Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Eilen todistettiin aika jännä pikkukolttonen. Olimme muutaman kaverin kanssa Kaisaniemessä viettämässä koulujen päättäjäisiä ja istuskelimme rauhassa nurmella, kunnes joku vuoden pari vanhempi somali pelmahtaa meidän luo (olimme itse 17-vuotiaita) juttelemaan. Kaveri juttelee kaikkea mukavaa noin 10 min kunnes kysyy rajoha esitellen, jos jollain olisi kaljaa myytävänä. No yksi kaverini sitten ajatteli, että myydäänpä sitten yksi. Välittömästi kun kaverini antoin kaljan somalille, niin hän otti pari taka-askelta ja paikalle tuli lisää somaleita jostain. Sitten alkoikin jo vittuilu meille ja muu uhkailu, kun kysyimme rahoja. Aika röyhkeetä sanon minä, varsinkin yhden vaivaisen kaljan takia.

Eilen todistettiin aika jännä pikkukolttonen. Olimme muutaman kaverin kanssa Kaisaniemessä viettämässä koulujen päättäjäisiä ja istuskelimme rauhassa nurmella, kunnes joku vuoden pari vanhempi somali pelmahtaa meidän luo (olimme itse 17-vuotiaita) juttelemaan. Kaveri juttelee kaikkea mukavaa noin 10 min kunnes kysyy rajoha esitellen, jos jollain olisi kaljaa myytävänä. No yksi kaverini sitten ajatteli, että myydäänpä sitten yksi. Välittömästi kun kaverini antoin kaljan somalille, niin hän otti pari taka-askelta ja paikalle tuli lisää somaleita jostain. Sitten alkoikin jo vittuilu meille ja muu uhkailu, kun kysyimme rahoja. Aika röyhkeetä sanon minä, varsinkin yhden vaivaisen kaljan takia.

Ne äpärät kyllä hakee syytä päästä mättämään joukolla aina kun mahdollista. Varsinkin just sen puiston kulmilla.
Teleskooppijousipampulla keskelle naamaa innokkainta olan takaa on todettu toimivaksi tavaksi pistää koko joukko ottamaan pakkia.

Sepä se, mutta kukapa jaksaisi vaivautua tommosten rikollisten takia tappelemaan. Turpaanhan siinä olisimme vielä saaneet loppujen lopuksi, vaikka nää neket aika ruipeloita olivatkin. Niitä oli silti paljon enemmän loppujen lopuksi tai ainakin hetken päästä olisi ollut. Todella ärsyttävää tommonen tulla pilamaan toisten mukava ilta.

Olen päättänyt "media hehkuttaa aina ulkomaalaisten tekemiä rikoksia" - kokeeni, ja todennut väitteen olevan ainakin tämän tapauksen osalta väärä. 19.5.2007 Joensuussa raiskattiin keskellä kirkasta päivää 16-vuotias tyttö ulkomaalaisen toimesta, ja vieläpä keskustassa sijaitsevan liikehuoneiston vessassa. En ole ainakaan itse törmännyt minkään valtamedian hehkutukseen asian tiimoilta, vaikka mies on ollut teosta pidätettynä todennäköisin syin epäiltynä jo 23.5.2007 asti. Ainoastaan kansanmedia on asiaa uutisoinut.

Linkki

miehen houkutelleen hänet ensin torin lähellä sijaitsevaan liikehuoneistoon ja siellä edelleen vessaan

Jep,kuten ajattelin.Ei heru myötätuntoa.

Tuttuja juttujahan tuossa artikkelissa toistellaan, mutta se on jännä miten tuossaKIN keskitytään lähes yksinomaan länsiafrikkalaisten keskivertoa parempaan pikajuoksupotentiaaliin ja asemaan jenkkien kansallisissa urheilulajeissa.
Kun taas katsotaan vaikka olympialaisten tuloksia eri lajeissa ja ylipäätään muita urheilulajeja, niin mitään selkeää länsiafrikkalaisten dominointia ei näykään enää muussa kuin lähinnä niissä pikajuoksumatkoissa.

Jumalauta että sullakin on angstinen päivä. :zzzz:

No ajatteleminen on sallittu. Mieti itse kummassa on itse aiheuttanut raiskauksensa:
a) Lauma hyökkää [sijoita paikka tähän] kimppuun
b) Lähtee johonkin vessaan nekrun kanssa...

Täytyy kyllä sanoa etten edes melko isokokoisena lähtisi minkään maailman nekrun kanssa vessaan(paitsi naisen, mutta se ei liity tähän).

Jep,kuten ajattelin.Ei heru myötätuntoa.

Minusta tuntuu, että yhteiskunnan ja koulujen tarjoilema pakkosuvaitsevaisuuskasvatus on osasyyllisiä näissä. Maalaisjärjen pitäisi kilauttaa varoituskelloja ja saada ottamaan jalat alle. Suvaitsevaisuusfasismin pakkosyöttö kehdosta hautaan vaimentaa nämä järjen äänet. Eihän näistä haasteellisista mamuryhmistä saa ajatella mitään ikävää. Ei tämäkään tyttö sentään mikään rasisti ollut. Kurjaa, että läksyt täytyy oppia kantapään kautta.

No ajatteleminen on sallittu. Mieti itse kummassa on itse aiheuttanut raiskauksensa:
a) Lauma hyökkää [sijoita paikka tähän] kimppuun
b) Lähtee johonkin vessaan nekrun kanssa...

