Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sama suomex (huomatkaa katu-uskottava kirjoitustyyli.)

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...lausunnoista+kohua+Britanniassa/1135231119861

Niin ja huomatkaa Hesarin viittaukset Alzheimeriin ja Skitsofreniaan. (Hesari muuten sensuroi aika kovalla kädellä tuon uutisen kommentointia)

Tuo sama asia on tullut esille jo niin monessa yhteydessä, että mielestäni siinä ei ole enää mitään epäilyksen häivääkään.

Olisiko Indicalla tai jollain muulla linkkiä johonkin hollannin tai belgian monikulttuurisuus kriittiseen blogiin? siis sellaiseen joka listaa näitä rikastuttamistapahtumia. Sattuneista syistä kun ko maiden tilanne kiinnostaa erityisesti. Saa olla siis myös muulla kuin engalnnin tai suomen kielellä kirjoitettu.
http://www.brusselsjournal.com

mä oon tota brusselsjournalia ite lueskellut pääasiassa.

video poliisiasemalle hyökänneestä marokkolaisesta (hollanniksi) http://www.geenstijl.nl/

tuol on hollannistaki asiaa.

Hei Fifty
No voi voi jos ei herra älynväläys ymmärrä että ihmisiä suomesta on voinut joskus asua jopa lontoon kaltaisessa kaupungissa.
Onko sunkin naises lähteny tummemmille vesille.

Monesti rasistit on niin järkyttävän rumaa ja yksinkertaista sakkia,
että ei niistä ikinä ole kukaan priimatussu kiinnostunut. Joutuu aina tyytyyn siihen lehmään minkä sattuu säkällä saamaan.
Ei Käy kateeks. Kai tässä on väkisinkin surullinen kun katselee näitten toimintaa...... ja ja näitten kohtaamisia vastakkaisen sukupuolen kans heh heh. On se näky kun joku nesteinen juntti tulee sen pettävän lihavan lehmän kanssa vastaan. Kai siinä rupeaa ihmisluonto vihaamaan jotain. Jes Alynväläykset.

Nuff said. :D

Suosittelen seuraavaksi asuinpaikaksi Johannesburgia, se voi selkeyttää ajattelua.

Nimimerkillä kokemusta on. ;)

Oho! kuulostaa hassulta, mutta musta ajatus Etelä-Afrikassa asumisesta oisi kiehtova..

Ei, ei mulla ole sadomasokistia taipumuksia, en halua tulla tapetuksi raiskaamalla, ei, vaan jotain siinä silti on..

Puhuks hyvää Afrikaansia?

Nii ei siel wassenaarissa kauheest ählyi nää

.. Eikä senkoommin liiemmin Scheveningenin rannalla vrt hollands spoorin lähialueille tai vaikka Moerwijkiin tai sitte sinne Haagin viimekautisen futisstadionin lähialueille. Se turkkilaistori on jo jotaa iha vitun kuumottavaa, siel tasan varmast oot ainoa valkoinen.

Varmast noi hollannin viherpiipertäjähumanistiset rikkaat eukot ei ite asu missään maahanmuuttajien kansoittamassa lähiössä, tai sellasen lähelläkään

R-damissaki noit värillisii ja musui on iha vitusti. sanoisimpa että häiritsevästi liikaa.
Haagissa kans. Damis on tietty paljon, mut siel on nii paljo turistei ettei tohon sellaa keskustas kiinnitä huomioo.

Amsterdamis ol kevääl hyvä kuningattarenpäivänä ku käveltii siin yhtä siltaa ylitte, ja kaikki jotka siel on sillo ollu tietää mite vitusti siellä on porukkaa jokapaikassa, ni siel työns joku iso naapuri kätesä suoraa jonku vähän vanhemman edessä yksinkulkeneen blondin hameen alle, ilmeist ja hätäännyksestä päätellen suoraa pi****n, ei siin mitää, vitullises väkijoukos ei ollu mitää mahollisuuksia puuttua kenenkää 3m siit kauempaan olleen siihen, mut ei se ketää kiinnostanu, ite näin varmaa 10 m päästä.

