Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Lehdessahan oli tassa jokuaıka sıtten kun se HIV-tartuttaja jaı kıınnı... Oli kerinnyt naiskennella jotaın 200 naisen kanssa... jokaısessa potentiaalısestı kuolemanvakava tautı seka estaa naiden seksuaalielamaa... Ei ymmarra miten tuokin saı 'tuosta vaan' kaadettua noın monta muijaa niin lyhyessa ajassa...

niin ja kyse oli neekerısta :/

tattikunkku on asian ytimessä. Astridin vaalikuvakin oli jo niin kuivakka, että vieläkin puistattaa.

Aika ahdasta on oskulla ajattelu, jos kaikkia afrikkalaisia sukujuuria omaavia pitäisi epäillä HIVistä. Muutenkin sukupuolitautien leviäminen on enemmän kiinni suomalaisten asenteista, kuin jostain marginaalisesta etnisestä vähemmistöstä. "Ei tartte kumia, kun on pillerit" - jiihaa ja lycka till!
JOO SUOMALAISEN VIKA!!!! MITAS EI KYSYNYT ONKO HIVIA PERKELEEN LORTOT

En ole tippaakaan seurannut Big Brotheria, mutta tänään Ilta-Sanomissa silmiini osui juttu talossa asuvasta puolineekeri Akista, jolla on kuulemma tapana heilua munasillaan pitkin taloa ja joka oli heti ensimmäisenä päivänä kehuskellut sadoilla seksisuhteillaan. Hyvin tämä Aki taas vahvistaa näitä stereotypioita seksuaalisesti holtittomista neekereistä, villeistä, joita vaistot vie. Mutta kuten tiedämme, Aki on vain yksittäistapaus, jota ei voi yleistää. Tiedostamaton ajattelija voisi tietysti ajatella, että Afrikan murheellinen HIV-tilanne voisi johtua miljoonien muiden "Akien" holtittomasta seksuaalikäyttäytymisestä, mutta kuten tiedostajat ovat meille kertoneet, syy HIV-tilanteeseen on Paavin.

Nyt en kyllä ihan näe tuota yhteyttä mitä suomalaisella Akilla on ihonväristään huolimatta tekemistä afrikkalaisten seksikäyttäytymisen kanssa.

Hämmentävää keskustelua, hämmennetään lisää:

Moniko jättäisi muijansa jos saisi tietää tällä olleen afrikkalaisia hoitoja takana?

Silläkö ne tädit niitä tänne haalivatkin? Paksun makkaran toivossa? Se selittäisi sen miksei oikeaa syytä ole koskaan kehdattu kertoakin. Astridillekin pitkää ja paksua patukkaa oikein olan takaa niin ei näytä sekään enää niin kiukkuiselta harpulta.

Maahanmuuttoa ajavien tahojen motiivit ovat aivan muualla.

"Once you go black, we don't want you back"

Moniko jättäisi muijansa jos saisi tietää tällä olleen afrikkalaisia hoitoja takana?

Minä. Ja näin olen itseni ilmaissut. Mutta sellaisten naisten kanssa en alunalkaenkaan alkaisi seurustelemaan. Etelä-Afrikkalaista mulattia olen kerran sutaissut, mutta sentään ymmärrän hävetä asiaa.

Kai sekin on sitten mun puolesta rasismia että ei sytytä noi mustat naiset sitten ollenkaan.. ne on jotenkin niin tyhmän näkösiä naamasta ja silleen.. en tiedä mikä siin on.

No ihan sama onko se amerikkalainen vai somali, en syty kun en syty.

EDIT: Niin siis, mustaihonen kumminkin.

Creepyshowta käy tässä sääliksi. Pidä ihmeessä linjasi ja poimi havannoistasi ja tilastoista aina vain ne jutut, jotka pönkittää valmiita asenteitasi.

Se mun heittomerkeissä ollut lausahdus on totta tutkimusten mukaan suomalaisten nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa: klamydiaa on nykyään enemmän kuin vielä esim. 10 vuotta sitten. Tällä ei ole mitään tekemistä afrikkalaisten HIV-kantojen kanssa. Sitäpaitsi Suomessa löydetyt HIV-tartunnat ovat tulleet viime vuosina pääosin lähialueilta idästä (Viro-Venäjä) ja Thaimaasta.

