Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Miksi täytyy sekoittaa kulttuuri ja uskonto?

Sharia ei ole Koraanista vaan muslimikulttuurin tuote.
No oli miten oli, niin mistä kulttuurista ne muslimipakolaiset sitten tulevat? No muslimikulttuurista. Eli samat ongelmat siihen liittyy, vaikka sä vääntäisit tän miten päin.

No oli miten oli, niin mistä kulttuurista ne muslimipakolaiset sitten tulevat? No muslimikulttuurista. Eli samat ongelmat siihen liittyy, vaikka sä vääntäisit tän miten päin.
Aika yllättävää jos muslimipakolaiset tulee muslimimaista:hyvä:.

On unohtunut pitkäksi aikaa, mutta onko nyt joku löytänyt infoa, että syyllistyykö myös lähi-idän heput väkivaltarikoksiin vai onko se lähinnä Afrikkalaisten luonnetta.

Aika yllättävää jos muslimipakolaiset tulee muslimimaista:hyvä:.

On unohtunut pitkäksi aikaa, mutta onko nyt joku löytänyt infoa, että syyllistyykö myös lähi-idän heput väkivaltarikoksiin vai onko se lähinnä Afrikkalaisten luonnetta.
1135233947201.jpeg

Lukumääräisesti ulkomaalaissyntyisten tekemät rikokset eivät ole oikeasti kasvaneet vuoden 2002 jälkeen. Suomalaisten on laskenut ja siksi prosentit voi olla kasvaneet.

Aika harhaanjohtavat käppyrät minun mielestäni.

Laitetaan vielä tekstiä:

Epäiltyjen lkm; Epäiltyjen lkm/1000hlö
Irak; 1296; 367
Iran; 1019; 374
Turkki; 1166; 398

http://www.optula.om.fi/uploads/nul786y.pdf

Olet kyllä äijä:D.

Lukisit tuota dokkaria:
sama henkilö voi esiintyä useampaan kertaan tilastossa rikoksista epäiltynä.

Sitäpaitsi noi on EPÄILTYJÄ ei tuomittuja.

Minkälaista infoa sä asiasta kaipaat? Afrikan pojat (somalit) taitaa muslimeista hoitaa ne hommat suurimmaksi osaksi (ainakin uutisten perusteella), mutta kyllä Lähi-Idän kaverit niihin syyllistyvät myös. Itse olen kaksi tapausta todistanut.

Laitetaan tänne vielä hieno simerkki rikastuttavista kultamunista, joita ehdottomasti kaivataan lisää Suomeen paikkaamaan karjuvaa työvoimapulaa:

http://www.wwl.com/JP-police-charge-17-year-old-with-murder-and-rape-/4548698

"17-vuotias moniosaaja on raiskannut ja tappanut 8-KUUKAUTTA vanhan vauvan. Pienokainen oli hänen tyttöystävänsä. Moniosaajalle oli uskottu vauvan hoitaminen.
Vauvan ruumiista löytyi pahoinpitelyn jälkiä ja hänen peräaukkonsa oli revennyt."

Lukumääräisesti ulkomaalaissyntyisten tekemät rikokset eivät ole oikeasti kasvaneet vuoden 2002 jälkeen. Suomalaisten on laskenut ja siksi prosentit voi olla kasvaneet.

Aika harhaanjohtavat käppyrät minun mielestäni.
On joo, kun epäiltyjä on lähi-idän hepuilla 3-kertaa enemmän kuin muilla kansallisuuksilla (pois lukien Somalian mukavan oloiset nuorukaiset, jotka pääsevät samoihin suhdelukuihin). Onhan se harhaanjohtavaa, jos lähi-idän osaajista 30% on istunut epäillyn penkillä.

Miksi täytyy sekoittaa kulttuuri ja uskonto?
http://www.oic-oci.org/ OIC:n antama kairon julistus koskee nimenomaan näitä ihmisoikeusvaraumia henkilökohtaiseen koskemattomuuteen, sukupuolisen syrjinnän kielto, liikkumisen vapaus jne. Englanninkielisessä käännöksessä monia näistä ihmisoikeuksista voidaan rajoittaa ainoastaan lailla - lainvalmisteluaineiston perusteella tämä koskee mystistä shariaa.

Kaikki nämä valtiot ovat vastuussa lainkäyttöalueellaan tekemistään ihmisoikeusloukkauksista riippumatta siitä, mistä mystisestä laista se johtuu. Kuitenkin ilmeistä on se, ettei tämän mystisen sharian perusteella ihmisoikeuksia rajoiteta hirveän yhtenäisesti - joten noiden ihmisoikeuksien merkitys kyseisissä valtioissa on hyvinkin liukuva. Riittävää on kuitenkin se, että valtio katsoo esim. raajarangaistuksien itse olevan sopusoinnussa oman io-julistuksensa kanssa - jossa siis kyseistä oikeutta voidaan sharian perusteella rajoittaa. Siispä minä en ole sekoittanut kulttuuria ja uskontoa - nämä valtiot ovat tehneet sen puolestani.

