Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hävettääks suo koskaan tommosen paskan postaaminen?

Sana koskaan tekee kysymyksestäsi oudon, koska olen postannut palstan historiassa vain kaksi tuollaista kuvaa.
Oletan kuitenkin sinun olevan vain niin tyhmä, että et osaa muotoilla kysymystäsi oikein joten vastaan vaikka näin.
Mielestäni kuva oli traagisella tavalla hauska ja se osui aika hyvin ketjun aihepiiriin joten en näe mitään syytä häpeämiselle.
Jos sinä et sitä ymmärrä niin se ei oikeastaan kiinnosta minua yhtään.

Muslims may become majority in Germany by 2046

Nämä aikataulut on kyllä aika huimia.

Huimaa on, että noista luvuista ei käydä minkäänlaista keskustelua politiikan tai median taholla. Kyseessä on kuitenkin tosiasia, joka tulee tapahtumaan ilman suuria muutoksia. Ainot, jotka asiasta vääntävät, ovat tällaiset nettikeharit, kuten sinä ja minä.

Huimaa on, että noista luvuista ei käydä minkäänlaista keskustelua politiikan tai median taholla. Kyseessä on kuitenkin tosiasia, joka tulee tapahtumaan ilman suuria muutoksia. Ainot, jotka asiasta vääntävät, ovat tällaiset nettikeharit, kuten sinä ja minä.

Noista luvuista keskusteleminen median taholla aiheuttaisi varmaankin myös rasismin kasvua...? En tiiä, mutuilua.

Noista luvuista keskusteleminen median taholla aiheuttaisi varmaankin myös rasismin kasvua...? En tiiä, mutuilua.

Mitä on rasismi?

Sitäkö ettei halua eurooppaa muslimien hallintaan:dance:

Noi asiathan pitäisi nostaa asiallisesti tapetille joka mediassa, ja analysoida, onko tuo kehitys se suunta mihin eurooppa haluaa sen menevän.

Sana koskaan tekee kysymyksestäsi oudon, koska olen postannut palstan historiassa vain kaksi tuollaista kuvaa.
Oletan kuitenkin sinun olevan vain niin tyhmä, että et osaa muotoilla kysymystäsi oikein joten vastaan vaikka näin.
Mielestäni kuva oli traagisella tavalla hauska ja se osui aika hyvin ketjun aihepiiriin joten en näe mitään syytä häpeämiselle.
Jos sinä et sitä ymmärrä niin se ei oikeastaan kiinnosta minua yhtään.

Onkos se jotenkin kieliopillisesti väärä vai mitä vikaa siinä on?Jo se että on postanut yhden tuollaisen kuvan vaikka kuinka selittelisi tekee ihmisestä ääliön.

Noista luvuista ei puhuta koska vallitsevan ajattelutavan mukaan Suomen väestön vaihtuminen muualta tuotuihin ja Islamin nousu valtauskonnoksi eivät ole ongelmia vaan pikemminkin toivottava asiaintila.

Ehkä kalifaatille pitäisi luovuttaa maata, vaikka koko pääkaupunkiseutu. Mutta raja muuhun Suomeen kiinni. Pian loppuu taikaseinästä raha, kun demografia ja ideologia tekee tehtävänsä.

Ja Tampereesta pääkaupunki, tietysti.

Jo se että on postanut yhden tuollaisen kuvan vaikka kuinka selittelisi tekee ihmisestä ääliön.

Eihän tuossa kuvassa kovinkaan mönkään menty? Vähän kärjistäen tietenkin, mutta kyllä siellä totuuden siemenkin on.

Ääliömpää on Suomalaisena puolustella näitä vitun mokkamunia. Pardon my french.

Siis tosiasioista puhuminen ja tiedon lisääntyminen aiheuttaa rasismia? Mä kun luulin, että rasismi perustui ennakkoluuloille.

Siis tosiasioista puhuminen ja tiedon lisääntyminen aiheuttaa rasismia? Mä kun luulin, että rasismi perustui ennakkoluuloille.

No juurikin noin. Jotkut tajuavat asiat eritavoin. Jos telkkarissa sanotaan, että muslimit tulee niin joku tajuaa sen väärin. Telkkari laitetaan kiinni ja sitten kirotaan metrossa kun nähdään "vääräuskoisia".
Tieto lisää tuskaa.

Rasistinen totuuskin on rasisimia ja siitä on vaiettava.

Luulisi saksalaisten sisuuntuvan jälleen 2030-luvulla sadan vuoden nössöilyn jälkeen ja ajavan ählämit huit-helvettiin Euroopasta. Tai sitten laittaisivat ne sonderkommandoiksi viettämään leiri-elämää, sekin olisi hyvä vaihtoehto

Viimeksi muokattu:
Jo se että on postanut yhden tuollaisen kuvan vaikka kuinka selittelisi tekee ihmisestä ääliön.

Ei muuten tee, sinä voit olla sitä mieltä mutta sillä ei nyt ole mitään väliä.

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=3045&Itemid=38

Tämä on taas tätä, kaikki maahanmuuttajat ovat kätevästi niputetty yhden sanan taakse.
Jos minulta kysytään, että hyväksytkö maahanmuuttajan naapuriksi tai työkaveriksi niin vastaan tietenkin, että kyllä.
Tahtoisin kyllä mielelläni tietää, että onko kyseinen maahanmuuttaja sosiaalituella elävä somali vai saksalainen insinööri.
Tosin tuossa mainittiin sana erirotuinen mutta se ei ilman tarkempaa määrittelyä muuta asiaa mitenkään.

Back
Ylös Bottom