Sellain perus mustanmiehen iskutaktiikka:curs:
Mä en ole ikinä Haagissa asunut, mutta siellä tulee käytyä aika usein. Kyllä tuolta Scheveningenistä saa hakemalla hakea jotain turkkilais-, marokkolais- tai surinamilaiskämppää eikä taida siltikään löytyä. Hollands Spoorista kun lähtee Damin suuntaan, niin taitaa kyllä saada ihan riittävän annoksen monikulttuurista säpinää ja vähän väriä elämään. Tai näin ainakin oli kun mun kaveri asu pari vuotta sitten Voorburgissa ja sinnekin saakka riitti aina välillä tota rikastuttajaa. Nyt taitaa Voorburgissakin alkaa olemaan jo enemmän noita iloisia kulttuurinrikastajia. Ne hollannin viherpipertäjä multikultit ei edes mene noille maahanmuuttajien alueille...ne raiskattaisiin siellä ja ne taitaa tietää sen.

Rotterdam on sitten mun mielestä se oikea multikultin onnela. Jos sielläpäin liikutte, niin hengailkaa hetken aikaa Binnenwegpleinillä ja katelkaa ympärillenne...viikolla tuolla ei paljon valkoisia näy kun ilmeisesti ne tylsät taikinanaamat joutuvat olemaan töissä. Toista se on katukuvaa elävöittävillä ja värittävillä kultamunilla, jotka osaavat elää. Vielä kun osaisivat hollantia tai edes englantia. Kuumottavin tilanne mihin ite tuli jouduttua kun menin elämäni ekaan Feyenoordin matsiin fillarilla. Menomatka oli ihan ok...kattelin vaan, että onpas paljon mustia ihmisiä ja onpa täällä likaista. Takaisin tullessa kuumottikin sitten vähän enemmän enkä viitsinyt pysähdellä liikennevaloihin kun kultamunia oli vähän turhan paljon liikkeellä ja ne huuteli tappavansa mut kun saavat kiinni.

Alkaa kyllä hollantilaisillakin läikkymään yli vaikka suvaitsevaista sakkia ovatkin. Se suvaitsevaisuus on vaan yleensä sitä, että niin kauan kuin ulkopuolisille ei tule haittaa, niin saat tehdä melkein mitä tahansa haluat. Nämä marokko/turkki/surinam yms. porukat on häirinny kaikkia jo useamman vuoden ja siitä porukat ei oikein enää tykkää. Jossain damissakin kun istut terassilla ja ohi kävelee jotkut viidakkoveljet jointit sauhuten, niin kommentit on aika raakoja. Näköjään osa on edennyt tekoihinkin, mutta mä en ole kuullutkaan tosta Rinie Mulderin tapauksesta ennen kuin luin siitä tältä foorumilta, eli tiedotusvälineissä on näköjään sen verran tiedostavaa porukkaa, että sensuuri toimii.

Mä en ole törmännyt yhteenkään hollantilaiseen mulku-kriittiseen nettisivustoon. Noiden eri lehtien artikkelien yhteydessä on kyllä aika paljon kommentteja mitkä eivät ole kovin maailmaa syleileviä. Tosta Brussels Journalista en oikein tykkää kun toi sivusto ei oikein tue mun arvomaailmaa. Jotain hyviä artikkeleita sieltä löytyy, mutta jotenkin jenkkijutuilta ne välillä vaikuttaa.

Mä en ole ikinä Haagissa asunut, mutta siellä tulee käytyä aika usein. Kyllä tuolta Scheveningenistä saa hakemalla hakea jotain turkkilais-, marokkolais- tai surinamilaiskämppää eikä taida siltikään löytyä. Hollands Spoorista kun lähtee Damin suuntaan, niin taitaa kyllä saada ihan riittävän annoksen monikulttuurista säpinää ja vähän väriä elämään. Tai näin ainakin oli kun mun kaveri asu pari vuotta sitten Voorburgissa ja sinnekin saakka riitti aina välillä tota rikastuttajaa
Rotterdam on sitten mun mielestä se oikea multikultin onnela. Jos sielläpäin liikutte, niin hengailkaa hetken aikaa Binnenwegpleinillä ja katelkaa ympärillenne..

Kyl Haagis siel Hollands Spoorin Rotterdaminsuuntaa puolelta, mis on esim Zuiderpark ja se Transvaalin kaupunginosa, ja sitte Moerwijkin rautatieaseman alueelta löytyy kans sellasta multikulttuurisuuden ihanaa autuutta että mua ei sinne sais kyl asumaa edes itse perkele. Imo sinne Damiipäin ei ees oo paha:) Onhan se rähjäsenolosta vähän. Samoin Hs.sältä keskustaan missä on välissä sellanen ählämikeskittymä, ja varsinkin sen krhm toisen prostituioitualueen lähistö.. Muutenkin ihan multikulttuurisuuden huipentumia noi huo.. anteeksi emansipaatiopuutteiset naisraukka-alueet.

