Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Aikamoista menoa?

On se. Yksi mun kaveri asuu e-afrikassa, hienolla vartioidulla alueella. Ei pitäisi olla ongelmia, mutta siltikin hänenkin asuntoonsa on murtauduttu 5 kertaa. Sanoi että siinä on vaan esitettävä nukkuvaa vaikka hereillä olisikin. Muuten menee henki. Murtautujista vaikea antaa tuntomerkkejäkään, kun pimeässä näkyy vain verestävät valkuaiset ja kellertävät hampaat...

"jew inspired liberals have unleashed a subhuman parasitic predatory Negro plague of rape and murder" :D Hjuumormiehii!

What a pussy. Mun Afrikan-talossani oli oma vartija pihalla, kaksi koiraa, hälytysnapit sisällä ja kaikissa ovissa ja ikkunoissa teräksiset kalterit ja Abloy-riippulukot. LA-radio ja oma generaattori. Piharakennuksessa nukkui puutarhuri jolla oli keihäs!

Ja se oli yksi Afrikan rauhallisia maita.

De La Rey

Buurimusiikkia afrikaansiksi..

Kuulostaa aika hmm.. mielenkiintoiselta nykyeteläafrikka.

Serkku siel ol viime talvena aika pitkään. jonku pari kuukautta. ja se sano et kertaakaan ne ei uskaltanut mennä koko aikana kaupungille, vaa ne hengaili sen isännän talon uima-altaalla kapkaupungissa. Se oli siel jonku sen englantilaisen kaverin poikaystävällä, joka on etelä-afrikkalaisia.. niitä oikeita, ei tummia. .Serkkuha asuu Englannissa ite. Siel on sen mukaa iha ok-meininki, mut Etelä-Afrikka ol jotaa iha muuta..
Pari Buurimuijaa ite tapasin Hollannissa tossa talvella. Ihan tosi ihkui tsiksei ne ol, ol tullu aupaireiks pois sielt, ja kyl neki aika hurjii juttui kerto, ku siin illan vietin kahen sellasen kanssa. ihania ihmisiä. tulin kyl hyvin juttuu niitten kanssa, ku mä oon aina tykänny buureista itekki. hienoa porukkaa..

Ois kiva lukee tosta eteläafrikan miehestä enemmänki:)

Keksinkin tässä itselleni uuden harrastuksen: alan piirtää Muhammed-pilakuvia!

Sitten voin esitellä niitä pöytälaatikostani ja tuntea itseni suureksi rikolliseksi ja profeetan pilkkaajaksi.

Edit: tunnen jo, kuinka joku Muqhb-al-Azaarin pyhät taistelijat-järjestö jäljittää parhaillaan ip-osoitettani...

Mitämitä, ketju hävinnyt etusivulta...joutuu kai sit laittaa taas uusimman yksittäistapauksen.

Kai tässä pitää alkaa kantamaan ysimillistä mukana. Sillä kai somalikin rauhoittuu.

Taas on vedetty herneet nenään. Kyllä sitä voi iso määrä ihmisiä suuttua pienestä asiasta.
ähläm,sähläm

Pääministeri Reinfeldt asettui aikaisemmin tänään sananvapauden kannalle, joskin hän vakuutti Ruotsin olevan maa, jossa sekä kristityt että muslimit elävät sulassa sovussa ja yhteisymmärryksessä.

Tämä itselleen valehtelu alkaa saada jo neuvostoliittolaisia piirteitä...

2tuhatta postausta olen mieheltä lukenut. Ei ole huumorimiehiä ja syystä. :rolleyes:

Kuten sanoin;

Niin, EA on tuttu ihan ensi käden kautta ja tiedän kyllä ihan tarpeeksi valkoisten joukkopaosta ja sen motiiveista. Sukeltelin Namibiaan muuttaneiden buurien kanssa ja lapset oli samoissa kouluissa. Koko eteläisessä ja itäisessä Afrikassa törmäsi koko ajan valkoisiin expatteihin jotka olivat lähteneet pakoon uutta hallintoa, tai oikeastaan rikollisuutta. Ihan itsekin pääsin lyömään painiksi katurikollisten kanssa, mutta en sentään Jo'burgissa. Silloin olisin varmasti päätä lyhyempi. Naisia tuntui erityisesti ahdistavan seksuaalisen väkivallan pelko, ja ymmärrän miksi.

Huumoriksi lasken tuon asenteen "juutalaisten inspiroimat liberaalit." Jos lauseen humoristisuus menee ohi, unohda koko juttu.

Niin, EA on tuttu ihan ensi käden kautta ja tiedän kyllä ihan tarpeeksi valkoisten joukkopaosta ja sen motiiveista.... Naisia tuntui erityisesti ahdistavan seksuaalisen väkivallan pelko, ja ymmärrän miksi....

Sano ihan lonkalta, että kumpi on tälläiselle orijia ikinä pitämättömälle valkoiselle (anteeksi) ihmiselle parempia maa.

Mustien johtama tai täysin mustista vapaa?

Johan Zimbabwe osoittaa meille, kuinka toimiva afrikkalainen musta demokratia saadaan nopeasti aikaan, kun vain valkoisesta riistohallinnosta maaomistuksineen on ensin päästy eroon.

Sano ihan lonkalta, että kumpi on tälläiselle orijia ikinä pitämättömälle valkoiselle (anteeksi) ihmiselle parempia maa.

Mustien johtama tai täysin mustista vapaa?

Mustien johtamaan maahan muuttaminen on oma valinta.

Täysin mustista vapaa maa on fantasiaa, tosin Grönlannista saattaa sellainen löytyä.

Mulle sopisi parhaiten tämä nykyinen järjestely: suomalaisten leikisti johtama maa, jota oikeasti pyörittävät markkinavoimat, ja jossa mitään vähemmistöjä ei pyöri riesaksi asti. Nyt näyttäisi siltä että joistakin vähemmistöistä on tullut jo riesa, joten toimin asiaintilan korjaamiseksi pikaisesti mutta rauhanomaisesti.

Jotta tällainen savolainen kieroiluvastaus tällä kertaa. :kippis1:

Ajattelin laittaa tällaisen toisesta foorumista. Etelä-Afrikkalainen kertoo kotinsa turvajärjestelmistä.
Kuulostaa uskomattomalta, mutta mies laittoi höysteeksi kuvia itsestään, lapsistaan, rotikoistaan ja talostaan. Aikamoista menoa?

Tästä sen verran, että tuli asuttua RSA:ssa pari kuukautta vuonna -99. Homma oli jo silloin aikalailla kuvailtua. Olisi liian masentavaa nähdä se nykyään. Kymmenen vuoden sisään Zimbabwen tasolla. Sanokaa minun sanoneen.

Buurin pulinoista vielä:

Schools and public places in SA would have replicas of limpet mines and common detonating devices so kids would recognise them. These are gone now.

Minä ainakin olen nähnyt julkisilla paikoilla miinojen ja kranaattien tunnistustauluja ja pommipeitteitä. Näyttivät olevan ex-soviet malleja, tai ehkä SANDF:n käyttämiä kopioita.

Back
Ylös Bottom