Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Olisko noin? Jos ei muuta, niin sisällissotahan täällä syttyisi kun vasemmistolaiset feministilesbot nousis barrikadeille.
Nikkeliä nekin tottelee.

Mä otan osaa niiden puolesta, jotka kuuluvat Persuihin, jos jengi sattuu tosiaan olemaan pääsääntöisesti sellaista, mihin olen sattunut törmäämään. Voivoi, tämä paikallistouhu on tosiaan politiikasta kaukana.
Joten, vaikka saattaisin pienessä mielessäni olla monista asioista samaa mieltä, en liittyisi. (Olen jakanut muuten Perussuomalaisten vaaliryönää)

Oletteko muuten huomanneet, että sen lisäksi että mamu-asioista vouhkaa tavallisesti miehet, niin miehet vouhkaavat miehistä. Voin kertoa, että ainakin osa mamunaisista vaikuttaisi omien vähäisten kokemusteni nojalla olevan sen verta uusavutonta sakkia, ettei niistä suomalaisiin töihin välttämättä edes ole. Erityisesti musliminaisia näkyy aika pirun harvoin työelämässä.

Ei kukaan voi olettaa että jos ilman koulutusta suomeen tullaan ja jos ilman työtäkin kelporahan saa, niin miksi vaivautua?
Australia tyyli kuulostaa hyvältä. En ole rasisti, mutta ei kiinnosta katella valtion elättämiä mamuja, spurguja, narkkareita yms. sakkia.

Pitäisi voida olettaa. Kyllä näille mahdollisuuksia tarjotaan, ja tuetaan erilaisin kurssein esimerkiksi. Oma asia sitten on, jos ei siihen tartu. Jotkut naiset kieltäytyvät jopa opettelemasta suomen kieltä (vai liekö vika aviomiehessä, en usko että aina).
Mutta edelleen, lapsiin vielä hyvin voidaan vaikuttaa.

Jos oikeasti on noin, että jotkut eivät edes yritä suomea oppia, niin miksi heitä pitää tänne ottaa. Ei voi jymmärtää. Kiinalaiset ois kelpo sakkia, ainakin omien kokemusten mukaan, niitä vois tänne hyvillä miellin ottaa, kelpo työntekijöitä ja kelpo kansalaisia.

Ja jos maahanmuuttajat nimenomaan ois noita lapsia, niin rötösen polulle olisi paljon pitempi matka, helposti kerkee kouluttautua ja oppia kielin yms.
vs.
Aikuiset joilla on heikko / vähäinen koulutus, eivät halua oppia kieltä, eivätkä käydä töissä / jatkokoulutuksissa, tai on suuria vaikeuksia näissä. Toki löytyy myös niitä jotka opettelevat kielen ja tekevät hyvin töitä.

Ai niin, ja tosiaan, ei tarvitse ottaa osaa. Mun ei siinä mielessä tarvitse isäpuolta hävetä, että on tehnyt töitä koko täälläoloaikansa, ja lujasti onkin. Verorahoilla on maksettu muutaman suomalaisen sosiaalipummin menoja. Näkökulmia asioihin kaivataan.

Mäkään en ole kuullut kiinalaisista kuin pelkkää hyvää.
Ongelma noissa aikuisissa lienee ihan yksinkertaisesti se, että kyseessä on pitkälti kotimaissaan rikkaana eläneitä, varsinaisia köyhyyspakolaisia on käsittääkseni vähemmän.
Sen lisäksi jotkut miehet tuovat vaimon kotimaastaan. Jos kotimaassa ei ole tarvinnut mitään tehdä, ei sitä osaa täälläkään, eikä huvita.
Tosiaan ei kaikilla näin ole, kyllä niitä ahkeria ja aktiivisiakin naisia löytyy.

Italiassa kansalaiset saavat auttaa järjestyksen valvonnassa poliisia.

Italia teki laittomasta siirtolaisuudesta rikoksen
Torstai 2.7.2009 klo 21.29

Italian parlamentti on hyväksynyt uuden kireän lain, joka tekee laittomasta siirtolaisuudesta rangaistavan rikoksen.

Lain myötä laittomasti maahantulleelle voidaan mätkäistä 5 000-10 000 euron sakot. Laittoman siirtolaisen majoittajaa voi uhata jopa vankeus.

Lisäksi maahantulijoiden enimmäispidätysaika nousee kahdesta kuukaudesta kuuteen, ja jatkossa vanhempien on lapsen syntymän rekisteröinnin yhteydessä todistettava, että he asuvat maassa laillisesti.

Lain kiistellyin osuus on kuitenkin ns. kansalaisten valvontapartiot salliva kohta. Partiot saavat vahtia yleistä järjestystä paikallisten viranomaisten valvonnassa.

