Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mikä ihmeen vimma ajaa miestä tällaiselle ristiretkelle monikulttuurisuuden puolesta? Empatia afrikkalaisia kohtaan? Huoli Suomen näivettymisestä omaan sisäsiittoisuuteensa? Kivat lehtiartikkelit afrikan ihmeistä?

Luin eilen Halla-Ahon vieraskirjaa ja siinä oli puettu sanoiksi se minkä olen itse pähkäillyt olevan pääsyynä. Lainaan sen suoraan. Kirjoittaja tuskin pahastuu.

Mainio kommentti, repesin. Jatkan ajatustasi: Meillähän on suorastaan velvollisuus vittuilla Bushille jos meinaa uida kuin kala vedessä seurapiireissä. Tarkoitan, että jos nuori mies meinaa saada pimpsaa illanvieton päätteeksi, on paras tietää, kenelle vittuilee. (Anteeksi freudilainen lipsahdus)

Kuontalo saa olla vaikka minkälainen, niin kyllä heruu jos osaa oikeanlaiset kommentit. Uskoisin, että ainakin nuorten miesten toimintaa ohjailee 90%:sesti seksi. Sen yhden kuolleen kissan päälle runkkaavan ääliön ainoa motiivi lienee keskimääräistä isompi penis. Hänellä tuntuu olevan tarve esitellä penistään teoksissaan, koska vain siinä hän voi päteä,kun pääsee esittelemään fallostaan suurelle yleisölle. Kun muulla tavalla yleisön kiinnostus ei herännyt, piti tapaa kissa. Nyt videon nähneet kaikki tuntevat hänen peniksensä. Kissan tappamiseen liittyvä kauhistelu tuottaa runkkarissa suunnatonta mielihyvää, koska mielikuvitus kääntää kauhistelun koskemaan omaa penistä. Juuri siksi kauhistelusta saa erittäin kovat värinät nivusiin.

70-luvun taistolaisliike veti nuoria miehiä puoleensa seksin voimalla. Make love not war oli sen ajan iskulause.

Pahoin pelkään, ettei näitä opportunisteja kiinnostakaan mikään muu kuin pimpsa. Argumentointi on hyödytöntä, koska jos onnistutkin vetoamaan tällaisen henkilön järkeen, he välittävät pimpsasta, ja sen menettämisen ikävästä olotilasta enemmän kuin totuudesta. En väitä, että heidän ajattelunsa olisi kaikilla tasoilla seksiin perustuvaa, mutta hyvin pitkälle se sitä alitajunnassa on. Juuri tämän vuoksi vanhemmat, jo vakiintuneet miehet omaavat kypsempiä ajatuksia ja näkökantoja, koska he eivät enää vapailla markkinoilla juokse pillun perässä.

Opi perusasiat- kurssi on vasemmistonuorten järjestämä kurssi, jossa tytöt ja pojat yhdessä tutustuvat pinaviheraatteeseen kiireettömässä leirikeskusympäristössä. Disko noissa paikoissa on ehdoton must iltaisin, ja pariutuminen enemmän kuin toivottavaa.

http://www.vasemmistonuoret.fi/uutiset/2004/joulukuu/20041220_opiperus.html

Jussin yhdessä kirjoituksessa luki puolestaan, mikä osuus naisen seksuaalisuudella on asian kanssa. Näin tamperelaisittan voisi pelkistää, että mustamakkarahan se. Siis alitajuisesti.

9. heinäkuuta 2007 21:05:20

Eli mikäli tuttavapiiriin kuuluu vain rastatukkaisia animalia-aktivisteja on parasta osata oikeat mielipiteet jotta irtoaa. Tsekatkaas toi linkki quotessa. :D
Löytäisikö joku tuon tekstissä mainitun H-A:n kirjoituksen aiheesta?

VanhaAKV, KekkuliAKV, TaivaanKukkeli.

Henkilökohtainen suosikkini on tuo viimeinen :lol2:

Nuo päivämäärät olivat vain lopullinen varmistus; monet pienet ja ehkä isommatkin asiat kertovat asioiden todellisen laidan. Esimerkkinä:

Ihan sama enää. Mä nyt alunperin kyseenalaistin että Helsingissä olisi erityisen turvaton olotila. Ja samaa mieltä olin New Yorkista. Huomaan että olin väärässä ja pyydän anteeksi.

