Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

LOL Ei saada haluttua galluppia niin sitten vähän rukataan uusiksi:dance2: Ei kyllä ole kovin ryhdikästä toimintaa....

No mutta eihän kansan mielipidettä voi julkisesti kertoa jos se on väärä..:rolleyes:

Ei mutta onhan tuo nyt todella syvältä.
Kysely oli alunperinkin hyvin laadittu, vastausvaihtoehdot oli hyvät eivätkä ne varmasti olleet tuloksia vääristäviä, josta joku kukkahattutäti voisi urputtaa. Minä haluan oikeasti tietää, keneen tämä henkilöityy? Kuka kanavajohtaja tms. päätti väliaikatuloksia nähdessään, että eihän tällaisia tuloksia voi saada? :curs: Tutkimusten tulokset kun voi yleensä johtaa tutkimusten teettäjistä..

Henkilökohtaisessa kyselyssä taidan vihata enemmän Suomen mediaa kuin yhtäkään maahanmuuttajaa..

Periaatteessa, mikäli maksat tv-lupamaksua, voisit yrittää tiedustella asiaa Yleltä suoraan, ja vedota siihen että olet toiminnan rahoittaja. On tietysti selvää, että sen viestin sävyn tulisi olla tavallistakin asiallisempi, eikä siinä pidä ainakaan syyttää ketään.

Tuskin sieltä nimiä mainitaan, mutta olisi hauska nähdä millaista selitystä tarjotaan, jos sattuisivat vastaamaan.

Todella järkyttävää toimintaa, ei voi kuin ihmetellä. Meininki näköjään ei ole kauheasti Kekkosen ajoista muuttunut. Itsesensuuri jyllää, ettei vain suututeta ketään. Ehkä yle pelkää että Tarja alkaa lähettelemään myllykirjeitä toimitukseen :D Mielipiteenvapauskin taitaa täällä pohjoisessa olla aika löyhä käsite. Vapaasti saa näköjään mielipiteensä antaa mutta jos se on väärä niin se vaiennettaan :S.
Yle onkin allekirjoittanutta jo pitemmän aikaa vihastuttanut lupamaksullaan, jolla ei kuitenkaan laadukasta ohjelmaa saa. Viimeistään nyt katkes kynäniskabodarin selkä ! :curs:

En olisi uskonut tuollaista yleltä, ehkä hesarilta mutta yleltä:eek: Lisää hyviä vaihto-ehtoja olisivat erilaiset tilastot :D

Periaatteessa, mikäli maksat tv-lupamaksua, voisit yrittää tiedustella asiaa Yleltä suoraan, ja vedota siihen että olet toiminnan rahoittaja. On tietysti selvää, että sen viestin sävyn tulisi olla tavallistakin asiallisempi, eikä siinä pidä ainakaan syyttää ketään.

Tuskin sieltä nimiä mainitaan, mutta olisi hauska nähdä millaista selitystä tarjotaan, jos sattuisivat vastaamaan.

Kirjoitin palautteen, katsotaan mitä vastaavat, jos vastaavat.

Kannattaa lukea kommentit. Ne valottavat aika kivasti todellisia syita tuohon viilaukseen.

Luin, mutta mielestäni siellä ei ollut kuin pelkkää sananhelinää tilastollisen kyselyn kysymysten muotoilusta..

edit. tämä oli mielestäni paras kommentti sieltä:

Tulee huomata myös että 6 vaihtoehtoa sanoo käytännössä ”syy on rasistissa”, ja se yksi poistettu vaihtoehto vihjaa ”syy on muukalaisessa”. Jos on sitä mieltä että muukalaisvihan takana on jotain ihan oikeita syitä eikä vain tuntemattoman pelkoa, huuhaata ja typeryyttä, osuvin vaihtoehto oli se ”huonoista kokemuksista”.

Mun mielestä helvetin hyvä että sensuroivatkin, oon ilonen tästä..

JA ne jotka ei oo lynkannut mua tän lauseen lukemisen aikana ja lukee loppuun saakka:
Mä oon tätä mieltä siksi, että laajoille kansanjoukoille taas valaistuu tarkemmin suomalainen hyssyttely, ja tää vaan nostaa asian kannatusta, ja vähentää mokutuksen uskottavuutta.

