Mitä Suomi tai Ruotsi tekee heidän kotimaissaan? Mun mielestä suomalaiset tunnetaan maailmalla lähinnä rauhanturva- ja jälleenrakennustoimista..
Sä ite niputat kaikki muslimit ja he tekevät ihan samaa :D
Oletko varma, että he arvostavat rauhanturvaajatyötä ?
Minä en haluaisi tänne minkään ulkopuolisen maan armeijaa "rauhanturvaamaan". Oletko sinä varma, että sinäkään haluaisit ? Eikös se Ahtisaarikin NEUVOTELLUT rauhan, harvoin rauhaa saa armeijalla...
Sitäpaitsi kehitysapu harvoin menee sinne minne pitää ;)
Eikä toi ylemmydentunne mistään lännen toiminnasta tule vaan suoraan Koraanista. Siihen ei mitkään rynkyt ja pommikoneet ole vaikuttanu.
Tohon ei voi sanoa muuta kuin AIVAN älytöntä paskaa. Kyllä radikaaleja on olemassa, mutta niitä löytyy joka uskonnosta.
Jos mä olisin muslimi ja vihaisin länttä periaatteesta niin en kyllä antais öljyä yhtään ;)
Onko tuo sun asenne nyt se jolla homma saadaan toimimaan? Eli tehkööt täällä mitä haluaa, koska jenkit on pommittanu niiden kotimaan pelloksi?
Ei. Ymmärrätkö tälläisen elämän perusasian, että
sinun pitää kunnioitta muita, että muut kunnioittavat sinua. Sotilaat heidän kotimaissaan eivät varmaan auta tässä asiassa vaan neuvottelu&puhuminen&tutustuminen.
Millä tavalla tämä rakentava kanssakäynti saadaan aikaiseksi? Ei ihmisiä voida pakottaa seurustelemaan toistensa kanssa
No LOL :D
Jos satut huomaamaan niin toisen sukupolven suhtautuminen on jo erillainen kuin ensimmäisen, miksikö ? Siksi, että nämä ihmiset ovat saanet kontakteja tosielämässä toisiin ja pystyvät näin katsomaan ihmiset yksilöinä.
Kuten sanottu valtion sosiaalipolitiikan syytä on NIIN moni asia, näiden lakien ansiosta molemmat osapuolet tuntevat, että toista syrjintää (varsinkin valtaväestö ja syystäkin)eikä se helpota asiassa.
Summa summarum, mä en puolusta kumpakaan puolta vaan en pidä politikoista ;)
Ps. Älä viitti käyttää mitään älyttömiä kärjistyksiä tai yleistyksiä, ne ei mene läpi tällä kertaa ;)