Tänne saakka oikein huokui (AKV:n) ystävälliset eleet ja vilpitön anteeksipyyntö. Olo oli heti tuon viestin jälkeen parempi. :love:

Mutta kaveri yrittää koko ajan muuttaa kirjoitustyyliään ettei päästäis jyvälle. On meinaan oppinut jo jättää :)-hymiön perästä pois kun viljelee "te ette tiedä mitään, minä tiedän kaiken" -aivopierujaan. Esimerkki AKV:ltä:

No mikäli kyseessä olisi väliaikainen ratkaisu, niin mikä ettei. Mutta se seulontamenetelmähän tuskin on niin vaikea keksiä, kun kerran täälläkin ajatusten Tonavassa on keinoja esitetty. :)

TaivaanIsä ei tähän enää juuri sortunut. Oppii se jotain.

Mut eipä kerrota tässä enää menetelmistä, jotta saadaan AKV jatkossakin ulos kuorestaan. Joten pidetään pojat AKV-tutka päällä! :thumbs:

Mikä ihmeen vimma ajaa miestä tällaiselle ristiretkelle monikulttuurisuuden puolesta? Empatia afrikkalaisia kohtaan? Huoli Suomen näivettymisestä omaan sisäsiittoisuuteensa? Kivat lehtiartikkelit afrikan ihmeistä?

Pistää naurattamaan! Pojat kilahtaa kuin orava jolta on käpy päässy jäätymään kun kerron etten koe oloani turvattomaksi Helsingissä tai Nykissä. Kyllä oonkin heti kaamea hyysäri! Oikeen ristiretkellä ollaan monikulttuurisuuden puolesta. Hahaah!

En ole kilahtanut, vaan ihmeissäni. Voisit vaikka kirjoitelle Wikipediaan jotain kivaa aiheesta aikasi kuluksi.

En ehi ku oon just ristiretkellä monikulttuurisuuden puolesta. :hyper:

edit. Tai ehkä mä voisin väsätä jonkun raapustuksen Hesarin mielipidesivulle Helsingin turvallisuudesta. Aattele nyt. Väittäsin siinä että Helsinki on mun mielestä turvallinen paikka. Se olis hyysäriyden huipentuma eiks vaan?

Mä pistän sen sitten ekaks tänne niin voidaan yhessä kattoo ettei tuu asiavirheitä.

AKVltä loppuivat argumentit kun löi vallan lekkeriksi? Todistaa kiistattomasti fanaattisimpienkin mamuilijoiden olevan väärässä.

Älä nyt. Henkilökohtainen turvallisuudentunne on pirun vakava asia ja kauheaa hyysäröintiä jos sitä kokee väärissä paikoissa. Ei se mitään lekkeripeliä oo. Se on fanaattista mamuilua semmonen! Eikö ookin? Eikö ookin fanaattista mamuilua ja ristiretkeä monikulttuurisuuden puolesta jos kehtaa väittää ettei koe oloaan turvattomaksi yöllä Helsingissä ja Nykissä?

Monikulttuurisuus ei tule ikinä onnistumaan. Valkoinen mies ja naapuri on vihanneet toisiaan siitä lähtien kun raamattu vietiin heimoille ja neekerit otettiin orjiksi. Tätä ei saa koskaan antaa anteeksi valkoihoisille, mutta se ei tarkoita sitä, että jokaisessa maassa tulee olla värisuora eri ihmisiä, eri heimoista, eri uskonnoista (radikaaleista, muslimit), koska silloin tulee kärhämiä kun tapellaan kuvitteellisista jumalista jne. Muslimit eivät esim. koskaan sopeudu länsimaiseen yhteiskuntaan, Saksa on hyvä esimerkki. Hehän ovat myöntäneet jo epäonnistuneensa tuon kansanryhmän sopeuttamisessa omaan yhteiskuntaansa. Sama juttu Suomessa sitten, kun niitä mursunviiksiä alkaa olemaan täällä paljon. Ihmisryhmä joka pukeutuu 2000 luvulla samalla lailla kuin 2000 vuotta sitten ei voi sopeutua nykypäivän yhteiskuntaan ja asenteisiin. Sikäli kun he elävät koraanin mukaan. Itse olen rasisti ja tulen aina olemaan. Somaleja, turkkilaisia, muslimeja jne. en halua Suomeen koskaan kourallista enempää, parempi olisi jos kyseiset elintasopakikset ja uskontofanaatikot pysyisivät omassa maassaan ja sotisivat keskenään mikä kivikasa kuuluu teille ja mikä meille, sikäli kun tuolla sektorilla maaperä ei muuta olekaan, mutta silti sen ja uskonnon vuoksi kuollaan ja tapetaan. Itse pidän islamia maapallon syöpänä, ja sitä se on. Samaan kasaan muutkin uskonnot.

