Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tässä mitään kiviä olla heittämässä, kunhan välillä tulee reagoitua pohjattomaan typeryyteen. Vääntöä kanssasi kokeilin jo joskus, totesin aika retardi-touhuksi.Miten mä voin vaieta sut hiljaiseksi. En mä sun näppäimistöä hallitse. Kyllä se oot sinä itse joka tietämättömyydessäsi suollat tollasta sontaa kuin nytkin ollaan saatu lukea. Faktat aivan hakusessa, "piikit" todella tylsiä eikä huumorikaan uppoa. Kyllä sä oot menneen talven poroja. :lol2:
Ja se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven :D Kyllä sunkin osalta aikamoista vähättelyä on yritetty esittää. Sille mä en taas voi mitään, että sulla on toi kirjallinen ulosanti niin kömpelöä, että terävyys jää puuttumaan.
Muitakin keskusteluja seuranneena oon todennu, että keskustelut joissa sä oot osallisena menee aina retardi-touhuksi. Mikäköhän se yhteinen nimittäjä näissä keskusteluissa olisi....Vääntöä kanssasi kokeilin jo joskus, totesin aika retardi-touhuksi.
En minä ole missään vaiheessa kieltänyt etteikö samanhenkiset ihmiset tulisi toimeen keskenään paremmin kuin täysin toisista maailmoista olevat. Kuitenkaan en näe kauhean hedelmällisenä tämän seikan jatkuvaa korostamista ja ympäristön tarkkailemista sillä ajatuksella että varmasti kaikissa erilaisissa on löydettävissä pelkkää vikaa.
Edelleenkin, olen sanonut tämän jo miljoonaan kertaan, sanon vielä kerran: Suomen maahanmuutto on täysin kontrollissa! YK juuri muutti Irakin turvallisuustilanneluokitusta, tästä johtuen - ei H-a:n painostuksesta, vaikka piirit näin haluaisivatkin uskoa- sinne päin laitettiin rajat tiukemmalle. Näin sen pitää mennäkin, ei Jussin blogin mukaan. Vaikka se nostattavaa tekstiä sisältääkin.
Ilman muuta muiden kokemuksista kannattaa ottaa oppia. Kuitenkin näkisin että meillä ollaan hyvin kaukana esim. Ruotsin tilanteesta, emmekä sinne suuntaan ole tällä politiikalla menossakaan.Ikävä(?) puoli niissä tutkimustuloksissa oli, että myös ryhmän sisäinen sosiaalinen pääoma heikkenee monikulttuurisissa yhteisöissä, mutta se siitä. Tuo ensimmäinen kappaleesi on täyttä asiaa, kultainen keskitie ja harkitsevuus on valttia. Tämä pitää mielestäni sisällään myös sen, että muiden maiden kokemuksista on voitava ottaa oppia.
Rankkuri! Mehän ollaan samaa mieltä jostain!Muitakin keskusteluja seuranneena oon todennu, että keskustelut joissa sä oot osallisena menee aina retardi-touhuksi. Mikäköhän se yhteinen nimittäjä näissä keskusteluissa olisi....
Over and out! :kippis1: Mä lähren ny mökille kavereiden kanssa dokaamaan! Suomalaista jussia kaikille!
Ei jotenkin huvita.Kyllä tietääkin.
Mulla on vaan vahva tunne siitä, että Soini ja media+muut tiedostajat määrittelee populismin eri tavalla.
Täällä ja mediassa populismi-sanaa on käytetty negatiivisessa merkityksessä, en usko puheenjohtajan käyttävän omasta puolueestaan negatiivista määritelmää.
En näe asiaa ollenkaan noin mustavalkoisesti, mutta jo aikoja sitten huomasin että tälle porukalle on ihan turha mitään yrittää avata sen tarkemmin..
