Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

:offtopic: Jotenkin aina onnistun pilaamaan aamuni Aamulehden mielipidesivuilla, taas yksi kirjoitus jonka mukaan maahanmuutto on välttämätöntä, sillä tulevaisuudessa ilmastonmuutos ajaa kuitenkin KAIKKI tänne.
Vai niin. Että nyt varaudutaan harjoittelemalla mielikuvitusilmiön mahdollisesti aiheuttamaan neekereiden mielikuvitushyökyaaltoon.

Mutta kun neekerikaravaani ei ole kuin tsunami, se tottelee luoteja. Ilveskallion uumenissa on paljon hyviä panssareita ja ohjuksia jolla moiset heinäsirkkalaumat pysäytetään kuin seinään, ja saisivat saman tien käyttää tulivoimaa mokomiin pirujen maalailijoihin.

Ja vaikka niillä kurjaa olisikin, miksi helvetissä niille pitäisi omistamme antaa?

No koska Suomalaisiakin on sodan aikaan muuttanut pakoon muualle, niin meillä on täysi velvollisuus ottaa tänne vaikkapa 5 miljoonaa afrikkalaista, vaikka siinä sivussa nyt oma maamme romahtaisi! Pikkujuttu sen rinnalla, että me olemme velkaa, ja PAHASTI, AINA.

ps. Vaikuttava kommentti tosiaan aamulehdessä. Tätä se aivopesu teettää :(

Kun maahanmuutto ja mokuilu on kerran näin negatiivinen asia, miksi se ylipäätään on sallittua ??

Koska:

a) Se tuo mukavaa kulttuuria ja värinää tänne tylsään ja värittömään pohjolaan

b) Tiettyjen ihmisten ja valtioiden surkea tila ja hätä on jollain tavalla meidän vikamme.

c) Olisimme kaikki NatziRasisteja jos emme olisi sitä mieltä että se on hyvä asia.

d) Asioista päättävillä viiraa päässä ja pahasti.

e) Asioista päättävät eivät joudu itse kohtaamaan ilmiön aiheuttamia ongelmia (norsunluuturnista on helppo tuntea ylemmyyttä).

f) Vaikka kukaan ei ole onnistunut todistamaan yhtään positiivista asiaa mokuilusta niin sen on silti oltava hyvä juttu.

Joku muu voi jatkaa listaa

Tuo Jussin juttuhan kuvaa täydellistä hulluutta ja pahintahan tässä on se, että aakooveet/kaapelit/thorsit/yms. tahtovat Suomen samanlaiseen tilaan.
Onneksi Suomessa on alettu puhumaan asiasta tässä vaiheessa, kun on vielä mahdollista pysäyttää tuollainen täydellinen yhteiskunnan alasajo.

Kuten sanottu:

All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing

Jonkun pitää nousta Puumalaisia ja Kaapeleita vastaan ja onneksi Jussi on tarttunut asiaan. Niin muuten Jussin Vieraskirjan tiimoilta on muodostunut yhteisö, joka tapailee toisiaan myös normaalissa elämässä ja suunnittelee yhteisiä julkilausumia yms. keinoja monikurjuutta vastaan.
Jos jotain kiinnostaa niin siitä vain meiliä vaikka Teemu Lahtiselle, reinolle tai itse Jussille.
http://www.teemulahtinen.fi/

Kun maahanmuutto ja mokuilu on kerran näin negatiivinen asia, miksi se ylipäätään on sallittua ??
Koska politiikkaa tehdään tunneargumenteilla.

"Me autetaan hädänalaisia ja saadaan hyvä omatunto" on se varsinainen syy. Mielikuva itsestä hyvänä ihmisenä on niin rakas, että sen alttarilla voi näköjään uhrata totuusperiaatteen, turvallisuuden, hyvinvoinnin, kansalaisten keskinäisen toimeentulon, demokratian ja oikeusvaltion.

Multikultti on uskonto: se vetoaa tunteisiin oikeasta ja hyvästä ja siksi kieltää herttaisen säännönmukaisesti kaiken tiedon, joka osoittaa uskonnon olevan väärässä. Se myös vainoaa toisinajattelijoita parhaiden kommunististen periaatteiden mukaisesti.

Mokurelativistimarxisti ei kykene millään sulattamaan sitä, että jos teoria ja käytäntö eivät kohtaa, voi teoriassa olla jotain korjattavaa.

Veikkaan, että Ranskassa tai Briteissä alkaa ennenpitkää pyssyt paukkua kunnolla. Viimeistään siinä vaiheessa suvaitsevaistonkin on pakko myöntää kaistapäisyytensä. Toivottavasti se tapahtuu pian, ennenkuin Suomi on kokonaan menetetty.

Sangen koomista että osaajat muuttavat maasta kun "osaajia" tuodaan maahan :D

Ehkä britit eivät moisia rasisteja kaipaisikaan, joten hyvä vaan että putkimiehet muuttavat Australiaan.
Mutta ketä mokuilijat syyttävät siitten kun viimeinenkin rasisti on muuttanut muualle ja hommat menevät silti päin helvettiä?