Noh, kai ne Suomen Päättäjät tietää mistä kansa tykkää. Onhan se helvetinmoinen rikkaus kun kadulla joka toinen heebo on rättipää, ja joka viidennellä on dynamiittiliivi päällä. Saman menonhan ne tätä menoa haluaa kun Lontoossa ja Saksassa.

Ihmiset on tarkoitettu elämään erillään omina rotuina ja ryhminä niinkuin muutkin eläimet. Mutta nykypäivä se on sitä mitä se on, osaltaan evoluution syytä, joka on antanut meille nämä aivot joilla näitäkin asioita pohtia ja järjestää.

Aika paha öynäys tuo nimimerkkien jatkumo!! :)

Kiva kuulla, että VanhaKikkeli on yhä tomerana! Terveisiä vaan sinne Lahden suuntaan. Joko olet hankkinut kotikoneen, ettei tarvitse välitunnilla kirjoitella?

Mutta asiaan. Minä olen TaivaanAKV:n kanssa samaa mieltä, että Suomen suurkaupunkien turvallisuustilanne on jopa parantunut viimeisen neljännesvuosisadan aikana. Teininä, kun olin läski nörtti, joka aukoi aina päätään väärille jätkille mutta ei osannut lyödä takaisin sain turpaani aina. Nyt olen läski raavas mies, eikä kukaan tule enää päälle. Turvallisuustilanne on siis subjektiivisesti paljon parempi kuin ennen.

AKV-vainaa oli profiilinsa mukaan liki kaksimetrinen korsto. Ei sellaiselle helposti tule somput vittuilemaan, käveli se missä tahansa. Ja sama pätee ihan tavalliseen leveäharteiseen rentoon reinoon. Kyllä minä saan olla rauhassa. En mää omasta puolestani tän maahanmuuton ja levottomuuden lisääntymisen suhteen mitään huolta kanna. Kyllä mää pärjään. Mua vaan vituttaa katsoa, millaisessa maailmassa (ja tulevaisuudessa) nykylapset joutuu elään. Ja niitä teistä, joilla on omia lapsia tai aikomus hankkia lapsia luulisi myös huolestuttavan.

Perusasiat on tietysti aivan samalla lailla kuin aina: kakarat kiusaa toisiaan ja on vittumaisia toisilleen. Aina on ollu tyhmiä kusipäähäirikkökakaroita. Mutta ennenwanhaan niille edes yritettiin kotona ja koulussa ja naapurien ja kylänmiesten toimesta opettaa kuria, järkeä ja käytöstä. Siihen aikaan kansakoulunopettaja oli mies ja auktoriteetti. Säännöt oli kaikille samat. Nykyään opettajat ovat kaikki naisia, paitsi AKV, ja sekään ei halua olla niille ihanille mamulapsille mikään natsipaha auktoriteetti. Mamulapsille on ihan eri säännöt, syntymästä hautaan. Ja kyllähän ne oppii sen tajuamaan.

Ennenkin oli jengejä ja lyötiin turpaan, mutta esim. näitä asioita ei takuuvarmasti ollut ennen:
- Mustalaisnuoret ovat omaksuneet ghettoneekeri-identiteetin aivan täpöillä. Menkää viikonloppuna Tampereen Keskustorin Mäkkärin kulmalle katsomaan. Siellä ollaan niin 'mi barrio' ettei mitään rajaa. Toisaalta ihan kiva, että Suomesta yhä löytyy sellaisia "kantasuomalaisten" jengejä, joita myös mamujengit pelkäävät. :) (Tähän yksi wanhakekkulihymiö.)
- Mamujen jengiytyminen tapahtuu pääsääntöisesti ihonvärin ja etnisen taustan mukaan. Tämä ei tule johtamaan mihinkään hyvään. Ennen jengiydyttiin sen mukaan, missä lähiössä asuttiin tai mitä kouluja käytiin. Ja siihen tietysti musiikkimaku päälle. Ja nehän on sentään ihan järkisyitä. Hetken kun mietitte, niin ymmärrätte, miten järjetöntä ja tuhoisaa on jengiytyä ihonvärin tai oletetun alkuperämaan perusteella.
- Aivan helvetin nuorten kakaroiden aivan helvetin väkivaltaiset ja röyhkeät jengit. Esim. siellä kuuluisalla Städin steissillä. Kyllä ennenwanhaankin oli jengeissä hyvinkin nuoria ja hyvinkin kusipäisiä pikkukakaroita, mutta ne oli vähän niinku maskotteina ja se uhoaminen perustui siihen, että takana seisoi jengin isoimmat jätkät turvana. Nyt nää pelkistä pikkukakaroista koostuvat täysin häikäilemättömät kakarajengit antavat sen vaikutelman, että ne todellakin uskovat olevansa voittamattomia, koska kukaan ei ole ikinä edes yrittänyt pitää niille minkäänlaista kuria. Puhumattakaan siitä, että ottais nilkoista kiinni ja löis pään rikki seinään.

