Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Olen maahanmuuttokriittinen ihminen. Niin pitkään kun Suomessa on köyhyyttä, työttömyyttä ja Suomen kansalaisilla asiat jollain tavalla vaativat korjausta ja rahoitusta valtion taholta, niin en TODELLAKAAN halua että otetaan toisista maista henkilöitä nappaamaan rahaa elintasonsa nostamiseen.

Ts. En pidä eri rotuisia ihmisiä vähempiarvoisina. En siis ole rasisti.

Tällainen tuli vastaan:

Tarinatalo Oy on tuottamassa YLE/TV1:lle 6-osaista dokumenttisarjaa nimeltä
"Muslimielämää". Sarja kuvataan maalis-huhtikuussa 2010
Keravalla/Järvenpäässä ja esitetään TV1:llä syksyllä 2010 perjantai-iltaisin
klo 21.05.

Etsimme nyt ohjelmaan mukaan nuorehkoa monikulttuurista pariskuntaa, joka
asuu pääkaupunkiseudulla tai Uudellamaalla, ja kykenee kommunikoimaan suomen
kielellä.

Toiveenamme olisi löytää pariskunta - esimerkiksi uussuomalainen muslimimies
ja suomalaissyntyinen kristitty (tms.) nainen - jossa suomalaisnainen
haluaisi tutustua paremmin miehen uskonnolliseen ja kulttuuriseen taustaan.
Lisäksi olisi kiinnostavaa seurata, jos pariskunta suunnittelisi esimerkiksi
naimisiin menoa tai ensimmäistä matkaa miehen vanhempien luokse/vanhaan
kotimaahan.

"Muslimielämää" -tv-sarjassa pariskunnan on ryhmän muita
ei-muslimitaustaisia suomalaisia kanssa mahdollisuus tutustua islamin uskoon
ja muslimielämäntapaan kolmen muslimiopettajan opastuksella. Dokumenteissa
seurataan tätä prosessia.

Toivomme pikaisia yhteydenottoja, ja yritämme saada ohjelman lopulliset
henkilövalinnat tehtyä tammikuun aikana. Yhteydenottoja toivotaan myös
henkilöiltä jotka haluavat lisätietoa ohjelmasta, eli soitto ei vielä
tarkoita että sitoutuu ohjelmaan. Keskustellaan lisää!

Tarinatalo tunnetaan laadukkaista, myös monikulttuurisia asioita
käsittelevistä tv-ohjelmista. Sarjan vastaava tuottaja on Kari Tervo, ja
tuottajana/ohjaajana Heli Koskela.

Suurkiitokset avusta!

Parhain terveisin,

Heli Koskela
tuottaja, ohjaaja
Muslimielämää/Tarinatalo Oy

Mediamaksulappua odotellessa. Voi vittujen kevät. :urjo:

Tällainen tuli vastaan:

Mediamaksulappua odotellessa. Voi vittujen kevät. :urjo:
Pääsisköhän sitä näin Järvenpääläisenä kertomaan mielipiteensä asiasta?

Rauhan uskonto!

Tämä ei ole sitä oikeaa islamia, oikea islami ei kivitä ketään ja kaikki elää niinkuin taivaassa vaan ja sulassa sovussa niinkun esimerkiksi.. öö.. tuota.. hmm..

"Panen" paremmaksi; Mulla on hurrikaveri jonka isäukko vainaa oli egyptiläinen, joten hänkin on varsin ruskea ja Lontoossa mulla on yks laulajafrendi joka on umpihomo.

Pakko kait se on vielä nokittaa sitten. Mulla on paljon erivärisiä ulkolaisia kavereita, muijakin on ruskea kuten myös edellinen muija. Olen isänpuolelta umpi ruotsinkieliseltä alueelta, äidin faija oli oletettavasti venäläinen tai saku. Vauva muijan mahassa on tietysti kanssa ruskea. Firmassa puolet on ruotsinkielisiä. Ens viikolla lähössä norjaan kylään norjalaisia ja norjalaisia Mamu kaveraita tapaamaan. Käyn usein parturissa, joka on oikea ladyboy ja minulla on useita ruskeita leidari tuttuja. Viime häissäni oli 150 ihmistä ja vain yksi valkonaama itseni lisäksi.

Kivitys

"Eniten kivitystuomiota käytetään Nigeriassa, Iranissa, Afganistanissa ja Pakistanissa."

Ei siel kukaan kivitä, toi uutinenkin oli lavastettu.
Kiitos!

Nykyään kivitystä käytetään muutamissa Šaria-lakia soveltavissa islamilaisissa maissa muun muassa uskottomuudesta tuomittujen naisten teloittamiseen, mutta syytteet vaihtelevat ja miehiäkin on kivitetty Iranissa. Koraanissa itsessään ei kuitenkaan mainita kivitystä tuomiona.

Pakko kait se on vielä nokittaa sitten. Mulla on paljon erivärisiä ulkolaisia kavereita, muijakin on ruskea kuten myös edellinen muija. Olen isänpuolelta umpi ruotsinkieliseltä alueelta, äidin faija oli oletettavasti venäläinen tai saku. Vauva muijan mahassa on tietysti kanssa ruskea. Firmassa puolet on ruotsinkielisiä. Ens viikolla lähössä norjaan kylään norjalaisia ja norjalaisia Mamu kaveraita tapaamaan. Käyn usein parturissa, joka on oikea ladyboy ja minulla on useita ruskeita leidari tuttuja. Viime häissäni oli 150 ihmistä ja vain yksi valkonaama itseni lisäksi.

Voitit perkele!

Onko kivittäminen yleistä Somaliassa?
Yks kivitys vúodessa on okei, kaksikin vielä menee...mun mielestä yksikin on liikaa, mut tässä mun ja musulmaanin ajatukset hieman poikkeaa toisistaan.

Niinhän minä näinkin vaivaa kysyäkseni asiaa ihmisiltä, joiden kirjoitustensa perusteella uskoisin asiasta tietävän.
Vaikka tuolta Googlesta, tosin käyttäydyt tietenkin uskonveljillesi tyypilliseen tapaan ja oletat muiden tekevän työt sun puolesta.

Kerro nyt vaikka oma mielipitees noista kivityksistä ja pitäisikö asiasta olla huolissaan siinä valossa, että tuollasta porukkaa raahataan tänne. Ihan vaan ettei toi sun esiintyminen tällä palstalla rajoitu pelkkien naurettavien kysymysten esittämiseen. Uskaltaisit nyt edes tunnustaa jotain väriä ja ottaa oikeasti ja kunnolla kantaa asioihin. Tommonen väistely on paskahousumaista, käyttäydy ku mies jos sellainen olet.

Back
Ylös Bottom