Enkä sen koommin mielellää menis töihi haagin lorenzpleinin Albert Heijniin, sennäköstä asiakaskuntaa että varmaa se pulju ryöstetää tyylii kerta kuukautee.

Yleesäki Haag on niin kulttuurinrikkauden tyyssija että sinne kannattais kaikki viherpiipertäjät suomesta asuttaa nyt ensalkuu puoleks vuodeks kattelemaa eksoottista värinää.

Ja onks se Binnenwegplein kenties lähellä Rotterdamin Centraalia, siitä Centraalin eestä suoraa etee sitä katua joka menee pitkittäin eteepäin (kun Weena tjsp menee poikittain aseman edestä), ja sitte oikeelle sellasen ranskanperunakojunluota? ja siin on aidattu puisto heti alkupäässä vasemmalla? Sellaa et ne pilvenpiirtäjät jää taakse?

jos se on se, ni kyl siin on kanssa ihanan kulttuuripitoinen ja onnellinen kadunpätkä. tosi lovelyä. suoraasanoen wonderlijk!

edit
28-04-07_1428.jpg
onks toi se binnenwegplein?

Ja onks se Binnenwegplein kenties lähellä Rotterdamin Centraalia, siitä Centraalin eestä suoraa etee sitä katua joka menee pitkittäin eteepäin (kun Weena tjsp menee poikittain aseman edestä), ja sitte oikeelle sellasen ranskanperunakojunluota? ja siin on aidattu puisto heti alkupäässä vasemmalla? Sellaa et ne pilvenpiirtäjät jää taakse?

jos se on se, ni kyl siin on kanssa ihanan kulttuuripitoinen ja onnellinen kadunpätkä. tosi lovelyä. suoraasanoen wonderlijk!

edit http://koti.mbnet.fi/vellu77/28-04-07_1428.jpg onks toi se binnenwegplein?
Toi Binnenwegplein on Beursin metroaseman kohdalla. Siinä aukion reunalla on esim. Media Markt ja Lijnbaan lähtee siitä pohjoiseen. Lijnbaan on siis se kävely-/ostoskatu. Toi kuvan katu näyttää kyllä melkein miltä tahansa Rotterdamin kadulta. Tai parhaiten tommosen voi bongata R'damin rautatieaseman pohjoispuolelta, Maasin eteläpuolelta. Yllättävän hyviä bongauspaikkoja löytyy myös Kralingen nimisen alueen länsiosasta mikä on ehkä paremmin tunnettu ns. parempana alueena ja opiskelijoiden majapaikkana, mutta "iloista" ja eläväistä värinää löytyy enemmän kuin tarpeeksi.

No minä asustelen nykyään pohjoisessa pikkuisen kaupungin ulkopuolella ja täällä on rauhallisempaa ja töihin alle 4km fillarilla.

EDIT: Hehee...ehkä se on vaan toi KFC tossa kuvassa mikä vetää noita väriläiskiä puoleensa:D

;) En mä sit oo siellä käyny, kai. Ellei siel Lijnbaanilla oo Zaran kauppa, ja sitte sellanen tavallaa kuopassa oleva ostostsydeemi mis on kauppoja. Sellases ostospaikas mis on eri kauppoja ja mäkki, oon käyny kyl pari kertaa.

onks siel Kralingenissa vielä ne nenänuuskatuulimyllyt pyörimässä? http://www.snuifmolens.nl/ kaikille kyseisen tavaran ystäville tuttu De Kralingse nenänuuska tulee sielt..

Jotenki R-dam on masentava paikka imo.

;) En mä sit oo siellä käyny, kai. Ellei siel Lijnbaanilla oo Zaran kauppa, ja sitte sellanen tavallaa kuopassa oleva ostostsydeemi mis on kauppoja. Sellases ostospaikas mis on eri kauppoja ja mäkki, oon käyny kyl pari kertaa.

onks siel Kralingenissa vielä ne nenänuuskatuulimyllyt pyörimässä? http://www.snuifmolens.nl/ kaikille kyseisen tavaran ystäville tuttu De Kralingse nenänuuska tulee sielt..

Jotenki R-dam on masentava paikka imo.
Ja nyt vasta kerrot...onneks kohta loppuu työpäivä, niin voin polkaista hakemaan nenänuuskaa. Mä oon fillaroinu noiden tuulimyllyjen ohi varmaan tsiljoona kertaa, mutta en ole koskaan käyny sisällä.