Ok, sä kun näet väreissä, niin jos ehdit, vilkaseppa tuosta:
http://www.guardian.co.uk/world/2009/jun/17/south-africa-rape-survey
Tässä pari pointtia artikkelista:
One in four men in South Africa have admitted to rape and many confess to attacking more than one victim, according to a study that exposes the country's endemic culture of sexual violence.
...
Professor Rachel Jewkes of the MRC, who carried out the research, said: "We have a very, very high prevalence of rape in South Africa. I think it is down to ideas about masculinity based on gender hierarchy and the sexual entitlement of men. It's rooted in an African ideal of manhood."
Jotenka: mites sä näkisit että tällaset "ideas about masculinity based on gender hierarchy and the sexual entitlement of men. It's rooted in an African ideal of manhood" -asiat, istuvatko mukavasti suomalaiseen yhteiskuntaan?
Jos eivät, pitäisikö niitä yrittää tulijoista karsia, iskostaa heihin, että ei, sinä ei nusi jos se sano ei, vaika kuka ei näkiskän sun nusi?
Jos ei pitäisi "opettaa tavoille", niin miksi ei? Hylkäävätkö he nämä "ideas about masculinity based on gender hierarchy and the sexual entitlement of men" viimeistään siinä vaiheessa, kun ollaan päästy rajan yli ja tullimies tuseeraa?
Vaiko kenties heillä on ihan eri "ideas about masculinity based on gender hierarchy and the sexual entitlement of men" Afrikalle ja Euroopalle, ja täällä he ovat selkeesti vähemmän raiskausalttiita?
Kotona käydessä voi sitten harrastella yllätysseksiä enemmän, kun siellä on eri säännöt?
Vai oisko jopa niin, että joidenkin kulttuurien arvot ovat melko sovittamattomasti ristissä?
Jos näin on, niin itse koen, että tällaisista ristikkäisistä (lue: rikkaammista) kulttuureista tulijat olisi syytä syynätä aivan vitun tarkkaan, ennen kuin päästetään Suomen rajojen yli?
Vai haluaisitko, että tällainen "ideas about masculinity based on gender hierarchy and the sexual entitlement of men. It's rooted in an African ideal of manhood" kotoutuisi Suomeenkin?
En ole sitä mieltä että raiskaajia tarvitsisi ehdoin tahdoin alkaa Suomeen haalimaan. Myöskään tällaisen kulttuurin rantautumista en pidä toivottavana asiana. Suomalaiseen vankilaan tuollaiset arvot sopivat hyvin. Mieluummin kuitenkin afrikkalaiseen vankilaan.
Jos tosiasioiden ääneen sanominen on sun mielestä skitsoilua niin olkoon sitten niin. Onneksi tämä ei ole yleinen käsitys suomalaisten keskuudessa.
Voin laittaa linkin, kun kerrot, mihin haluat lähteen.
Laitako quoten siitä viestissä missä minä tai joku muu on täällä sanonut yllä olevalla tavalla.
Yllättävän moni tälläkin palstalla on kuitenkin samaa mieltä tämän hetkisestä maahanmuuttopolitiikasta kuin minä. Mut voi olla, että vainoharhoissani kuvittelen tämänkin. Jotenkin tuntuu Dave, että sä oot aika yksin tän asias kanssa.
Tämä oli kyllä hyvä :DIhan yhtä sekopäistä sakkia näyttäisi mamukriitikotkin olevan ihan samaan tapaan kuin muukin ääriaines.
http://www.iltalehti.fi/vantaa/200906179790752_va.shtml
Mikäli sulla on itsellä sitä oikeaa tilastotietoa, julkistat varmaan ne itse mielelläsi tässä ketjussa. Nyt tuo sun argumentaatiosi taso näyttää lähinnä vastapuolen mollaamiselta ja sen olettamiselta, mitä vastapuoli asioista ajattelee.Tosiasioiden? Lähinnä ennakko- ja harhaluuloja olet tänne postannut. Mikä muuten on yleinen käsitys suomalaisten keskuudessa?