On joo, kun epäiltyjä on lähi-idän hepuilla 3-kertaa enemmän kuin muilla kansallisuuksilla (pois lukien Somalian mukavan oloiset nuorukaiset, jotka pääsevät samoihin suhdelukuihin). Onhan se harhaanjohtavaa, jos lähi-idän osaajista 30% on istunut epäillyn penkillä.

Editoinkin jo tuota vanhaa:

Lukisit tuota dokkaria:

Editoinkin jo tuota vanhaa:

Lukisit tuota dokkaria:

Lukisit sitä dokkaria:
...voi...

No jos vaan epäiltyjjä ni ei sit mitään. Sehän ei vielä todista, etteikö rikosta olis tapahtunut.

Joskus sanat vain loppuu kesken. Ei pidä olla niin herkkänahkainen, vaikka se tyypillistä suvaitsevaisille onkin.

Nyt en ymmärrä sun logiikkaa ollenkaan. Miten tää liittyy suvaitsevaisuuteen ja herkkänahkaisuuteen? Sulla siis oli tarkoitus mennä tuolla kuvalla henkilökohtaisuuksiin, vaikka aika monessa viestissä kiellät tekeväsi moista?

Nyt en ymmärrä sun logiikkaa ollenkaan. Miten tää liittyy suvaitsevaisuuteen ja herkkänahkaisuuteen? Sulla siis oli tarkoitus mennä tuolla kuvalla henkilökohtaisuuksiin, vaikka aika monessa viestissä kiellät tekeväsi moista?
Argumentointisi perusteella veikkasin sun kuuluvan suvaitsevaistoon.

En missään väitä, että tarkoitukseni oli mennä henkilökohtaisuuksiin. Kuinka se olisi edes mahdollista, kun en sinua henkilökohtaisesti tunne?

En mä missään kiellä, ettenkö aukois päätä paikoitellen. Kyllä kaikki sen voi mun viesteistä itse lukea, teenkö niin vai en.

Sun kommentis kuvaan, jonka oli tarkoitus ilmaista kyvyttömyyttäni selittämään asiaa selvemmin, vaikutti siltä, kuin olisit loukannut tunteesi siitä. Enkä liene väärässä, koska tämä on jo toinen viesti, jossa koet tarvetta avautua järisyttävän sikamaisesta "facepalm"-kuvasta.

Millaisia tapauksia?

Pahoinpitelyjä. Toisessa oli tosin uhrin puolelta pientä provosointia (mikä ei kyllä oikeuta lyömään), toisessa tapauksessa tuli kaverille nyrkkiä ohimoon täysin ilman syytä. Sama ählämi oli aiemmin samana iltana lyönyt myös jotain toista tyyppiä, johon en tiedä syytä. Pisti poliisillekin hanttiin ja maijassa vielä potki ovea ja huusi. Melkoinen kuumakalle.

Pahoinpitelyjä. Toisessa oli tosin uhrin puolelta pientä provosointia (mikä ei kyllä oikeuta lyömään), toisessa tapauksessa tuli kaverille nyrkkiä ohimoon täysin ilman syytä. Sama ählämi oli aiemmin samana iltana lyönyt myös jotain toista tyyppiä, johon en tiedä syytä. Pisti poliisillekin hanttiin ja maijassa vielä potki ovea ja huusi. Melkoinen kuumakalle.

Tiedät henkilön kotimaan ja etnisen taustan? Oliko kyseessä joku Turkin kurdi?

Eikös nuo ole vähän kärjistetysti kuin Turkin tai Irakin romaneja.

Laitetaan tänne vielä hieno simerkki rikastuttavista kultamunista, joita ehdottomasti kaivataan lisää Suomeen paikkaamaan karjuvaa työvoimapulaa:

http://www.wwl.com/JP-police-charge-17-year-old-with-murder-and-rape-/4548698

"17-vuotias moniosaaja on raiskannut ja tappanut 8-KUUKAUTTA vanhan vauvan. Pienokainen oli hänen tyttöystävänsä. Moniosaajalle oli uskottu vauvan hoitaminen.
Vauvan ruumiista löytyi pahoinpitelyn jälkiä ja hänen peräaukkonsa oli revennyt."

Mä en vaan ymmärrä... mä en vaan ymmärrä. Välillä sulta tulee erittäin hyviä pointteja, ja jopa oikeasti kritiikkiä... Sitten tule tämmöisiä aivopieruja, jolla ei ole mitään tekemistä topikin kannalta.

Jep, uutinen on ällöttävä, ja sen tekijä on tummaihoinen. Mutta mitään muuta yhteyttä hänellä ei ole somaleihin (viittaan heihin, kun täällä on paljon puhuttu), tai mihinkään muuhun maahanmuuttoon, maahanmuuttajiin tai edes pakolaisryhmiin, jotka ovat tänne tulleet.. Yhtälailla voisi linkittää kaikki jenkkien valkoihoisten, latinojen, mulattien ja vaikka albiinojen rikokset.

Mutta hei, ei olla rasisteja, kritisoidaan vaan maahanmuuttoa. Ja äänestäkää Persuja!

Back
Ylös Bottom