Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta minähän olen himassani kasvamassa.Mene nyt oikeesti himaas kasvamaan. Sun ongelmas on tasan tarkkaan siinä, että suurin osa suomalaisista ei katso asiakseen lähteä hihhuloimaan yhden asian puolesta, kun olis yhteiskunnassa pikkasen muutakin ajateltavaa. Sananvapauskin on jo aika koettu juttu. Harmillista ehkä tosiaan, kun kaikki muut (huomaapas, sinä et edusta Suomen kansaa) ei jaksa lähteä Halla-Ahoilemaan. Tämä maa (viimeksi kun vilkasin) on kuitenkin väärällään koulutettua ja ajattelevaa väkeä, ja reino-poika vielä jaksaa keuhkota, että kaikki muut paitsi monikulttuurikriitikot on aivopestyjä idiootteja.
Miksiköhän luulet, että esim. tässä threadissa useimmat pakkislaiset eivät jaksa avautua? Puuttuuko meiltä missio?

Jos mennään ajassa se kaksi vuotta taaksepäin, niin päästään tammikuuhun 2005, jolloin sinä rekisteröidyit Pakkotoistolle. Niin se aika rientää. Sinä olet nähnyt täällä sen vaiheen, kun keskustelukulttuuri muuttuu. Minä olen nähnyt sen vaiheen, kun näistä asioista ei vielä voinut keskustella. Se tarkoitti sitä, että yksikään pakkislainen ei voinut avautua näistä asioista. Vaikka mieli olisi tehnyt.reino sanoi:Ilmapiiri on hyvin lyhyessä ajassa muuttunut todella paljon. Esim. ihan vaan pari vuotta sitten tällaista threadia ja tätä keskustelua ei olisi voinut kuvitellakaan millään julkisella foorumilla. Silloin olivat äänessä ainoastaan TaivaanIsät. Vain TaivaanIsien ääni kulki vetten päällä ja kaikkien oli pakko kuunnella.

Siel ovat..Kiva nähä omaa reportaasia täällä..
Edit, Stealthkuvattu kännykameralla salaa.. laatu on mitä on. kuitenki näkyy vähän tää arki tääl noissa. samoin sen yhen kuvan moskeija on järkyttävän iso luonnossa.
Lisää vaan! Postiin sopii.
Myöskin se harmittaa, että mulla ois kunnon digikamerakin, mutta noi ei anna kuvata kadulla itseään sillä, ja sellaisen esiinottaminenkin "neekerialueilla" on vähän epäviisasta, Kännykällä voi teeskennellä kirjoittavansa tekstiviestiä, jolloin stealthkuvaus onnistuu, mutta taasen kuvien taso ei ole kovin ihmeellinen. Digikameraa en uskaltaisi ottaa varastettavaksi
Niin ja tosiaan mä kattelen lisää kuvia tänään, tuolla on Koninginnenach, joka on vissiin aika härdelli, saatan ottaa oikeen kameran sinne.. jeps.. kattellaan..
Melko tunteita nostattava linkki; http://vapaaliikkuvuus.net/?p=57
Sivulta hyppäsi silmiin muunmuassa seuraava lause;
"Ottamatta kantaa henkilön syyllisyyteen tai syyttömyyten, on kiinnitettävä huomiota ongelmaan, josta tämä tapaus on vain yksi oire."
Voi hyvä tavaton.
Linkit
* Amnesty
* Aseistakieltäytyjäliitto
* EFFi
* European Civil Liberties Network
* Greenpeace
* Kynnys
* Megafoni
* Next GENDERation
* No Border Network
* Oikeutta eläimille
* Precarias a la Deriva
* SETA
* Statewatch
* Tulevaisuuden Voima
* Tulva
* Vapaaliikkuvuus.net
Selittäkää tyhmälle että mihin noissa kuvissa pitäis kiinnittää huomiota?
Keskisuomalaisen mukaan Viro (saattaa) ottaa mellakkaan osallistuneilta ja virovastaisilta venäläisiltä maassaolo-oikeuden pois. Täältä kun ei saada edes sarjaraiskaajia ulos...Melko veikeää muuten, asiasta toiseen, että Venäjä tukahdutti hallituksen vastaiset mielenosoitukset noin sekunnissa, mutta Viron suurlähetystöä terrorisoivat Putinin nukkenationalistit saavat temmeltää aivan rauhassa.