Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

valkoinen rotu on parempi kuin muut. uskon tähän. tämä hierarkia on minulle todellisuutta.
tätä todistaa se, että neekerithän ne muuttavat tänne valkoisen ihmisen kulttuuriin ja kotimaihin pakoon omien maidensa huonoja oloja eikä toisinpäin.

Kato kaikki paska Islamissa on yksittäistapauksia, mutta Halliksen virhus onkin sitä luokkaa, että kaikki muu hänen teksteissään on täysin toissijaista.

Voi teitä kun heittäydyitte marttyyreiksi, kun teidän profeetta ei ollutkaan erehtymätön. Get over it. Btw, 33:6 ei mainita Aishaa nimeltä, Jawhead. Myöskään Wikipediaan ei kannata luottaa sokeasti... Vinkkivinkki

^siiinä se oli. jonkun ihmisryhmän tai kansallisuuden kokemista paremmaksi kuin muut.

itse en ole rasisti, kavereina on tummiakin henkilöitä, voisin myös samalla lailla seurustella ja harrastaa seksiä esim tumman kanssa.

Ja turhaan te mokuttajat juhlitte vaikka Halla-aho viittasikin väärin. Asia ei siitä mihinkään muutu.

Voi teitä kun heittäydyitte marttyyreiksi, kun teidän profeetta ei ollutkaan erehtymätön. Get over it. Btw, 33:6 ei mainita Aishaa nimeltä, Jawhead. Myöskään Wikipediaan ei kannata luottaa sokeasti... Vinkkivinkki

Ennemmin uskon wikipediaan kuin sinuun.

Ennemmin uskon wikipediaan kuin sinuun.
mihins tää muuten perustuu ettei koraanissa mainita aishan ja muhammedin suhdetta? jonkun palstalaisen "oikeaan" visioon vai johonkin oikeasti luotettavaan lähteeseen?

En pidä itteäni rasistina, sillä en usko minkään rodun olevan muita ylempiarvoisempi. Mutta en kuitenkaan ole toivottamassa kaikkia maahanmuuttajia tervetulleiksi ja mielestäni tänne tulevien kuuluisi elää maan tavan mukaan. Suomalaisia tapoja ei pidä muokata maahanmuuttajia varten vaan maahanmuuttajien tapoja on muokattava Suomea varten. Ja jos tänne ei sopeudu voisi minun mielestä mennä takaisin sinne, mistä on tullutkin. Toki lähtökohtaisesti maahanmuuttajiin pitäisi suhtautua avoimesti, että tänne joku voi sopeutuakkin..

Täysin paskaa on se, että esim. H-a:n kirjoitukset olisivat jotenkin pyhiä, ja että niitä pitäisi tulkita varsinkaan juridisesti mitenkään eri tavalla kuin kenenkään muunkaan. Jos H-a tekee virheen, niin sen seuraukset on vain kohdattava, ja H-a:n olisi pitänyt oikaista tekstinsä jos tiesi sen olleen virheellinen. Kaksinaismoralismipuheet ovat aivan tyhjiä, jos olettaa että maahanmuuttokriittisten tekstit pitäisi tulkita oikeudessa jotenkin rivien välistä, koska ne ovat omasta mielestä oikeita.

Illmanin logiikka vaikuttaisi olevan, että jos muut eivät ole näistä asioista samaa mieltä, niin niissä pitää olla jotain rikollista. Nyt monelle asia tuntuu olevan niin, että kaikki väitteet ovat oikeutettuja, jos ne tukevat omaa kantaa. Oletus siitä, että big picture oikeuttaa yksittäisen virheellisen väittämän (etenkään juridisesti), on tavallaan alentumista näihin monikultturistien keinoihin, varsinkin kun tuo väittämä on näinkin keskeinen oikeusjutun kannalta.

