Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Eikös toi nyt oo ihan faktaa että mies nähdään maahanmuuton vastustajana ja maahanmuuton ja monikulturismin vaikutusten kritisointi on hänen pääpuuhaansa ja myös pääasiallinen poliittinen pohja ehdokkuudelle myös näissä vaaleissa? Ja eikös suurin osa Halla-Ahon kannattajista ole hänen kannallaan juuri siitä syystä? Vai mikä tässä nyt oikein on? Musta nyt vähän tuntuu että tuokin leimaushomma on vähän hakemalla haettua.

Boldattu kohta on aiheeton ja asiaton. Ja tämänpäiväinen uutinen toisti sen jo toisen kerran, sen jälkeen että aiemmassa ei saanut sanaakaan sanoa aiheesta keskusteluosiolle.

Halla-aho ei vastusta maahanmuuttajia, vaan holtitonta maahanmuuttopolitiikkaa ja monikulttuuri-utopiaa. Sama pätee moniin kannattajiin, joskaan niistä mulla ei ole mitään tutkimusta tehtynä. Sillä ei tosin ole merkitystäkään asian kannalta. Halla-aho yritetään leimata muuksi kuin on.

Tuntuu siltä, että äänimäärän perusteella Halla-Aho on seuraavissa vaaleissa myös eduskunnassa. Nuorten keskuudessa jollain tavalla tunnettu nettibloggaaja saa uudesta asemastaan varmasti lisähuomiota ihan toisella tavalla. Moni on pitänyt häntä varmaan myös aika marginaalibloggaajana, eikä äänestänyt tämän vuoksi, vaikka olisi asioista samaa mieltä. Veikkaan että tämä äänimäärä kääntää seuraavaksi aiempia lukijoita aktiivisemmiksi tukijoiksi ja tuo samalla mukaan uusia kuuntelijoita eduskuntavaaleissa hänen taakseen.

Boldattu kohta on aiheeton ja asiaton. Ja tämänpäiväinen uutinen toisti sen jo toisen kerran, sen jälkeen että aiemmassa ei saanut sanaakaan sanoa aiheesta keskusteluosiolle.

Halla-aho ei vastusta maahanmuuttajia, vaan holtitonta maahanmuuttopolitiikkaa ja monikulttuuri-utopiaa. Sama pätee moniin kannattajiin, joskaan niistä mulla ei ole mitään tutkimusta tehtynä. Sillä ei tosin ole merkitystäkään asian kannalta. Halla-aho yritetään leimata muuksi kuin on.
Täytyy kyllä nyt todeta että jos suomessa vetastaan herkästi rasismikortti esiin niin kyllä se on teilläkin tuo nahka aika herkkä jos toi on nyt niin kamalaa. :D

No, watevör. Halla-Aho tais mennä läpi ja toivottavasti ajaa asiaansa sitten. Toivottavasti tämä nyt edistäisi maahanmuuton käsittelyä ja siitä keskustelua enemmän ja suuretkin puolueet alkaisivat oikeasti perehtymään asioihin.

Täytyy kyllä nyt todeta että jos suomessa vetastaan herkästi rasismikortti esiin niin kyllä se on teilläkin tuo nahka aika herkkä jos toi on nyt niin kamalaa. :D

Herkkä nahka? Joo mä oon täällä raivoissani pomppinut :lol2: No siis EI, mutta ei tuo Hysärin linja kieltämättä oikein miellytä.

edit: Teillä? Ai netseillä vai? :D

edit 5: Tässä vielä aiempaan liittyen.

Lontoossa asuessani kämppäni sijaitsi lähellä minareettia ja he kyllä kuuluttivat rukoushetken kaiuttimista koko kaupunginosan iloksi!

Ei perkele jos jotkut tahot alkavat tänne pykäämään tollasia hermokeskuksia.

Minareeteista kuulutettavaan rukoukseen tottuu - toisin kuin esim. kusipäisten naapureiden mökkälään. Emmä siltikään haluais kumpaakaan tänne, koska lokitkin pitää tarpeeksi meteliä mun makuun...

Astridin kotisivujen vieraskirja on suljettu toistaiseksi "asiattomien viestien" johdosta.

