka huutelee välikommentteja ja pilkkaa muita keskustelijoita.

Mä keskustelen asiallisesti just niinkaun kun mun kanssa keskustellaan asiallisesti.

Sä et vaan saa sanomaas perille tolla tavalla, et vaikka olisit kuinka oikeassa.
Edelleen, sä oot varmaan palstan ainoo rassukka, jolle mun sanoma ei oo selvinny.

Ja edelleen, nyt tolle kitinälle on avattu ihan oma ketjukin. Sinne vaan joukkoon iloiseen.

Mene sinne sun uuteen fiksuun ketjuun avautumaan, että tulee käyttöä sillekin. Sitä vartenhan sä sen avasit. :jahas:

Ei vaan juuri sulle ja multivitalle, ku eile tuli vähän mielipahaa ni ajattelin vähän hyvitellä.

Kumma kyllä en tosiaan oo itekään törmänny minkäänlaisiin rasismista irtisanoutumisiin tahi muihin itkuvirsiin tämän tiimoilta. Ei taida isot puolueet plus Rasistinen Kansan Puolue uskaltaa vaalien lähestyessä enempää karkottaa äänestäjiä päättömällä jorinalla rasismista.
Jeps, palstatilaa kommentoinnilla jaettaisiin Persuille. Tosin, tuohan on kirjoitettu siten, että sitä on aika vaikea kommentoida tai kritisoida menemättä keskustelussa alueille joilla jo tehdyt virheet korostuisivat. Sinällään tietysti harmi.

Sinnemäkikin tarttui yhteen lauseeseen, eikä saanut siitäkään juuri mitään irti.

Ja btw, vittu sentään, en olis vuosi-pari sitten uskonut, että harkitsen vakavasti äänestäväni persuja. :D

Kyllä sä mun silmissä kiihkoilijan tunnusmerkit täytät. Ei sun kanssa voi keskustella mamu-asiasta asiallisella tasolla. Koska sulle ei ole omaa perusteltua mielipidettä, joudut turvautumaan ilkeyksiin ja vittuileviin vastauksiin. KUN sun kanssa voisi keskustella asiallisesti, sä todennäköisesti olisit yks eniten ihmisiin vaikuttaneista nettikirjoittelijoista mamuihin liittyen, heti Jussin jälkeen. Mutta kun sä et siihen keskusteluun pysty, annat itsestäsi vaikutelman, että olet se takapenkillä istuva oppilas, joka huutelee välikommentteja ja pilkkaa muita keskustelijoita. Sä et vaan saa sanomaas perille tolla tavalla, et vaikka olisit kuinka oikeassa.

Hyvin tiivistetty. Rankkurin esitystapa on yksinkertaisesti heikko, koska lähes jokaisessa viestissä kiihkoilu menee itse asian edelle. Hän on kuitenkin tietynlaisena rasistin karikatyyrinä mielestäni pakkiksen viihdyttävimpiä kirjoittajia.

Jeps, palstatilaa kommentoinnilla jaettaisiin Persuille. Tosin, tuohan on kirjoitettu siten, ettei sitä on aika vaikea kommentoida tai kritisoida menemättä keskustelussa alueille joilla jo tehdyt virheet korostuisivat. Sinällään tietysti harmi.

Sinnemäkikin tarttui yhteen lauseeseen, eikä saanut siitäkään juuri mitään irti.

Ja btw, vittu sentään, en olis vuosi-pari sitten uskonut, että harkitsen vakavasti äänestäväni persuja. :D

Nimenomaan. Vaikee tosta on vääntää mitään natsi/äärioikeisto/rasistijuttua ilman perusteluita ja niitähän ei tunnetusti löydy.

Sinnetännemäki nyt tuntuu olevan auttamattoman heikko näihin piireihin, että se sais ylipäätään mistään sanottua mitään vakuuttavasti.

Niin se elämä heittelee :D Älä ole vasemmalla tai oikealla vaan oikeassa :D Isoja puolueita äänestäessä on aivan sama kenelle äänensä antaa, koska merkittävistä asioista tupu, hupu ja lupu äänestää täsmälleen samalla tavalla. Ainoa tapa saada jotain eroa ja muutosta aikaan on äänestää Persuja...

Hyvin tiivistetty. Rankkurin esitystapa on yksinkertaisesti heikko, koska lähes jokaisessa viestissä kiihkoilu menee itse asian edelle. Hän on kuitenkin tietynlaisena rasistin karikatyyrinä mielestäni pakkiksen viihdyttävimpiä kirjoittajia.

