Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko tuota uutista taas sensuroitu? Tuossa kun puhutaan vain pikkupojista..

Tietysti on. Tai otetaan toistaseks takasin vielä sen verran, että en Hommalta löytäny nopeesti uutista ni ei voi olla ihan varma, ku sieltä löytyy aika nopeesti tällaset :D

No niin mä vähän ajattelinkin.. Tuo sensuroiminen saa kyllä veren kiehumaan eikä taatusti tee ihmisistä suvaitsevaisempia.

Ei noita voisilmäpullan juttuja tosissa voi lukea. Sen verran pihalla kyseinen nainen on.

Nyt pitäis saada se eutanasia käyttöön, niin loppuis yli 80-vuotiaitten mummojen kärsimys. Silloin voitais tuoda kaiken maailmojen mummot tänne "nukkumaan pois". Ei heistä tulisi rasitetta Suomelle.

Suosittelen jeesustelijoita käymään vanhainkodissa katsomassa niitä ihmisiä, niin huomaavat että ei se ole enää elämisen arvoista elämää. Ja ollaan koko loppuelämä niissä sängyissä kun ei vaan pystytä enää olla muuten kuin sängyssä. Itse kun ei päästä edes sängystä ylös ja ulosteet tulee aina housuun. Kelatkaa miten tuskaa olla joka päivä paskat housuissa?:D

Mamupennut koittivat tappaa suomalaisia uivia lapsia tornista kivittämällä. Nyrkin kokoinen kivi osui tyttöä selkään. Kiinniottajalle syyte.

Salkkarinäyttelijää epäillään pahoinpitelystä

Hieno mies! Ottaa itse vallan omaan käsiinsä jos vanhemmat eivät tee mitään jos lapset tekee kolttosia.
Suosittelen kaikkia tekemään saman. Sakoista viis. Muutenkin tämä suomen sosiialitanttojen lapsin kurituslaki on täyttä paskaa. Jos lapsella ei ole mitään kuri, on edessä vaikeat ajat. Kuri on se joka luo lapselle arvot mikä on oikein ja mikä väärin.
Tukkupöllystä pitäisi virallinen rangaistus lapsille jotka tekevät kolttosia. Kovimmista teoista voidaan sitten antaa jo raippaa tai vyötä.

Heidän kotimaassaan tämäkin kiista olisi selvitetty joko piiskalla tai nyrkeillä ja mahdollisesti siihen päälle kunnon kylien tai sukujen välisellä tappelulla. :)

Eiköhän se pikkupojan ulkomaalaisuus oteta siinä vaiheessa mediassakin puheeks kun kiinniottaja todetaan syylliseksi, varmasti tässäkin tapauksessa on kuitenkin kyse loppujen lopuks vaan rasismista.

Heidän kotimaassaan tämäkin kiista olisi selvitetty joko piiskalla tai nyrkeillä ja mahdollisesti siihen päälle kunnon kylien tai sukujen välisellä tappelulla. :)

Niinpä, samalla tavalla ne linnanmäellä sen kiistan ratkaisivat. Täh!?! pitääkö näihin laitteisiin muka odottaa omaa vuoroaan?

Suomessa taas saat nostaa syytteen henkilöä vastaan joka kertoo että teijän poika heittää kiviä muitten päälle... Voi jeesus.

Muuten mä oon keksiny keinon jolla saadaan koko rasismi poistettua Suomesta! Jos joku haluaa kuulla sen. Noh kuitenkin haluaa.

A) poistetaan kaikki rasismin kohteet. Näinkö helppoa se on? sen jälkeen loppuu kaikki rasismi puhuut kuin seinään. Lähetetään kaikki jotka kokevat rasismia ruotsiin, samalla voidaan lähettää kaikki pakolais ja humanitääristä puhuvat akat mukana.

Ei tainnu suomessa paljon rasismia olla 1900-luvun alussa. Miksi näin?

Ei tainnu suomessa paljon rasismia olla 1900-luvun alussa. Miksi näin?

Täällä oli vähän muita huolia ja murheita, jotka liittyivät tuohon itänaapuriin.

Suomen kuuluisin terroristi/vapaustaistelija Schauman rei'itti Bobrikovia FN Browningillaan eduskunnan portailla yms.

Mielenkiintoinen poiminta:
Yleisradion Suuret suomalaiset -äänestyksessä vuonna 2004 Eugen Schauman äänestettiin kaikkien aikojen 34. suurimmaksi suomalaiseksi.