Lieneekö hurritantta saanut palautetta vaalituloksista niin paljon että on käynyt liiaksi etuoikeutetun kansalaisen itsetunnolle. :D

Tai sit naisten kunniaa ja puistoraiskauksia äänekkäästi vastustavien, sori kritisoivien, "halla-aholaisten" vyön alle meneviä juttuja :urjo:

ps. sehän oli suljettu jo paljo ennen vaaleja

Tai sit naisten kunniaa ja puistoraiskauksia äänekkäästi vastustavien, sori kritisoivien, "halla-aholaisten" vyön alle meneviä juttuja :urjo:

ps. sehän oli suljettu jo paljo ennen vaaleja

Naisten kunniaa tuskin kukaan siellä on vastustanut tai kritisoinut? Ja puistoraiskausten kritisointi varmastikin kuuluu länsimaiseen yhteiskuntaan, toisin kuin esim. joihinkin yhteiskuntiin jotka sijaitsevat vaikkapa afrikassa tai lähi-idässä. Ai niin, eihän niitä puistoraiskauksia saa kritisoida, jos ne on mamujen tekemiä. Auta armias jos suomipojat tota rupeisi harrastamaan! Kyllä olisi Astrid-tädilläkin pasmat sekaisin.

Astridin kotisivujen vieraskirja on suljettu toistaiseksi "asiattomien viestien" johdosta.

Lieneekö hurritantta saanut palautetta vaalituloksista niin paljon että on käynyt liiaksi etuoikeutetun kansalaisen itsetunnolle. :D

"Joka viides nainen on kokenut fyysistä väkivaltaa parisuhteessaan. On surullista, jos maahanmuuttajat oppivat huonoille tavoille Suomessa."

- Astrid Thors maahanmuuttajien kunniaväkivallasta Kotimaa-lehdessä 14.3.2008. Syntyiköhän toi noin tyhmänä, tai pitikö sen tehdä töitä sen eteen?

Pakko vielä nauraa vähän lisää tälle huoralle: http://www.youtube.com/watch?v=aQye8tFG4og

Jos mä tekisin tolleensa omal työpaikal, niin tulis potkut saman tien :D.

"Joka viides nainen on kokenut fyysistä väkivaltaa parisuhteessaan. On surullista, jos maahanmuuttajat oppivat huonoille tavoille Suomessa."

- Astrid Thors maahanmuuttajien kunniaväkivallasta Kotimaa-lehdessä 14.3.2008. Syntyiköhän toi noin tyhmänä, tai pitikö sen tehdä töitä sen eteen?

Pakko vielä nauraa vähän lisää tälle huoralle: http://www.youtube.com/watch?v=aQye8tFG4og

Jos mä tekisin tolleensa omal työpaikal, niin tulis potkut saman tien :D.

On Astriitilla ollu pitkä päivä ku väsyttää...ihan turha tuolla on istua ku vetää sikeitä...muutenkin aivan:urjo:ihminen kommenttiensa perusteella...

Hehheh, eisatanas...:D

Mies villiintyi Suomessa
28.10.2008 8:11

KYSYMYS Olen ymmälläni muslimimiesten suhteen (omakin lehmä on ojassa). Kotimaassaan he ovat kilttejä, mutta Suomessa he villiintyvät. On useita suhteita yhtä aikaa tai peräjälkeen riippumatta siitä, ovatko he naimisissa vai eivät. Näissä tapauksissa siis suomalainen vaimo seuraa tilannetta. Heillä on myös naispuolisia ystäviä, vaikka sekään ei ole heidän kulttuurissaan oikein. Mihin häviää uskonto ja naisen kunnioitus? Kulttuurisokillakaan ei voi kaikkea selittää, vai voiko?

Bonta

Sofia: Kaikki muslimimiehet eivät käyttäydy kuvailemallasi tavalla villisti. Elämäntavat ovat yksilöllisiä. Useimmille nykyihmisille uskonto on enemmänkin kulttuuria kuin syvällistä uskomista korkeampiin voimiin. Kun ympäristö ja olosuhteet muuttuvat, alkaa sopeutuminen uuteen kulttuuriin. Miehelle, joka on tullut maasta, jossa naisia ei näe julkisesti paljaina eikä heidän kanssaan voi seurustella kahdenkesken, on aikamoinen kokemus nähdä skandinaavista menoa. Naiset eivät vain pukeudu niukasti vaan he myös tyrkyttävät itseään ja pyytävät seksiä eksoottisen näköisiltä miehiltä. Monille on taatusti vaikeaa pysytellä yksiavioisena, kun tarjontaa on kuin rokkistaralla. Onnellisinta olisikin asua muslimimiehen omassa kotimaassa.

http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/200810288473305_ss.shtml

Kait sitä nyt tuollaisen pikku-uhrauksen voisi tehdä tosirakkautensa eteen?

"monikulttuuri on yhtä iloinen asia kuin kakka tuulettimessa" :D
Paras mitä oon vähään aikaan kuullu. Oli tän päivän ilta-sanomissa, en muista nimeä kuka ton heitti.