Italian parlamentin ylähuone hyväksyi lain torstaina äänin 157-124. Alahuone siunasi sen jo toukokuussa. Vasemmisto-oppositio, kansalaisoikeusjärjestöt ja Vatikaani ovat vastustaneet sitä tiukasti. Kansalaispartioiden pelätään muuttuvan oman käden oikeutta jakaviksi jengeiksi ja lapsen rekisteröintipykälän johtavan yhteiskunnan ulkopuolella kasvavien lasten määrän kasvuun.

Lakia ovat ajaneet kiivaan siirtolaisvastainen Pohjoinen liitto sekä pääministeri Silvio Berlusconi.

lähde iltalehti

Taas tätä samaa.
Vihreät ovat kaikki Persujen mielestä kommunisteja sekä lisäksi kasvissyöjiä ja Vihreiden mielestä Persut ovat joko skinheadeja tai täysin avoimesti rasisteja.

Tällä tavalla ei oikein päästä kunnon keskusteluun.

Taas tätä samaa.
Vihreät ovat kaikki Persujen mielestä kommunisteja sekä lisäksi kasvissyöjiä ja Vihreiden mielestä Persut ovat joko täysin skinheadeja tai täysin avoimesti rasisteja.

Tällä tavalla ei oikein päästä kunnon keskusteluun.
No, mä en kuulu Persuihin, mutta mun mielestä Vihreät ovat ainoastaan perseestä.

Poikkeuksena entinen kansanedustaja Eero Paloheimo ja Tom Degerstedt (ja isolla varauksella Oras Tynkkynen).

Kyllä täälläkin on laitettu vaikka sun millaista tilastoa, kuvaajaa, lehtijuttuja, laskelmia, jotka kiistatta osoittavat maahanmuuton olevan haitallista vastaanottomaalle. Vastauksena tähän Vihreältä porukalta tulee jotain fantasiadrafti-tasoista faktoihin perustumatonta idealistista selitystä vastuusta ja humanitaarisuudesta. Keskustelua ei voi syntyä ennenkuin realiteetit tunnustetaan.

Mun ei siinä mielessä tarvitse isäpuolta hävetä, että on tehnyt töitä koko täälläoloaikansa, ja lujasti onkin. Verorahoilla on maksettu muutaman suomalaisen sosiaalipummin menoja. Näkökulmia asioihin kaivataan.

Mutta kyllä hänellä täytyy olla aivan hirvittävät raiskaushimot. Tai ehkä hän on se yksittäistapaus, jolla näin ei ole...

Eikös Vihreät ole puheenjohtajaansa myöten uusstalinisteja täynnä, lisättynä vanhataistolaisilla?

No, mä en kuulu Persuihin, mutta mun mielestä Vihreät ovat ainoastaan perseestä.

Poikkeuksena entinen kansanedustaja Eero Paloheimo ja Tom Degerstedt (ja isolla varauksella Oras Tynkkynen).

Kyllä täälläkin on laitettu vaikka sun millaista tilastoa, kuvaajaa, lehtijuttuja, laskelmia, jotka kiistatta osoittavat maahanmuuton olevan haitallista vastaanottomaalle. Vastauksena tähän Vihreältä porukalta tulee jotain fantasiadrafti-tasoista faktoihin perustumatonta idealistista selitystä vastuusta ja humanitaarisuudesta. Keskustelua ei voi syntyä ennenkuin realiteetit tunnustetaan.

Arvostelit ainoastaan vihreitä "Vihreät ovat perseestä"
Mutta jos et kuulu Persuihin, niin kenties olisi oikeudenmukaista esitää niidenkin epäkohtia, ellei Persut ole epäkohdaton puolue.

Arvostelit ainoastaan vihreitä "Vihreät ovat perseestä"
Mutta jos et kuulu Persuihin, niin kenties olisi oikeudenmukaista esitää niidenkin epäkohtia, ellei Persut ole epäkohdaton puolue.
Mulla ei ole mitään syytä, miksi alkaisin Persuista kaivamaan paskaa. Kyllä sen muut hoitavat. Miksi ihmeessä kaivaisin huonoja puolia siitä ainoasta puolueesta, jonka tavoitteena on edes jollain tasolla järjellinen maahanmuutto?

Pitäiskö mun tasapuolisuuden vuoksi kaivaa skeidaa Persuista ettei Vihreille tule paha mieli. Ja arvosteluni Vihreitä kohtaan on tosiaan laajempaa, kuin tuo edellisen postin kiteytys. Perustelut löytyvät näistä ketjuista moneen otteeseen.

Back
Ylös Bottom