Tähän loppuun vielä kiihkomielistä ränttätänttää siitä, että onko kiva hei nuoret jätkät miettiä perheen perustamista pääkaupunkiseudulla. Asuntojen hintataso on karannu sen verran lapasesta, että nuori perhe joutuu lähes pakosta asumaan ensin lähiössä. Joista tulee tulevaisuudessa yhä selkeämmin etnoslummeja. Aika tarkkana saat olla tyttäres kanssa, kun Abdul, Kigeli, Bingo-Bongo ja niiden 17 kaveria notkuu siinä pihalla koko ajan ja kaappaa yhdeksänvuotiaan Riikka-Piiasi pikku tourneelle sinne pyöräsuojaan (jossa siis ei ole enää vuosiin voinut säilyttää polkupyöriä, kun ne aina varastetaan). Tai tietystihän sä voisit itsekin kuskata Riikka-Piian autolla seurakuntanuoriin, partiolaisiin tai edes rytmiseen taitovoimisteluun, että sillä olis hyviä harrastuksia, mutta pahus kun Ahmed juuri viime yönä poltti sun autos. Riikka-Piia joutuu meneen pyörällä. Pyöräsuojan kautta.

No kai se sitten noin on... :rolleyes: Säälittävä ja odotettu vastaus!

Kuule poika! Piruako kyselet jos pidät suoraa vastausta säälittävänä?

Mut hei pojat! Mä lupaan etten enää kirjottele tänne henkilökohtaisesta turvallisuudentunteestani eri kaupungeissa ettei teillä mene toi äärimmäisen tärkeä uutisten postausduuni pilalle moneksi päiväksi. Nythän tässä kävi just noin. Voitte sitten yhessä päivitellä taas niitä uutisia kaikessa rauhassa. Se on äärimmäisen tärkeää duunia koska uutiset voi muuttaa maailmaa. Varsinkin jos ne postaa tänne ja päivittelee niitä täällä. Mä ymmärrän hyvin että oli törkee temppu väittää ettei koe oloaan turvattomaksi yöllä Helsingissä tai Nykissä. Se on ihan selvää hyysäröintiä ja suorastaan ristiretki monikulttuurisuuden puolesta niin kuin Tattis viisaasti ja perustellusti sanoi. Ei oo mahdollista tuntea oloaan turvalliseksi ylipäätään Suomessa vaikkakin katuväkivalta on vähentynyt vuosikymmenien aikana. Kyllä se silti vaan perkele on kauhua tunnettava.

Mut silviisii pojat! Tuun taas aina välillä moikkaamaan teitä! Keep up the good work! Ja olkaa varovaisia siellä! ;)

...hiekkalaatikkotason tekstiä ja kyvyttömyyttä ymmärtää esim. reinon tekstiä...

Pystytkö keskustelemaan ihan rauhallisesti vaikka moni tässä olikin eri mieltä kanssasi? Ei sun tarvi silti hommaa läskiksi heittää. Lue reinon posti (:thumbs:) ja ymmärrä se. Sitten voisit vaikka siihen kirjoittaa yhtä hyvän vastineen, niin saadaan keskustelua jatkettua oikeasta aiheesta.

Mä ymmärrän hyvin että oli törkee temppu väittää ettei koe oloaan turvattomaksi yöllä Helsingissä tai Nykissä.

Nä sun provot on todella typeriä. Kai sä sitten pidät näitä hyvinäkin letkautuksina.

Mut silviisii pojat! Tuun taas aina välillä moikkaamaan teitä! Keep up the good work! Ja olkaa varovaisia siellä! ;)

Olit näköjään niin täpinöissäsi, että hymiö eksyi taas loppuun. Tsot tsot!