Se kuopassa oleva ostoskatu on eri asia...mutta kyllä sekin ostoskatu riittää oikein loiostavasti eri kulttuureista nauttimiseen. Toi taitaa olla se ostoskeskusta, mutta ei kannusta hengailuun niin paljon kun penkkejä on paljon vähemmän.

Rotterdam jakaa mielipiteitä aika hyvin ja eihän se tosiaan ole Hollannin nätein kaupunki, mutta minä tavallaan tykkään tosta kylästä ja työmahdollisuudet ovat aivan loistavat.

De kralingse Latakia ao1860;)

En kyl oo itte käyny kyseisil nuuskamyllyillä..

On kyllä kovasti suunnitelmissa muuttaa takas hollannin suuntaan.. mitä yhen vuoden kokemusta on maasta, niin kyllä mä mieluummi hollannissa aikani vietän ku suomessa. kaikesta huolimatta. Ite kyllä Hollantilaisista pidän, ei siinä mittää. Kyl sellaa saksa-hollantisuunnalle pitäis raahautua itse kunkin. hieno maa. Pitää kyllä kesällä sitte viimestää lähtä kauppakorkean hakujen jälkee lomailemaan Saksaan ja Hollantiin, Kyl mä Hollantiiki paprut aattelin laittaa ei sen puoleen.

Aah! Kaveri tuli viime perjantaina Saksasta useamman kuukauden komennukselta paperikoneita asentamasta. Ja toi purkkitolkulla sweet, sweet nenänuuskaa! Kunpa tätä ihanuutta saisi vielä Suomestakin... :kuola:

Indica tuohan tuliaisiksi, kun tulet kotopuoleen visiitille!

EDIT: Hehee...ehkä se on vaan toi KFC tossa kuvassa mikä vetää noita väriläiskiä puoleensa:D

:D Vaviskaa kanat!

Sä tykkäät nenänuuskasta iha oikeast?

lol.. ohna se tosi mahtavaa aamusin heti ku herää ku väsyttää, mutta mulla se käy särkee heti vetäsynjälkee iha kivasti päähän. Tykkään paljo paljo enemmin ihan tavallisesta ruotsalaisesta nuuskasta..... Röda lacketin voittanutta.. no Ettani pääsee lähelle, eikä Generalkaa pahaa oo.. Skrufii en oo kokeillu valitettavasti..

nenänuuskaa Saksasta ostin keväällä, Se Gletscher's prise on iha jees khyl..

Kehitysavusta, eli ensi vuonna 830 miltsiä ja 8v päästä 1.5mrd hukkaan heitettyä rahaa.

Katsokaa kyseisestä aiheesta keskimääräistä korkeamman ÄO:n omaavan mosambikilaisen mielipidettä. Kohdasta 23 min eteenpäin.
http://areena.yle.fi/toista?id=872234

Edelleen on pakko näköjään kannustaa perussuomalaisia, muut eivät suoraan uskalla aiheesta puhua.

Eikös Ruotsin vangeista ainenkin yhteenaikaan jopa kolmasosa tai neljäsosa ollut suomalaistaustaisia maahanmuuttajia. Jotain tällaista legendaa muistan liikkuneen.

Eikös Ruotsin vangeista ainenkin yhteenaikaan jopa kolmasosa tai neljäsosa ollut suomalaistaustaisia maahanmuuttajia. Jotain tällaista legendaa muistan liikkuneen.

Jaa'a voi olla, nyt täytyy muistaa erottaa taustaiset ja ulkomaalaiset. Kuinkakohan paljon siellä vankiloissa nykyään on muslimitaustaisia ruotsalaisia verrattuna suoraan ulkomaalaisiin?

No, ehkä on parasta uskoa, että Ruotsissa on onnistuttu integroimisessa. Vaikken henk.koht. tähän uskokaan.

Joo, olivat hevoskaupoissa.

Jos manneihin viittaat, niin kyllä ne on pääosin ihan nämä 60- ja 70-lukujen ~200 000 etnistä siirtolaissuomalaista ja heidän ~250 000 jälkeläistään, jotka siellä ovat kunnostautuneet syrjäytymisessä ja rikollisuuden parissa. Eli melkeinpä puolisen miljoonaa suomalaistaustaista.
Menneinä aikoina oli tapana ruotsalaisissa lehdissä päivitellä suomalaisrikollisten tekosia "en finne igen". Suomalaiset olivat siellä suurinpiirtein vastaavassa maineessa ja asemassa kuin venäläiset ja virolaiset täällä.

Back
Ylös Bottom