...Naiset eivät vain pukeudu niukasti vaan he myös tyrkyttävät itseään ja pyytävät seksiä eksoottisen näköisiltä miehiltä. Monille on taatusti vaikeaa pysytellä yksiavioisena, kun tarjontaa on kuin rokkistaralla...

Ei svittu, tarjontaa kuin rokkistaralla! :hyvä: Yritetäänköhän tässä saada meitä suomalaisia miehiä jotenkin kateellisiksi? Oman kokemuksen mukaan (=näkemäni) ei oikein suomalaisnaisiin uppoa etelän hetelmät. Eikun niin joo, nehän onkin niitä rasistisia naisia, kun ei kerran oikein mirri kostu ulkomaalaisille.

http://www.halla-aho.com/scripta/suvaitsevaisten_puheita.html :hyper: :dance2: :hyper:

Ei vittu kuinka sekasin ihmiset voi täällä olla:lol2:? Luin ton Roosin blogi kommentit läpi ja vaikee uskoo et poliitikko voi vetää vakavalla naamalla tollasta linjaa ja vielä väittää olevansa suvaitsevainen. Ja sit viel tämä Marika itse Halla-ahon kirjoituksessa. Muka-asiallinen linja vaihtuu suht nopeaan vähän hyökkäävämpiin juttuihin.

"Mee takas itkee päiväkirjalles, homo.":dance:

Itse toivoin perus-suomalaisten voiton ja Halla-ahon läpimenon tuottavan edes jotain kunnon keskustelua Suomen maahanmuutto politiikasta muualtakin suunnasta. Mä toivoin et ihmiset puhuis laajemmin täst asiast ja tois sitä esille ahkerammin ilman sensuuria, keskustelujen editointia ja mustamaalausta. Nyt ei enään jaksa toivoa mitään. Toi muija, J-P Roos ja sen vikan sähköpostin lähettäjä on surullisia esimerkkejä mihin "suvaitsevaisuuden" varjolla voidaan mennä. Noi ihmiset just tuhoaa sen kunnon keskustelun mikä voitaisiin saada aikaan sekä maahanmuutoa vastustavien ja sitä puolustavien välillä jolloin pystyttäisiin saamaan tulosta aikaiseksi. Halla-aho kirjottaa ehkä kärkevästi, mutta musta se on tärkeää kun kirjoitetaan aiheesta, josta on yleensä vaiettu tai tarjottu vain yhtä näkökulmaa, joka markkinoidaan totuudeksi. Äijän kirjoituksissa on kuitenkin yleensä ollut täyttä asiaa.

Sekä hyviä että huonoja kokemuksia maahanmuutosta omaavana uskon että varsinkin Thorsin ajama maahanmuuttopolitiikka vahingoittaa sekä kantaväestöä että niitä kunnollisia maahanmuuttajia, keitä Suomessa jo on. Tunnen pari maahanmuuttajaa jotka ovat helvetin rentoja tyyppejä enkä mä halua että heidän olo Suomessa vaikeutuu ongelma-ainesten takia. Se on nähty jo monessa maassa mihin Thorsin ajama politiikka johtaa. Pitäis olla itsestään selvää et Suomen tapoihin, lakeihin ja kulttuuriin eivät kaikki sopeudu. Tääkin mielipide saattaa olla rasistinen joidenkin mielestä, mut sille mä en voi mitään. Rasisti mä en ole mutta maailmassa on paskempiakin juttuja kuin tulla sellaiseksi leimatuksi :)

Hei tossa A-talkissa se humanismi lehden (pää?)toimittaja mainitsi, että Halla-aho ei ollut uskaltanut tulla tonne tv-lähetykseen, niin kärsiikö hän jostain jännittämisestä tms? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Hei tossa A-talkissa se humanismi lehden (pää?)toimittaja mainitsi, että Halla-aho ei ollut uskaltanut tulla tonne tv-lähetykseen, niin kärsiikö hän jostain jännittämisestä tms? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Itse arvelen samaa. Semmosen kuvan miehestä sain kun eilen katsoin jotain ohjelmaa missä ko. herra esiintyi. Mutta se ei miehen sanomisten arvoa laske ja jos näin on niin toivon että Jussi menisi vaan rohkeasti noihin keskuteluihin mukaan lyömään luun kurkkuun noille moku-uskovaisille.

Jep. Vaikutti todella hermostuneelta eilisessä A-studiossa vai mikä se oli. Tietenkin video oli vaalipäivältä, mikä korosti sitä entisestään. Toivon kyllä suuresti, että voittaisi pelkonsa, on sen verran painavaa sanottavaa.

Back
Ylös Bottom