Kyllä se silti vaan perkele on kauhua tunnettava.

Toivottavasti ei kauhua vaan varovaisuutta ja maalaisjärkeä tässä asiassa.

Kyllä osaakin olla pelle jätkä. Nyt kun sai jäi kiinni (taas) niin se alkaa tehdä tikusta asiaa asiasta, joka on jo kaikille täysin selvä ja loppuunkäsitelty.

Kohta wikipedia huutaa armoa...

Monikulttuurisuus ei tule ikinä onnistumaan. Valkoinen mies ja naapuri on vihanneet toisiaan siitä lähtien kun raamattu vietiin heimoille ja neekerit otettiin orjiksi. ...

Minun mielestäni ongelma on se, että tietyistä etnisistä ryhmistä vain harva pärjää länsimaisessa yhteiskunnassa ja tästä johtuen he syrjäytyvät ja sortuvat rikoksiin. Loppujen lopuksi länsimainen yhteiskunta on valkoisten ihmisten rakentama valkoisille ihmisille (lue: institutionaalinen rasismi).

Kyllä minuakin kyrsisi, jos joutuisin yhtä äkkiä muuttamaan vaikka Kiinaan. Tosin en kuitenkaan usko olevani pakotettu tuollaisessakaan tapauksessa tekemään joukkoraiskauksia, murhia ja pahoinpitelyjä.
Saunan koittaisin rakentaa ja punttisalin ja viinaakin joisin ja kiinalaiset toteaisivat, että vitun pelle.

Voitte sitten yhessä päivitellä taas niitä uutisia kaikessa rauhassa. Se on äärimmäisen tärkeää duunia koska uutiset voi muuttaa maailmaa. Varsinkin jos ne postaa tänne ja päivittelee niitä täällä.

Ai perkele, oonkin aina halunnut muuttaa maailmaa. Päivitellääs sitten tällaista uutista, se onkin oikein Ameriikoista asti...ehkä joskus saadaan samanlaisia ihan armaasta Suomestamme.

http://www.wpbf.com/news/13633857/detail.html

Minun mielestäni ongelma on se, että tietyistä etnisistä ryhmistä vain harva pärjää länsimaisessa yhteiskunnassa ja tästä johtuen he syrjäytyvät ja sortuvat rikoksiin. Loppujen lopuksi länsimainen yhteiskunta on valkoisten ihmisten rakentama valkoisille ihmisille (lue: institutionaalinen rasismi).

Kyllä minuakin kyrsisi, jos joutuisin yhtä äkkiä muuttamaan vaikka Kiinaan. Tosin en kuitenkaan usko olevani pakotettu tuollaisessakaan tapauksessa tekemään joukkoraiskauksia, murhia ja pahoinpitelyjä.
Saunan koittaisin rakentaa ja punttisalin ja viinaakin joisin ja kiinalaiset toteaisivat, että vitun pelle.

Näinhän se on.

Tosin moni suomalainen asuu Kiinassa ja viihtyy siellä erinomaisesti. Kyllähän sinä Kiinassa voisit elää suht samanlaista elämää kuin Suomessakin. Punttisaleja on, viinaa saa kaupasta ja saunojakin löytyy, ei tarvitse rakentaa kumpaakaan. Nurkkiin kuseskelua ja muuta perisuomalaista känniörvellystä jos malttaa välttää, ja niitähän kyllä malttaa koska paikallinen poliisi ei sellaista kauaa katsele, niin mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ei ole. Ehkä kiinalaiset eivät pidä sinua huippuna tyyppinä ja et saa siellä kovin helposti kavereita, mutta ei sulla suomalaisena ole vaikeuksia selviytyä arjesta ja noudattaa paikallisia lakeja.

Jos muutetaan kehittyneestä kulttuurista toiseen kehittyneeseen kulttuuriin, olkoon se sitten miten erilainen tahansa, niin sopeutumisongelmat ovat helposti ratkaistavissa. Sen sijaan savimajakulttuurista ei sopeuduta heittämällä mihinkään. Tässä on se perustavaalaatua oleva ero. Kiinalaisia voi huoletta tuoda Suomeen tai suomalaiset voivat mennä Kiinaan mutta afrikkalaisia ei voi huoletta ottaa minnekään. Tiedostajille näinkin järkeenkäypä asia ei vain tahdo mennä kaaliin.

Back
Ylös Bottom