Täytyy kyllä sanoa etten edes melko isokokoisena lähtisi minkään maailman nekrun kanssa vessaan(paitsi naisen, mutta se ei liity tähän).

En kyllä menisi kummassakaan tapauksessa käyttämään termiä "aiheutti itse raiskauksensa". Ja veikkaanpa, että houkuttelu koski lähinnä liikehuoneistoon menoa. Vessaan mentiin todennäköisesti enemmän tai vähemmän väkisin.

Kyllähän siinä itsesuojeluvaisto saa olla tosi heikko, että lähtee vessaan kenen tahansa tuntemattoman miehen houkuttelemana.
Mutta emme siltikään voi tietää, että mitä tuolla on todellisuudessa tapahtunut. Ja kyllä raiskaukseen on aina raiskaaja syyllinen, eikä uhri vaikka kuinka olisi silmää vinkkaillut...

Ja kyllä raiskaukseen on aina raiskaaja syyllinen, eikä uhri vaikka kuinka olisi silmää vinkkaillut...
ÖHÖM. Ei tässä nyt mitään ennakkotuomioita kaivata. Kyllä ainakin tässä tapauksessa syyllistä on syytä etsiä ennemminkin yhteiskunnassamme kytevistä piilorasistisista asenteista kuin itse raiskaajasta. Pitäisi mietti, mikä ajoi poikapolon tähän epätoivoiseen tekoon, joka on syytä nähdä lähinnä avunhuutona.

Pisti silmään tämä tuosta uutisesta.

"Aina kannattaa olla varovainen, kun ennestään tuntematon mies pyrkii seuraan", Alvila opastaa.

Jaa. Varokaa naiset siellä baareissa kun ne tuntemattomat tulee seuraan. Ties mitä murhamiehiä ovat.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200706056195602_vi.shtml

Vähän taas tuntuu, että afrikkalaisista ei noin ois saanu sanoa, että oikein kuvottavia.

Mä kun olin aivan varma että tolla akalla ei ole mitään varaa sanoa mitään negatiivistä kenenkään ulkonäöstä. Mitä tohon nälännäkemiseen tulee, niin tolle tekis kyllä hyvää nähdä vielä monta kuukautta nälkää.

Taitaa olla myös aika typerä kun tuollaisia laukoo.

Ehkä tässä on kyseessä se Pasilasta tuttu ihmisen pahin vihollinen, eli satunnainen onnistuminen, jonka jälkeen kusi nousee pahasti päähän.

Sitten asiaan. Kalevan mukaan Raahessa on tapahtunut useita yksittäistapauksia. Ilmeisesti taas on päässyt vapautumaan osa valtavasta huippuosaamispotentiaalista.

http://www.kaleva.fi/plus/juttu662630_page0.htm

Raahessa rikosten aalto

Raahen kihlakunnan poliisille on tullut tutkittavaksi viikon sisällä useita henkeen ja terveyteen kohdistuneita rikoksia.

Poliisille on tullut tutkintaan muun muassa kolme tapon yritystä, neljä raiskausta, yksi lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö sekä neljä virkamiehen väkivaltaista vastustamista, joista yksi on kohdistunut poliisihenkilöstöön. Lisäksi poliisi tutkii yhtä ryöstöä. Kaikki rikokset ovat tapahtuneet Raahen kaupungin alueella.

Poliisilla on ollut kiinniotettuna ja pidätettynä useita henkilöitä. Poliisi on esittänyt vangittavaksi viittä henkilöä, jotka Raahen käräjäoikeus on vanginnut. Rikosten esitutkinta on edistynyt nopeasti ja muutama yksittäinen rikos on jo saatettu syyteharkintaan.

Tutkittavana olevissa rikoksissa on asianosaisina useita syntyperältään ulkomaalaisia henkiöitä. Yhteen rikokseen sisältyy rasistisia piirteitä, minkä vuoksi rikos on luokiteltu rasistiseksi rikokseksi. Tutkittavana olevat raiskausrikokset ovat tapahtuneet yksityisasunnoissa, eikä niillä ole ollut vaikutusta yleiseen järjestykseen ja turvallisuuteen. Asioiden arkaluonteisuuden vuoksi poliisi ei tiedota tutkittavana olevien asioiden yksityiskohdista enempää.

Poliisi pitää edellä olevan viikon tapahtumia valitettavana yksittäisenä rikospiikkinä, jota poliisin mukaan selittää osaltaan ilmojen lämpeneminen ja sen johdosta aiheutunut ihmisten lisääntynyt alkoholin käyttö.

Raahen poliisi korostaa tiedotteessaan, että Raahen perusturvallisuuden taso ei ole muuttunut ja poliisi reagoi nopeasti ilmeneviin ongelmiin.

Mä kun olin aivan varma että tolla akalla ei ole mitään varaa sanoa mitään negatiivistä kenenkään ulkonäöstä. Mitä tohon nälännäkemiseen tulee, niin tolle tekis kyllä hyvää nähdä vielä monta kuukautta nälkää.

Taitaa olla myös aika typerä kun tuollaisia laukoo.

Johtuisikohan siitä, että Martti Ahtisaari esitti kosovolle de facto itsenäisyyttä ja serbit eivät siit oikein tykkää.:wanha:

Back
Ylös Bottom