Sangen koomista että osaajat muuttavat maasta kun "osaajia" tuodaan maahan :D

Ehkä britit eivät moisia rasisteja kaipaisikaan, joten hyvä vaan että putkimiehet muuttavat Australiaan.
Mutta ketä mokuilijat syyttävät siitten kun viimeinenkin rasisti on muuttanut muualle ja hommat menevät silti päin helvettiä?

No niitä rasisteja kun ne jätti maansa uudet toivot kotoutumaan ja rikastamaan ihan yksin, eikä ite jeesanneet sen vertaa että ois tehny kaikki käytännön hommat.
Kun rikastajilla on kädet niin täys sitä rikastamista, ettei siinä oikeen kerkee varsinaisiin duuneihin kouluttautumaan ja/tai rupeemaan.

Noi Halla-Ahon kirjoitukset on aika masentavia. ja ikävä kyllä vaikka niistä suodattas puolet pois, niin siltikin masentaa ihan vitusti. Mä oon vaan väsyny vahtimestari, mutta mäkin taidan muuttaa Australiaan.

Ihan vitun masentavia uutisia.

Abdulahi Mohammed:
"Kun sataa ja on vihreää ja kamelit lypsävät maitoa, paimentolaisten ei tarvitse rehkiä. He keskustelevat ja rupattelevat ja pelaavat öisin pelejä. Mutta kun kuivuus koittaa, paimentolaiset työskentelevät ankarammin kuin yksikään ruotsalaisviljelijä varmistaakseen, että kamelit, lehmät ja vuohet selviytyvät aavikolla. Kun nämä ihmiset tulevat Ruotsiin, täällä sataa koko ajan - sosiaalitukia, lapsilisiä, asumistukia ja kaikkia muita tukia. Niinpä he käyttäytyvät kuten paimentolaiset silloin, kun sataa ja on vihreää: istuvat ja ottavat rennosti. Ja täällä Ruotsissa voi ottaa rennosti ympäri vuoden, istua kahvilassa ja rupatella. Kun asiat ovat näin hyvin, miksi mennä töihin?"

Niin, onpiko tuossa nyt tyhmä se joka vastapalveluksetta antaa vai se joka sen kiittämällä (lue: kiittämättä) ottaa?

Noi Halla-Ahon kirjoitukset on aika masentavia. ja ikävä kyllä vaikka niistä suodattas puolet pois, niin siltikin masentaa ihan vitusti. Mä oon vaan väsyny vahtimestari, mutta mäkin taidan muuttaa Australiaan.

Pelottavaa tässä on lisäksi se, että noita tekstejä on aika vaikea teilata rasistisena vinkumisena. Siellä on pelottavan hyvät lähdeviittaukset.

Nyt vaan pitäisi masentaa ihmisiä lisää ja luetuttaa noita tekstejä mahdollisimman monella. Ehkä sitten jossain vaiheessa asiat muuttuisivat parempaan suuntaan.

Huumorilla on otettava jo oman jaksamisen ja mielenterveyden kannalta.;)

allah_action_figure.jpg

Sama juttu. Masentaa, ahdistaa, vituttaa, raivostuttaa. Mutta pakko vaan lukea, ja yrittää saada mahdollisimman moni muu lukemaan myös. Usko Suomen valtioon siinä menee, mutta parempi niin, kuin että kävelisi muiden mukana sokeasti jyrkänteeltä alas kuin joku vitun sopuli.

Monikulttuurisopuli. Lol.

Eeh, termi monikulttuurisopuli on oikeastaan aika iskevä...

Onko muuten kenelläkään tietoo paljonko HA:n sivuilla käy lukijoita? Pitäs itsekin vaan suositella ihmisille et lukee noita juttuja, jotenkin nää asiat vaan on aina vaikee ottaa puheeks. Jos ei pidä esim islamista niin tiedätte kyllä mikskä ollaan leimaamassa. Musta muuten tuntuu et nyt on joku ihme villitys meneillään et halveksutaan suomalaisuutta ja länsimaalaisuutta ylipäätään. Ja jos olet isänmaallinen niin olet juntti. Vasemmisto "älyköt" terroristi huiveineen, just joo. Mä vaan toivon et vältettäis noi ongelmat mitä on esim. lontoossa. Helvetin kamalaa luettavaa. Mua vituttaa koko islam päivä päivältä vaan enemmän. Jaksan kyllä uskoo että täällä herätään tarpeeks aikaisin ja tunnustetaan että hommat kusee ja asialle tehdään jotain. Toivottavasti en ole väärässä.

Jep jep, yhden ihmisen olen jo omassa lähipiirissäni saanut tutustettua halla-ahon kirjoituksiin ja avaamaan silmiään, ja näin ollen haastan kanssapakkislaiset tyrkyttämään halla-ahon tekstejä lähipiirilleen. Ne kuitenkin on fiksusti kirjoitettu totuutta vääristelemättä, ja myöskin ilman suunsoittoa. pysäytetään tämä tuomionpäivän juna ennenkuin on liian myöhäistä.

Back
Ylös Bottom