Kyllä, esitystapani on heikko ja juuri siitä syystä saankin aina takkiini näissä väännöissä. Jouni Virtamo on sen sijaan tehnyt ketjussa lähtemättömän vaikutuksen tykillä esitystavallaan ja 24:llä postillaan. Kaikki tietävät Jounin ajatukset aiheen tiimoilta. Siihen riittää 24 postia, koska Jounin esitystapa on vähintään yhtä vahva kuin Jouni itsekin, väkevyydessä edelle menee vain miesten pukuhuoneen aromi. Olen nöyrtynyt edessänne.

Virtamon Jouskallekin sen verran, että keskustelun tyylistä ja rankkurin mulkkuudesta on avattu oma ketju. Sinne voi mennä kanssaloukattujen kanssa porisemaan maailman pahuudesta.

Ja jos olet Purtsin kanssa samaa mieltä niin sinullekaan ei ole minun mielipiteeni käynyt selväksi eikä varsinkaan perustelut sille? Kuitenkin pystyt rasistiksi sanomaan? Pientä ristiriitaako ilmoilla? :D

Edelleen, sä oot varmaan palstan ainoo rassukka, jolle mun sanoma ei oo selvinny.

Ja edelleen, nyt tolle kitinälle on avattu ihan oma ketjukin. Sinne vaan joukkoon iloiseen.

Kyllä sun mielipide on mullekkin selvä. Mutta mua harmittaa se, että sä oot tolla mouhuamiselles saa sitä viestiäs läpi. Sä huudat, kun pitäis kuiskata.

Kyllä sun mielipide on mullekkin selvä. Mutta mua harmittaa se, että sä oot tolla mouhuamiselles saa sitä viestiäs läpi. Sä huudat, kun pitäis kuiskata.

Nopeastipa se mielipide sit tulikin selväks.

Kiitos parannusehdotuksestasi, otan sen huomioon heti seuraavassa postissani.

Yritän kirjoittaa aiheesta objektiivisesti ja analyyttisesti, kuten sinä suurella panoksella olet tehnyt.

Mutta mites jos Rankkuri olisi italialainen, italialaista syntyperää, hänellä olisi italialainen vaimo?

Virtamo varmaan hakee Italiasta jonkun "suurmiehen" vastineeksi?

Mussolinin?

Se olisi kyllä Rankkurin halvennusta.

Kyllä, esitystapani on heikko ja juuri siitä syystä saankin aina takkiini näissä väännöissä.

Virtamon Jouskallekin sen verran, että keskustelun tyylistä ja rankkurin mulkkuudesta on avattu oma ketju. Sinne voi mennä kanssaloukattujen kanssa porisemaan maailman pahuudesta.

Ja jos olet Purtsin kanssa samaa mieltä niin sinullekaan ei ole minun mielipiteeni käynyt selväksi eikä varsinkaan perustelut sille? Kuitenkin pystyt rasistiksi sanomaan? Pientä ristiriitaako ilmoilla? :D

Kyllä sinä tiedät, että tunnen mielipiteesi oikein hyvin, joten turhaan yrität keräillä sympatiapisteitä. Purtsi ja minä kommentoimme sinun esitystapaasi, joka selvästi antaa sinusta jotenkin vammaisen kuvan, sellaisen ylikiihottuneen. Pienenä on saatu liian pienellä lusikalla jne., kyllähän sinä ymmärrät. Kummelin tyyppiseen ohjelmaan saisi sinusta hyviä sketsejä.

Kyllä sinä tiedät, että tunnen mielipiteesi oikein hyvin, joten turhaan yrität keräillä sympatiapisteitä. Purtsi ja minä kommentoimme sinun esitystapaasi, joka selvästi antaa sinusta jotenkin vammaisen kuvan, sellaisen ylikiihottuneen. Pienenä on saatu liian pienellä lusikalla jne., kyllähän sinä ymmärrät. Kummelin tyyppiseen ohjelmaan saisi sinusta hyviä sketsejä.

Mun mielestä tuolla Purtsin viestissä lukee hyvin selvästi ettei mun mielipide ja perustelut siihen ole ollenkaan tiedossa? kai sä lukea osaat? ja edelleen esitystavalle on oma ketjunsa. sä voit mennä suoltamaan tätä offia sinne.

ja sä meinaat et mä oon ylikiihottunu ja vittuilen? miten analysoisit näitä lauseitasi:
joka selvästi antaa sinusta jotenkin vammaisen kuvan,
Pienenä on saatu liian pienellä lusikalla
Kummelin tyyppiseen ohjelmaan saisi sinusta hyviä sketsejä

Noi on jo niin surkeita vittuilun yrityksiä, että ei voi sanoo ku että älä vittuile ku et osaa :lol2: Kirjottaminen, tai ainakaan pistävästi kirjoittaminen, ei oo sun leipälajis :lol2:

Back
Ylös Bottom