Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu ihan täysiä mulkkuja vitun jengipiru homoja kaikki nuo karvakädet ollu ketä oon tavannu... Ongelmia niitten kanssa vaan tulee, pysytte vaan mahollisimman kaukana niistä vitun kuramunista ja manneista niin hyvä tulee...
Mitenkä näitä saa pienennettyä? t:n44b
No Vanhasen kyseessä ollessa tuo tuki tarkoittaa sitä, että Vanhanen aikoo tukea Hollantia tuon elokuvan esittämisen kieltämisessä (tähän mennessä esittämisestä kieltäytyneet kaikki hollantilaiset tv-kanavat ja YouTube), muslimeilta anteeksipyytelyssä ja Geert Wildersin asettamisessa lainsuojattomana muslimitappajien armoille. Hollannissahan käydään tällä hetkellä korkean tason poliittista keskustelua siitä, pitäisikö Wildersille tähän mennessä järjestetty henkivartiointi lopettaa, jos hän julkaisee tuon filmin.Pääministeri Matti Vanhanen (kesk.) lupaa tukea Hollantia, mikäli valmisteilla olevasta islam-elokuvasta tulee maalle poliittinen ongelma.
No mutta minähän juuri kerroin sinulle, miten sen ongelman voisi ratkaista. Nyt vielä tässä vaiheessa.Kuinka me voimme ryhtyä ratkaisemaan sitä? Olen aidosti utelias.
Mutta jos säästetään kuitenkin ne ihonväriin ja uskontoon liittyvät syrjinnät, koska ne eivät ole työkaluja tässä maassa. Koskaan.

Iik, pelottaa! :itku:
Pitää varmaan alkaa hakkaamaan kaikkia muun värisiä/vieraskielisiä..
Sanoin mielipiteeni, jokainen voi tulkita tuon omalla tavalla lukemalla rivien välistä/alta/päältä. Säälittävä olen, sen myönnän.Sano mielipiteesi tai ole hiljaa, siinä vaihtoehdot.
Jos tuon joukon erottelisi vielä lähtömaan perusteella, saattaisi siellä joku maa olla über alles. Mutta sehän olisi jo tietenkin rasismia...

Meistä kaikista tuntuu välillä tuolta, mutta koetetaan saada nämä asiat vielä järjestymään väkivallattomasti, eiks jeh? Jätetään primitiivireaktiot primitiiveille.Sanoin mielipiteeni
Ei huono diili. Vastineeksi saamme kuitenkin Rikkautta™Suomen on kannettava oma osuutensa valkoisen miehen taakasta.
Sanoin mielipiteeni, jokainen voi tulkita tuon omalla tavalla lukemalla rivien välistä/alta/päältä. Säälittävä olen, sen myönnän.

Sanoin mielipiteeni, jokainen voi tulkita tuon omalla tavalla lukemalla rivien välistä/alta/päältä. Säälittävä olen, sen myönnän.
Toivottavasti kamerat malttavat pysyä siellä missä tapahtuu.