Mun mielestä helvetin hyvä että sensuroivatkin, oon ilonen tästä..

JA ne jotka ei oo lynkannut mua tän lauseen lukemisen aikana ja lukee loppuun saakka:
Mä oon tätä mieltä siksi, että laajoille kansanjoukoille taas valaistuu tarkemmin suomalainen hyssyttely, ja tää vaan nostaa asian kannatusta, ja vähentää mokutuksen uskottavuutta.
Ihan totta...mitä enemmän tää tieto ylen sensuurista leviää niin sitä useamman silmät avautuu. Sama juttu Pravdan (os. Helsingin Sanomat) kanssa.

Toimittajakuntahan perinteisesti muodostuu vasureista ja viherpiipertäjistä. Samoin ylen ja Hyysärin linja on niin naurettavan poliittisesti sitoutunutta, että ei ole kuin ajan kyse, milloin näiden kahden illuusio siitä, että internet-aikakaudella voisi säädellä suurelle yleisölle tulevaa tietoa, puhkeaa.

Vastaavanlaiset tempaukset vain vauhdittavat tätä kehitystä.

Ne, jotka on seurannut tiiviimmin tätä ylen ja HS:n linjaa maahanmuuttajakysymyksissä, eivät tästä tapauksesta ole yllättyneitä. Toivottavasti tää avaa taas lisää silmiä sille, miten asiat tässä maassa makaa.

Taas yksi esimerkki siitä, miten käsittämätöntä on tämä ylen toiminta. Koko laitos pitäisi mielestäni välittömästi lakkauttaa tai sitten supistaa rahoitus sellaiselle tasolle, että yle tuottaisi ainoastaan niitä yleishyödyllisiä palveluita joita sen pitäisi. Eli jotain asiaohjelmia ja uutisia yms. Ylen "asia"ohjelmatkin ovat vain tällä hetkellä niin uskomattoman luokatonta propagandaa ja suoraa valehtelua, ettei niitäkään voida missään nimessä pitää yleisölle hyödyllisinä. Minun on vaikea ymmärtää miten ylen toiminta on voinut jatkua tällaisena vuodesta ja vaalikaudesta toiseen ilman suurempaa julkista kritiikkiä. Miksi kaupallinen media ei tuo tätä esiin?

Tämä on ihan oikeasti jotain mitä voisi nähdä Pahkasiassa. Siis tämä on jo ihan oikeasti huvittavaa... Minkä takia tuollaista pääsee tapahtumaan (sallitaan tapahtuvan)?

No, jotka haluaa muutosta tähän linjaan, muistaa sitten kesällä eurovaaleissa äänestää niitä, jotka eivät tätä hyysäystä kannata...

Tämä on ihan oikeasti jotain mitä voisi nähdä Pahkasiassa. Siis tämä on jo ihan oikeasti huvittavaa... Minkä takia tuollaista pääsee tapahtumaan (sallitaan tapahtuvan)?
Siksi, koska HS ja Yle on poliittisesti sitoutuneita viestimiä vaikka itse muuta väittävätkin. Keskusta, RKP:n, Vihreiden ja joidenkin vasureiden vaikutusta...

Tästä vielä muistutus:

YLE-20090203.PNG

Ei jumalauta mitä kamaa... :D

Hyvä YLE, puoleeton ja luotettava tiedonvälitys kunniaan.

Jotenki toi lopullinen "äänestystulos" menee hyvin yks yhteen sen paskan kaa mitä dösäreiden kyljissä on.

Jotain "testaa ennakkoluulosi netissä...."

Ei kyllä olisi ihan heti uskonut, että tämmöistä tapahtuu 2000-luvun Suomessa! Uskomatonta toimintaa. Jossain selityksessä oli joku ylen äijä koittanut jotain ympäri pyöreitä selittää, että äänestystä oli koitettu manipuloida linkittämällä äänestystä foorumeille? Aika säälittävä selitys...

"Meidän käsitys on se, että kyselyä on manipuloitu. Uskomme, että vastausvaihtoehto oli linkitetty ulkopuoliselle sivustolle ja sitä kautta kyselyä on manipuloitu, Grönroos kertoo Uudelle Suomelle."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/48909-ylea-syytetaan-sensuurista-se-oli-manipulointia

Back
Ylös Bottom