Minä. Oli sitten kuinka sovinistista, rasistista ja taantumuksellista tahansa, mutta jos eukko on käynyt karibian paratiisisaarilla poljettavana niin ovi on tuolla, valinta on joko kävellä tai lentää siitä suora-suuntauksella rappukäytävään.

Nykyinen lentäisi välittömästi, jos tälläinen tulisi ilmi.

Kyllähän tota joskus on tullut joiltain potentiaalisilta kysyttyä, ja erään kohdalla kyllä laski kiinnostukseni riman alapuolelle koska näin oli käynyt.

Yks muijan kavereista tuppaa kohdistamaan sekstailunsa lähinnä tummiin miehiin, ja syy on kuulemma ihan puhtaasti koko :D.

Heti lentäis ovesta ku nuorten keihäs. Pyrin kuitenkin jo ensi keskusteluista lähtien selvittämään, ettei niin ole käynyt. Eikä tarvitse olla mikään yön musta naapuri vaan ihan joku turkkilainen karvakäsikin riittää. :urjo:

Off-Topic, mutta kyllä mä dumppaisin muijan, jos sillä olisi "riittävän" monta hoitoa takana. Siihen lukeutuu afrikkalaiset, turkkilaiset ja suomalaiset amikset. Minkään ex-hoidon kansallisuuden perusteella en muijaa lähtisi taluttamaan kuistille, ellei kyse ole ollut jostain sosiaalitoimiston tapauksesta tjms.

Btw, mullakin on karvakädet..Se saa naiset syttymään.

Off-Topic, mutta kyllä mä dumppaisin muijan, jos sillä olisi "riittävän" monta hoitoa takana. Siihen lukeutuu afrikkalaiset, turkkilaiset ja suomalaiset amikset. Minkään ex-hoidon kansallisuuden perusteella en muijaa lähtisi taluttamaan kuistille, ellei kyse ole ollut jostain sosiaalitoimiston tapauksesta tjms.

Btw, mullakin on karvakädet..Se saa naiset syttymään.
Mites karvanen selkä:hyper:

Tunnen yhden mimmin joka on seurustellut useammankin tälläsen kebabäbläwäblän kanssa ja kyllä se psyykkeessä näkyy. Itelle en naista jottais jolla ollut naapuri tai muu vastaava kurakikkeli sängyssä.

No älkääs nyt. On tietty täysin oma valinta millaista naista katselee mutta tehdään nyt hieman pesäeroa muutamiin asioihin. Jos jollakin naisella on kaveriporukan piirissä tumma kaveri joka on koko ikänsä asunut suomessa eikä eroa, ihonväriä lukuunottamatta, muista mitenkään, niin ei kai se kauhean tuomittavaa ole jos näillä syntyy suhde. Siinä ei kummallakaan ole kai mitään tekemistä sen asian kanssa, että toinen on eri värinen.

Aivan eri asia on juuri nämä ihmiset joilla on lähes pelkästään toisenvärisiä kumppaneita ja mahdollisesti useita kaatuneita liittoja ja muksuja ties kenen kanssa. Jos sitä toista on pakko kokeilla pelkästää värin takia niin mielellään sitten pitää sen tiedon aivan omanaan. Vai moniko suomalaisista ukoista tunnustaa suoralta kädeltä tulevalle vaimolleen käyneensä polkaisemassa thaikun reissullaan Nam-Joota tai Keniassa Gnahb'za:ta?

Eri asia on tietty jos on ollut suhde mutta polkaisuja kai ei kaikki puhele (osa kyllä ja tiedän sen). Ne henkilöt joita tässä ketjussa usein käsitellään on kuitenkin täysin eri luokkaa ja eri arvoryhmää yhteiskunnalle kuin ne joista osa saattaa puhua.

Olen useita kertoja tuonut ketjussa esiin sen, että pitää pystyä erottamaan juuri se paljon pelätty ja pelättävä ryhmä ja sitten se loppuryhmä josta ei tarvi erikseen alkaa miettimään mitä pahoja ehkä joku tekee. Väliin mahtuu tietenkin paljon harmaata massaa josta vaikea sanoa kumpaan kuuluvat. Mutta erikseen silti pohjasakka ja ihmiset, Ok?

Back
Ylös Bottom