Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Rosengårdin rikastuttajat ovat ehtineet tekemään leffanpätkääkin puuhistaan.

http://www.youtube.com/watch?v=PnyyTTC5zTM&feature=related

edit. Eikun sehän onkin jo viime kesältä.

Mission completed:

453764.jpg

Widowmaker sanoi:
Katos Allahi ite tuli puolustamaan noita idiootteja. Ikävä kyllä noi mellakoijat nyt vaan on maahanmuuttaja taustaisia. Okei, voi siellä olla seassa joku Börjekin, mutta se onkin ihan oikea yksittäistapaus.

En tiennytkään, että lähteen referoiminen on arvolatautunutta. Oletko muuten idiootti?
Nickini on ihan ironiaa vain.

En tiennytkään, että lähteen referoiminen on arvolatautunutta. Oletko muuten idiootti?
Nickini on ihan ironiaa vain.

Niin se tuntuis olevan. Tuskin sä tollasia lämpöjä muuten vetäisit. Miks vitussa sä kysyt olenko mä idiootti, jos heti perään toteat mun olevan idiootti? Eikä mua oikeastaan kiinnosta oletko sä Allah vai ironia-Allah, kujalla kuitenkin.

Pakko sanoa tähän kaverusten kinastelun pariin että silloin Suomessa on pakolaispolitiikka ryöstäytynyt käsistä, kun Suomessa tapahtuu ensimmäinen niin sanottu kunniamurha.

Ruotsissa tämä on arkipäivää, mutta siellä kansankodissa nyt ollaan liian pehmeitä muidenkin asioiden suhteen.

Pakko sanoa tähän kaverusten kinastelun pariin että silloin Suomessa on pakolaispolitiikka ryöstäytynyt käsistä, kun Suomessa tapahtuu ensimmäinen niin sanottu kunniamurha.

Ruotsissa tämä on arkipäivää, mutta siellä kansankodissa nyt ollaan liian pehmeitä muidenkin asioiden suhteen.

Kyllä mä vähän epäilen, että siellä herätään (liian myöhässä kuitenkin) tähän asiaan, ja rupeaa kantaväestö ottamaan osaa asioihin. Sama hommahan se on venäjälläkin käynnissä, eli pistetään maahanmuuttajia kylmäksi ja paloiksi. Tosin ei venäjää ja ruotsia voi verrata poliittisesti toisiinsa.

Mä en pysty ymmärtämään, mikä helevetti niissä vihervasemmistolaisissa on vikana. Yritetäänkö tässä jotenkin kostaa kapitalismin (= oikeistolaisuus) avulla saavutettu korkea elintaso tällä tavalla laittamalla koko maa paskaksi? Kertokaa joku viisas, jos tähän on edes vastausta.

Nyt toivoisin maahanmuuttajaväestöltä mielenmalttia, etteivät rasistit saisi turhanpäiten lisää vettä myllyynsä. Ruotsin maahanmuuttopolitiikka on mielestäni varsin onnistunutta, etenkin ottaen huomioon että he ovat olleet edelläkävijöitä avoimessa maahanmuutossa ja maahanmuuttajien kotouttamisessa.

Nyt toivoisin maahanmuuttajaväestöltä mielenmalttia, etteivät rasistit saisi turhanpäiten lisää vettä myllyynsä. Ruotsin maahanmuuttopolitiikka on mielestäni varsin onnistunutta, etenkin ottaen huomioon että he ovat olleet edelläkävijöitä avoimessa maahanmuutossa ja maahanmuuttajien kotouttamisessa.

Olihan tää provo? :rock:

Tapahtunut jo.

Olis kyllä ollu ihan kiva kuulla, mitkä ne yhtymäkohdat natseihin on...

Eipä taida olla paljon YLEn uutisten copy-paste -tekstiä täysistunnossa lukenutta vaimoaan viisaampi tapaus.

Hauska sinänsä, kun Halla-aho ei edes ole persujen jäsen.

Lipponen on menneen ajan kummitus, joka ei yksinkertaisesti ole vieläkään sisäistänyt, ettei hän enää ole pääministeri. Lipponen on myös omalla tavallaan jonkinlainen sosiaalidemokratian rappion symboli. Hänen aikanaan yksityistettiin kaikki mahdollinen ja muutenkin Lipponen tunnetusti vaihtaa mielipiteitään tunnin välein ja saa hirveän raivarin jos joku kehtaa huomauttaa siitä.

Back
Ylös Bottom