Schaumanin merkitys historiassa jakaa kuitenkin mielipiteitä. Kesällä 2004, jolloin Bobrikovin murhasta oli kulunut sata vuotta, pääministeri Matti Vanhanen tuomitsi teon nimittäen Schaumania terroristiksi. Hänen mukaansa Bobrikovin murhan kaltaisia tapahtumia ei ole soveliasta juhlia terrorismin vastaisen sodan aikakautena.

One man's terrorist is another man's freedom fighter.

Täällä oli vähän muita huolia ja murheita, jotka liittyivät tuohon itänaapuriin.

Suomen kuuluisin terroristi/vapaustaistelija Schauman rei'itti Bobrikovia FN Browningillaan eduskunnan portailla yms.

Mielenkiintoinen poiminta:

Tuota en kyllä kutsuisi rasismiksi. Tiesin kyllä tuon vapaustaistelijan, hieno mies. Rest in peace.

Suomen sortaminenhan oli tuon ajan aihe.

Kesällä 2004, jolloin Bobrikovin murhasta oli kulunut sata vuotta, pääministeri Matti Vanhanen tuomitsi teon nimittäen Schaumania terroristiksi. Hänen mukaansa Bobrikovin murhan kaltaisia tapahtumia ei ole soveliasta juhlia terrorismin vastaisen sodan aikakautena.
Tuo vanhasen lausonto terrorismistä on hauska. Olisi helvetin hyvä jos suomessakin olisi ensimmäinen terrori isku. Räjäytettäis vaikka kiasma. Siinä voitais sitten etsi murtaen suomea puhuvaa uusiosuomalaista.

Öö siis mistä te ootte kuullut, että nuo kiviä viskovat pojat olisivat olleet mamuja? Ite oon taas koko päivän lukenut töissä uutisia ja Hommaa, enkä löytänyt yhtään viitettä mamuihin.

No eihän miestä olisi muuten pidätetty, kun piti kakaroita niskasta kiini, ellei lapset ole ulkomaalaisperäisiä. :D

No eihän miestä olisi muuten pidätetty, kun piti kakaroita niskasta kiini, ellei lapset ole ulkomaalaisperäisiä. :D
Ihan vaan selvennykseksi, PIDÄTTÄMISELLÄ ja KIINNI OTTAMISELLA, on ihan helvetin iso ero. Ja tässä tapauksessa ketään ei edes otettu kiinni, vaan ton muksun vanhemmat teki jälkeenpäin rikosilmoituksen asiasta.

Vituttamaan laittoi tämän aamun mtv3 aamushow. Siellä ne antavat mamuista aina niin ruusuista kuvaa ja sit IHAN SUORASSA LÄHETYKSESSÄ pohjanmaalla asuvat suomalaiset ovat "metsä-suomalaisia" jumalauta et palo päreet. teki mieli soittaa heti mtv3 ja haukkua rasistiksi. Ja en asu pohjanmaalla.

Öö siis mistä te ootte kuullut, että nuo kiviä viskovat pojat olisivat olleet mamuja? Ite oon taas koko päivän lukenut töissä uutisia ja Hommaa, enkä löytänyt yhtään viitettä mamuihin.

Mä olen ettinyt kans kokopäivän uutista, mistä kävisi ilmi onko kyseessä ollut ulkomaalaiset vaiko ihan suomalaiset pennut. Vanhempien reaktiosta voisin melkein päätellä, ettei tällä kertaa kyseessä olekkaan mamuperhe, sillä kyllä sitä rasismikorttia heilutetaisiin aika tiuhaan, jos olisi. Veikkaisin idioottivanhempien omia pikku ville-pettereitä syypäiksi.

Edit: Sensuurin takia olisi hyvä kopsata linkin lisäksi myös pätkä uutisesta, jottei nyt ihan kaikkia uutisia ruveta tänne viskoon huvin vuoksi ja keskustelua herätellen..

Viimeksi muokattu:
Edit: Sensuurin takia olisi hyvä kopsata linkin lisäksi myös pätkä uutisesta, jottei nyt ihan kaikkia uutisia ruveta tänne viskoon huvin vuoksi ja keskustelua herätellen..

Tämä perustui ilmeisesti ihan alusta lähtien lähinnä mielipiteeseen, eikä siihen että missään uutisessa olisi mainittu poikien olleen maahanmuuttajataustaisia.

Hmm.. Jos kyseessä on mielipide, ei uutisen saatteeksi pitäisi kirjoittaa "Mamupennut koittivat tappaa suomalaisia uivia lapsia tornista kivittämällä.". Vaikkakin mulla olis montakin mielipidettä maahanmuuttajista, niin joku roti pitäisi olla.

reader vois toki tulla kertomaan asiasta lisää.

Back
Ylös Bottom