Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id108407.html

Ruotsikin on jo kääntänyt kelkkansa

Ruotsissa johtavan hallituspuolueen puoluesihteeri Per Schlingmann haluaa maahanmuuttajille ja pakolaisille maahantulosopimuksen.
Schlingmann haluaa, että Ruotsiin muuttavat allekirjoittavat sopimuksen, jossa he kertovat ymmärtävänsä Ruotsin lainsäädännön periaatteet ja arvot.

Puoluesihteerin mukaan maahantulosopimuksesta kieltäytyvää voitaisiin rangaista eväämällä yhteiskunnan tukia tai rajoittamalla mahdollisuuksia asuinkunnan valinnassa.

Ehdotuksen taustalla ovat siirtolaisuuden lieveilmiöt, kuten kunniamurhat.
Pohjoismaista Tanska on jo koventanut maahanmuuttosääntöjään.

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id108407.html

Ruotsikin on jo kääntänyt kelkkansa

Raakasti myöhässä.

Huvittavaa tuossakin on kohta, jonka mukaan "kieltäytyvää voitaisiin rangaista". Ymmärtääkseni siis maahan pääsee vaikka ei kirjoittaisikaan sopimusta. Muutenkin veikkaan, että jollekin jihadistille on melko sama, mitä lappuja allekirjoittelee.

Kauheita rasisteja ovat ruotsissa..

Sielä taas rauhan uskonnon äärirauhallinen järjestö jakaa rauhaa Intiassa asiaan mitenkään kuulumattomille ulkomaalaisille. Upeata! Koska tätä saadaan Suomeen!

Sielä taas rauhan uskonnon äärirauhallinen järjestö jakaa rauhaa Intiassa asiaan mitenkään kuulumattomille ulkomaalaisille. Upeata! Koska tätä saadaan Suomeen!

Jep, näitä "äärimmäisen rauhan ja harmonian" -huvittavia juttuja on monia.

Stalinia kutsuttiin "Isä aurinkoiseksi"
Kiinassa on "Taivaallisen rauhan aukio", jossa ajettiin opiskelijoiden päälle panssarivaunuilla ja Islamhan on rauhan uskonto - Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö sana ISLAM tarkoita rauhaa?

As-salaam alaikum vaan kaikille. Ei Islamilla ole mitään tekemistä tuon kanssa, se on vain sikäläisten terroristien kulttuuria!! Ei leimata heti. :rolleyes:

Eli bondage-seksiksi meni tääkin juttu.

Ei vaineskaan, hyvä että löyty oikea tieto.

Itse asiassa Islamissa on hyvin hassu suhtautuminen seksuaalisuuteen, joten tuo heitto on osittain aiheellinen.

Islamissa pitää elää hyvin kurinalaisesti ja siveellisesti. Seksuaalisuus on hyvin tarkkaan säädeltyä ja rajoitettua maan päällä. Mutta auta armias kun henki lähtee ja pääsee taivaaseen! Sitten pukkaa neitsyitä ovista ja ikkunoista kimppuun, viini virtaa ja mässyä piisaa! :D

Halla-Ahon kirjoitukset ovat sen verran kärkevää retoriikkaa sisältäviä, että asiakokonaisuudesta irroitetut kappaleet vaikuttavat suorastaan mielipuolisilta. Osana laajempaa kokonaisuutta selviää mitä "radikaaleilla" virkkeillä on pyritty hakemaan. Vaikka olisi Halla-Ahon kanssa eri mieltä asioista, pitää tekstiä käsitellä kokonaisuutena ja pyrkiä hahmottamaan mihin kirjoittaja on tekstillään todellisuudessa pyrkinyt. Yksittäisten lauseiden irroittaminen kontekstista halventaa kriitikon arvoa ja uskottavuutta.

fag_finland.jpeg

Aika mielenkiintoista jos 5 vuotta vanhan kirjoituksen perusteella, jossa Halla-aho kertoi miettineensä, miltä moinen ratkaisu tuntuisi, viedään hänen aseensa. Nyt tietty vihervasemmistolaiset ja heidän hengenheimolaisensa alkavat syyttää Halla-ahoa homofobiasta. Olisi mielenkiintoista tietää mitä he sanoisivat vastaavassa tilanteessa moista hautovalle naiselle? Tästä tullaankin tekstin pointtiin, joka on niin usein hänen kirjoituksissaan toistuva teema: kaksois-standardin osoittaminen. Uskoisin itse, että feministi vihreiltä heruisi lähinnä sympatiaa vastaavassa tilanteessa olleelle naiselle, mutta kun mies onkin siinä, niin johan muuttuu ääni kellossa.

Joo'o, hyvin sanottu.
Se mitä itse olen tätä hommaa sivusta seurannut, niin alkaa näyttämään jo aikamoiselta ajojahdilta. Ja se mikä kuva IS:stä on nyt tullut niin siellä joku toimittajista käy Jussin blogista kaikki kirjoitukset läpi ja poimii sieltä "raflaamimmat" jutut.
Miksikähän IS:n toimittaja ei ollut laittanut omaa nimeään näkyviin? Kysynpähän vaan.

Tutkintapyyntö sulle, tutkintapyyntö mulle. Sairaaksi on menny homma. Jotenkin alkaa tuntua, että... No, enpä sano mitään. Asentamani tutkintopyyntöpaljastin ihon alla blokkasi ajatuksen ennen kuin sormeni sen tänne näytölle pupelsivat.

Back
Ylös Bottom