Tässä ei ole kyse uskonnonvapaudesta, monikultturismista, sananvapaudesta, Halla-ahosta tai Illmanista/Kalskeesta, vaan siitä voiko virheellistä väittämää esittää totena ja voittaa silti juttunsa oikeudessa, jos kerran tälläisen kieltävä laki on olemassa. Ilmeisesti syyttäjäosapuoli sattui ehkä tuurillakin ottamaan käsittelyyn H-a:n kirjoituksista sellaisen, missä tälläinen virhe nyt sattui olemaan. Näin sivumennen sanoen, syyttäjäosapuoli on tehnyt työnsä todella paskasti jos ei näe syytteensä aiheessa jotain sellaista, minkä nimim. Strummann löytää jollain epämääräisellä googlauksella. Ilmeisesti syyttäjäosapuolikin oletti H-a:n kirjoitukset tosiasioiksi, eikä viitsinyt edes tarkastaa niitä. En tiedä voiko H-a voittaa juttunsa tämän uskontoasian osalta tästä huolimatta, mutta minusta juttu näyttää olevan paljon heikommissa kantimissa tämän virheellisen informaation takia, oli se sitten itse käsiteltävän asian kannalta kuinka vähäpätöinen tahansa.

Tuskin Strummannkaan edes märimmissä unissaan kuvitteli ampuvansa löydöksellään monikultturismin kritiikkiä alas, vaan ehkä pikemminkin toivoi löytäneensä jotain jolla levittää epäilyksen verhoa tosiasioidenkin päälle. Nyt se vintiö varmaan tulee housuihinsa joka kerta, kun tämä aihe nostetaan uudestaan esille.

Eiköhän syyttäjä ole huomannut tuon, mutta varmaan päätellyt, että koska juttu on lähinnä huolimattomuusvirhe eikä muuta käytännössä asiaa suuntaan tai toiseen, niin antaapa tuon olla. Sinänsä ihan asiallinen muistutus, että vaikka H-a:ta pitäisikin hyvänä jätkänä, niin hänen väitteitään kannata sokeasti niellä.

kyllähän minä olen paneskellut neekerin kanssa. pidin kuitenkin koko ajan mielessäni että olen parempi kuin se. eli ei se mitään todista. rasismi on asennoitumista. sama koskee seurustelua. jotkut neekerinaiset tykkää alistavasta miehestä siinä missä jotkut valkoisetkin naiset. sehän on silloin vain lisämauste parisuhteeseen, kun rasistilla on naapuri tyttöystävänä.

Täysin paskaa on se, että esim. H-a:n kirjoitukset olisivat jotenkin pyhiä, ja että niitä pitäisi tulkita varsinkaan juridisesti mitenkään eri tavalla kuin kenenkään muunkaan. Jos H-a tekee virheen, niin sen seuraukset on vain kohdattava, ja H-a:n olisi pitänyt oikaista tekstinsä jos tiesi sen olleen virheellinen. Kaksinaismoralismipuheet ovat aivan tyhjiä, jos olettaa että maahanmuuttokriittisten tekstit pitäisi tulkita oikeudessa jotenkin rivien välistä, koska ne ovat omasta mielestä oikeita.

Halla-aho on huomannut ja itse todennut parikin tekstiään virheellisiksi, ja todennut, että ei niitä korjaa, koska vielä ennen kun hän korjasi sai hän paskaa niskaan siitä syystä kun hän korjasi niitä eli mokuttajan mielestä muutti sanomisiaan.

Jokseenkin kyllä. Suomi kuuluu Suomalaisille. Vituttaa huolella kun kaikki immigrantit tungeksii tänne eikä osaa saatana edes käyttäytyä. Kyllä mä toimeen tulen kaiken maalaiseten kanssa jos on hyvä tyyppi mutta tunnustaudun kyllä rasistiksi. Tää on meidän maa eikä näitä juttuja täällä pidä muuttaa minkään maahanmuuttajien takia niikun nyt on käymässä. Nyt ois vielä hyvä mahis laittaa hanat kiinni ja lopettaa pakolaisten ottaminen kokonaan

Back
Ylös Bottom